Is het dan niet ook gekocht?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:59 schreef laforest het volgende:
Anders:eigendom hypotheekvrije schenking van ouders.
Wat is het doel van zo'n beetje alle topics van TS?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:09 schreef iamredleader het volgende:
TS begint...
En wat is het doel van je poll & topic?
Ze hebben het laten bouwen en daarvoor betaald. Was geen bestaande woning. Maar oké, ik heb het niet gekocht en onze ouders geen FOK!kers.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is het dan niet ook gekocht?
Maar door je ouders?
Wel als je gaat voor een aftandse flat in een achterstandswijkquote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:54 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik woon sociaal in mooie bosrijke gebied. Ik zou graag huisje kopen, maar in eentje lukt dit nooit met de huidige prijzen..
in een dorp, waar ik woon.. Die hebben ze niet. en de goedkoopste huis in mijn dorp is 400.000 euroquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:01 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Wel als je gaat voor een aftandse flat in een achterstandswijk
Zou je dan voortaan je trieste houding tov mensen met een hypotheek dan achterwege kunnen laten aangezien je zelf op oud geld teert.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze hebben het laten bouwen en daarvoor betaald. Was geen bestaande woning. Maar oké, ik heb het niet gekocht en onze ouders geen FOK!kers.
In principe geldt dat zeker tweeverdieners zich prima een koopwoning kunnen veroorloven. Als je nu als starter in je eentje een koopwoning zoekt ben je redelijk fucked.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:33 schreef xzaz het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen in WGR gewoon slim een koopwoning hebben.
Ik heb heel veel geluk gehad, 7-8 jaar geleden. Net gekocht op het juiste moment, en mijn hypotheek is ook echt belachelijk laag vergeleken met een vergelijkbare huizen hier in de buurt (al ben ik 1 van de weinigen met een koophuis, er komen er wel meer bij). Echt bizar; mijn huis is nu ook al dik 2x zoveel waard.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:59 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
In principe geldt dat zeker tweeverdieners zich prima een koopwoning kunnen veroorloven. Als je nu als starter in je eentje een koopwoning zoekt ben je redelijk fucked.
Nee, en ik heb geen trieste houding.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:57 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Zou je dan voortaan je trieste houding tov mensen met een hypotheek dan achterwege kunnen laten aangezien je zelf op oud geld teert.
Idem hier. Heerlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:29 schreef HSG het volgende:
Huis gekocht toen de huizenmarkt nog in 2015 op zijn gat lag. Nu nog een schuld over van onder de ton dus lage maandlasten.
huldequote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:57 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Zou je dan voortaan je trieste houding tov mensen met een hypotheek dan achterwege kunnen laten aangezien je zelf op oud geld teert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |