abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 mei 2023 @ 13:38:38 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209101699
Hallo fokkers,

Mijn ban is verheven na zes maanden en ik moet eerlijk zeggen dat ik fok heb gemist en dat ik inmiddels spijt heb van mijn troll-gedrag. Sommige van jullie vrienden, sommigen van jullie haten mij, en ik neem aan dat de meerderheid het geen flikker boeien wie ik ben of wat er met mij gebeurt. Toch heb ik besloten dat ik een volledige uitleg wil geven van waarom ik de afgelopen zoveel ben gaan misdragen en wat er allemaal precies is gebeurt waardoor ik zo bitter en verhardt ben geworden en hoe het inmiddels nu met mij gaat. Dit topic gaat best lang worden, denk ik, het zal ongefilterd zijn met vele ellendige gebeurtenissen die mij zijn overkomen en hoe dat invloed heeft gehad op mijn manier van denken en hoe ik in het leven staat als zwarte Antilliaanse immigrant met Psychosegevoeligheid (officiële diagnose is Schizoaffectieve Stoornis met Complexe PTSS).

Vooraf moet ik vertellen dat ik tussen de periode van 2016 t/m 2020 grofweg de zwaarste periode van mijn leven heb gehad, ik durf te zeggen dat 98% van de bevolking in Nederland 🇳🇱 deze mate van ellende nooit heeft gekend en nooit zal kennen. Wat er is gebeurd is dat “for some reason nobody understands” werkte de antipsychotica (risperdal) die ik tot dan slikte om mijn psychoses to onderdrukken niet meer te werken. Ik begon dus begin zomer van 2016 uit het niets weer zware psychoses te hebben en ik bleef terugvallen in krankzinnigheid en waanzin waarvoor ik opgenomen moest worden. Dit betekende voor mij dat ik gemiddeld 2 psychoses met opnames had vanaf 2016 en dit bleef doorgaan tot September 2020 toen een psychiater eindelijk besloot om maar een nieuwe medicatie te proberen omdat mijn ouder medicatie risperdal niet meer leek te werken voor mij. Ik was in 2020 minstens de helft van het jaar psychotisch en zelfs meer, uiteindelijk bleef ik vier maanden gedwongen opgenomen in “de toren” van Altrecht helemaal boven op HC5. HC5 is de meest intensieve gesloten afdeling voor acute opnames in de WA-huis van Altrecht hier in Utrecht, hebben mensen hier ervan gehoord? Altrecht kennen jullie wel toch? Nou ik bleef in één derde van het hele jaar Altrecht HC5 wonen en slapen alsof het een hotel was met andere patiënten met zware psychiatrische klachten waardoor ze buiten de samenleving gehouden moesten worden voor hun eigen veiligheid en de veiligheid van anderen.

Best veel shit gebeurt tijdens mijn opname daar, ik werd bijvoorbeeld aangevallen door een grote zwarte Afrikaan in de rookruimte zonder reden, maar ik ben zelf ook groot en sterk dus ik vocht terug sloeg hem in elkaar. Hij kwam huilend en schreeuwend uit de rookruimte en de verpleegkundigen belden de politie en moest hem naar een andere gesloten unit verplaatsen omdat hij heel bang voor me werd. Omdat hij mij eerst aanviel mocht ik aangifte tegen hem doen, maar ik heb dat niet gedaan omdat ik toen het besef had dat hij waarschijnlijk zwaar psychotisch was en niet rationeel kon nadenken toen hij mij aanviel. Ook heb ik met twee best geile dames kunnen fixen daarbinnen, eentje was een Griekse dame van 26 die echt bloedmooi was, ze had een vriendje aan de buitenkant maar kennelijk gaf haar vriendje haar stress en ze zei dat je mij heel knap en sexy vond… Maar ik kapte haar af omdat ik het zielig vond voor haar vriendje. Na haar was er ook een Afghaanse dame, deze was minder sexy en mooi dat de Griekse dame maar “beggars can’t be choosers” en ze pijpte mij gewoon in haar kamer daar in HC5 en uiteindelijk werden zij en ik friends with benefits voor een hele jaar nadat wij beiden weer thuis mochten slapen (van 2020 tot 2021 dus). Ze woonde best makkelijk voor mij te bereiken met de OV van mijn huis en ze wilde heel gewillig mijn sletje zijn, echt waar 😕🤷🏾♂. Ze wilde géén relatie met mij, maar puur geile neukseks waar vooral zij mij graag wilde pijpen en mijn plezier stond voorop, ook al probeerde ik haar te overtuigen dat zij ook liefde en orgasmes verdient. Niet alleen was ze mijn seksslaafje geworden voor een hele jaar, mij ze drong erop om alles voor mij te betalen en de boodschappen voor mij te doen inclusief mijn sigaretten toen en elke keer voor mij te koken en schoonmaken als wij samen waren. Ik snap nog steeds niet precies wat zij eruit haalde eigenlijk. We zijn nog steeds vrienden en ze weigert nog steeds om mij te laten betalen als ik bij haar afspreek of cadeaus te kopen voor haar. Ik begrijp vrouwen echt niet meer 🤦🏾♂.

De reden waarom ik het uitmaakte met die Afghaanse dame, is omdat de liefde van mijn leven terug in mijn leven kwam en ik heb nu een serieuze relatie met haar al bijna twee jaar lang nu sinds September 2021. Ik heb weleens vaker topics over haar geopend voor de mensen die mijn topics van de afgelopen 15 jaar op fok hebben gevolgd schrijf ik over mijn “kerkmeisje” die ik inmiddels al bijna 11 jaar ken. Ik had mijn kerkmeisje al meer dan een jaar niet gesproken of gezien denk ik en ik dacht ook dat ik haar nooit meer zou zien of spreken, toen ze in September 2021 uit het niets belde. Haar excuus om te mij te bellen toen was dat er een speciale dienst was bij haar kerk en zou wou alle oude leden uitnodigen, maar ik was superblij en enthousiast om weer haar stem te horen natuurlijk. Na een kwartiertje heel gezellig bijpraten op de telefoon, kwam de aap uit de mouw en het bleek dat ze nog steeds verliefd op mij was en mij nog steeds niet kan vergeten of loslaten. Inmiddels ben ik dan 33 jaar oud en mijn wilde haren definitief kwijt, ik besef natuurlijk dat dit mijn allerlaatste kans is om ware liefde te hebben in mijn leven en dat ideale huisje boompje beestje op te bouwen met een vrouw waarvan ik hou, dus ik greep meteen mijn kans en heb haar gevraagd om mijn af te spreken en haar gezegd dat ik nu wel klaar ben voor een serieuze relatie. Zij was heel blij om dat te horen en sindsdien zijn we samen😃! God is groot, echt waar 😧! Voor mij is het feit dat ze toch weer in mijn leven is gekomen echt een teken dat God bestaat en dat hij gebeden beantwoordt 🥹. Voor de rigide atheïsten, let’s just agree to disagree alright 😉?

In ieder geval, ik heb nu sinds begin dit jaar een baan met jaarcontract bij de overheid hier in Utrecht en ik mag mezelf officieel rijksambtenaar noemen. Het is geen baan op mijn hbo rechten niveau, maar dat ik ben er wel heel blij mee en de salaris is meer dan voldoende voorlopig. Ondanks alle ellende die ik heb meegemaakt, lijkt het op dit moment dat mijn leven een gelukkige afloop ga je krijgen en mijn toekomst ziet er mooi uit, hoewel hard zal moeten blijven werken om daar te komen.

Ik wil toch nu een paar klachten waarmee ik al langer mee zit nu hier opschrijven en jullie mening en feedback over horen. Mijn leven is tot zover zwaar geweest, heel zwaar, niet alleen vanwege mijn schizoaffectieve stoornis met complexe PTSS diagnoses, maar ook gewoon omdat ik een zwarte Antilliaanse you immigrant bent.

Ik kon op weinig medelijden rekenen van de meeste mensen. In de meeste gevallen vonden mensen mij eng en raar, na elke psychose verlies ik bijna al mijn vrienden en moet ik helemaal opnieuw een sociale netwerk opbouwen. Na mijn laatste psychose was ik de wanhoop nabij en heb een serieuze suïcidepoging gedaan door mezelf op te hangen aan een badjasriem, helaas (of gelukkig?) was mijn lichaamsgewicht te zwaar en brak de badjasriem en viel ik naar beneden waardoor ik het overleefde. Ik had me ook aangemeld voor euthanasie bij de levenseinde kliniek, maar na zes maanden hebben ze mij verteld dat ik nog te veel perspectief had om te herstellen toen en dat ik over een jaar nog een keer mocht proberen als mijn situatie niet verbeterde. Mijn situatie is idd verbeterd en ik ben dankbaar daarvoor, toch ben ik nu stellig van mening dat euthanasie en recht is en als mijn situatie ooit weer zo erg wordt als 2020 en er geen kans meer is op herstel, dan wil ik echt dat mensen mij gewoon een spuitje geven. Echt waar.

Zoals ik al eerder zei, psychoses zijn nog steeds heel taboe en je krijgt weinig medeleven of begrip. Tijdens mijn psychoses heb ik bijvoorbeeld de neiging om berichten te sturen naar iedereen op social media en op mijn whatsapp, de ontvangers van mijn berichten weten op dat moment niet dat ik in een psychose vinden en schrikken zich kennelijk zo erg dat ze niks meer met mij te maken willen hebben of ze willen zelfs politie inschakelen en een rechtszaak van maken. Zo heeft een verrader en vijand van mijn jeugd mij voor de rechter gesleept voor belaging en bedreiging als aanklacht en in eerste aanleg heeft ze rechter mij gewoon echt veroordeeld te 5 maanden voorwaardelijk gevangenisstraf en ik moest mijn jeugdvijand 6 duizend euro schadevergoeding betalen (!!!) en een contactverbod opgelegd van 5 jaar. De eerste rechter betwiste niet dat ik in een psychose zat, alleen zou dat volgens hem mij alleen verminderd toerekeningsvatbaar maken en niet volledige ontoerekeningsvatbaar, wat ik absolute bullshit vindt. Ik ging zonder twijfel in hoger beroep met een veel betere advocaat en deskundigen van mijn behandelingsteam die namens mij wilden getuigen, en gelukkig kreeg ik in hoger beroep wel volledig vrijspraak en ontslag van alle rechtsgevolgen. De hoofdreden waarom ik vrijspraak kreeg, is omdat ik niet niet eens zoveel berichten had gestuurd, niet genoeg berichten zodat er sprake zou zijn van belaging. Die jeugdvijand was helemaal niet bang en voelde zich niet bedreigd, jij was gewoon gekrenkt in zijn eer en hij haat mij nog steeds net zoals ik hem haat. In hoger beroep kwam dat duidelijk naar voren en hij zette zichzelf helemaal voor schut voor de rechters en ik genot wel van leedvermaak om hem zichzelf zo zien te vernederen 😆🤣😂. Sorry, ik weet dat dat mij niet sympathieker maakt, maar ik ben allang verhardt van binnen.

Vooral als het gaat om vrouwen is het hebben van zware psychiatrische problemen en issues of kwetsbaarheid gewoon heel lastig. Daarom heb ik ook zoveel medeleven met de fokkers hier die heel veel moeite hebben met het vinden van een vriendin of aansluiting te krijgen bij vrouwen. Het lijkt wel alsof vrouwen een soort natuurlijke afkeer hebben tegen kwetsbare mannen of mannen waar duidelijk iets aan mankeert. Is het hun instinct? Of is dat cultureel bepaald? Ik snap dat je als vrouw voortdurend moet waken voor veel mannen die constant seks van je willen of wat dan ook, en dat je als vrouw niet wilt dat een “zwakke” of onaantrekkelijke man van “lage status” verliefd op je wordt. Maar toch, na al mijn ervaringen en ook wat ik heb gezien bij lotgenoten met Psychosegevoeligheid en andere ernstige psychiatrische problemen voelt het gewoon niet eerlijk of rechtvaardig. Ik ben dan niet eens verliefd en ik zoek helemaal geen seks net na zo’n psychose, ik heb oprecht medelijden en begrip nodig van anderen om überhaupt te kunnen herstellen maar ik krijg juist de averechtse reactie van de meeste vrouwen. Ook vrouwen waar ik echt heel veel voor heb gedaan in het verleden en onbaatzuchtig voor ze heb klaargestaan. Wat vinden jullie hiervan? Ik wil wel met een aantal concrete voorbeelden komen in mijn reacties als jullie willen dat ik uitleg wat ik bedoel, maar dit topic is al heel lang dus ik stop hier met mijn OP en wacht op jullie reacties.

Bedankt voor het lezen 📖.

Peace ✌🏾
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 11 mei 2023 @ 13:46:08 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_209101788
Ik denk dat afkeer van mensen waaraan wat mankeert, om jouw woorden maar even te gebruiken, gelijkelijk verdeeld is over de seksen eigenlijk. Ik zit persoonlijk niet te wachten op een partner met allerlei issues.
Welkom terug, dat ook.
pi_209101809
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 11 mei 2023 @ 13:59:53 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209101964
quote:
Welkom, Bijdehand :P

Heb je ook iets inhoudelijks te zeggen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 11 mei 2023 @ 14:01:47 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209101985
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 13:46 schreef herverwijderd het volgende:
Ik denk dat afkeer van mensen waaraan wat mankeert, om jouw woorden maar even te gebruiken, gelijkelijk verdeeld is over de seksen eigenlijk. Ik zit persoonlijk niet te wachten op een partner met allerlei issues.
Welkom terug, dat ook.
Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Ik bekijk het te veel van mijn perspectief als man die op dat moment veel meer stoort aan het gebrek aan begrip en empathie van vrouwen, maar ook de mannen die ik in mijn leven had lijken allemaal te verdwijnen en afkeer te krijgen van mij. C’est le vie.
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 14:08:26 #6
5428 crew  miss_sly
pi_209102068
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Ik bekijk het te veel van mijn perspectief als man die op dat moment veel meer stoort aan het gebrek aan begrip en empathie van vrouwen, maar ook de mannen die ik in mijn leven had lijken allemaal te verdwijnen en afkeer te krijgen van mij. C’est le vie.
En vrouwen die in jouw situatie zitten, worden net zo goed gemeden door veel mannen omdat ze 'moeilijk' zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209102182
Ik ben blij dat het beter gaat met je en ik hoop dat je dat door kan trekken!

Ik hoop ook dat je stopt met om de haverklap kut topics maken. God dat heb ik echt niet gemist ten tijde van je ban..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_209102216
Het heeft niets te maken met wel of geen vrouw zijn.

Mensen zoals jij kosten gewoon energie en trekken je helemaal leeg. Ik ben een man en na jaren van je posts gelezen te hebben zou ik zelf ook helemaal niets met je te willen maken. Praten is prima, maar daarna is het gewoon genoeg geweest.

Wat een fucking drama ey.

quote:
Vooral als het gaat om vrouwen is het hebben van zware psychiatrische problemen en issues of kwetsbaarheid gewoon heel lastig.
Beetje normale mensen - om het maar zo te noemen - hebben helemaal geen trek in mensen met jouw baggage. Man of vrouw maakt verder niet uit.

Niemand is je verder iets verschuldigd, inclusief vrouwen.

En om het maar af te maken: ik heb serieus een paar keren met mijn ogen gerold bij het lezen van je openingspost. En op het einde was ik moe geworden van je. Moet je je voorstellen hoeveel energie jij in de omgang er wel niet uit moet vreten...
  donderdag 11 mei 2023 @ 14:24:08 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209102233
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En vrouwen die in jouw situatie zitten, worden net zo goed gemeden door veel mannen omdat ze 'moeilijk' zijn.
Is dat zo? Toch merk ik dat vrouwen in mijn situatie het makkelijker hebben dan de mannen hoor…
pi_209102258
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Is dat zo? Toch merk ik dat vrouwen in mijn situatie het makkelijker hebben dan de mannen hoor…
Ah ja, want jij kent ook het verhaal van die vrouwen en waar ze tegenaan lopen.
Twiddel
pi_209102277
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 13:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Mijn ban is verheven na zes maanden en ik moet eerlijk zeggen dat ik fok heb gemist en dat ik inmiddels spijt heb van mijn troll-gedrag.
Óf gewoon een keertje naar doen, ervan leren, je excuses aanbieden en je dan verder gedragen...

Óf zo nu en dan naar doen en je gedrag accepteren - én accepteren dat je spijt en excuses verder helemaal niets betekenen, want na de zoveelste keer is dat blijkbaar hoe je bent.

Mensen die keer op keer hetzelfde doen, vervolgens spijt betuigen en dan na een tijdje weer hetzelfde doen zijn overigens gewoon energievreters (waar ik het net ook al over had)...

In het echte leven was ik dus ook allang klaar met je - als man. Heeft niets met cultuur of instinct te maken, maar puur met jouw gedrag.
  donderdag 11 mei 2023 @ 14:27:08 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209102280
quote:

[..]
Ja joh, die laten zich een jaar lang gewillig als seksslaaf gebruiken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_209102289
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Zo, jij hebt ook de hele OP gelezen?

Vermoeiend he
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 14:28:30 #14
441859 crew  Lenny77
pi_209102292
Ten eerste welkom terug

Over je stukje van vrouwen die geen interesse hebben (of laten we zeggen mensen...)
Besef jij wel hoe moeilijk en zwaar het is voor iemand om samen te leven met een partner met zware psychiatrische problemen? En in jouw geval niet alleen zwaar maar ook nog eens eng?
Ik werk in de zorg en heb tijdens de stages psychiatrie mensen begeleid die schizofrenie hebben en psychotisch waren. Ook mensen die op dat moment stabiel waren maar evenzeer natuurlijk nog steeds schizofreen zijn. Ik heb vaker echt doodsangsten uitgestaan. En ik WEET waar het vandaan komt, ik begrijp de ziekte (dus de pathologie en wat er plaatsvind in de hersenen), ik weet dat ze op dat moment niet toerekeningsvatbaar zijn. Maar dan nog: echt echt echt akelig en zeer onveilig. Die stages hebben mij ook laten zien dat ik geen goede persoon ben voor in de psychiatrie te werken.
Nu werk ik in de thuiszorg en daar kom ik bij een deel jonge schizofrene mannen die in doorloophuizen wonen waar we medicatie-beheer moeten doen (lees bemoeizorg waar ik eigenlijk zwaar op tegen ben). En op dit moment zijn dit leuke jongens en ik heb ze graag maar ik besef maar al te goed op wat voor dunne koord ze lopen en dat er niet veel nodig is om ze weer in een psychose te duwen. Dus ik ben daar evenzeer erg alert.
Dat gezegd te hebben, zal ik nooit een relatie aangaan met iemand die schizofrenie heeft. Ik zou geen gerust moment hebben en de wetenschap dat mijn man mij plots als vijand kan gaan bekijken door een psychose geeft mij al de rillingen op zich want je KAN niet meer praten met iemand in een psychose. Nu stel je voor dat je ook nog kinderen met zo iemand zou hebben... ik mag er niet aan denken. Sorry voor mijn hardheid.

Dus het is echt heel erg om te zeggen, want net ik zou er begrip voor moeten hebben omdat ik de kennis heb, maar ik trek de lijn bij schizofrenie, borderline en antisociale persoonlijkheidsstoornissen.
Voor de rest maakt het mij weinig uit. Of iemand nu ASS, ADHD, PTSS heeft, depressief, zelfs manisch-depressief is (hoewel dat laatste ook geen lachertje is), daar zal ik weinig problemen mee hebben en zal ik niet snel iemand op afwijzen.

Jij bekijkt het vanuit jouw perspectief dat je eigenlijk een toffe peer bent (en dat zal ook wel zo zijn), maar je hebt een sluipend probleem en dan ben je niet meer zo een toffe peer. Mensen worden daar onrustig van en als jij begint uit te halen dan kan ik mij voorstellen dat mensen zoiets hebben van: 'hier kan ik niet mee omgaan, sorry KW, ik ga liever niet meer met je om'. Want ook al ben JIJ dat niet in de psychose en voel je zelf niet wat je dan allemaal aanricht, voor de andere is het heel erg echt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 14:29:15 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209102304
Dit is dus hetzelfde als altijd, alleen dan in veel langere vorm, en als het dus zo is dat je nu niét psychotisch bent, en ik lees wat je schrijft, dan kun je dat dus niet meer afschuiven op 'psychose' maar is de conclusie dat je gewoon een naar mannetje bent.

Die conclusie had ik al eerder getrokken, en die trek ik nu wederom.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 14:29:50 #16
441859 crew  Lenny77
pi_209102313
quote:

[..]
;(
  donderdag 11 mei 2023 @ 14:30:59 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209102331
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
;(
Hij gaat er nog prat op ook. ;(

En verder wat CoolGuy zegt.
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 14:33:33 #18
5428 crew  miss_sly
pi_209102363
quote:

[..]
Je merkt helemaal niets, want je hebt geen idee hoe het anderen vergaat.

Ik hoop werkelijk voor je dat het beter met je gaat, maar ik hoop dan ook dat je eens leert naar anderen dan alleen jezelf te kijken en niet alles buiten jezelf te leggen.
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 14:34:40 #19
16180 crew  CoolGuy
pi_209102378
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je merkt helemaal niets, want je hebt geen idee hoe het anderen vergaat.

Ik hoop werkelijk voor je dat het beter met je gaat, maar ik hoop dan ook dat je eens leert naar anderen dan alleen jezelf te kijken en niet alles buiten jezelf te leggen.
Precies dat wat je zegt werd voorheen altijd het excuus 'psychose' voor gebruikt. Maar het is niet een psychose, het is gewoon de persoonlijkheid van TS.

Nou, daar hebben veruit de meeste mensen geen trek in, om met zo iemand om te gaan, en terecht.
pi_209102441
Mijn god, ik ben nog steeds woedend op dat stukje over de rechtszaak.

Pipo gaat allerlei rare shit sturen, mensen laten merken dat ze het niet fijn vinden, EEN HOOP DRAMA... En hoe eindigt hij?

JA SORRY, HAHA, IK WORD ER ZO NIET SYMPATHIEKER OP, MAAR JA, KAN ER NIETS AAN DOEN, BEN GEWOON VERHARD VAN BINNEN.

Rot toch op joh, kneus.Je gedraagt je als een debiel en je vraagt je dan nog af waarom mensen geen trek in je hebben.
  donderdag 11 mei 2023 @ 14:40:08 #21
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209102459
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:25 schreef summer2bird het volgende:

[..]
:) Ja hoor. Ik ken hun verhalen heel goed
  donderdag 11 mei 2023 @ 14:42:33 #22
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209102489
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:25 schreef summer2bird het volgende:

[..]
quote:
2s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:27 schreef PENISPENISPENIS het volgende:

[..]
Óf gewoon een keertje naar doen, ervan leren, je excuses aanbieden en je dan verder gedragen...

Óf zo nu en dan naar doen en je gedrag accepteren - én accepteren dat je spijt en excuses verder helemaal niets betekenen, want na de zoveelste keer is dat blijkbaar hoe je bent.

Mensen die keer op keer hetzelfde doen, vervolgens spijt betuigen en dan na een tijdje weer hetzelfde doen zijn overigens gewoon energievreters (waar ik het net ook al over had)...

In het echte leven was ik dus ook allang klaar met je - als man. Heeft niets met cultuur of instinct te maken, maar puur met jouw gedrag.
Prima, kanker weg uit mijn topic dan 👋🏿.

FYI, in periodes dat Ik stabiel ben heb ik altijd heel veel vrienden en sociale contacten die mij echt waarderen en stoer/leuk/aantrekkelijk vinden, dus ook nu alweer nadat ik uit mijn dieptepunt van 2020 ben geklommen.
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 14:42:42 #23
5428 crew  miss_sly
pi_209102491
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Natuurlijk niet. Enige realiteitszin mag nu toch wel verwacht worden?
pi_209102495
Welkom terug.

Heb je een hele tijd geleden op de radio gehoord en je komt over als een sympathieke gast.

Sterkte met je reis naar geluk en stabiliteit. Vergeet niet dat we allemaal ergens wel eens verdwalen. Zolang je de weg terug maar weer vindt. 🍻
pi_209102511
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ah ja hoor.
En bij elk verhaal dat je "kent" heb je zeker 10384892 redenen waarom jij zieliger bent dan hun.
Twiddel
  donderdag 11 mei 2023 @ 14:45:00 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209102514
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
[..]

FYI, in periodes dat Ik stabiel ben heb ik altijd heel veel vrienden en sociale contacten die mij echt waarderen en stoer/leuk/aantrekkelijk vinden, dus ook nu alweer nadat ik uit mijn dieptepunt van 2020 ben geklommen.
En daar gaan we alweer.
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 14:45:48 #27
16180 crew  CoolGuy
pi_209102527
quote:

[..]

Ik zou dit soort woorden niet gebruiken als je wil dat je topic open blijft. Enige keer dat ik het zeg, anders gaat ie direct dicht.
pi_209102557
Medicatie slaat nog steeds niet goed aan zo te lezen
  donderdag 11 mei 2023 @ 14:48:41 #29
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209102559
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:28 schreef Lenny77 het volgende:
Ten eerste welkom terug

Over je stukje van vrouwen die geen interesse hebben (of laten we zeggen mensen...)
Besef jij wel hoe moeilijk en zwaar het is voor iemand om samen te leven met een partner met zware psychiatrische problemen? En in jouw geval niet alleen zwaar maar ook nog eens eng?
Ik werk in de zorg en heb tijdens de stages psychiatrie mensen begeleid die schizofrenie hebben en psychotisch waren. Ook mensen die op dat moment stabiel waren maar evenzeer natuurlijk nog steeds schizofreen zijn. Ik heb vaker echt doodsangsten uitgestaan. En ik WEET waar het vandaan komt, ik begrijp de ziekte (dus de pathologie en wat er plaatsvind in de hersenen), ik weet dat ze op dat moment niet toerekeningsvatbaar zijn. Maar dan nog: echt echt echt akelig en zeer onveilig. Die stages hebben mij ook laten zien dat ik geen goede persoon ben voor in de psychiatrie te werken.
Nu werk ik in de thuiszorg en daar kom ik bij een deel jonge schizofrene mannen die in doorloophuizen wonen waar we medicatie-beheer moeten doen (lees bemoeizorg waar ik eigenlijk zwaar op tegen ben). En op dit moment zijn dit leuke jongens en ik heb ze graag maar ik besef maar al te goed op wat voor dunne koord ze lopen en dat er niet veel nodig is om ze weer in een psychose te duwen. Dus ik ben daar evenzeer erg alert.
Dat gezegd te hebben, zal ik nooit een relatie aangaan met iemand die schizofrenie heeft. Ik zou geen gerust moment hebben en de wetenschap dat mijn man mij plots als vijand kan gaan bekijken door een psychose geeft mij al de rillingen op zich want je KAN niet meer praten met iemand in een psychose. Nu stel je voor dat je ook nog kinderen met zo iemand zou hebben... ik mag er niet aan denken. Sorry voor mijn hardheid.

Dus het is echt heel erg om te zeggen, want net ik zou er begrip voor moeten hebben omdat ik de kennis heb, maar ik trek de lijn bij schizofrenie, borderline en antisociale persoonlijkheidsstoornissen.
Voor de rest maakt het mij weinig uit. Of iemand nu ASS, ADHD, PTSS heeft, depressief, zelfs manisch-depressief is (hoewel dat laatste ook geen lachertje is), daar zal ik weinig problemen mee hebben en zal ik niet snel iemand op afwijzen.

Jij bekijkt het vanuit jouw perspectief dat je eigenlijk een toffe peer bent (en dat zal ook wel zo zijn), maar je hebt een sluipend probleem en dan ben je niet meer zo een toffe peer. Mensen worden daar onrustig van en als jij begint uit te halen dan kan ik mij voorstellen dat mensen zoiets hebben van: 'hier kan ik niet mee omgaan, sorry KW, ik ga liever niet meer met je om'. Want ook al ben JIJ dat niet in de psychose en voel je zelf niet wat je dan allemaal aanricht, voor de andere is het heel erg echt.
Ik snap je echt wel, Lenny ;) . Ik weet dat mijn gedrag in psychoses gewoon onuitstaanbaar zijn en dag mensen daarvoor volledig afkeer krijgen. Ik begrijp dat heel goed :) .

Maar je snapt ook vanuit mijn perspectief dat het lot mij gewoon echt kutkaarten heeft toebedeeld, metaphorisch gezien 😅😂😂. Ik heb niet voor die psychoses gekozen, snap je? Toch moet ik maar ermee leven en een manier vinden om wat van mijn leven te maken :')

Ik hoop echt dat ik nooit meer een psychose krijg, dag is het allerbeste👍🏾

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 11-05-2023 15:21:48 ]
  donderdag 11 mei 2023 @ 14:55:25 #30
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209102645
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Natuurlijk niet. Enige realiteitszin mag nu toch wel verwacht worden?
Denk je niet dat ik deze vrouwen niet ken dan? Ik heb relaties met ze gehad, ben beste vrienden met de geweest, enz. Zoals je in mijn OP leest ben een jaar lang FWB geweest met een Afghaanse die dezelfde ziekte heeft als ik. Ik kwam elke weekend bij haar thuis en ze heeft zelfs mijn moeder ontmoet.

Geloof me, vrouwen hebben het gewoon makkelijker dan de mannen als het gaat om deze specifieke onderwerp. Dat is niet eens alleen mijn mening of subjectieve observatie, maar ook onderzoek en statistische analyse bevestigen dat vrouwen met psychoses en ernstige psychiatrische problemen het makkelijker hebben dan mannen. De prognose voor vrouwen met Psychosegevoeligheid is gewoon veel gunstiger, dat is een feit en mag je zelf gaan navragen of opzoeken als je mij niet gelooft.

En ik weet dat er veel andere gebieden en levensterreinen zijn waar vrouwen het moeilijker hebben dan mannen, bijvoorbeeld als het gaat om carrière maken. Maar met deze specifieke problematiek waar we het nu over hebben, hebben vrouwen het gewoon wat makkelijker dan mannen. En dat is ook niet erg verder, ik gun vrouwen dat ook wel 😉.
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 14:59:31 #31
5428 crew  miss_sly
pi_209102678
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Denk je niet dat ik deze vrouwen niet ken dan? Ik heb relaties met ze gehad, ben beste vrienden met de geweest, enz. Zoals je in mijn OP leest ben een jaar lang FWB geweest met een Afghaanse die dezelfde ziekte heeft als ik. Ik kwam elke weekend bij haar thuis en ze heeft zelfs mijn moeder ontmoet.

Geloof me, vrouwen hebben het gewoon makkelijker dan de mannen als het gaat om deze specifieke onderwerp. Dat is niet eens alleen mijn mening of subjectieve observatie, maar ook onderzoek en statistische analyse bevestigen dat vrouwen met psychoses en ernstige psychiatrische problemen het makkelijker hebben dan mannen. De prognose voor vrouwen met Psychosegevoeligheid is gewoon veel gunstiger, dat is een feit en mag je zelf gaan navragen of opzoeken als je mij niet gelooft.

En ik weet dat er veel andere gebieden en levensterreinen zijn waar vrouwen het moeilijker hebben dan mannen, bijvoorbeeld als het gaat om carrière maken. Maar met deze specifieke problematiek waar we het nu over hebben, hebben vrouwen het gewoon wat makkelijker dan mannen. En dat is ook niet erg verder, ik gun vrouwen dat ook wel 😉.
Als je iets claimt, onderbouw je dat zelf natuurlijk met linkjes, dat hoef ik niet op te gaan zoeken.

Je bent niet zieliger dan vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten. Geen enkele situatie is hetzelfde, dus je kunt het niet eens vergelijken. Daarnaast ken je niet alle vrouwen en alle mannen met deze problematiek, dus kun je helemaal niet zulke generaliserende uitspraken doen.
  donderdag 11 mei 2023 @ 14:59:58 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209102682
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik zou dit soort woorden niet gebruiken als je wil dat je topic open blijft. Enige keer dat ik het zeg, anders gaat ie direct dicht.
Sorry, CoolGuy. Ik beloof me te gedragen goed? Dit keer wil ik gewoon mee blijven doen op fok en geen van krijgen. Kijk, in het echt vinden mensen mij meestal heel sympathiek, op fok heb ik de neiging om heel bot en lomp mezelf te uiten en gedragen, ook als uitlaatklep voor alle ellende die ik moet verkroppen, snap je? Vooral de laatste paar jaren ben ik dat gaan doen…
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:01:01 #33
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_209102695
- Dit is nergens voor nodig -

[ Bericht 48% gewijzigd door CoolGuy op 11-05-2023 15:06:13 ]
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:06:21 #34
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209102735
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als je iets claimt, onderbouw je dat zelf natuurlijk met linkjes, dat hoef ik niet op te gaan zoeken.

Je bent niet zieliger dan vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten. Geen enkele situatie is hetzelfde, dus je kunt het niet eens vergelijken. Daarnaast ken je niet alle vrouwen en alle mannen met deze problematiek, dus kun je helemaal niet zulke generaliserende uitspraken doen.
Je hebt idd gelijk dat elke situatie anders en uniek is, en ik wil nu ook geen discussie gaan houden over wie het zieligste is. Laten we dat niet doen goed? Ik wil wel interessante discussies en “Exchange of opinions and perspectives” hebben, maar het heeft geen zin om een wedstrijd te maken van welke sekse het zieligste is in dit geval toch?

Kijk, ernstige psychiatrische problemen is echt zwaar kut voor iedereen, in mijn geval heb ik geluk dat ik met de juiste medicijnen heel stabiel en hoog functionerend blijf waardoor ik nu een relatie en een vaste betaalde baan heb. Ik woon ook zelfstandig en heb weer een rijke dynamische sociale leven kunnen opbouwen. Ik ben God dankbaar daarvoor.
pi_209102756
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:01 schreef 2thmx het volgende:
Ik vond de samenvatting wel handig..
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:10:34 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209102799
quote:

[..]
Dat was echt haar eigen keuze en precies wat ze wou van mij en niks meer. Sterker nog, ik probeerde haar te overtuigen om een relatie met me te nemen, maar dat wou ze niet :{w
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 15:11:36 #37
16180 crew  CoolGuy
pi_209102814
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:07 schreef MilkTea het volgende:

[..]
Ik vond de samenvatting wel handig..
Ja, als de samenvatting zou kloppen en niet essentiële onderdelen zou weg laten wel.
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 15:15:55 #38
441859 crew  Lenny77
pi_209102870
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik snap je echt wel, Lenny ;) . Ik weet dat mijn gedrag in psychoses gewoon onuitstaanbaar zijn en dag mensen daarvoor volledig afkeer krijgen. Ik begrijp dat heel goed :) .

Maar je snapt ook vanuit mijn perspectief dat het lot mij gewoon echt kutkarakter heeft toebedeeld, metaphorisch gezien 😅😂😂. Ik heb niet voor die psychoses gekozen, snap je? Toch moet ik maar ermee leven en een manier vinden om wat van mijn leven te maken :')

Ik hoop echt dat ik nooit meer een psychose krijg, dag is het allerbeste👍🏾
Euh nee... Dat kutkarakter hoort niet bij de ziekte. Van alle jongens die ik heb gekend of ken had/heeft geen één een kutkarakter en geloof mij, als je hun verhalen over het verleden hoort, daar breekt de stoerste man zijn hart van.
Hoe ze zijn tijdens hun psychose is natuurlijk anders, maar nogmaals: ontoerekeningsvatbaar dit dat.
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:16:14 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209102873
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Dat was echt haar eigen keuze en precies wat ze wou van mij en niks meer. Sterker nog, ik probeerde haar te overtuigen om een relatie met me te nemen, maar dat wou ze niet :{w
Maar wel haar kwetsbaarheid gebruiken voor je eigen gerief en er hier in je OP lekker prat op gaan.

Echt, bah.
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:18:33 #40
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209102908
quote:
14s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:01 schreef 2thmx het volgende:
CoolGuy, laat mensen aub schrijven en vertellen wat ze willen, zolang het on topic is. Niks van wat de mensen hier over mij zeggen of vinden raakt me serieus, voor mij is en blijf fok vooral een website om lol te hebben met pittige discussies en opmerkingen van anderen te lezen. Je maakt fok (voor mij tenminste) minder leuk als je de meningen van mensen gaat censureren, hoe grof en hard deze meningen van andere fokkers ook zou mogen zijn.
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:20:24 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209102941
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Euh nee... Dat kutkarakter hoort niet bij de ziekte. Van alle jongens die ik heb gekend of ken had/heeft geen één een kutkarakter en geloof mij, als je hun verhalen over het verleden hoort, daar breekt de stoerste man zijn hart van.
Hoe ze zijn tijdens hun psychose is natuurlijk anders, maar nogmaals: ontoerekeningsvatbaar dit dat.
Kutkarakter is een fout! Ik bedoel kutkaarten*!

Ik heb geen kutkarakter 😇. Meeste mensen vinden mij juist een hele goede sympathieke karakter hebben. Daarom ben ik ook zo ver geschopt ondanks alle ellende die ik heb moeten meemaken.
pi_209102961
quote:

Zo heeft een verrader en vijand van mijn jeugd mij voor de rechter gesleept voor belaging en bedreiging als aanklacht en in eerste aanleg heeft ze rechter mij gewoon echt veroordeeld te 5 maanden voorwaardelijk gevangenisstraf en ik moest mijn jeugdvijand 6 duizend euro schadevergoeding betalen (!!!) en een contactverbod opgelegd van 5 jaar. De eerste rechter betwiste niet dat ik in een psychose zat, alleen zou dat volgens hem mij alleen verminderd toerekeningsvatbaar maken en niet volledige ontoerekeningsvatbaar, wat ik absolute bullshit vindt. Ik ging zonder twijfel in hoger beroep met een veel betere advocaat en deskundigen van mijn behandelingsteam die namens mij wilden getuigen, en gelukkig kreeg ik in hoger beroep wel volledig vrijspraak en ontslag van alle rechtsgevolgen. De hoofdreden waarom ik vrijspraak kreeg, is omdat ik niet niet eens zoveel berichten had gestuurd, niet genoeg berichten zodat er sprake zou zijn van belaging. Die jeugdvijand was helemaal niet bang en voelde zich niet bedreigd, jij was gewoon gekrenkt in zijn eer en hij haat mij nog steeds net zoals ik hem haat. In hoger beroep kwam dat duidelijk naar voren en hij zette zichzelf helemaal voor schut voor de rechters en ik genot wel van leedvermaak om hem zichzelf zo zien te vernederen 😆🤣😂. Sorry, ik weet dat dat mij niet sympathieker maakt, maar ik ben allang verhardt van binnen.

Oh ja, dit verhaal weer. Nog steeds geen spijt, nog steeds vinden dat ernstige bedreigingen waarvoor je initieel een heel fikse straf hebt gekregen niet zoveel voorstelden en het slachtoffer zich aanstelde.

Ik ben geneigd het eens te zijn met Coolguy.
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:24:52 #43
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209103006
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar wel haar kwetsbaarheid gebruiken voor je eigen gerief en er hier in je OP lekker prat op gaan.

Echt, bah.
Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan precies? Ik vertel gewoon de waarheid van alles dat er is gebeurt. Ik heb haar specifieke relatie met mij in de OP erbij gezet, juist omdat ik het goed past op FOK!

Reageer anders op het aspect waar ik voor euthanasie had aangemeld en een serieuze zelfmoordpoging heb overleefd? Want dat is een stuk minder stoer om te vertellen, maar toch deel ik dat ook hier.
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:25:40 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209103017
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Kutkarakter is een fout! Ik bedoel kutkaarten*!

Ik heb geen kutkarakter 😇. Meeste mensen vinden mij juist een hele goede sympathieke karakter hebben. Daarom ben ik ook zo ver geschopt ondanks alle ellende die ik heb moeten meemaken.
Nou, laat hier maar zien dan, dat je zo’n sympathieke gozer bent.

Ik wacht wel.
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:29:47 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209103072
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan precies? Ik vertel gewoon de waarheid van alles dat er is gebeurt. Ik heb haar specifieke relatie met mij in de OP erbij gezet, juist omdat ik het goed past op FOK!

Reageer anders op het aspect waar ik voor euthanasie had aangemeld en een serieuze zelfmoordpoging heb overleefd? Want dat is een stuk minder stoer om te vertellen, maar toch deel ik dat ook hier.
Medelijden is verdomd lastig als je je verhaal brengt zoals in de OP en daarop volgende posts.
pi_209103095
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
En hoe is die Afghaanse er beter af dan jij? Of beter af dan een man?

Ze heeft een persoon met een enorme baggage aan de haak geslagen die haar meteen weer heeft laten vallen toen hij iets beters is tegengekomen.
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:32:39 #47
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209103106
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nou, laat hier maar zien dan, dat je zo’n sympathieke gozer bent.

Ik wacht wel.
Geloof je mij niet: kijk deze video anders:

Laat me weten als je mij sympathiek vind overkomen in de video oké? Ik ben de “negert” met een Antilliaanse accent en groene overhemd die praat. Aan het begin van de video hoor je mij rappen.

Als je nog steeds niet overtuigd bent dat ik sympathieker ben in het echt dan hoe ik overkom met mijn Posts op fok, mag je naar Utrecht komen en dan trakteer ik de eerste twee drankjes oké 😘? Als je me dan nog steeds niet sympathiek vindt, dan weet ik het ook niet meer.
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 15:35:05 #48
5428 crew  miss_sly
pi_209103130
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Laat me weten als je mij sympathiek vind overkomen in de video oké? Ik ben de “negert” met een Antilliaanse accent en groene overhemd die praat. Aan het begin van de video hoor je mij rappen.

Als je nog steeds niet overtuigd bent dat ik sympathieker ben in het echt dan hoe ik overkom met mijn Posts op fok, mag je naar Utrecht komen en dan trakteer ik de eerste twee drankjes oké 😘? Als je me dan nog steeds niet sympathiek vindt, dan weet ik het ook niet meer.
Waarom vind je het belangrijk dat mensen op FOK! jou sympathiek vinden?
Je doet niet echt moeite om je woorden zo te kiezen dat er een symapthieke man achter lijkt te zitten.
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:35:33 #49
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209103134
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Medelijden is verdomd lastig als je je verhaal brengt zoals in de OP en daarop volgende posts.
En zo breng ik het niet over bij mensen in real life, Lienekien. Dat snap je toch wel?
pi_209103149
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
En zo breng ik het niet over bij mensen in real life, Lienekien. Dat snap je toch wel?
Maar waarom doe je het hier dan wel?
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:42:27 #51
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209103203
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Waarom vind je het belangrijk dat mensen op FOK! jou sympathiek vinden?
Je doet niet echt moeite om je woorden zo te kiezen dat er een symapthieke man achter lijkt te zitten.
Belangrijk vind ik het zeker niet om sympathiek gevonden te worden op fok haha 😂, anders had ik deze OP helemaal niet geschreven. In het geval van Lienekien specifiek wil ik wel weer haar respect terugwinnen, zij en ik konden goed met elkaar opschieten en hebben goede gesprekken gehad in onze DM, maar omdat ik de afgelopen paar jaren toch echt veel ben gaan trollen en eigenlijk expres als een arrogante klootzal ben gaan gedragen op fok, lijkt het erop dat Lienekien mij niet meer aardig vindt. En dat vind ik toch wel een beetje jammer.

Kijk, mijn getroll en rellen hier op fok van de afgelopen paar jaren heeft toch echt te maken met hoe slecht het met mij ging voor vier jaar lang tussen 2016 en 2020 dus. Ik was de wanhoop nabij en dat was ook te merken in mijn topics en posts hier op fok. Sorry daarvoor, tegelijkertijd boeit het me weinig wat de meeste mensen hier van mij vinden en bovendien vind ik dat fok juist hiervoor bedoelt is en mensen hier zouden het echt wel moeten kunnen hebben en zelfs begrijpen.
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:42:50 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209103206
quote:

[..]

Ik heb destijds je docu ook gezien.

Laat het hier maar zien. Waarom zou dat niet kunnen?

Als je begrijpt waarom je hier soms telkens weer tegen het zere been schopt, dan kun je daar ook wel wat aan doen.

Iets minder van dat ‘ik heb het zwaarder (gehad) dan 98% van de mensen’ en ‘kijk mij eens met mijn (lelijke) seksslaafje’.
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 15:47:01 #53
441859 crew  Lenny77
pi_209103237
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:42 schreef Lienekien het volgende:

Iets minder van dat ‘ik heb het zwaarder (gehad) dan 98% van de mensen’ en ‘kijk mij eens met mijn (lelijke) seksslaafje’.
Ja dit dus
pi_209103291
quote:

[..]

Als je begrijpt waarom je hier soms telkens weer tegen het zere been schopt, dan kun je daar ook wel wat aan doen.

Of is die 'seksslaafje' verhaal een soort 50 Shades of Grey fantasie?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:54:37 #55
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209103305
quote:

[..]

Ze was niet lelijk hoor, ik zou zeggen gemiddeld knap. Enige wat raar was, was dat ze een gebroken voortand had en ze wilt het niet laten repareren. Ze was verder een hele lieve jonge vrouw met een slanke lichaam en mooie billen :P .

En ik heb geen behoefte om hier mijn te gaan doen om aardig en sympathiek gevonden te worden, dan is ook de lol van fok ervan af. Volgens mij ben ik tot zover in dit topic al goed en sympathiek genoeg aan het gedragen. De OP heb ik expres heel lomp en uitgebreid geschreven zodat er leuke discussies ontstaan en leuke reacties komen. Maar alles is wat ik in de OP heb geschreven is gewoon waar en de feiten zoals ik het zie of heb ervaren.

Is dat goed voor jou?
pi_209103320
quote:
Het lijkt wel alsof vrouwen een soort natuurlijke afkeer hebben tegen kwetsbare mannen of mannen waar duidelijk iets aan mankeert.
No shit, Sherlock.

Zo is natuur.
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:56:59 #57
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209103323
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja dit dus
Waarom blijven jullie vast op het feit dat ik een Afghaanse FWB heb gehad? Ik heb nooit gezegd dat ze mijn seksslaafje was, hooguit dat ze graag de rol nam tijdens onze gelijkwaardige seksrelatie en vriendschap die we hadden. Ik heb nog steeds goede vriendschap met de Afghaanse, ik ga deze maand weer bij haar op bezoek maar er zal geen seks meer plaatsvinden natuurlijk.
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:57:41 #58
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209103329
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:52 schreef Tingo het volgende:

[..]
Of is die 'seksslaafje' verhaal een soort 50 Shades of Grey fantasie?
Haar fantasie dus, die Afghaanse wou het zo :{
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 16:01:32 #59
441859 crew  Lenny77
pi_209103368
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Waarom blijven jullie vast op het feit dat ik een Afghaanse FWB heb gehad? Ik heb nooit gezegd dat ze mijn seksslaafje was, hooguit dat ze graag de rol nam tijdens onze gelijkwaardige seksrelatie en vriendschap die we hadden. Ik heb nog steeds goede vriendschap met de Afghaanse, ik ga deze maand weer bij haar op bezoek maar er zal geen seks meer plaatsvinden natuurlijk.
Omdat ze een duidelijk zware problematiek heeft en jij daar gebruik van hebt gemaakt. Net jij zou beter moeten weten.
pi_209103399
quote:

[..]
Waarom blijven jullie vast op het feit dat ik een Afghaanse FWB heb gehad? Ik heb nooit gezegd dat ze mijn seksslaafje was
quote:
Niet alleen was ze mijn seksslaafje geworden voor een hele jaar,
...
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 16:04:34 #61
16180 crew  CoolGuy
pi_209103408
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ze was niet lelijk hoor, ik zou zeggen gemiddeld knap. Enige wat raar was, was dat ze een gebroken voortand had en ze wilt het niet laten repareren. Ze was verder een hele lieve jonge vrouw met een slanke lichaam en mooie billen :P .

En ik heb geen behoefte om hier mijn te gaan doen om aardig en sympathiek gevonden te worden, dan is ook de lol van fok ervan af. Volgens mij ben ik tot zover in dit topic al goed en sympathiek genoeg aan het gedragen. De OP heb ik expres heel lomp en uitgebreid geschreven zodat er leuke discussies ontstaan en leuke reacties komen. Maar alles is wat ik in de OP heb geschreven is gewoon waar en de feiten zoals ik het zie of heb ervaren.

Is dat goed voor jou?
Sympathiek? Nou dst valt vies tegen. Daarnaast...de OP heb je nu ineens met opzet bot geschreven? Dit heb ik eerder gehoord.

Maw, ik geloof er helemaal niks van. Je hebt de OP geschreven en daar komt nu commentaar op en je uitvlucht is nu gewoon dat je die met opzet bot hebt geschreven. Sure.
  donderdag 11 mei 2023 @ 16:04:50 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209103410
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Is dat goed voor jou?
Wat wil jij nou eigenlijk? Begrip? Medelijden? Sympathie? Of ‘leuke discussies’ en ‘leuke reacties’ op een OP die je expres lomp hebt geschreven?

Ik ben de draad kwijt.
pi_209103417
quote:

[..]
Waarom blijven jullie vast op het feit dat ik een Afghaanse FWB heb gehad?
Je hebt echt geen idee hoe je overkomt door wat je post en de manier waarop je het post, eh?
pi_209103435
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Niks van wat de mensen hier over mij zeggen of vinden raakt me serieus
*Even later*

quote:
Prima, kanker weg uit mijn topic dan
  donderdag 11 mei 2023 @ 16:08:01 #65
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209103449
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 16:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben de draad kwijt.
Hij ook. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_209103450
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Haar fantasie dus, die Afghaanse wou het zo :{
Je hoeft daar niet perse in mee te gaan he.
  donderdag 11 mei 2023 @ 16:09:36 #67
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209103462
Weer eens aandacht nodig?

En weer regelrecht in de slachtofferrol, waarom zou ik dit alweer lezen? :lijstje:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 11 mei 2023 @ 16:10:09 #68
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209103468
quote:
3s.gif Op donderdag 11 mei 2023 16:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Je hoeft daar niet perse in mee te gaan he.
Maar, maar, maar... gratis seks enz.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 11 mei 2023 @ 16:40:08 #69
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_209103744
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 13:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Goeie o.p. lekker kort.
pi_209103758
quote:

[..]
Wat wil jij nou eigenlijk? Begrip? Medelijden? Sympathie? Of ‘leuke discussies’ en ‘leuke reacties’ op een OP die je expres lomp hebt geschreven?

Ik ben de draad kwijt.
Enige wat TS wil is lekker edgy zijn en reacties en aandacht krijgen. “Kijk hoe zielig ik ben en hoe slecht ik het heb huil huil huil”.

En het lukt hem ook nog om de aandacht te krijgen. Waren er maar permabans
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_209104023
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 13:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik wacht nog even totdat ik zie dat je ophoud met je racistische drek en je trolltopics/trollposts. Ik gun je het voordeel van de twijfel maar ben nog wel wat voorzichtig. Is niet de eerste keer zeg maar.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 11 mei 2023 @ 17:36:21 #72
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209104413
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 16:41 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Enige wat TS wil is lekker edgy zijn en reacties en aandacht krijgen. “Kijk hoe zielig ik ben en hoe slecht ik het heb huil huil huil”.

Het is toch ook echt wel een interessante verhaal, geef toe :D

Haters gonna hate :{w
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 17:42:48 #73
16180 crew  CoolGuy
pi_209104481
quote:

[..]

Ik ben de draad kwijt.
Geef hier eens antwoord op @Keep_Walking
  donderdag 11 mei 2023 @ 17:43:23 #74
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209104487
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:56 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
No shit, Sherlock.

Zo is natuur.
Is dat echt natuur of toch aangeleerd? En ook al is het natuur, betekend dat niet dat het goed is. Persoonlijk vind ik dat echt iets waar een publieke debat over komen of onder feministische kringen.

Net zoals mannen met heel veel dingen zich moesten gaan aanpassen de afgelopen 100 jaar omdat wij als samenleving en mensen hebben besloten dat dat gewoon niet goed of rechtvaardig is om te doen, snap je wat ik bedoel?

Laten we hierover een gesprek hebben. Wat vind jij?
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 17:44:45 #75
16180 crew  CoolGuy
pi_209104504
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 17:43 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Is dat echt natuur of toch aangeleerd? En ook al is het natuur, betekend dat niet dat het goed is. Persoonlijk vind ik dat echt iets waar een publieke debat over komen of onder feministische kringen.

Net zoals mannen met heel veel dingen zich moesten gaan aanpassen de afgelopen 100 jaar omdat wij als samenleving en mensen hebben besloten dat dat gewoon niet goed of rechtvaardig is om te doen, snap je wat ik bedoel?

Laten we hierover een gesprek hebben. Wat vind jij?
Nee, dat gaan we niet doen, want dat is off-topic.
pi_209104598
nv.m

[ Bericht 99% gewijzigd door eudaemonia op 11-05-2023 17:57:03 ]
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  donderdag 11 mei 2023 @ 17:54:57 #77
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209104637
quote:

[..]

Het heeft niets met kunnen van doen, TS is gewoon een uitermate naar persoon, nog los van zijn psychische problemen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_209104664
quote:
Mijn ban is verheven na zes maanden
Als FOK! je niet wil, waarom wil je zo graag terug?
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  donderdag 11 mei 2023 @ 17:58:31 #79
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209104692
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 17:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Geef hier eens antwoord op @:Keep_Walking
Begrip en sympathie is heel fijn, medelijden heb ik op dit moment niet meer nodig. En leuke discussies en reacties zijn het meest gewaardeerd en gewild, dus de ervaring en meningen van anderen horen over het hele verhaal en dat er een respectvolle debat of discussie ontstaat. Bijvoorbeeld ik vond de discussie of mannen het wel of niet erger hebben dan vrouwen als het gaat om psychoses en schizofrenie wel interessant 🧐. Persoonlijk weet ik vrijwel zeker dat mannen in het geval van dit onderwerp het gewoon gemiddeld moeilijker hebben in het algemeen dan vrouwen die lijden aan psychoses en schizofrenie, dit zeggen de deskundigen en onderzoeksresultaten over dit onderwerp ook. Ik wil daarmee niet zeggen dat vrouwen de die aan psychoses en schizofrenie lijden het niet moeilijk hebben, die hebben het zeker ook moeilijk. Maar mannen hebben het gewoon moeilijker en dat ligt aan meerdere factoren, o. a. dat vrouwen gewoon op meer sympathie, begrip en steun kunnen rekenen dan mannen meestal krijgen. Bijvoorbeeld in mijn geval ben ik bijna 1.90 meter en best breed en imposant, dus als ik in een psychose heel onvoorspelbaar en wild ga gedragen ben niet alleen vervelend en lastig, maar gewoon echt eng en in de ogen van anderen dus gevaarlijk. Als ik in een psychose heel veel bericht gaat sturen naar vrouwelijke kennis is dat niet alleen raar of irritant voor haar, maar ook echt eng en ze voelt zich bedreigd. Als een vrouw in haar psychose heel veel berichten gaat sturen of mensen bellen, komt dat gewoon veel minder bedreigend en eng over en daardoor de sociale schade die ze haarzelf aandoet veel minder erg en onomkeerbaar. Ik heb heel veel vrouwelijke contacten verloren waar ik ook niet de kans krijg om goed te maken of uit te leggen wat er speelde omdat ik een man ben. Snap je?

Ik krijg geen medelijden voor mijn psychoses van de meeste mensen die mij in zo’n staat meemaken en last van hebben. Vrouwen wel, of in ieder geval veel sneller dan mannen.
  donderdag 11 mei 2023 @ 17:59:02 #80
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209104702
quote:
16s.gif Op donderdag 11 mei 2023 17:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Het heeft niets met kunnen van doen, TS is gewoon een uitermate naar persoon, nog los van zijn psychische problemen.
Ik ben bedorven van binnen 😝
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 18:07:48 #81
16180 crew  CoolGuy
pi_209104786
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 17:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Begrip en sympathie is heel fijn, medelijden heb ik op dit moment niet meer nodig. En leuke discussies en reacties zijn het meest gewaardeerd en gewild, dus de ervaring en meningen van anderen horen over het hele verhaal en dat er een respectvolle debat of discussie ontstaat. Bijvoorbeeld ik vond de discussie of mannen het wel of niet erger hebben dan vrouwen als het gaat om psychoses en schizofrenie wel interessant 🧐. Persoonlijk weet ik vrijwel zeker dat mannen in het geval van dit onderwerp het gewoon gemiddeld moeilijker hebben in het algemeen dan vrouwen die lijden aan psychoses en schizofrenie, dit zeggen de deskundigen en onderzoeksresultaten over dit onderwerp ook. Ik wil daarmee niet zeggen dat vrouwen de die aan psychoses en schizofrenie lijden het niet moeilijk hebben, die hebben het zeker ook moeilijk. Maar mannen hebben het gewoon moeilijker en dat ligt aan meerdere factoren, o. a. dat vrouwen gewoon op meer sympathie, begrip en steun kunnen rekenen dan mannen meestal krijgen. Bijvoorbeeld in mijn geval ben ik bijna 1.90 meter en best breed en imposant, dus als ik in een psychose heel onvoorspelbaar en wild ga gedragen ben niet alleen vervelend en lastig, maar gewoon echt eng en in de ogen van anderen dus gevaarlijk. Als ik in een psychose heel veel bericht gaat sturen naar vrouwelijke kennis is dat niet alleen raar of irritant voor haar, maar ook echt eng en ze voelt zich bedreigd. Als een vrouw in haar psychose heel veel berichten gaat sturen of mensen bellen, komt dat gewoon veel minder bedreigend en eng over en daardoor de sociale schade die ze haarzelf aandoet veel minder erg en onomkeerbaar. Ik heb heel veel vrouwelijke contacten verloren waar ik ook niet de kans krijg om goed te maken of uit te leggen wat er speelde omdat ik een man ben. Snap je?

Ik krijg geen medelijden voor mijn psychoses van de meeste mensen die mij in zo’n staat meemaken en last van hebben. Vrouwen wel, of in ieder geval veel sneller dan mannen.
Ik denk vooral omdat die meiden doorhadden hoe je echt in elkaar zit.
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 18:42:36 #82
441859 crew  Lenny77
pi_209105187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 17:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je geeft je eigen antwoord hier.
Een vrouw zal wel opletten om een psychotische man aan te spreken of tegen te houden wegens het verschil in kracht.
Een man zal een vrouw minder snel als bedreigend en gevaarlijk zien.
  donderdag 11 mei 2023 @ 18:45:23 #83
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209105236
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 18:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik denk vooral omdat die meiden doorhadden hoe je echt in elkaar zit.
Dat is dus lachwekkend en totaal niet het geval, CoolGuy ;) . Waarom baseer je dat eigenlijk? Gewoon omdat je mij niet mag en wilt mij dan kwetsen ofzo? Kinderachtig van je 🙂

De feedback die ik krijg te horen van iedereen inclusief heel veel vrouwen is dat ik geen goede betrouwbare en loyale vriend ben, heel veel vrouwen vertrouwen mij ook als één van de weinige mannen die ze volledig kunnen vertrouwen met alleen vriendschap zonder dat ik stiekem toch iets meer van hen wilt of probeert, zoals seks hebben of hoopt dat ze verliefd op mij worden. Ik heb altijd veel goede vrouwelijke vriendschappen gehad vanaf jongs af aan tot nu.

Ik ben nu even bloedserieus dat altijd als een vriendschap ernstig misloopt tussen mij en een vrouw, of als ik überhaupt een verkeerde indruk maak bij een vrouw waardoor de sociale schade onomkeerbaar is, heeft het te maken met een psychose waarin in ik op dat moment zit.

Heb jij misschien een zinnige opmerking daarover 😀?
pi_209105441
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
Dit is dus hetzelfde als altijd, alleen dan in veel langere vorm, en als het dus zo is dat je nu niét psychotisch bent, en ik lees wat je schrijft, dan kun je dat dus niet meer afschuiven op 'psychose' maar is de conclusie dat je gewoon een naar mannetje bent.

Die conclusie had ik al eerder getrokken, en die trek ik nu wederom.
Moest gniffelen.
pi_209105568
quote:

[..]

Dat accent in die rap... lol.
pi_209105614
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 16:41 schreef Nagelslak het volgende:

[..]

Die zijn er. Deze idioot is ook lekker makkelijk te herkennen mocht ie willen terugkomen.
pi_209105623
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 18:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

De feedback die ik krijg te horen van iedereen inclusief heel veel vrouwen is dat ik geen goede betrouwbare en loyale vriend ben
Da's niet zo mooi he.
  donderdag 11 mei 2023 @ 19:22:21 #88
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209105826
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 18:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je geeft je eigen antwoord hier.
Een vrouw zal wel opletten om een psychotische man aan te spreken of tegen te houden wegens het verschil in kracht.
Een man zal een vrouw minder snel als bedreigend en gevaarlijk zien.
Maar ik heb dat ook nooit ontkent of gezegd dat ik dat niet begrijp, Lenny. Ik heb al eerder in deze topic aangegeven dat ik vrouwen echt begrijp hierin en dat ik ook empathie heb daarvoor, herinner je dat nog? Maar dat neemt niet weg dat de korte en lange termijn gevolgen desastreus zijn zeker voor de mannen die de belemmeringen van hun Psychosegevoeligheid niet kunnen compenseren met andere positieve kwaliteiten. Snap je dat ook? Want volgens mij niet.

Daarnaast is het voor mij inmiddels heel duidelijk dat het echt lang niet altijd een geval is van doodsangst of een natuurlijke instinct die vrouwen hebben om van zwakke of ‘kwetsbare’ mannen weg te rennen. Het is nou eenmaal zo dat heel veel vrouwen dus de meerderheid van vrouwen geconditioneerd zijn om geen of in ieder geval niet zomaar medelijden te voelen en/of begrip te hebben voor ‘zwakkere’ mannen of mannen die in een bepaalde moment zitten waar ze het gewoon heel moeilijk hebben of heel kwetsbaar zijn. Dat is geen verwijt of minachting naar vrouwen verder, maar volgens mij is het gewoon zo. Volgens mij is het ook geen natuurlijke instinct maar gewoon aangeleerd dus cultureels, want er zijn vrouwen die wel mededogen voelen en begrip hebben en dat ook laten blijken aan deze mannen.

Ik omschrijf het natuurlijk heel simpel, in werkelijkheid is het natuurlijk veel complexer. Ik moet nu even gaan sporten dus als ik later weer thuis ben kunnen we hierover discussiëren en perspectieven uitwisselen als je wilt.

Tot later 👋🏿
pi_209105915
Hey Keep Walking, leuk om een keer je gezicht te zien.

Sorry, ik heb niet alles kunnen lezen, alle energie viel weg met die lappen tekst

Maar ik heb jou wel eens horen klagen en mensen in hokjes plaatsen.
Ik lees echt heel veel aannames en jezelf in slachtofferrol zetten.

Snap oprecht niet wat het idee achter je OP is, maar man man man.
Het zou niet misstaan in KLB.

Echter als ik zo dat stukje zie op Youtube snap ik oprecht niet of je een klapmongool bent die Fok! als zijn speeltuin ziet (zoja, doe dat maar lekker niet in R&P) of een intelligente jongen die af en toe een helder moment heeft en volwassen genoeg is om hoogwaardig gesprek mee te voeren en een paar uur later een klein kind is en zelf zit te grinniken bij de woorden pijpen en geile neuqseks.

Nou ja, in ieder geval blij dat je nog leeft en hopelijk wordt het wat met je..
Maar R&P zal er waarschijnlijk niet beter op worden.
Hell To The Liars
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 19:34:13 #90
441859 crew  Lenny77
pi_209106089
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 19:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Maar ik heb dat ook nooit ontkent of gezegd dat ik dat niet begrijp, Lenny. Ik heb al eerder in deze topic aangegeven dat ik vrouwen echt begrijp hierin en dat ik ook empathie heb daarvoor, herinner je dat nog? Maar dat neemt niet weg dat de korte en lange termijn gevolgen desastreus zijn zeker voor de mannen die de belemmeringen van hun Psychosegevoeligheid niet kunnen compenseren met andere positieve kwaliteiten. Snap je dat ook? Want volgens mij niet.

Daarnaast is het voor mij inmiddels heel duidelijk dat het echt lang niet altijd een geval is van doodsangst of een natuurlijke instinct die vrouwen hebben om van zwakke of ‘kwetsbare’ mannen weg te rennen. Het is nou eenmaal zo dat heel veel vrouwen dus de meerderheid van vrouwen geconditioneerd zijn om geen of in ieder geval niet zomaar medelijden te voelen en/of begrip te hebben voor ‘zwakkere’ mannen of mannen die in een bepaalde moment zitten waar ze het gewoon heel moeilijk hebben of heel kwetsbaar zijn. Dat is geen verwijt of minachting naar vrouwen verder, maar volgens mij is het gewoon zo. Volgens mij is het ook geen natuurlijke instinct maar gewoon aangeleerd dus cultureels, want er zijn vrouwen die wel mededogen voelen en begrip hebben en dat ook laten blijken aan deze mannen.

Ik omschrijf het natuurlijk heel simpel, in werkelijkheid is het natuurlijk veel complexer. Ik moet nu even gaan sporten dus als ik later weer thuis ben kunnen we hierover discussiëren en perspectieven uitwisselen als je wilt.

Tot later 👋🏿
Nee man, jij had het over de verschillen tussen mannen en vrouwen. En dat de mannen het zwaarder hebben. Waarop je notabene eigenlijk zelf het antwoord geeft. Vrouwen komen minder eng over tijdens een psychose dan mannen dus mensen zijn daar minder bang voor.

Ik begrijp het goed genoeg.

De rest van je post stroomt weer over van de opmerkingen over 'de' slechte vrouw en dat de man wel alles aanneemt en verzorgd (zwaar gechargeerd, toegegeven).
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 19:39:43 #91
16180 crew  CoolGuy
pi_209106181
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 18:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Dat is dus lachwekkend en totaal niet het geval, CoolGuy ;) . Waarom baseer je dat eigenlijk? Gewoon omdat je mij niet mag en wilt mij dan kwetsen ofzo? Kinderachtig van je 🙂

De feedback die ik krijg te horen van iedereen inclusief heel veel vrouwen is dat ik geen goede betrouwbare en loyale vriend ben, heel veel vrouwen vertrouwen mij ook als één van de weinige mannen die ze volledig kunnen vertrouwen met alleen vriendschap zonder dat ik stiekem toch iets meer van hen wilt of probeert, zoals seks hebben of hoopt dat ze verliefd op mij worden. Ik heb altijd veel goede vrouwelijke vriendschappen gehad vanaf jongs af aan tot nu.

Ik ben nu even bloedserieus dat altijd als een vriendschap ernstig misloopt tussen mij en een vrouw, of als ik überhaupt een verkeerde indruk maak bij een vrouw waardoor de sociale schade onomkeerbaar is, heeft het te maken met een psychose waarin in ik op dat moment zit.

Heb jij misschien een zinnige opmerking daarover 😀?
Oke, dan is dat niet het geval. Dat baseer ik op je eerdere topics en eerdere reacties waar ik nu zie dat je manier van reageren, ondanks dat je nu claimt geen psychose te hebben (wat ik voor waar aanneem) terwijl je vorige keren meerdere keren hebt gezegd topics te hebben geopend tijdens een psychose, precies hetzelfde is.

Oftewel, je reageert hoe je reageert, niet vanwege een psychose ja of nee, maar vanwege je persoonlijkheid. Ik heb te weinig informatie over je om je als gehele persoon niet te mogen of wél te mogen, maar van wat ik wél van je gezien heb hier denk ik niet 'hey, dat is iemand waar ik mee om zou willen gaan IRL'.

Ja, de feedback die je IRL krijgt. Die je altijd maar weer aanhaalt in topics van jouw hand waarbij mensen hier een bepaalde mening over je vormen die dan volgens jou niet aansluit bij IRL. Dat zal wel, maar als je eerder aan gaf dat het je helemaal niet boeit wat wij hier van je vinden, dan vraag ik me wel af waarom je altijd maar weer terug komt en dezelfde topics opent waarin je grofweg dezelfde soort verdedigingen hanteert.

Dus nee, ik wil je niet kwetsen, maar als jij wil denken dat ik dat wel wil, dan moet je dat vooral denken.

Ah, dus wat je stelt is dat in de gevallen waarbij een vriendschap tussen jou en een vrouw misloopt, of dat je uberhaupt iets anders dan een positieve indruk achterlaat bij een vrouw, dan ligt dat per definitie niet aan jou, maar aan een psychose waar je op dat moment in zit?

jaja, dus als ze je mogen dan ligt dat aan jou, maar als ze je niet mogen dan ligt dat niet aan jou maar aan de psychose. Komt dat even toevallig goed uit joh.

Oh sure. Ik geloof je niet, want je draait het altijd zo dat het nooit aan jou ligt, altijd aan externe factoren, mensen IRL mogen je maar toevallig alleen op internet gedraag je je als een hork, en niéts daarvan sijpelt door in het echt. Dat horkerige is exclusief voorbehouden aan FOK!

Right. Ik geloof er geen fluit van.
  donderdag 11 mei 2023 @ 19:51:28 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209106395
Wat vervelend om te lezen dat alle nare dingen in je leven je puur overkomen zijn buiten jouw schuld om en dat alle succesvolle dingen puur komen door jou als fantastisch persoon
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 11 mei 2023 @ 20:41:22 #93
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209107402
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 19:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee man, jij had het over de verschillen tussen mannen en vrouwen. En dat de mannen het zwaarder hebben. Waarop je notabene eigenlijk zelf het antwoord geeft. Vrouwen komen minder eng over tijdens een psychose dan mannen dus mensen zijn daar minder bang voor.

Ik begrijp het goed genoeg.

De rest van je post stroomt weer over van de opmerkingen over 'de' slechte vrouw en dat de man wel alles aanneemt en verzorgd (zwaar gechargeerd, toegegeven).
Nou ik heb nooit gezegd “de slechte vrouw” en dat de man “alles aanneemt en verzorgd”, en dat geloof ik ook echt niet. Ik ben echt wel vrouw vriendelijk en beschouw mezelf als een “ally” van feminisme en ik heb echt heel veel respect en liefde voor vrouwen hoor *; .

Ik vind dat jij nu juist vijandig word en niet redelijk op mij reageert, hoeveel ik je een prima persoon vindt verder. Laten we dit echt proberen te bespreken met elkaar met een gelijkwaardige intellectuele invalshoek zonder verwijtingen te maken naar elkaar of de andere geslacht af te schilderen als slecht of egoïstisch of verwent, is dat goed? Dat lukt je wel toch?

Ten eerste in wil benadrukken dat ik echt heel veel respect heb voor vrouwen en ik vind dat vrouwen over het gehele plaatje het moeilijker hebben dan mannen, zeker historisch gezien. Ook ben ik oprecht onder de indruk van wat heel veel vrouwen Allemaal zelfstandig kunnen en tegelijkertijd ook, allemaal dingen die de meeste mannen echt niet kunnen of kunnen. Dus mijn algemene mening over vrouwen is dat het echt stoere sympathieke wezens zijn waar mannen meer aan hebben dan andersom dus vrouwen hebben mannen minder nodig dan wij zij (in deze moderne tijd).

Toch blijf ik bij mijn standpunt dat er op bepaalde levensterreinen of in bepaalde situaties vrouwen het gewoon voordeliger hebben dan mannen en/of bepaalde situaties mannen het gewoon nadeliger dan vrouwen in het algemeen. Een hele lompe maar concrete voorbeeld te dat als het gaat puur seks krijgen in deze samenleving is dat voordeliger om dan vrouw te zijn dan man, daar ben je met me eens toch? In het algemeen dan, er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. En let op, nogmaals: ik ben niet jaloers of afgunstiger naar vrouwen hierover! Ik gun ze het van harte en vind het prima dat het zo is.

Nou, in het geval van ernstige psychiatrische problemen en zware psychosociale ontwrichting in het geheel, ben ik van mening dat het gewoon gunstiger is om vrouw te zijn in plaats van man. Dat wil niet zeggen dat vrouwen het ook niet heel moeilijk kunnen hebben of dat er geen vrouwen zijn die het zwaarder krijgen dan de meeste mannen. Toch is het zo, volgens wat ik heb gezien en ook de deskundigen die ik heb gesproken, dat statistisch gezien de gemiddelde man het zwaarder zal hebben dan de gemiddelde vrouw als ze bijvoorbeeld een psychose krijgen (en ook andere psychiatrische problemen zoals een vitale depressie of persoonlijkheidsstoornis of verslaving of WHATEVER). Je kan dat bijvoorbeeld terugzien in statistieken zoals dat de meeste daklozen mannen zijn, de meeste zelfmoorden door mannen succesvol worden gepleegd (ook al maken vrouwen meer pogingen), de meerderheid van slachtoffers van geweld EN MOORDEN zijn mannen, er zijn meer mannen in de gevangenis, enz.

En ik hang nu hang nu echt geen waarde oordeel daarover en ik kijk echt niet neer op vrouwen vanwege dit soort feiten en statistieken. Ik gun vrouwen juist een betere prognose en meer steun. Maar mijn ervaring en observaties als iemand die echt zwaar diep in deze duistere hoek van de samenleving is komen te zitten en heel veel mensen heb leren kennen en hun verhalen van dichtbij heb gezien en meegemaakt, is dat het echt lang niet altijd een kwestie is dat mannen gewoon enger of gevaarlijker overkomen of wat dan ook. Volgens mij, als ik mijn voorzichtige mening mag uiten, is er ook echt wel een bepaalde medelijden en gun-factor die de meeste mensen (dus mannen EN vrouwen) gewoon veel meer en veel sneller hebben voor een vrouw dan voor een man. Zeg ik het nu zo goed zonder als een incel of chauvinistische klootzak over te komen :9 ? En ik heb het nu niet alleen over psychoses en dat mannen enger/gevaarlijker overkomen dan vrouwen. Ook wanneer een man helemaal niet gevaarlijk gedraagt in zijn psychose en vrouw wel degelijk heel gevaarlijk en onsympathiek gedraagt in haar psychose, er is gewoon veel meer begrip en medeleven of in ieder geval medelijden voor de vrouw.

Mijn reactie wordt nu heel lang, dus ik hou hier op en wacht je reactie af. Ik hoop dat we op een redelijke manier gedachten hierover kunnen uitwisselen, en je hoeft het echt niet eens met mij te zijn maar vertel dan waarom met voorbeelden en anekdotes, lukt dat? Ik geef later ook wel wat hele concrete voorbeelden die ik persoonlijk zelf heb gezien of meegemaakt.
  donderdag 11 mei 2023 @ 20:45:13 #94
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209107470
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 19:51 schreef Molo het volgende:
Wat vervelend om te lezen dat alle nare dingen in je leven je puur overkomen zijn buiten jouw schuld om en dat alle succesvolle dingen puur komen door jou als fantastisch persoon
Waar zeg ik dat alle nare dingen puur buiten mijn schuld om gebeuren en alle succesvolle dingen puur omdat ik zogenaamd ‘een fantastisch persoon’ ben? Want ik heb dat nooit beweert en gelooft dat ook helemaal niet. Heel veel dingen die nu verkeerd zit in mijn eigen ben echt zelf verantwoordelijk voor, en heel veel succeservaringen heb ik echt te danken aan puur geluk en/of de good will van anderen (op eerste plek mijn moeder die mij onvoorwaardelijk is blijven steunen en helpen tot de dag van vandaag).
  donderdag 11 mei 2023 @ 20:53:28 #95
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209107681
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 19:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Oke, dan is dat niet het geval. Dat baseer ik op je eerdere topics en eerdere reacties waar ik nu zie dat je manier van reageren, ondanks dat je nu claimt geen psychose te hebben (wat ik voor waar aanneem) terwijl je vorige keren meerdere keren hebt gezegd topics te hebben geopend tijdens een psychose, precies hetzelfde is.

Oftewel, je reageert hoe je reageert, niet vanwege een psychose ja of nee, maar vanwege je persoonlijkheid. Ik heb te weinig informatie over je om je als gehele persoon niet te mogen of wél te mogen, maar van wat ik wél van je gezien heb hier denk ik niet 'hey, dat is iemand waar ik mee om zou willen gaan IRL'.

Ja, de feedback die je IRL krijgt. Die je altijd maar weer aanhaalt in topics van jouw hand waarbij mensen hier een bepaalde mening over je vormen die dan volgens jou niet aansluit bij IRL. Dat zal wel, maar als je eerder aan gaf dat het je helemaal niet boeit wat wij hier van je vinden, dan vraag ik me wel af waarom je altijd maar weer terug komt en dezelfde topics opent waarin je grofweg dezelfde soort verdedigingen hanteert.

Dus nee, ik wil je niet kwetsen, maar als jij wil denken dat ik dat wel wil, dan moet je dat vooral denken.

Ah, dus wat je stelt is dat in de gevallen waarbij een vriendschap tussen jou en een vrouw misloopt, of dat je uberhaupt iets anders dan een positieve indruk achterlaat bij een vrouw, dan ligt dat per definitie niet aan jou, maar aan een psychose waar je op dat moment in zit?

jaja, dus als ze je mogen dan ligt dat aan jou, maar als ze je niet mogen dan ligt dat niet aan jou maar aan de psychose. Komt dat even toevallig goed uit joh.

Oh sure. Ik geloof je niet, want je draait het altijd zo dat het nooit aan jou ligt, altijd aan externe factoren, mensen IRL mogen je maar toevallig alleen op internet gedraag je je als een hork, en niéts daarvan sijpelt door in het echt. Dat horkerige is exclusief voorbehouden aan FOK!

Right. Ik geloof er geen fluit van.
Je hebt moeite met begrijpend lezen en logisch nadenken, vriend.

Wat ik vooral denk is dat jij gewoon geen idee heb wat een psychose is en hoe dat specifiek uitziet bij mij. Je lijkt te denken dat ik voortdurend in een psychose zit of kan afglijden, zoiets?

Neem de voorbeeld dat ik gaf waar ik vrouwen die ik niet goed ken of lang niet heb gesproken opeens uit het niet gaat ‘belagen’ met berichten op whatsapp of social media. Dat doe ik normaalgesproken nooit, snap je? Niet met mijn normale stabiele persoonlijkheid. Maar als ik in een psychose kom te zitten, dan doe ik dat soort dingen wel. Volg je mij tot zover?

Heb je vragen tot zover? Ik wil dit graag goed uitleggen zodat je het snapt. Mijn intentie is positief nu.
pi_209107758
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 20:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat ik vooral denk is dat jij gewoon geen idee heb wat een psychose is en hoe dat specifiek uitziet bij mij. Je lijkt te denken dat ik voortdurend in een psychose zit of kan afglijden, zoiets?

Nee, wat hij zegt is dat je karakter tijdens en buiten een psychose niet zo veel lijkt te verschillen van elkaar.
  donderdag 11 mei 2023 @ 21:02:31 #97
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209107939
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 20:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Nee, wat hij zegt is dat je karakter tijdens en buiten een psychose niet zo veel lijkt te verschillen van elkaar.
Dat is totaal niet waar en hij kan dat ook helemaal nergens op baseren. Ik heb zeker echt wel rare en ongepaste dingen gepost hier op FOK! en toen had hij en anderen heel duidelijk meteen door dat er echt iets mis was in mijn post en gedrag op fok. Dat kunnen jullie ook allemaal teruglezen als jullie dat willen, ook dat je kan zien dat CoolGuy zich oprecht zorgen om mij leek te maken en echt niet wist hoe hij met de situatie om moest gaan toen.

Verder kan je natuurlijk via tekst alleen niet uitmaken of ik krankzinnig ben of niet.
Maar CoolGuy en anderen wisten toen echt wel dat er iets niet goed zat toen ik tijdens mijn daadwerkelijke psychoses hier ging posten.

Wat ik wel zeker kan geloven is dat hij mij ook in stabiele toestand zoals vandaag met mijn OP gewoon hufterig :P en een eikel vindt. Sorry daarvoor
  donderdag 11 mei 2023 @ 21:05:18 #98
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209108035
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 19:26 schreef Droopie het volgende:
Hey Keep Walking, leuk om een keer je gezicht te zien.

Sorry, ik heb niet alles kunnen lezen, alle energie viel weg met die lappen tekst

Maar ik heb jou wel eens horen klagen en mensen in hokjes plaatsen.
Ik lees echt heel veel aannames en jezelf in slachtofferrol zetten.

Snap oprecht niet wat het idee achter je OP is, maar man man man.
Het zou niet misstaan in KLB.

Echter als ik zo dat stukje zie op Youtube snap ik oprecht niet of je een klapmongool bent die Fok! als zijn speeltuin ziet (zoja, doe dat maar lekker niet in R&P) of een intelligente jongen die af en toe een helder moment heeft en volwassen genoeg is om hoogwaardig gesprek mee te voeren en een paar uur later een klein kind is en zelf zit te grinniken bij de woorden pijpen en geile neuqseks.

Nou ja, in ieder geval blij dat je nog leeft en hopelijk wordt het wat met je..
Maar R&P zal er waarschijnlijk niet beter op worden.
Ik gebruik fok de laatste jaren vooral als een uitlaatklep en ik schrijf expres veel van mijn topics en reacties als een arrogante hufter. Dat deed ik de eerste tien jaren ofzo dat ik op fok was juist niet. Mijn laatste reacties in dit topic schrijf ik ook niet hufterig en uitdagend, maar probeer juist heel redelijk en helder te zijn.
pi_209108404
Als iemand die een zwak heeft voor zwarte schapen (no pun intended), kan ik altijd wel lachen om de gekte van TS. Ik heb meer moeite met mensen die menen te moeten inhakken op iemand die zich durft bloot te geven.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209108422
.

[ Bericht 67% gewijzigd door Droopie op 11-05-2023 21:55:31 ]
Hell To The Liars
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 21:16:27 #101
16180 crew  CoolGuy
pi_209108482
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 20:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Exact, maar ík ben dan degene die moeite heeft met begrijpend lezen en logisch nadenken joh.
pi_209108542
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2023 21:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Exact, maar ík ben dan degene die moeite heeft met begrijpend lezen en logisch nadenken joh.
Hehe...
pi_209109842
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2022 20:49 schreef sigme het volgende:
Hé, leuk dat je er weer bent, @:keep_walking
Helemaal leuk dat het goed met je gaat ^O^
En opnieuw :Y.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 11 mei 2023 @ 23:32:35 #104
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209113414
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2023 21:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Reageer dan op mijn andere reacties?
pi_209113421
Dus dit is K_W als het goed met hem gaat?
Zonder de ‘psychose mantel’ er overheen waardoor zijn postgedrag respectloos, asociaal, absurd en soms zelfs bedreigend wordt, maar hem niet volledig te verwijten valt?

Oké, geen persoon die ik sympathiek vind. De uitschieters zijn er blijkbaar vanaf als je een goede periode hebt. Maar hoe je in de slachtofferrol kruipt, nog steeds niet op alle fronten verantwoording neemt over misdragingen tijdens je psychoses, en hoe respectloos je over vrouwen praat… dat blijkt dus denkwijze, overtuiging en karakter te zijn. Niet mijn type mens :N

Maar gelukkig interesseert andermans mening op FOK! je geen reet en raakt het je niet ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 11 mei 2023 @ 23:35:14 #106
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209113468
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 23:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dus dit is K_W als het goed met hem gaat?
Zonder de ‘psychose mantel’ er overheen waardoor zijn postgedrag respectloos, asociaal, absurd en soms zelfs bedreigend wordt, maar hem niet volledig te verwijten valt?

Oké, geen persoon die ik sympathiek vind. De uitschieters zijn er blijkbaar vanaf als je een goede periode hebt. Maar hoe je in de slachtofferrol kruipt, nog steeds niet op alle fronten verantwoording neemt over misdragingen tijdens je psychoses, en hoe respectloos je over vrouwen praat… dat blijkt dus denkwijze, overtuiging en karakter te zijn. Niet mijn type mens :N

Maar gelukkig interesseert andermans mening op FOK! je geen reet en raakt het je niet ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de al mijn reacties gelezen in deze topic of alleen mijn OP? Lees eens de discussie tussen mij en Lenny, laat maar weten wat je daarvan vindt.
  donderdag 11 mei 2023 @ 23:36:53 #107
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209113502
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2023 19:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Da's niet zo mooi he.
Dat is juist heel mooi! Dat is precies wat ik wil. Ik heb nu ook een serieuze relatie, dus ik kom niet kort op dat gebied hoor.
pi_209114812
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 23:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Heb je de al mijn reacties gelezen in deze topic of alleen mijn OP? Lees eens de discussie tussen mij en Lenny, laat maar weten wat je daarvan vindt.
Al je reacties.

Je OP, je stoere /care posts, je posts waarin je je keutel terugtrekt als mensen je op je woorden aanspreken, je posts waarin je de stoere alfaman uithangt (kijk mij eens chickies hosselen), je posts waarin je jezelf tegenspreekt, je posts waarin je jouw mening en ervaringen als feiten aan iedereen wil opleggen. De kern is me helder.

Het is eigenlijk een samenvatting van je hele ouvre op FOK!. Zo af en toe een pareltje, maar vooral egocentrische bagger.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 mei 2023 @ 06:40:47 #109
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209114856
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 06:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Al je reacties.

Je OP, je stoere /care posts, je posts waarin je je keutel terugtrekt als mensen je op je woorden aanspreken, je posts waarin je de stoere alfaman uithangt (kijk mij eens chickies hosselen), je posts waarin je jezelf tegenspreekt, je posts waarin je jouw mening en ervaringen als feiten aan iedereen wil opleggen. De kern is me helder.

Het is eigenlijk een samenvatting van je hele ouvre op FOK!. Zo af en toe een pareltje, maar vooral egocentrische bagger.
Oké. Nou mooi ^O^ . Ik hoop dat het je inspireerde deze vrijdagochtend. Ik ga nu ontbijten en daarna moet ik met mijn oppashond gaan lopen 🚶
pi_209115506
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 20:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Waar zeg ik dat alle nare dingen puur buiten mijn schuld om gebeuren en alle succesvolle dingen puur omdat ik zogenaamd ‘een fantastisch persoon’ ben?
Het druipt zo'n beetje van alle stukken die je post.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 20:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Je hebt moeite met begrijpend lezen en logisch nadenken, vriend.
En daar gaan we weer. :')
  vrijdag 12 mei 2023 @ 08:50:50 #111
319979 Fok-it
All is well
pi_209115571
Je gaat die ellende van die megalomane psychoot toch niet allemaal lopen lezen, mijn hemel.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_209115645
Ik denk dat het wel meevalt met het haten.

Ik hoop wel dat je in staat bent om te kunnen begrijpen dat de wereld zoals jij hem beleeft en alle meningen en opvattingen die jij daarover hebt, jouw perceptie is. En dat het zodoende belangrijk is om je open te stellen voor de feedback van anderen. Je hoeft zeker niet alles wat een ander zegt klakkeloos voor waar aan te nemen. Maar neem het wel mee om voor jezelf dingen duidelijk te krijgen.

Weeg de dingen die anderen tegen je zeggen af tegen de dingen die je zelf bedenkt en probeer dan zo objectief mogelijk te blijven.

Ik kan mij wel voorstellen dat het moeilijk kan zijn met de aandoeningen waar jij last van hebt. Het kan een idee zijn dat je aan een behandelaar vraagt of je zoiets kan trainen met bepaalde oefeningen. Het lijkt mij wel waarschijnlijk. Het is wel moeilijk, echter mensen kunnen wel leren en nieuwe vaardigheden opdoen.
pi_209115858
Je lijkt mij een klassieke energievreter en die mijd ik als de pest en wat men ervan vind moeten ze zelf weten. Uitleg geven heeft toch geen zin en kost energie: kortom een klassieke energievreter.

Welkom terug trouwens.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209116830
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 06:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Oké. Nou mooi ^O^ . Ik hoop dat het je inspireerde deze vrijdagochtend. Ik ga nu ontbijten en daarna moet ik met mijn oppashond gaan lopen 🚶
:').

Zo heerlijk deze reactie van je.

Mensen die hard/bot tegen je zijn, maan je aan om op te rotten.
Mensen die aangeven dat je helemaal niet fijn overkomt wil je toch echt heel graag laten overhalen dat je toch wel echt sympathiek bent.
Mensen die met iets komen waar je het niet mee eens bent laat je weten dat ze toch echt niet weten waar ze het over hebben.
En mensen die op een minder botte en directe manier aangeven dat je naar bent doe je af met 'prima, mooi voor je, en doei, ik ga dingen doen' om even duidelijk te maken dat het jou niets doet.

Ondertussen heb je even centraal gestaan en aandacht gekregen, heb je 0,0 stilgestaan wat er eigenlijk echt is gezegd over jou en hoe je overkomt (omdat je dat allemaal niet wil horen, je bent namelijk ondanks alle tegenslagen helemaal de bom) en is er verder helemaal niets veranderd.

Echt helemaal niets dat ik zie waarvan ik denk 'ja, hij hoort wat mensen zeggen en is op dat punt een beetje gegroeid', of zo.

Aai die hond een paar keer extra namens ons.
  vrijdag 12 mei 2023 @ 11:10:38 #115
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209117247
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 10:25 schreef PENISPENISPENIS het volgende:

[..]
:').

Zo heerlijk deze reactie van je.

Mensen die hard/bot tegen je zijn, maan je aan om op te rotten.
Mensen die aangeven dat je helemaal niet fijn overkomt wil je toch echt heel graag laten overhalen dat je toch wel echt sympathiek bent.
Mensen die met iets komen waar je het niet mee eens bent laat je weten dat ze toch echt niet weten waar ze het over hebben.
En mensen die op een minder botte en directe manier aangeven dat je naar bent doe je af met 'prima, mooi voor je, en doei, ik ga dingen doen' om even duidelijk te maken dat het jou niets doet.

Ondertussen heb je even centraal gestaan en aandacht gekregen, heb je 0,0 stilgestaan wat er eigenlijk echt is gezegd over jou en hoe je overkomt (omdat je dat allemaal niet wil horen, je bent namelijk ondanks alle tegenslagen helemaal de bom) en is er verder helemaal niets veranderd.

Echt helemaal niets dat ik zie waarvan ik denk 'ja, hij hoort wat mensen zeggen en is op dat punt een beetje gegroeid', of zo.

Aai die hond een paar keer extra namens ons.
Ik heb al vaker sorry gezegd, maat.
pi_209118098
Sterkte, goed dat je werkt aan jezelf.

[ Bericht 67% gewijzigd door Reeymond op 12-05-2023 12:57:52 ]
pi_209118238
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 11:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik heb al vaker sorry gezegd, maat.
Dat is een mooie bevestiging van die post
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209124240
quote:
Ten eerste welkom terug

Goed stuk. Ik ben zelf heel erg benieuwd waar de bron zit van deze ziektes. Het is wel in- en intriest voor deze patiënten dat er zo moeilijk met hun is samen te leven. Ik ken het op een wat minder niveau: bipolaire en autistische kennissen/familieleden, maar met hun is omgang regelmatig erg moeilijk, omdat ze zo onberekenbaar zijn. Ik begrijp ook dat ze er weinig aan kunnen doen en dat maakt het zo moeilijk. Soms heb je gewoon zin om ze even in hun gezicht te slaan met "Kom op, denk even goed na hoe je nu doet, kom op, denk ook even aan anderen".
pi_209124317
quote:
Jij bekijkt het vanuit jouw perspectief
Dit vind ik een erg goede opmerking. Ik vind namelijk ook dat een patiënt ook eens de situatie moet bekijken vanuit de andere kant. Als een patient altijd in zijn eigen hoek blijft zitten, heb je geen voortgang. Maar het zou goed zijn dat een patient ook eens gaat nadenken wat hij veroorzaakt. Nu krijg je een schouderophalende reactie van "tja, ik heb dat nou eenmaal". In feite mag je dat niet accepteren. Niet jij, maar ook niet de patient.
  Moderator vrijdag 12 mei 2023 @ 21:39:29 #120
441859 crew  Lenny77
pi_209125287
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 20:33 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Goed stuk. Ik ben zelf heel erg benieuwd waar de bron zit van deze ziektes. Het is wel in- en intriest voor deze patiënten dat er zo moeilijk met hun is samen te leven. Ik ken het op een wat minder niveau: bipolaire en autistische kennissen/familieleden, maar met hun is omgang regelmatig erg moeilijk, omdat ze zo onberekenbaar zijn. Ik begrijp ook dat ze er weinig aan kunnen doen en dat maakt het zo moeilijk. Soms heb je gewoon zin om ze even in hun gezicht te slaan met "Kom op, denk even goed na hoe je nu doet, kom op, denk ook even aan anderen".
Ik ben natuurlijk geen expert maar wat ik er van weet:
Bij schizofrenie heb je een erfelijke component- een soort ontwikkelingsstoornis die tijdens de zwangerschap al plaatsvindt in de hersenen en een omgevingscomponent- de juiste of net verkeerde omgeving tijdens de kinder- en jeugdjaren kan hun beschermen tegen de psychose-ontwikkeling of helaas dit net triggeren. Het is alleszins een complex iets. Maar er zijn dus hopen mensen die de aanleg wel hebben maar waar het nooit tot uiting zal komen omdat ze veilig groot zijn geworden... Mensen die de aanleg hebben kunnen trouwens ook door cannabis getriggerd worden, iemand die een familielid heeft met schizofrenie kan dus maar beter ver weg blijven van drugs. Schizofrenie komt pas na het 16e levensjaar tot uiting maar heeft eerst wel een fase waarin ouders/vrienden wel eens vaag wat kunnen zien aan hun kind/vriend(in) maar er niet de vinger op kunnen leggen. Van de jongens die ik heb gezien was de uiting bij hun allen rond hun 19e (kan natuurlijk toeval zijn, n=1 enz).
Het komt er alleszins op neer dat hun hersenen tijdens een psychose overspoeld worden door dopamine, ook andere neurotransmitters zijn verstoord.

Ik vind je tweede deel wel opmerkelijk waar je spreekt over bipolaire en autistische vrienden en dat ze onberekenbaar zijn? Bij het bipolaire begrijp ik dat maar ik kan onberekenbaar en ASS echt niet linken?
pi_209125325
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 21:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik ben natuurlijk geen expert maar wat ik er van weet:
Bij schizofrenie heb je een erfelijke component- een soort ontwikkelingsstoornis die tijdens de zwangerschap al plaatsvindt in de hersenen en een omgevingscomponent- de juiste of net verkeerde omgeving tijdens de kinder- en jeugdjaren kan hun beschermen tegen de psychose-ontwikkeling of helaas dit net triggeren. Het is alleszins een complex iets. Maar er zijn dus hopen mensen die de aanleg wel hebben maar waar het nooit tot uiting zal komen omdat ze veilig groot zijn geworden... Mensen die de aanleg hebben kunnen trouwens ook door cannabis getriggerd worden, iemand die een familielid heeft met schizofrenie kan dus maar beter ver weg blijven van drugs. Schizofrenie komt pas na het 16e levensjaar tot uiting maar heeft eerst wel een fase waarin ouders/vrienden wel eens vaag wat kunnen zien aan hun kind/vriend(in) maar er niet de vinger op kunnen leggen. Van de jongens die ik heb gezien was de uiting bij hun allen rond hun 19e (kan natuurlijk toeval zijn, n=1 enz).
Het komt er alleszins op neer dat hun hersenen tijdens een psychose overspoeld worden door dopamine, ook andere neurotransmitters zijn verstoord.

Ik vind je tweede deel wel opmerkelijk waar je spreekt over bipolaire en autistische vrienden en dat ze onberekenbaar zijn? Bij het bipolaire begrijp ik dat maar ik kan onberekenbaar en ASS echt niet linken?
ASS=Autisme? In dat geval: Collega's met oncontroleerbare woedeuitbarstingen als iets niet gaat naar hun zin. Ik probeer dan zo'n iemand te temperen, maar dat lukt niet. De "collegiale" gevolgen zijn vaak niet te overzien.
  Moderator vrijdag 12 mei 2023 @ 21:46:46 #122
441859 crew  Lenny77
pi_209125382
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 21:42 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
ASS=Autisme? In dat geval: Collega's met oncontroleerbare woedeuitbarstingen als iets niet gaat naar hun zin. Ik probeer dan zo'n iemand te temperen, maar dat lukt niet. De "collegiale" gevolgen zijn vaak niet te overzien.
Ah ok, dat onberekenbare :D
Nuja, eigenlijk gaat dat niet persé om hun zin maar eerder dat er iets ernstig verstoord wordt in hun systeem wat ze nodig hebben om te functioneren.
Maar ok, ik ben mss niet de juiste persoon hiervoor want ik heb nogal een voorliefde voor mensen met ASS en zie de mooie kanten van hun en ben een beetje blind voor de minder mooie kanten :@
pi_209125402
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 21:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ah ok, dat onberekenbare :D
Nuja, eigenlijk gaat dat niet persé om hun zin maar eerder dat er iets ernstig verstoord wordt in hun systeem wat ze nodig hebben om te functioneren.
Maar ok, ik ben mss niet de juiste persoon hiervoor want ik heb nogal een voorliefde voor mensen met ASS en zie de mooie kanten van hun en ben een beetje blind voor de minder mooie kanten :@
Dat zal het zijn. Maar het trieste is dat als zoiets gebeurt collega's niet meer willen samenwerken met een autist.
  Moderator vrijdag 12 mei 2023 @ 21:52:22 #124
441859 crew  Lenny77
pi_209125446
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 21:48 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Dat zal het zijn. Maar het trieste is dat als zoiets gebeurt collega's niet meer willen samenwerken met een autist.
Ook een stuk onbegrip natuurlijk, maar ok dat begrijp ik wel.
Ik vind ze net zeer voorspelbaar (als je ze éénmaal kent, daarvoor is het even een tijdje moeilijk om te leren wat kan en niet kan) en dat vind ik net zo mooi aan hun.
pi_209126224
In het kader van deze post in zijn andere topic
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 19:05 schreef CoolGuy het volgende:
TS heeft een ban. Schijnbaar kan dit topic niet open blijven zonder dat mensen belachelijk reageren. Dan gaat er een slotje op tot TS weer kan posten.
(Hoe krijgt K_W het voor elkaar…) moet hier dan ook geen slotje op?
pi_209126485
Oh tering :') hij heeft alweer een ban. 2 dagen heeft het geduurd.

K_W, een serieus advies moch je nog meelezen. Ga een paar jaar offline. Geen apps, geen forums, even jezelf op de rit krijgen. Succes ermee. :)
Twiddel
pi_209134289
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 21:39 schreef Lenny77 het volgende:
ik kan onberekenbaar en ASS echt niet linken?
Ik wel. Mensen met ASS hebben vaak hun eigen opvattingen en stellingen hoe het leven volgens hen in elkaar zit, zonder bij anderen te verifieren of het daadwerkelijk klopt.

Het volgende ken je misschien nog wel.

Deze vrouw heeft autisme en flipt de pan uit omdat de relatie met haar buren voor HAAR onbegrijpelijk is. Ze snapt niet dat haar eigen manier van reageren in verband staat met hoe mensen op haar reageren.

Dat kan voor anderen behoorlijk onvoorspelbaar zijn.

Ik heb zelf een moeder met autisme en ik loop altijd op eieren in het contact met haar, juist omdat ze zo rigide op haar eigen stellingen en overtuigingen blijft terugvallen. Kan ontzettend tactloos uit de hoek komen en als ze toevallig iets zegt wat mij heel erg kwetst, kan ik het 1000 keer uitleggen, maar het komt toch niet aan. En het slot van het liedje is dat zij overstuur is en ik de boosdoener ben, maar alles wat ze tegen mij zegt, heb ik maar gewoon op te vreten.
pi_209134358
Ik vind ASS eigenlijk een beetje ongepast. Er is hier ook eem topic dat "Kinderen met ASS" heet.
pi_209134748
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 22:59 schreef summer2bird het volgende:
Oh tering :') hij heeft alweer een ban. 2 dagen heeft het geduurd.

K_W, een serieus advies moch je nog meelezen. Ga een paar jaar offline. Geen apps, geen forums, even jezelf op de rit krijgen. Succes ermee. :)
Waarom?
  Moderator zaterdag 13 mei 2023 @ 20:12:46 #130
16180 crew  CoolGuy
pi_209135328
TS heeft al een topic over exact hetzelfde. Hoeven geen 2 (of 3) topics naast elkaar te lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')