Voor je minnares ?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:52 schreef Bezsen het volgende:
Koop voor de gezinswoning.
Huur voor de pied ŕ terre.
Leg eens uit hoe de hypotheekrenteaftrek recht op een sociale huurwoning kan bevorderen?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Wel had ik, door de Hra van mijn huis, recht op een sociale huurwoning en stond ik gelukkig al ruim tien jaar ingeschreven.
Je belastbaar inkomen is lager, en op dat belastbaar inkomen wordt bepaald of je recht hebt op een scooale huurwoning.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:02 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe de hypotheekrenteaftrek recht op een sociale huurwoning kan bevorderen?
Net zoals dit zorgt voor hogere toeslagen.... Iets met verzamelinkomen...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:02 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe de hypotheekrenteaftrek recht op een sociale huurwoning kan bevorderen?
Ik mis inderdaad: zelf gebouwd huisquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Anders: kartonnen doos onder een brug
Dan heb je toch ook gekocht?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik mis inderdaad: zelf gebouwd huis
Dan koop je niet het huis, maar materiaal.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan heb je toch ook gekocht?
Grond gekocht, materiaal gekocht..
Illegale bewoning in de favelas van de Bijlmerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan heb je toch ook gekocht?
Grond gekocht, materiaal gekocht..
Misschien in je poll een onderverdeling maken naar soort koophuis.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Interessant. Gemiddeld heeft 60% van nl een koophuis maar op fok is dat nu al 72%.
Ik heb het over zelf bouwen, dus diensten zijn niet het bouwen van het huis maar bv zelf vergunningen aanvragen of een berekening laten uitvoeren of kraan zelf huren.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Je koopt de grond.
Je koopt de diensten
Je koopt het materiaal
We zijn het dus echt oneens over de strekking van de poll.
Mijn vorige huis had ik voor ruim de helft zelf gebouwd, de andere helft stond er al.
Waar zou dat dan volgens jou onder vallen?
Bij het landelijke gemiddelde tellen ze elke volwassene mee (dus ook jongeren tot 30) en op Fok is het gemiddelde leeftijd ruim boven de 40(?)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Interessant. Gemiddeld heeft 60% van nl een koophuis maar op fok is dat nu al 72%.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |