Ik weet niet of mensen hier weten wie ik ben? Maar goed, Keep_Walking (ik

) ben terug. Ik heb een hele lange van gehad uit R&P, waarschijnlijk volledig terecht ook en ik wil mijn excuses aanbieden aan CoolGuy dat ik zo lang een treiterende klootzak ben geweest en alle andere users waar ik de bloed 🩸 onder hun nagels vandaan haalde.
Voor de mensen die ik weten wie ik ben, ik denk dat ik voorzichtig wel kan zeggen dat ik hele bekende user ben (of was) in R&P. Ik zit regelmatig op FOK R&P sinds 2009 of zelfs eerder, ik begon hier om steun te zoeken voor mijn zware psychische problemen (Schizoaffective Stoornis en PTSS), maar ik bleek al snel heel handig te zijn met advies geven aan andere users over vrouwen/liefde/daten en het leek erop dat ondanks mijn zware baggage aan mentale problemen het me toch goed lukte om dates te regelen en seks te hebben met mooie vrouwen. Daarnaast heb ik vaak zitten shockeren met topics over negers en ras en Antilliaanse cultuur en opvattingen, ook leerde ik snel te met gevatte opmerkingen te komen hier op fok een een reputatie op te bouwen waardoor ik wel meerdere naamtopics heb hier die anderen hebben gemaakt over mij.
Afgelopen twee jaar is echt een rollercoaster van shit en drama gebeurt met mij, ik heb in mijn diepste dal gezeten na de zomer van 2020. Zo diep dat ik een euthanasietraject ben opgestart en ik was heel serieus daarin: Ik wilde echt sterven! Na zes maanden werd er mij toch maar verteld door het levenseinde kliniek dat ik te veel perspectief had om te herstellen, dus hebben ze mijn euthanasie-aanvraag afgewezen en verteld dat ik na een jaar opnieuw mocht proberen

. Ik heb daarna ook tussendoor geprobeerd op eigen kracht mijn leven te beëindigen, maar succesvol zelfmoord plegen is veel moeilijker dan dat je zou denken, echt waar

! Althans in Nederland dan, want je kan niet zomaar aan pistolen komen. Serieus, voor de mensen die denken dat iedereen makkelijk zichzelf kan doden als ze dat echt willen; HELEMAAL NIET WAAR

.
Maar ik ben dus nu wel heel blij dat ik alles overleefde, want ik ben nu heel gelukkig en tevreden met mijn leven

. Dus ja, misschien wel hoop voor de mensen hier die geen hoop meer kunnen voorstellen voor zichzelf, neem alsjeblieft van mij aan dat het echt zomaar veel beter kan lopen met alles. Je kan je geluksgevoel weer vinden en het zin om te leven, en ook al denk je dat alles uitzichtloos en ondraaglijk deprimerend lijkt, hou vol en vertrouw erop dat God/het universum/willekeurigheid ervoor zal zorgen dat je uiteindelijk precies zal zijn waar je hoort te zijn

.
Ik heb nu een serieuze relatie, we hebben vorige maand onze eerste jubileum gevierd en ik weet zonder twijfel dat deze vrouw de persoon is waarmee ik ga trouwen en oud worden💖. Voor degene die mijn topics over mijn liefdesleven hebben gevolgd, zullen misschien herinneren dat ik best wat topics heb gemaakt over een bijzondere vriendin die ik al heel lang ken: Kerkmeisje

. Na jaren om elkaar heen gedanst, zijn kerk meisje en ik officieel een liefdeskoppel, sinds afgelopen jaar zomer

.
Dus ja, God is groot. Ik hou het hierbij met deze topic, het wordt al heel lang. Stel gerust je vragen of opmerkingen, jullie weten dat ik heel open ben over mijn worstelingen met Psychosegevoeligheid en stemmingswisselingen, en ik ben van plan om weer zoveel mogelijk adviezen of inzichten te geven over liefde/daten/relaties de komende tijd. Mensen hadden vroeger best veel aan en ik heb veel privé berichten gekregen van mensen die mij wilde bedanken voor mijn advies of inzicht, ik hoop in de voorlopige toekomst veel anderen te helpen of nieuwe ideeën te geven over deze moeilijke onderwerpen.
Bedankt voor het lezen en ik reageer zoveel mogelijk op alle reacties, als ik de tijd daarvoor heb.
Peace ✌🏾
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."