quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:17 schreef Puzzie het volgende:
Net te laat voor het witte masker wat Marciano op had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
regenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:19 schreef xsaskiax het volgende:
Het hagelt daar vreselijk, JW en Eunice dobberen in de hottub
Wel lekker zo in die regen denk ikquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:19 schreef xsaskiax het volgende:
Het hagelt daar vreselijk, JW en Eunice dobberen in de hottub
JW zweeft er inmiddels ook flink op los.. wat liefde kan doenquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:21 schreef engine het volgende:
Nog benieuwd wat Erik nou ontvangen heeft.
Vlaggetjes voor zijn event.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:21 schreef engine het volgende:
Nog benieuwd wat Erik nou ontvangen heeft.
Ik vind het allemaal wat neppigquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
JW zweeft er inmiddels ook flink op los.. wat liefde kan doen
Ik ook, kan er echt niet meer naar kijkenquote:
Doen ze zeker, wat zij doen is serieus daar heb ik ook niks over gezegd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het wel iets om serieus over te zijn![]()
die stichting doet heel erg goed werk voor kinderen die door ziekte hun haar verloren zijn.
Same same ...terug in de keukenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ook,schakel ze momenteel gelijk weg.
Te veel geweest voor nu
Anders krijgt hij het allemaal in zijn ogenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
Goed dat JW niet meedoet met de 48 uur...... hij heeft al minuten zijn ogen dicht (hoe krijgt hij het voor elkaar met die slagregen op z'n kop)
Hij moet zijn Aaandagthoer boven water houden.. hij moet er wát voor over hebben .. dat lebberen met een lekker jong mokkelquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
Goed dat JW niet meedoet met de 48 uur...... hij heeft al minuten zijn ogen dicht (hoe krijgt hij het voor elkaar met die slagregen op z'n kop)
Ik vind het vooral een hoop gekwijl..quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Anders krijgt hij het allemaal in zijn ogen
Heeft ze nog pillen genomen??quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
babs lijkt een beetje high![]()
van moeheid
Mirthe waarschijnlijk..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:26 schreef mootie het volgende:
Wie zou er het eerst om een foto komen vragen?
Gemixt met pillen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
babs lijkt een beetje high![]()
van moeheid
Dat is het ook, eerst is het aan , dan neuken ze , is het ineens uit en nu zweven ze er weer op losquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een hoop gekwijl..
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het ook, eerst is het aan , dan neuken ze , is het ineens uit en nu zweven ze er weer op los
Dat zou toch wel asociaal zijnquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:26 schreef mootie het volgende:
Wie zou er het eerst om een foto komen vragen?
Ze hoeft niet meer wakker te blijven toch/quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:25 schreef engine het volgende:
Mirthe gaat nog niet slapen![]()
Kom op...wakker blijven...hoop dat ze door zet
Mirthe, Sas en Bern zou wel sowieso een mooie foto wordenquote:
Hoeft niet maar het lijkt alsof ze nog een beetje overweegt om dat wel te gaan doen. Zou ik leuk vinden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hoeft niet meer wakker te blijven toch/
nee nee ze hebben geen sex, haar kinderen kijken he.....quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het ook, eerst is het aan , dan neuken ze , is het ineens uit en nu zweven ze er weer op los
Klopt maar ze wil toch laten zien dat ze het kan.. Snap ik wel want was niet haar bedoeling natuurlijk om af te vallen.. ze was alleen weer eens een beetje dom.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hoeft niet meer wakker te blijven toch/
gekke gerrit als ze dat doetquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
Mirthe moet thee brengen naar eunice en JW
Ja dat idee had ik ook. `ben benieuwd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeft niet maar het lijkt alsof ze nog een beetje overweegt om dat wel te gaan doen. Zou ik leuk vinden.
Ja wel sneu, als je gewend bent zo af te sluiten na yoga-effeningen is dat een automatisme.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar ze wil toch laten zien dat ze het kan.. Snap ik wel want was niet haar bedoeling natuurlijk om af te vallen.. ze was alleen weer eens een beetje dom.
Dat vond ik al zo'n debiele uitspraak, maar Eunie doet wel alsof ze een goeroe is maar handelt vaak vanuit haar egoquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee nee ze hebben geen sex, haar kinderen kijken he.....
Vanmorgen dat vies broekje gezien, haar mexicaanse lippen lagen eruit..de nacht lag Jw met zijn hand onder de dekens...lik vinger lik duim..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee nee ze hebben geen sex, haar kinderen kijken he.....
Idd jammer maar ook wel weer typisch een Mirthe actie en iets wat je van haar kan verwachten..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel sneu, als je gewend bent zo af te sluiten na yoga-effeningen is dat een automatisme.
Eigen verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd jammer maar ook wel weer typisch een Mirthe actie en iets wat je van haar kan verwachten..
Ja een typische Mirthe actie en daarom neem ik dat Eunice ook wel kwalijk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd jammer maar ook wel weer typisch een Mirthe actie en iets wat je van haar kan verwachten..
Ja en precies dat vind ik dus echt te makkelijk en onbegrijpelijkquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja een typische Mirthe actie en daarom neem ik dat Eunice ook wel kwalijk.
en daarbij nog eens dat ze al moe was, net zoals de anderen, die ook moeite hadden hun ogen open te houden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje ver natuurlijk.. Mirthe is geen kind en je zou denken dat ze dit zelf ook wel zou weten..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja een typische Mirthe actie en daarom neem ik dat Eunice ook wel kwalijk.
Diegene die geklaagd hebben via mailquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:36 schreef Monique___ het volgende:
over wie heeft jeff het met zijn : bemoei je met je eigen leven en dan nog iets?
handige harries? zoiets? verstond het niet
De klagers thuis..die mails schrijven met vele klachtenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:36 schreef Monique___ het volgende:
over wie heeft jeff het met zijn : bemoei je met je eigen leven en dan nog iets?
handige harries? zoiets? verstond het niet
Ook wel zeg ik. Mirthe heeft haar eigen aandeel daar in en Eunice dus ook. Mirthe geeft niemand de schuld. Ik persoonlijk vind dat Eunice daar ook schuld aan heeft, die had ook beter moeten weten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje ver natuurlijk.. Mirthe is geen kind en je zou denken dat ze dit zelf ook wel zou weten..
De foto's wss wel , geen idee hoe of watquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:37 schreef chufi het volgende:
Deze camera dus ... mag die mee naar huis ?
alleen kleding als ik het goed hebquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:37 schreef chufi het volgende:
Deze camera dus ... mag die mee naar huis ?
Het gaat helemaal niet om schuld , daarom snap ik het ook nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ook wel zeg ik. Mirthe heeft haar eigen aandeel daar in en Eunice dus ook. Mirthe geeft niemand de schuld. Ik persoonlijk vind dat Eunice daar ook schuld aan heeft, die had ook beter moeten weten.
misschien over het taalgebruik? waar ze deze week op zijn aangesproken?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:38 schreef Silves het volgende:
[..]
De klagers thuis..die mails schrijven met vele klachten
en de dingen die ze daar gemaakt en/of gewonnen hebben toch?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen kleding als ik het goed heb
Ja klopt..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
misschien over het taalgebruik? waar ze deze week op zijn aangesproken?
Nee die heeft 36 seconden de ogen dicht gehadquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
Mirthe over anderen die het heel moeilijk hebben
zij heeft nergens last van
dat geloof ik dus nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en de dingen die ze daar gemaakt en/of gewonnen hebben toch?
Ging Wanda niet met een pinguïn naar huis??
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee die heeft 36 seconden de ogen dicht gehad
ze liep ermee door de poort, en later zag je haar in de sluis lopen zonderquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en de dingen die ze daar gemaakt en/of gewonnen hebben toch?
Ging Wanda niet met een pinguïn naar huis??
Of ze er echt mee naar huis is gegaan weet ik niet, ze liep er wel mee de poort uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze hadden beter allebei moeten denken of ze dit wel zouden gaan doen ivm de opdracht.. gewoon erg dom van ze..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ook wel zeg ik. Mirthe heeft haar eigen aandeel daar in en Eunice dus ook. Mirthe geeft niemand de schuld. Ik persoonlijk vind dat Eunice daar ook schuld aan heeft, die had ook beter moeten weten.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of ze er echt mee naar huis is gegaan weet ik niet, ze liep er wel mee de poort uitGelukkig, heb ik het toch goed gezien en onthouden, dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |