abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 mei 2023 @ 22:52:47 #251
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209168704
quote:
81s.gif Op maandag 15 mei 2023 22:47 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Je blijft echt in kringetjes draaien he. Het was Musk die vond dat Twitter transparant moest zijn.
Grappig, ik kan jou exact van hetzelfde betichten. Vraag Twitter/Musk anders om inzage, misschien krijg je die.

"Transparantie" betekent niet dat je bij elk statement of elk bericht over welk willekeurig issue dan ook ongevraagd standaard een volledig dossier met alle correspondentie ter inzage publiceert.
  maandag 15 mei 2023 @ 22:58:27 #252
323401 Kijkertje
met filter
pi_209168742
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 22:52 schreef Repentless het volgende:

[..]
Grappig, ik kan jou exact van hetzelfde betichten. Vraag Twitter/Musk anders om inzage, misschien krijg je die.

"Transparantie" betekent niet dat je bij elk statement of elk bericht over welk willekeurig issue dan ook ongevraagd standaard een volledig dossier met alle correspondentie ter inzage publiceert.
Grappig dan dat Musk de vorige leiding verweet niet transparant te zijn.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_209168753
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 22:52 schreef Repentless het volgende:

[..]
Grappig, ik kan jou exact van hetzelfde betichten. Vraag Twitter/Musk anders om inzage, misschien krijg je die.

"Transparantie" betekent niet dat je bij elk statement of elk bericht over welk willekeurig issue dan ook ongevraagd standaard een volledig dossier met alle correspondentie ter inzage publiceert.
Uiteraard. Waarom zou hij? Mr free speech absolutist. Censureren voor een autoritaire regime net voor een verkiezing? Waarom zou je daar transparant over willen zijn? De brutaliteit. Geld verdienen is al moeilijk genoeg in het leven zonder al dit geneuzel.
  maandag 15 mei 2023 @ 23:02:26 #254
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209168766
quote:
2s.gif Op maandag 15 mei 2023 22:49 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dat eerste kan een pressiemiddel zijn voor verandering, terwijl je met het tweede een dictator aan de macht houdt.
Als dat iets zou bewerkstelligen, ben ik direct voor hoor. Van mij mag het. Ik denk echter niet dat een Turkse overheid (of welke andere overheid dan ook) er erg van onder de indruk is dat een Amerikaanse private onderneming besluit om hun wetten te negeren. Ze blokkeren het platform vervolgens gewoon in zijn geheel.

Op welke manier denk jij dat dit als pressiemiddel voor verandering gebruikt kan worden? Oprechte vraag hoor, geen aanval. Wat gebeurt er als Turkije gewoon heel Twitter blokkeert in het land?
  maandag 15 mei 2023 @ 23:02:58 #255
323401 Kijkertje
met filter
pi_209168769
Wonderlijk hoe sommige mensen zich in allerlei bochten wringen om Musk te verdedigen. Het is hetzelfde gedrag als we Trump hebben gezien.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_209168782
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 23:02 schreef Repentless het volgende:
Wat gebeurt er als Turkije gewoon heel Twitter blokkeert in het land?
Hint: dat hebben ze al een keer gedaan. En Twitter is er nu nog steeds actief. Maar dat was voordat Mr free speech absolutist het overnam.
  maandag 15 mei 2023 @ 23:05:19 #257
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_209168784
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 23:02 schreef Repentless het volgende:

[..]

Op welke manier denk jij dat dit als pressiemiddel voor verandering gebruikt kan worden? Oprechte vraag hoor, geen aanval. Wat gebeurt er als Turkije gewoon heel Twitter blokkeert in het land?
Dan is de bevolking boos en hebben ze hopelijk door dat dat aan Erdogan ligt en niet aan Twitter.
  maandag 15 mei 2023 @ 23:08:11 #258
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209168805
quote:
6s.gif Op maandag 15 mei 2023 22:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Grappig dan dat Musk de vorige leiding verweet niet transparant te zijn.
Hij gaf aan dat de vorige leiding niet verklaarde waarom ze bepaalde beslissingen namen of content blokkeerden. Ze deden het gewoon, zonder statements of verklaringen waarom. Nu wordt die verklaring wel gegeven. Maar dat vind jij niet "transparant", dat is alleen wanneer je ongevraagd volledige dossiers met alle inhoudelijke stukken publiceert of iets dergelijks. Nogmaals: het staat je vrij om die inzage te vragen aan Twitter/Musk, misschien krijg je het ook gewoon.
  maandag 15 mei 2023 @ 23:09:42 #259
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209168820
quote:
3s.gif Op maandag 15 mei 2023 23:05 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dan is de bevolking boos en hebben ze hopelijk door dat dat aan Erdogan ligt en niet aan Twitter.
En dan?
  maandag 15 mei 2023 @ 23:15:04 #260
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_209168854
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 23:09 schreef Repentless het volgende:

[..]
En dan?
Dan is het voor Erdogan moeilijker om aan de macht te blijven.
  maandag 15 mei 2023 @ 23:22:40 #261
323401 Kijkertje
met filter
pi_209168903
En dan weten andere autocraten ook meteen dat Musk geen watje is die zich meteen overgeeft zodra het een beetje moeilijk wordt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 15 mei 2023 @ 23:24:11 #262
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209168912
quote:
14s.gif Op maandag 15 mei 2023 23:15 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dan is het voor Erdogan moeilijker om aan de macht te blijven.
Als dat daadwerkelijk zo is, ben ik direct voor. Ik betwijfel alleen zeer sterk dat een volledige Turkse Twitter-blokkade die impact heeft.
pi_209168916
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 23:08 schreef Repentless het volgende:

[..]
Hij gaf aan dat de vorige leiding niet verklaarde waarom ze bepaalde beslissingen namen of content blokkeerden. Ze deden het gewoon, zonder statements of verklaringen waarom. Nu wordt die verklaring wel gegeven. Maar dat vind jij niet "transparant", dat is alleen wanneer je ongevraagd volledige dossiers met alle inhoudelijke stukken publiceert of iets dergelijks. Nogmaals: het staat je vrij om die inzage te vragen aan Twitter/Musk, misschien krijg je het ook gewoon.
Nu wordt die verklaring ook niet gegeven wat is nou het probleem om de uitspraak van de rechter te delen. Even een linkje naar rechtspraak.tr kan toch niet zo moeilijk zijn. Dat jij daarvan maakt dat letterlijk alle correspondentie openbaar gemaakt wordt is heel wat anders. Of is er ook een claim dat deze rechterlijke uitspraak geheim is?
Als er verkiezingen zijn in Nederland zou je het dan acceptabel vinden als Musk claimt dat hij tegenstanders van Rutte censureert want de rechter dwingt hem daartoe en dat censureren van die tegenstanders moet wel want anders gaat de site op zwart? Dan heb je niet zoiets van laat maar zien dat je zo onder druk wordt gezet?
  maandag 15 mei 2023 @ 23:27:31 #264
323401 Kijkertje
met filter
pi_209168929
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 23:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nu wordt die verklaring ook niet gegeven wat is nou het probleem om de uitspraak van de rechter te delen. Even een linkje naar rechtspraak.tr kan toch niet zo moeilijk zijn. Dat jij daarvan maakt dat letterlijk alle correspondentie openbaar gemaakt wordt is heel wat anders. Of is er ook een claim dat deze rechterlijke uitspraak geheim is?
Als er verkiezingen zijn in Nederland zou je het dan acceptabel vinden als Musk claimt dat hij tegenstanders van Rutte censureert want de rechter dwingt hem daartoe en dat censureren van die tegenstanders moet wel want anders gaat de site op zwart? Dan heb je niet zoiets van laat maar zien dat je zo onder druk wordt gezet?
Ik vraag me sws af of er een gerechtelijk bevel is of dat Musk gewoon onderhandeld heeft onder dreiging van een vervolging.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 15 mei 2023 @ 23:33:24 #265
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_209168953
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 23:24 schreef Repentless het volgende:

[..]
Als dat daadwerkelijk zo is, ben ik direct voor. Ik betwijfel alleen zeer sterk dat een volledige Turkse Twitter-blokkade die impact heeft.
Lijkt me in elk geval meer uithalen dan 'm klakkeloos te geven wat-ie wil, he.
pi_209168957
quote:
12s.gif Op maandag 15 mei 2023 23:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik vraag me sws af of er een gerechtelijk bevel is of dat Musk gewoon onderhandeld heeft.
Het klinkt eerder als PR gelul ja. Op die manier zijn het niet Erdogan of Musk die de censuur toepassen. Het is de schuld van ongetwijfeld een Gülen rechter ofzo. Blijkbaar werkt het aardig, de Musk stans staan nu helemaal achter censuur en als er dan al censuur is weten ze ook zonder verdere informatie dat de impact nihil is.
  maandag 15 mei 2023 @ 23:39:15 #267
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209168987
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 23:05 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Hint: dat hebben ze al een keer gedaan. En Twitter is er nu nog steeds actief. Maar dat was voordat Mr free speech absolutist het overnam.
Hint: afgelopen februari was er nog een volledige Twitter-blokkade in Turkije n.a.v. de kritiek op het overheidsoptreden op de aardbevingen. Musk was toen al een tijdje aan het roer.

Toen bleek echter dat Twitter ook een belangrijk communicatiemiddel was voor hulpverlening omtrent dit soort rampen. Na overleg tussen de overheid en Twitter is die blokkade weer opgeheven, zodat men adequater hulp kon verlenen.

Maar goed, wellicht vind jij het beter om dan als platform je poot stijf te houden, principieel te zijn en op zwart te blijven, zodat de gewone bevolking in een enorme crisis als deze een enorm belangrijk communicatiemiddel volledig kwijt is. Is ook een keuze. Ik zeg niet dat dat een verkeerde is overigens, dat is voor iedereen persoonlijk. Ik geef alleen aan dat een volledige Twitter-blokkade niet altijd de beste oplossing is voor de bevolking (omdat het platform meerdere functies heeft). Het is dus een afweging.
  maandag 15 mei 2023 @ 23:45:45 #268
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209169021
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 23:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nu wordt die verklaring ook niet gegeven wat is nou het probleem om de uitspraak van de rechter te delen. Even een linkje naar rechtspraak.tr kan toch niet zo moeilijk zijn. Dat jij daarvan maakt dat letterlijk alle correspondentie openbaar gemaakt wordt is heel wat anders. Of is er ook een claim dat deze rechterlijke uitspraak geheim is?
Als er verkiezingen zijn in Nederland zou je het dan acceptabel vinden als Musk claimt dat hij tegenstanders van Rutte censureert want de rechter dwingt hem daartoe en dat censureren van die tegenstanders moet wel want anders gaat de site op zwart? Dan heb je niet zoiets van laat maar zien dat je zo onder druk wordt gezet?
Ja, dat zou ik wel hebben. En dan zou ik dus om inzage in die informatie vragen. En als ik die dan niet zou krijgen, wat de reden/verklaring is waarom ze die informatie niet kunnen of willen delen. Is die vraag al aan Twitter gesteld of hebben ze dat al geweigerd?
  dinsdag 16 mei 2023 @ 00:20:42 #269
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209169130
quote:
12s.gif Op maandag 15 mei 2023 23:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik vraag me sws af of er een gerechtelijk bevel is of dat Musk gewoon onderhandeld heeft onder dreiging van een vervolging.
Het is echt lachwekkend wat je hier post. Eerder in dit topic plaats je dit:

quote:
82s.gif Op zaterdag 13 mei 2023 22:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Oh dus er is een wet in Turkije die Erdogan het recht geeft omTwitter helemaal af te sluiten? Die is er helemaal niet en Erdogans ban werd weer ogeheven door de rechter onder de vorige leiding. Die hadden nl precies hetzelfde probleem en zij pakten dat een stuk beter aan. Gewoon voor laten komen maar daar gaat Elon natuurlijk geen moeite voor doen. Die is veel meer gebaat bij een goede relatie met die autocraat ivm zijn andere bedrijven.

[ twitter ]
Heb jij de officiële gerechtelijke stukken ingezien? Of is je bron (nota bene weer een tweet :') met een link naar de verklaring van Twitter) nu wel voldoende om aan te nemen dat dit allemaal waar is?

Klik je op de link, wordtt het allemaal nog veel leuker, dan kom je hier terecht:

https://blog.twitter.com/(...)access-ban-in-turkey

quote:
Two of the three court orders relate to content that violated our own Rules and is already suspended. The last order instructed us to take down an account accusing a former minister of corruption. This order causes us concern. Political speech is among the most important speech, especially when it concerns possible government corruption. That’s why today we have also petitioned the Turkish court on behalf of our users to reverse this order.

While we contest the order, we are using our Country Withheld Content tool on the account in question, the first time we’ve used it in Turkey, as well as on several Tweets based on the public prosecutor’s request regarding the safety of an individual. The tool allows content to be withheld in a specific jurisdiction while remaining visible to the rest of the world. We have already provided notice of this action to the affected users, and are posting all information we’re legally able to disclose about the withholdings to Chilling Effects.
Twitter censureerde dus toen ook direct bepaalde users in Turkije vanwege een gerechtelijk bevel. :') De stukken die wel konden worden ingezien waren op te vragen via een ander platform.

En wat doet Twitter nu? Juist, ook procederen. Waarbij ze, zoals jullie ook zo verlangen, de stukken openbaar publiceren op Twitter: https://twitter.com/Globa(...)MpHF9WbY_QY_Y7g&s=19

Maar goed, dat zal allemaal wel niet waar zijn natuurlijk. Want het is Musk, en dat is altijd kut. :')
  dinsdag 16 mei 2023 @ 00:41:48 #270
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209169186
quote:
14s.gif Op maandag 15 mei 2023 23:33 schreef Tijn het volgende:

[..]
Lijkt me in elk geval meer uithalen dan 'm klakkeloos te geven wat-ie wil, he.
Dat doen ze dus niet. Ze procederen tegen het besluit.
pi_209169201
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 00:20 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het is echt lachwekkend wat je hier post. Eerder in dit topic plaats je dit:
[..]
Heb jij de officiële gerechtelijke stukken ingezien? Of is je bron (nota bene weer een tweet :') met een link naar de verklaring van Twitter) nu wel voldoende om aan te nemen dat dit allemaal waar is?

Klik je op de link, wordtt het allemaal nog veel leuker, dan kom je hier terecht:

https://blog.twitter.com/(...)access-ban-in-turkey
[..]
Twitter censureerde dus toen ook direct bepaalde users in Turkije vanwege een gerechtelijk bevel. :') De stukken die wel konden worden ingezien waren op te vragen via een ander platform.

En wat doet Twitter nu? Juist, ook procederen. Waarbij ze, zoals jullie ook zo verlangen, de stukken openbaar publiceren op Twitter: https://twitter.com/Globa(...)MpHF9WbY_QY_Y7g&s=19

Maar goed, dat zal allemaal wel niet waar zijn natuurlijk. Want het is Musk, en dat is altijd kut. :')
Nee hoor, als ik de stukken kan zien geloof ik wel dat ze echt zijn. Waarom ze op 4 accounts zijn uitgekomen als ik in die stukken er meer dan 100 zie vind ik nog wel vaag. Welk kriterium houd twitter dan aan in dit geval? Lijken ook niet per se kleine accounts, allemaal meer dan 100k volgers zo te zien.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 01:02:36 #272
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_209169222
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 00:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee hoor, als ik de stukken kan zien geloof ik wel dat ze echt zijn. Waarom ze op 4 accounts zijn uitgekomen als ik in die stukken er meer dan 100 zie vind ik nog wel vaag. Welk kriterium houd twitter dan aan in dit geval? Lijken ook niet per se kleine accounts, allemaal meer dan 100k volgers zo te zien.
De quote over die vier accounts ging over de blokkade uit 2014, die werd aangehaald als argument dat Twitter het toen "veel beter aanpakte" door het voor te laten komen met daarna de totaal loze bewering dat "Elon daar natuurlijk geen moeite voor gaat doen". Gewoon feitenvrij glasharde leugens verspreiden vanwege een onstuitbare antipathie tegen Musk.

Ze procederen wel degelijk en ze maken ook nog eens de stukken zelf openbaar, waar jij ook zo naar verlangde. Ze doen dat dus, geen "PR gelul" zoals je een paar posts terug beweerde. Je krijgt dus wat je wilt, tevreden nu?
pi_209169329
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 01:02 schreef Repentless het volgende:

[..]
De quote over die vier accounts ging over de blokkade uit 2014, die werd aangehaald als argument dat Twitter het toen "veel beter aanpakte" door het voor te laten komen met daarna de totaal loze bewering dat "Elon daar natuurlijk geen moeite voor gaat doen". Gewoon feitenvrij glasharde leugens verspreiden vanwege een onstuitbare antipathie tegen Musk.
Nee dit is echt totale onzin, lees anders zelf wat je post voordat je anderen de maat gaat meten.
twitter

zie je de datum? dat was gisteren niet in 2014.

Zoals ik al zei in de stukken eronder staan rond de 100 accounts, dan ben ik wel benieuwd hoe dan bepaald is dat 96 daarvan niet gecensureerd hoefden te worden zonder dat twitter op zwart gaat.

quote:
Ze procederen wel degelijk en ze maken ook nog eens de stukken zelf openbaar, waar jij ook zo naar verlangde. Ze doen dat dus, geen "PR gelul" zoals je een paar posts terug beweerde. Je krijgt dus wat je wilt, tevreden nu?
Ja hoor dat vind ik best aardig, vraag me nog altijd wel af of je op zon manier Erdogan wil helpen in het zadel te blijven. Dan kun je in mijn optiek beter een paar daagjes op zwart gaan. Zeker als je jezelf erop voorstaat voor vrije meningsuiting te zijn.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 02:15:31 #274
323401 Kijkertje
met filter
pi_209169368
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2023 00:20 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het is echt lachwekkend wat je hier post. Eerder in dit topic plaats je dit:
[..]
Heb jij de officiële gerechtelijke stukken ingezien? Of is je bron (nota bene weer een tweet :') met een link naar de verklaring van Twitter) nu wel voldoende om aan te nemen dat dit allemaal waar is?

Klik je op de link, wordtt het allemaal nog veel leuker, dan kom je hier terecht:

https://blog.twitter.com/(...)access-ban-in-turkey
[..]
Twitter censureerde dus toen ook direct bepaalde users in Turkije vanwege een gerechtelijk bevel. :') De stukken die wel konden worden ingezien waren op te vragen via een ander platform.
Huh? Je leest wel erg selectief. In het eerste gedeelte van die verklaring (die je voor het gemak weglaat) staat duidelijk dat er in 2014 helemaal geen gerechtelijk bevel was voor de ban:

quote:
It’s now been six days since the Turkish government blocked access to Twitter. Throughout this time, we’ve been engaged in discussion with Turkish authorities to hear their concerns, inform them about how our platform and policies work, and try and bring this situation to a resolution. But still, the millions of people in Turkey who turn to Twitter to make their voices heard are being kept from doing just that.

So today, we filed petitions for lawsuits we have been working on together with our independent Turkish attorney over the last few days in various Turkish courts to challenge the access ban on Twitter, joining Turkish journalists and legal experts, Turkish citizens, and the international community in formally asking for the ban to be lifted.

The purported legal basis for the ban is three court orders (none of which were provided to us prior to the ban) and a public prosecutor’s request.
Pas daarna maken ze gebruik van hun zelf ontwikkelde Country Withheld Content tool als reactie op één van de drie gerechtelijke bevelen (de andere twee waren terecht omdat ze tegen hun eigen ToS ingingen) met als duidelijke reden dat de aanklager aangaf dat de veiligheid van één individu in gevaar was . Ik neem aan dat dat die corrupte minister is waarvan audiofragmenten gepost werden). Dat is een legitieme reden om zo'n tool te gebruiken zolang daar geen duidelijkheid over is.

quote:
While we contest the order, we are using our Country Withheld Content tool on the account in question, the first time we've used it in Turkey, as well as on several Tweets based on the public prosecutor's request regarding the safety of an individual.
Is dat bij Musk ook het geval? :wtf:

Hint: nee

quote:
En wat doet Twitter nu? Juist, ook procederen. Waarbij ze, zoals jullie ook zo verlangen, de stukken openbaar publiceren op Twitter: https://twitter.com/Globa(...)MpHF9WbY_QY_Y7g&s=19

Maar goed, dat zal allemaal wel niet waar zijn natuurlijk. Want het is Musk, en dat is altijd kut. :')
Als we nou deze verklaring van de huidige situatie bekijken zijn er blijkbaar wel vooraf gerechtelijke bevelen geweest maar dat houdt natuurlijk niet in dat Twitter daar dan maar gehoor aan moet geven zonder eerst zelf te onderzoeken of het terechte eisen zijn.

En blijkbaar vinden ze ook vier van de vijf NIET terecht (wat je van verre kan zien aankomen bij zo'n autocraat als Erdogan als het om verkiezingen gaat):

quote:
Five court orders have been issued against Twitter regarding these actions and we have already objected to four of them.
Vervolgens besluiten ze dan onder druk die tool te gebruiken. Niet omdat er iemands veiligheid in gevaar kan zijn zoals in 2014 het geval was maar omdat er gedreigd werd Twitter als geheel ontoegankelijk te maken:

quote:
We received what we believed to be a final threat to throttle the service - after several such warnings - and so in order to keep Twitter available over the election weekend, took action on four accounts and 409 Tweets identified by court order.
Zoals eerder al is aangegeven: als je beweert een 'free speech absolutist' te zijn is dit juist HET moment om niet toe te geven aan dit soort dreigementen van een autocraat die herkozen wil worden. Dan heb je echt geen ruggengraat of andere belangen die meewegen.

Ergo: het enige wat duidelijk wordt uit deze twee verklaringen is dat de vorige leiding die tool gebruikt heeft omdat er een gegronde reden was om dat te doen (de veiligheid van een persoon) terwijl Musk de tool gebruikte vanwege een (vermeend laatste) dreigement Twitter te blokkeren. Bovendien was de vorige leiding dus wel degelijk heel transparant itt Musk's bewering.

Wat me allemaal niets verbaast :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 16-05-2023 07:57:51 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_209169820
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 23:39 schreef Repentless het volgende:
Ik geef alleen aan dat een volledige Twitter-blokkade niet altijd de beste oplossing is voor de bevolking (omdat het platform meerdere functies heeft). Het is dus een afweging.
No sh*t Sherlock :)

Je geeft namelijk ook een argument (tijdens een verkiezing, geen natuurramp trouwens), waarom een blackout van Twitter juist wel een impact kan maken voor stemmers om dan niet op de persoon te stemmen die zoiets Turkije aandoet voor eigen politieke belang.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')