abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 oktober 2022 @ 18:32:45 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_206422123
Ik weet niet of mensen hier weten wie ik ben? Maar goed, Keep_Walking (ik ^O^ ) ben terug. Ik heb een hele lange van gehad uit R&P, waarschijnlijk volledig terecht ook en ik wil mijn excuses aanbieden aan CoolGuy dat ik zo lang een treiterende klootzak ben geweest en alle andere users waar ik de bloed 🩸 onder hun nagels vandaan haalde.

Voor de mensen die ik weten wie ik ben, ik denk dat ik voorzichtig wel kan zeggen dat ik hele bekende user ben (of was) in R&P. Ik zit regelmatig op FOK R&P sinds 2009 of zelfs eerder, ik begon hier om steun te zoeken voor mijn zware psychische problemen (Schizoaffective Stoornis en PTSS), maar ik bleek al snel heel handig te zijn met advies geven aan andere users over vrouwen/liefde/daten en het leek erop dat ondanks mijn zware baggage aan mentale problemen het me toch goed lukte om dates te regelen en seks te hebben met mooie vrouwen. Daarnaast heb ik vaak zitten shockeren met topics over negers en ras en Antilliaanse cultuur en opvattingen, ook leerde ik snel te met gevatte opmerkingen te komen hier op fok een een reputatie op te bouwen waardoor ik wel meerdere naamtopics heb hier die anderen hebben gemaakt over mij.

Afgelopen twee jaar is echt een rollercoaster van shit en drama gebeurt met mij, ik heb in mijn diepste dal gezeten na de zomer van 2020. Zo diep dat ik een euthanasietraject ben opgestart en ik was heel serieus daarin: Ik wilde echt sterven! Na zes maanden werd er mij toch maar verteld door het levenseinde kliniek dat ik te veel perspectief had om te herstellen, dus hebben ze mijn euthanasie-aanvraag afgewezen en verteld dat ik na een jaar opnieuw mocht proberen :9. Ik heb daarna ook tussendoor geprobeerd op eigen kracht mijn leven te beëindigen, maar succesvol zelfmoord plegen is veel moeilijker dan dat je zou denken, echt waar :o! Althans in Nederland dan, want je kan niet zomaar aan pistolen komen. Serieus, voor de mensen die denken dat iedereen makkelijk zichzelf kan doden als ze dat echt willen; HELEMAAL NIET WAAR ;( .

Maar ik ben dus nu wel heel blij dat ik alles overleefde, want ik ben nu heel gelukkig en tevreden met mijn leven :D . Dus ja, misschien wel hoop voor de mensen hier die geen hoop meer kunnen voorstellen voor zichzelf, neem alsjeblieft van mij aan dat het echt zomaar veel beter kan lopen met alles. Je kan je geluksgevoel weer vinden en het zin om te leven, en ook al denk je dat alles uitzichtloos en ondraaglijk deprimerend lijkt, hou vol en vertrouw erop dat God/het universum/willekeurigheid ervoor zal zorgen dat je uiteindelijk precies zal zijn waar je hoort te zijn O+ .

Ik heb nu een serieuze relatie, we hebben vorige maand onze eerste jubileum gevierd en ik weet zonder twijfel dat deze vrouw de persoon is waarmee ik ga trouwen en oud worden💖. Voor degene die mijn topics over mijn liefdesleven hebben gevolgd, zullen misschien herinneren dat ik best wat topics heb gemaakt over een bijzondere vriendin die ik al heel lang ken: Kerkmeisje *O* . Na jaren om elkaar heen gedanst, zijn kerk meisje en ik officieel een liefdeskoppel, sinds afgelopen jaar zomer O+ .

Dus ja, God is groot. Ik hou het hierbij met deze topic, het wordt al heel lang. Stel gerust je vragen of opmerkingen, jullie weten dat ik heel open ben over mijn worstelingen met Psychosegevoeligheid en stemmingswisselingen, en ik ben van plan om weer zoveel mogelijk adviezen of inzichten te geven over liefde/daten/relaties de komende tijd. Mensen hadden vroeger best veel aan en ik heb veel privé berichten gekregen van mensen die mij wilde bedanken voor mijn advies of inzicht, ik hoop in de voorlopige toekomst veel anderen te helpen of nieuwe ideeën te geven over deze moeilijke onderwerpen.

Bedankt voor het lezen en ik reageer zoveel mogelijk op alle reacties, als ik de tijd daarvoor heb.

Peace ✌🏾
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 23 oktober 2022 @ 18:42:25 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206422233
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2022 18:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Zo diep dat ik een euthanasietraject ben opgestart en ik was heel serieus daarin: Ik wilde echt sterven! Na zes maanden werd er mij toch maar verteld door het levenseinde kliniek dat ik te veel perspectief had om te herstellen, dus hebben ze mijn euthanasie-aanvraag afgewezen en verteld dat ik na een jaar opnieuw mocht proberen
Mooi. En die hele euthanasiewet en voltooid leven bullshit mogen ze op dit vlak wat mij betreft in de prullenbak gooien.

Ken mensen die diep in de ellende hebben gezeten en suicidaal waren, maar toch uit het dal zijn geklommen. Stel je voor je hebt dan een paar artsen die je een spuitje hadden gegeven. Dit moet je doen voor mensen die wegkwijnen aan ongeneeslijke kanker of zo. Niet voor psychische problemen.

Welkom terug.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator zondag 23 oktober 2022 @ 18:44:23 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206422252
Welkom terug man.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 23 oktober 2022 @ 18:46:28 #4
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_206422271
Welkom terug en fijn dat je eindelijk de ware gevonden hebt. Dat maakt het leven een stuk waardevoller. ^O^
  Spellchecker zondag 23 oktober 2022 @ 18:48:35 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 23 oktober 2022 @ 18:49:46 #6
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
  zondag 23 oktober 2022 @ 18:52:19 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_206422342
quote:
🤣🤣🤣

Ik heb een leuk trivia voor je over Fresku (Gino Pieterman), ik heb met hem persoonlijk op de basisschool gezeten op Curaçao, totdat hij naar Nederland verhuisde na de zesde klas of zoiets we waren ook hele goede vrienden met elkaar en we schreven samen gedichten en rapteksten in onze jeugd :Y . Echt waar *)
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 23 oktober 2022 @ 18:52:49 #8
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_206422344
Oke dat is mooi kut maar goed.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 23 oktober 2022 @ 18:55:09 #9
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206422366
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 18:52 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
🤣🤣🤣

Ik heb een leuk trivia voor je over Fresku (Gino Pieterman), ik heb met hem persoonlijk op de basisschool gezeten op Curaçao, totdat hij naar Nederland verhuisde na de zesde klas of zoiets we waren ook hele goede vrienden met elkaar en we schreven samen gedichten en rapteksten in onze jeugd :Y . Echt waar *)
O grappig, kleine wereld is het ook. :D
  zondag 23 oktober 2022 @ 19:11:54 #10
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_206422601
Niet gelezen...
...keep walking, tot ziens.
pi_206422829
Goed van je excuses, maar wijzig je plaatje even. Komt niet echt heel serieus over.
  zondag 23 oktober 2022 @ 19:51:19 #12
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_206423009
Niet gelezen maar welkom terug dan maar
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 23 oktober 2022 @ 20:03:00 #13
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_206423110
Fijn dat het goed met je gaat. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_206423273
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2022 20:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Fijn dat het goed met je gaat. :)
Dit ja. Welkom terug.
pi_206425819
quote:

Ik heb nu een serieuze relatie, we hebben vorige maand onze eerste jubileum gevierd en ik weet zonder twijfel dat deze vrouw de persoon is waarmee ik ga trouwen en oud worden

In ieder geval genoeg materiaal om potentiële pareltjes te openen hier.
pi_206426016
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2022 22:15 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
In ieder geval genoeg materiaal om potentiële pareltjes te openen hier.
Dat dacht ik ook :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 23 oktober 2022 @ 22:26:57 #17
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_206426217
Hallo, welkom terug van weggeweest!
Fijn dat het nu beter gaat!

En dat er nu ook een geliefde in je leven is. Maakt vaal ook veel verschil uit. Geniet ervan ^O^ ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_206426406
Hoi.
pi_206426591
feli gozer!
Children of the night. What music they make.
pi_206427410
Ben vast niet de enige die het een beetje ironisch vindt dat het begint met 'euthanasie' en eindigt met 'God is groot'.

Nou, geniet ervan eh. Zorg goed voor elkaar.
pi_206429048
quote:
Maar ik ben dus nu wel heel blij dat ik alles overleefde, want ik ben nu heel gelukkig en tevreden met mijn leven :D .
Leuk voor je.
quote:
Dus ja, misschien wel hoop voor de mensen hier die geen hoop meer kunnen voorstellen voor zichzelf, neem alsjeblieft van mij aan dat het echt zomaar veel beter kan lopen met alles.
Jij bent niet de persoon die over een ander kan zeggen wat zij wel of niet kunnen voorstellen van zichzelf.
Dat kunnen alleen zij.
Mensen kunnen alleen gestuurd worden, de beslissing om te zijn doen ze toch echt zelf.
quote:
Je kan je geluksgevoel weer vinden en het zin om te leven, en ook al denk je dat alles uitzichtloos en ondraaglijk deprimerend lijkt, hou vol en vertrouw erop dat God/het universum/willekeurigheid ervoor zal zorgen dat je uiteindelijk precies zal zijn waar je hoort te zijn O+ .
Dat werkt wellicht voor jou, maar voor een ander hoeft dat niet zo te zijn.
Ik snap mensen die een hoop shit hebben meegemaakt en God hebben gevonden nooit zo goed, het is alsof ze na de bekering gelijk het gehele evangelie willen verspreiden 'om te voelen wat zij voelen'.

quote:
Ik heb nu een serieuze relatie, we hebben vorige maand onze eerste jubileum gevierd en ik weet zonder twijfel dat deze vrouw de persoon is waarmee ik ga trouwen en oud worden💖. Voor degene die mijn topics over mijn liefdesleven hebben gevolgd, zullen misschien herinneren dat ik best wat topics heb gemaakt over een bijzondere vriendin die ik al heel lang ken: Kerkmeisje *O* . Na jaren om elkaar heen gedanst, zijn kerk meisje en ik officieel een liefdeskoppel, sinds afgelopen jaar zomer O+ .
Ja en wie weet hoe lang dat nog gaat duren. Stel ze maakt het uit tegen het einde van het jaar om een of andere reden. Ga je dan weer op internet lopen rondkwijlen dat je een eind aan je leven wil maken omdat je niet meer voelde zoals je eerst wel hebt gedaan?

Ik heb gezien wat voor teringzooi je op FOK! hebt neer geplempt de afgelopen jaren.
De tijd die je eraan hebt gespendeerd om je leven enigszins recht te krijgen, is lang niet genoeg om jouw interne rommel van diep van binnen op te kunnen ruimen.
Op het moment dat je een tegenslag te verwerken krijgt, komt die psychologische schade weer bovendrijven, want zo dealt je hoofd met onheil. Vechten of vluchten, terugslaan of weglopen, eruit werken of wegstoppen.
Het zit 'm allemaal in je copingsmechanisme.

[ Bericht 2% gewijzigd door Metalfrost op 24-10-2022 03:23:50 ]
Google is your friend, abuse your friends
pi_206429628
Fijn dat het goed met je gaat, dat gun ik je van harte.

Ik zit echter niet te wachten op je kuttopics.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 09:08:30 #23
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_206450851
tvp voor de onvermijdelijke nieuwe meltdown
pi_206519242
quote:
Ik weet niet of mensen hier weten wie ik ben? Maar goed, Keep_Walking (ik ^O^ ) ben terug. Ik heb een hele lange van gehad uit R&P, waarschijnlijk volledig terecht ook en ik wil mijn excuses aanbieden aan CoolGuy dat ik zo lang een treiterende klootzak ben geweest en alle andere users waar ik de bloed 🩸 onder hun nagels vandaan haalde.
En ondanks dat hebben we jou ontzettend gemist, want zonder jou stelt de hele FOK!-community maar weinig voor en voelt het zo leeg en eenzaam hier. We hebben elke dag aan jou gedacht en ons verschrikkelijke zorgen gemaakt wat er aan de hand kan zijn dat je hier niet meer postte. We waren ook bang dat je naar een ander forum was gegaan en dat je ons niet meer lief vindt! :'( :'( :'(

Maar gelukkig ben je er weer en is de community weer compleet. En wat fijn dat het weer goed met jou gaat en dat je gaat trouwen met een kerkmeisje. Ze zal vast ontzettend gelukkig worden met zo'n geweldige man die ondanks al zijn psychische problemen de kracht vindt om zich door het leven te slaan en zoveel zonneschijn en positiviteit uitstraalt.
  dinsdag 1 november 2022 @ 14:15:05 #25
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_206520740
En dan kom je op zo'n dood forum :{
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')