Hallo fokkers,
Mijn ban is verheven na zes maanden en ik moet eerlijk zeggen dat ik fok heb gemist en dat ik inmiddels spijt heb van mijn troll-gedrag. Sommige van jullie vrienden, sommigen van jullie haten mij, en ik neem aan dat de meerderheid het geen flikker boeien wie ik ben of wat er met mij gebeurt. Toch heb ik besloten dat ik een volledige uitleg wil geven van waarom ik de afgelopen zoveel ben gaan misdragen en wat er allemaal precies is gebeurt waardoor ik zo bitter en verhardt ben geworden en hoe het inmiddels nu met mij gaat. Dit topic gaat best lang worden, denk ik, het zal ongefilterd zijn met vele ellendige gebeurtenissen die mij zijn overkomen en hoe dat invloed heeft gehad op mijn manier van denken en hoe ik in het leven staat als zwarte Antilliaanse immigrant met Psychosegevoeligheid (officiële diagnose is Schizoaffectieve Stoornis met Complexe PTSS).
Vooraf moet ik vertellen dat ik tussen de periode van 2016 t/m 2020 grofweg de zwaarste periode van mijn leven heb gehad, ik durf te zeggen dat 98% van de bevolking in Nederland 🇳🇱 deze mate van ellende nooit heeft gekend en nooit zal kennen. Wat er is gebeurd is dat “for some reason nobody understands” werkte de antipsychotica (risperdal) die ik tot dan slikte om mijn psychoses to onderdrukken niet meer te werken. Ik begon dus begin zomer van 2016 uit het niets weer zware psychoses te hebben en ik bleef terugvallen in krankzinnigheid en waanzin waarvoor ik opgenomen moest worden. Dit betekende voor mij dat ik gemiddeld 2 psychoses met opnames had vanaf 2016 en dit bleef doorgaan tot September 2020 toen een psychiater eindelijk besloot om maar een nieuwe medicatie te proberen omdat mijn ouder medicatie risperdal niet meer leek te werken voor mij. Ik was in 2020 minstens de helft van het jaar psychotisch en zelfs meer, uiteindelijk bleef ik vier maanden gedwongen opgenomen in “de toren” van Altrecht helemaal boven op HC5. HC5 is de meest intensieve gesloten afdeling voor acute opnames in de WA-huis van Altrecht hier in Utrecht, hebben mensen hier ervan gehoord? Altrecht kennen jullie wel toch? Nou ik bleef in één derde van het hele jaar Altrecht HC5 wonen en slapen alsof het een hotel was met andere patiënten met zware psychiatrische klachten waardoor ze buiten de samenleving gehouden moesten worden voor hun eigen veiligheid en de veiligheid van anderen.
Best veel shit gebeurt tijdens mijn opname daar, ik werd bijvoorbeeld aangevallen door een grote zwarte Afrikaan in de rookruimte zonder reden, maar ik ben zelf ook groot en sterk dus ik vocht terug sloeg hem in elkaar. Hij kwam huilend en schreeuwend uit de rookruimte en de verpleegkundigen belden de politie en moest hem naar een andere gesloten unit verplaatsen omdat hij heel bang voor me werd. Omdat hij mij eerst aanviel mocht ik aangifte tegen hem doen, maar ik heb dat niet gedaan omdat ik toen het besef had dat hij waarschijnlijk zwaar psychotisch was en niet rationeel kon nadenken toen hij mij aanviel. Ook heb ik met twee best geile dames kunnen fixen daarbinnen, eentje was een Griekse dame van 26 die echt bloedmooi was, ze had een vriendje aan de buitenkant maar kennelijk gaf haar vriendje haar stress en ze zei dat je mij heel knap en sexy vond… Maar ik kapte haar af omdat ik het zielig vond voor haar vriendje. Na haar was er ook een Afghaanse dame, deze was minder sexy en mooi dat de Griekse dame maar “beggars can’t be choosers” en ze pijpte mij gewoon in haar kamer daar in HC5 en uiteindelijk werden zij en ik friends with benefits voor een hele jaar nadat wij beiden weer thuis mochten slapen (van 2020 tot 2021 dus). Ze woonde best makkelijk voor mij te bereiken met de OV van mijn huis en ze wilde heel gewillig mijn sletje zijn, echt waar 😕🤷🏾♂. Ze wilde géén relatie met mij, maar puur geile neukseks waar vooral zij mij graag wilde pijpen en mijn plezier stond voorop, ook al probeerde ik haar te overtuigen dat zij ook liefde en orgasmes verdient. Niet alleen was ze mijn seksslaafje geworden voor een hele jaar, mij ze drong erop om alles voor mij te betalen en de boodschappen voor mij te doen inclusief mijn sigaretten toen en elke keer voor mij te koken en schoonmaken als wij samen waren. Ik snap nog steeds niet precies wat zij eruit haalde eigenlijk. We zijn nog steeds vrienden en ze weigert nog steeds om mij te laten betalen als ik bij haar afspreek of cadeaus te kopen voor haar. Ik begrijp vrouwen echt niet meer 🤦🏾♂.
De reden waarom ik het uitmaakte met die Afghaanse dame, is omdat de liefde van mijn leven terug in mijn leven kwam en ik heb nu een serieuze relatie met haar al bijna twee jaar lang nu sinds September 2021. Ik heb weleens vaker topics over haar geopend voor de mensen die mijn topics van de afgelopen 15 jaar op fok hebben gevolgd schrijf ik over mijn “kerkmeisje” die ik inmiddels al bijna 11 jaar ken. Ik had mijn kerkmeisje al meer dan een jaar niet gesproken of gezien denk ik en ik dacht ook dat ik haar nooit meer zou zien of spreken, toen ze in September 2021 uit het niets belde. Haar excuus om te mij te bellen toen was dat er een speciale dienst was bij haar kerk en zou wou alle oude leden uitnodigen, maar ik was superblij en enthousiast om weer haar stem te horen natuurlijk. Na een kwartiertje heel gezellig bijpraten op de telefoon, kwam de aap uit de mouw en het bleek dat ze nog steeds verliefd op mij was en mij nog steeds niet kan vergeten of loslaten. Inmiddels ben ik dan 33 jaar oud en mijn wilde haren definitief kwijt, ik besef natuurlijk dat dit mijn allerlaatste kans is om ware liefde te hebben in mijn leven en dat ideale huisje boompje beestje op te bouwen met een vrouw waarvan ik hou, dus ik greep meteen mijn kans en heb haar gevraagd om mijn af te spreken en haar gezegd dat ik nu wel klaar ben voor een serieuze relatie. Zij was heel blij om dat te horen en sindsdien zijn we samen😃! God is groot, echt waar 😧! Voor mij is het feit dat ze toch weer in mijn leven is gekomen echt een teken dat God bestaat en dat hij gebeden beantwoordt 🥹. Voor de rigide atheïsten, let’s just agree to disagree alright 😉?
In ieder geval, ik heb nu sinds begin dit jaar een baan met jaarcontract bij de overheid hier in Utrecht en ik mag mezelf officieel rijksambtenaar noemen. Het is geen baan op mijn hbo rechten niveau, maar dat ik ben er wel heel blij mee en de salaris is meer dan voldoende voorlopig. Ondanks alle ellende die ik heb meegemaakt, lijkt het op dit moment dat mijn leven een gelukkige afloop ga je krijgen en mijn toekomst ziet er mooi uit, hoewel hard zal moeten blijven werken om daar te komen.
Ik wil toch nu een paar klachten waarmee ik al langer mee zit nu hier opschrijven en jullie mening en feedback over horen. Mijn leven is tot zover zwaar geweest, heel zwaar, niet alleen vanwege mijn schizoaffectieve stoornis met complexe PTSS diagnoses, maar ook gewoon omdat ik een zwarte Antilliaanse you immigrant bent.
Ik kon op weinig medelijden rekenen van de meeste mensen. In de meeste gevallen vonden mensen mij eng en raar, na elke psychose verlies ik bijna al mijn vrienden en moet ik helemaal opnieuw een sociale netwerk opbouwen. Na mijn laatste psychose was ik de wanhoop nabij en heb een serieuze suïcidepoging gedaan door mezelf op te hangen aan een badjasriem, helaas (of gelukkig?) was mijn lichaamsgewicht te zwaar en brak de badjasriem en viel ik naar beneden waardoor ik het overleefde. Ik had me ook aangemeld voor euthanasie bij de levenseinde kliniek, maar na zes maanden hebben ze mij verteld dat ik nog te veel perspectief had om te herstellen toen en dat ik over een jaar nog een keer mocht proberen als mijn situatie niet verbeterde. Mijn situatie is idd verbeterd en ik ben dankbaar daarvoor, toch ben ik nu stellig van mening dat euthanasie en recht is en als mijn situatie ooit weer zo erg wordt als 2020 en er geen kans meer is op herstel, dan wil ik echt dat mensen mij gewoon een spuitje geven. Echt waar.
Zoals ik al eerder zei, psychoses zijn nog steeds heel taboe en je krijgt weinig medeleven of begrip. Tijdens mijn psychoses heb ik bijvoorbeeld de neiging om berichten te sturen naar iedereen op social media en op mijn whatsapp, de ontvangers van mijn berichten weten op dat moment niet dat ik in een psychose vinden en schrikken zich kennelijk zo erg dat ze niks meer met mij te maken willen hebben of ze willen zelfs politie inschakelen en een rechtszaak van maken. Zo heeft een verrader en vijand van mijn jeugd mij voor de rechter gesleept voor belaging en bedreiging als aanklacht en in eerste aanleg heeft ze rechter mij gewoon echt veroordeeld te 5 maanden voorwaardelijk gevangenisstraf en ik moest mijn jeugdvijand 6 duizend euro schadevergoeding betalen (!!!) en een contactverbod opgelegd van 5 jaar. De eerste rechter betwiste niet dat ik in een psychose zat, alleen zou dat volgens hem mij alleen verminderd toerekeningsvatbaar maken en niet volledige ontoerekeningsvatbaar, wat ik absolute bullshit vindt. Ik ging zonder twijfel in hoger beroep met een veel betere advocaat en deskundigen van mijn behandelingsteam die namens mij wilden getuigen, en gelukkig kreeg ik in hoger beroep wel volledig vrijspraak en ontslag van alle rechtsgevolgen. De hoofdreden waarom ik vrijspraak kreeg, is omdat ik niet niet eens zoveel berichten had gestuurd, niet genoeg berichten zodat er sprake zou zijn van belaging. Die jeugdvijand was helemaal niet bang en voelde zich niet bedreigd, jij was gewoon gekrenkt in zijn eer en hij haat mij nog steeds net zoals ik hem haat. In hoger beroep kwam dat duidelijk naar voren en hij zette zichzelf helemaal voor schut voor de rechters en ik genot wel van leedvermaak om hem zichzelf zo zien te vernederen 😆🤣😂. Sorry, ik weet dat dat mij niet sympathieker maakt, maar ik ben allang verhardt van binnen.
Vooral als het gaat om vrouwen is het hebben van zware psychiatrische problemen en issues of kwetsbaarheid gewoon heel lastig. Daarom heb ik ook zoveel medeleven met de fokkers hier die heel veel moeite hebben met het vinden van een vriendin of aansluiting te krijgen bij vrouwen. Het lijkt wel alsof vrouwen een soort natuurlijke afkeer hebben tegen kwetsbare mannen of mannen waar duidelijk iets aan mankeert. Is het hun instinct? Of is dat cultureel bepaald? Ik snap dat je als vrouw voortdurend moet waken voor veel mannen die constant seks van je willen of wat dan ook, en dat je als vrouw niet wilt dat een “zwakke” of onaantrekkelijke man van “lage status” verliefd op je wordt. Maar toch, na al mijn ervaringen en ook wat ik heb gezien bij lotgenoten met Psychosegevoeligheid en andere ernstige psychiatrische problemen voelt het gewoon niet eerlijk of rechtvaardig. Ik ben dan niet eens verliefd en ik zoek helemaal geen seks net na zo’n psychose, ik heb oprecht medelijden en begrip nodig van anderen om überhaupt te kunnen herstellen maar ik krijg juist de averechtse reactie van de meeste vrouwen. Ook vrouwen waar ik echt heel veel voor heb gedaan in het verleden en onbaatzuchtig voor ze heb klaargestaan. Wat vinden jullie hiervan? Ik wil wel met een aantal concrete voorbeelden komen in mijn reacties als jullie willen dat ik uitleg wat ik bedoel, maar dit topic is al heel lang dus ik stop hier met mijn OP en wacht op jullie reacties.
Bedankt voor het lezen 📖.
Peace ✌🏾
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."