abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:42:27 #51
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209103203
quote:
7s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Waarom vind je het belangrijk dat mensen op FOK! jou sympathiek vinden?
Je doet niet echt moeite om je woorden zo te kiezen dat er een symapthieke man achter lijkt te zitten.
Belangrijk vind ik het zeker niet om sympathiek gevonden te worden op fok haha 😂, anders had ik deze OP helemaal niet geschreven. In het geval van Lienekien specifiek wil ik wel weer haar respect terugwinnen, zij en ik konden goed met elkaar opschieten en hebben goede gesprekken gehad in onze DM, maar omdat ik de afgelopen paar jaren toch echt veel ben gaan trollen en eigenlijk expres als een arrogante klootzal ben gaan gedragen op fok, lijkt het erop dat Lienekien mij niet meer aardig vindt. En dat vind ik toch wel een beetje jammer.

Kijk, mijn getroll en rellen hier op fok van de afgelopen paar jaren heeft toch echt te maken met hoe slecht het met mij ging voor vier jaar lang tussen 2016 en 2020 dus. Ik was de wanhoop nabij en dat was ook te merken in mijn topics en posts hier op fok. Sorry daarvoor, tegelijkertijd boeit het me weinig wat de meeste mensen hier van mij vinden en bovendien vind ik dat fok juist hiervoor bedoelt is en mensen hier zouden het echt wel moeten kunnen hebben en zelfs begrijpen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:42:50 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209103206
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Geloof je mij niet: kijk deze video anders:

Laat me weten als je mij sympathiek vind overkomen in de video oké? Ik ben de “negert” met een Antilliaanse accent en groene overhemd die praat. Aan het begin van de video hoor je mij rappen.

Als je nog steeds niet overtuigd bent dat ik sympathieker ben in het echt dan hoe ik overkom met mijn Posts op fok, mag je naar Utrecht komen en dan trakteer ik de eerste twee drankjes oké 😘? Als je me dan nog steeds niet sympathiek vindt, dan weet ik het ook niet meer.
Ik heb destijds je docu ook gezien.

Laat het hier maar zien. Waarom zou dat niet kunnen?

Als je begrijpt waarom je hier soms telkens weer tegen het zere been schopt, dan kun je daar ook wel wat aan doen.

Iets minder van dat ‘ik heb het zwaarder (gehad) dan 98% van de mensen’ en ‘kijk mij eens met mijn (lelijke) seksslaafje’.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 15:47:01 #53
441859 crew  Lenny77
pi_209103237
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:42 schreef Lienekien het volgende:

Iets minder van dat ‘ik heb het zwaarder (gehad) dan 98% van de mensen’ en ‘kijk mij eens met mijn (lelijke) seksslaafje’.
Ja dit dus
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_209103291
quote:

[..]

Als je begrijpt waarom je hier soms telkens weer tegen het zere been schopt, dan kun je daar ook wel wat aan doen.

Of is die 'seksslaafje' verhaal een soort 50 Shades of Grey fantasie?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:54:37 #55
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209103305
quote:

[..]

Ze was niet lelijk hoor, ik zou zeggen gemiddeld knap. Enige wat raar was, was dat ze een gebroken voortand had en ze wilt het niet laten repareren. Ze was verder een hele lieve jonge vrouw met een slanke lichaam en mooie billen :P .

En ik heb geen behoefte om hier mijn te gaan doen om aardig en sympathiek gevonden te worden, dan is ook de lol van fok ervan af. Volgens mij ben ik tot zover in dit topic al goed en sympathiek genoeg aan het gedragen. De OP heb ik expres heel lomp en uitgebreid geschreven zodat er leuke discussies ontstaan en leuke reacties komen. Maar alles is wat ik in de OP heb geschreven is gewoon waar en de feiten zoals ik het zie of heb ervaren.

Is dat goed voor jou?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_209103320
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 13:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Het lijkt wel alsof vrouwen een soort natuurlijke afkeer hebben tegen kwetsbare mannen of mannen waar duidelijk iets aan mankeert.
No shit, Sherlock.

Zo is natuur.
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:56:59 #57
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209103323
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja dit dus
Waarom blijven jullie vast op het feit dat ik een Afghaanse FWB heb gehad? Ik heb nooit gezegd dat ze mijn seksslaafje was, hooguit dat ze graag de rol nam tijdens onze gelijkwaardige seksrelatie en vriendschap die we hadden. Ik heb nog steeds goede vriendschap met de Afghaanse, ik ga deze maand weer bij haar op bezoek maar er zal geen seks meer plaatsvinden natuurlijk.
  donderdag 11 mei 2023 @ 15:57:41 #58
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209103329
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:52 schreef Tingo het volgende:

[..]
Of is die 'seksslaafje' verhaal een soort 50 Shades of Grey fantasie?
Haar fantasie dus, die Afghaanse wou het zo :{
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 16:01:32 #59
441859 crew  Lenny77
pi_209103368
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Waarom blijven jullie vast op het feit dat ik een Afghaanse FWB heb gehad? Ik heb nooit gezegd dat ze mijn seksslaafje was, hooguit dat ze graag de rol nam tijdens onze gelijkwaardige seksrelatie en vriendschap die we hadden. Ik heb nog steeds goede vriendschap met de Afghaanse, ik ga deze maand weer bij haar op bezoek maar er zal geen seks meer plaatsvinden natuurlijk.
Omdat ze een duidelijk zware problematiek heeft en jij daar gebruik van hebt gemaakt. Net jij zou beter moeten weten.
pi_209103399
quote:

[..]
Waarom blijven jullie vast op het feit dat ik een Afghaanse FWB heb gehad? Ik heb nooit gezegd dat ze mijn seksslaafje was
quote:
Niet alleen was ze mijn seksslaafje geworden voor een hele jaar,
...
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 16:04:34 #61
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209103408
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ze was niet lelijk hoor, ik zou zeggen gemiddeld knap. Enige wat raar was, was dat ze een gebroken voortand had en ze wilt het niet laten repareren. Ze was verder een hele lieve jonge vrouw met een slanke lichaam en mooie billen :P .

En ik heb geen behoefte om hier mijn te gaan doen om aardig en sympathiek gevonden te worden, dan is ook de lol van fok ervan af. Volgens mij ben ik tot zover in dit topic al goed en sympathiek genoeg aan het gedragen. De OP heb ik expres heel lomp en uitgebreid geschreven zodat er leuke discussies ontstaan en leuke reacties komen. Maar alles is wat ik in de OP heb geschreven is gewoon waar en de feiten zoals ik het zie of heb ervaren.

Is dat goed voor jou?
Sympathiek? Nou dst valt vies tegen. Daarnaast...de OP heb je nu ineens met opzet bot geschreven? Dit heb ik eerder gehoord.

Maw, ik geloof er helemaal niks van. Je hebt de OP geschreven en daar komt nu commentaar op en je uitvlucht is nu gewoon dat je die met opzet bot hebt geschreven. Sure.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 11 mei 2023 @ 16:04:50 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_209103410
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Is dat goed voor jou?
Wat wil jij nou eigenlijk? Begrip? Medelijden? Sympathie? Of ‘leuke discussies’ en ‘leuke reacties’ op een OP die je expres lomp hebt geschreven?

Ik ben de draad kwijt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_209103417
quote:

[..]
Waarom blijven jullie vast op het feit dat ik een Afghaanse FWB heb gehad?
Je hebt echt geen idee hoe je overkomt door wat je post en de manier waarop je het post, eh?
pi_209103435
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Niks van wat de mensen hier over mij zeggen of vinden raakt me serieus
*Even later*

quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Prima, kanker weg uit mijn topic dan
  donderdag 11 mei 2023 @ 16:08:01 #65
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209103449
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 16:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben de draad kwijt.
Hij ook. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_209103450
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Haar fantasie dus, die Afghaanse wou het zo :{
Je hoeft daar niet perse in mee te gaan he.
  donderdag 11 mei 2023 @ 16:09:36 #67
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209103462
Weer eens aandacht nodig?

En weer regelrecht in de slachtofferrol, waarom zou ik dit alweer lezen? :lijstje:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 11 mei 2023 @ 16:10:09 #68
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_209103468
quote:
3s.gif Op donderdag 11 mei 2023 16:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Je hoeft daar niet perse in mee te gaan he.
Maar, maar, maar... gratis seks enz.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 11 mei 2023 @ 16:40:08 #69
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_209103744
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 13:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Welkom, Bijdehand :P

Heb je ook iets inhoudelijks te zeggen?
Goeie o.p. lekker kort.
pi_209103758
quote:

[..]
Wat wil jij nou eigenlijk? Begrip? Medelijden? Sympathie? Of ‘leuke discussies’ en ‘leuke reacties’ op een OP die je expres lomp hebt geschreven?

Ik ben de draad kwijt.
Enige wat TS wil is lekker edgy zijn en reacties en aandacht krijgen. “Kijk hoe zielig ik ben en hoe slecht ik het heb huil huil huil”.

En het lukt hem ook nog om de aandacht te krijgen. Waren er maar permabans
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_209104023
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 13:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Welkom, Bijdehand :P

Heb je ook iets inhoudelijks te zeggen?
Ik wacht nog even totdat ik zie dat je ophoud met je racistische drek en je trolltopics/trollposts. Ik gun je het voordeel van de twijfel maar ben nog wel wat voorzichtig. Is niet de eerste keer zeg maar.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 11 mei 2023 @ 17:36:21 #72
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209104413
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 16:41 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Enige wat TS wil is lekker edgy zijn en reacties en aandacht krijgen. “Kijk hoe zielig ik ben en hoe slecht ik het heb huil huil huil”.

Het is toch ook echt wel een interessante verhaal, geef toe :D

Haters gonna hate :{w
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 17:42:48 #73
16180 crew  CoolGuy
pi_209104481
quote:

[..]

Ik ben de draad kwijt.
Geef hier eens antwoord op @Keep_Walking
  donderdag 11 mei 2023 @ 17:43:23 #74
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209104487
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:56 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
No shit, Sherlock.

Zo is natuur.
Is dat echt natuur of toch aangeleerd? En ook al is het natuur, betekend dat niet dat het goed is. Persoonlijk vind ik dat echt iets waar een publieke debat over komen of onder feministische kringen.

Net zoals mannen met heel veel dingen zich moesten gaan aanpassen de afgelopen 100 jaar omdat wij als samenleving en mensen hebben besloten dat dat gewoon niet goed of rechtvaardig is om te doen, snap je wat ik bedoel?

Laten we hierover een gesprek hebben. Wat vind jij?
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 17:44:45 #75
16180 crew  CoolGuy
pi_209104504
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 17:43 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Is dat echt natuur of toch aangeleerd? En ook al is het natuur, betekend dat niet dat het goed is. Persoonlijk vind ik dat echt iets waar een publieke debat over komen of onder feministische kringen.

Net zoals mannen met heel veel dingen zich moesten gaan aanpassen de afgelopen 100 jaar omdat wij als samenleving en mensen hebben besloten dat dat gewoon niet goed of rechtvaardig is om te doen, snap je wat ik bedoel?

Laten we hierover een gesprek hebben. Wat vind jij?
Nee, dat gaan we niet doen, want dat is off-topic.
pi_209104598
nv.m

[ Bericht 99% gewijzigd door eudaemonia op 11-05-2023 17:57:03 ]
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  donderdag 11 mei 2023 @ 17:54:57 #77
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209104637
quote:

[..]

Het heeft niets met kunnen van doen, TS is gewoon een uitermate naar persoon, nog los van zijn psychische problemen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_209104664
quote:
Mijn ban is verheven na zes maanden
Als FOK! je niet wil, waarom wil je zo graag terug?
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  donderdag 11 mei 2023 @ 17:58:31 #79
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209104692
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 17:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Geef hier eens antwoord op @:Keep_Walking
Begrip en sympathie is heel fijn, medelijden heb ik op dit moment niet meer nodig. En leuke discussies en reacties zijn het meest gewaardeerd en gewild, dus de ervaring en meningen van anderen horen over het hele verhaal en dat er een respectvolle debat of discussie ontstaat. Bijvoorbeeld ik vond de discussie of mannen het wel of niet erger hebben dan vrouwen als het gaat om psychoses en schizofrenie wel interessant 🧐. Persoonlijk weet ik vrijwel zeker dat mannen in het geval van dit onderwerp het gewoon gemiddeld moeilijker hebben in het algemeen dan vrouwen die lijden aan psychoses en schizofrenie, dit zeggen de deskundigen en onderzoeksresultaten over dit onderwerp ook. Ik wil daarmee niet zeggen dat vrouwen de die aan psychoses en schizofrenie lijden het niet moeilijk hebben, die hebben het zeker ook moeilijk. Maar mannen hebben het gewoon moeilijker en dat ligt aan meerdere factoren, o. a. dat vrouwen gewoon op meer sympathie, begrip en steun kunnen rekenen dan mannen meestal krijgen. Bijvoorbeeld in mijn geval ben ik bijna 1.90 meter en best breed en imposant, dus als ik in een psychose heel onvoorspelbaar en wild ga gedragen ben niet alleen vervelend en lastig, maar gewoon echt eng en in de ogen van anderen dus gevaarlijk. Als ik in een psychose heel veel bericht gaat sturen naar vrouwelijke kennis is dat niet alleen raar of irritant voor haar, maar ook echt eng en ze voelt zich bedreigd. Als een vrouw in haar psychose heel veel berichten gaat sturen of mensen bellen, komt dat gewoon veel minder bedreigend en eng over en daardoor de sociale schade die ze haarzelf aandoet veel minder erg en onomkeerbaar. Ik heb heel veel vrouwelijke contacten verloren waar ik ook niet de kans krijg om goed te maken of uit te leggen wat er speelde omdat ik een man ben. Snap je?

Ik krijg geen medelijden voor mijn psychoses van de meeste mensen die mij in zo’n staat meemaken en last van hebben. Vrouwen wel, of in ieder geval veel sneller dan mannen.
  donderdag 11 mei 2023 @ 17:59:02 #80
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209104702
quote:
16s.gif Op donderdag 11 mei 2023 17:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Het heeft niets met kunnen van doen, TS is gewoon een uitermate naar persoon, nog los van zijn psychische problemen.
Ik ben bedorven van binnen 😝
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 18:07:48 #81
16180 crew  CoolGuy
pi_209104786
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 17:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Begrip en sympathie is heel fijn, medelijden heb ik op dit moment niet meer nodig. En leuke discussies en reacties zijn het meest gewaardeerd en gewild, dus de ervaring en meningen van anderen horen over het hele verhaal en dat er een respectvolle debat of discussie ontstaat. Bijvoorbeeld ik vond de discussie of mannen het wel of niet erger hebben dan vrouwen als het gaat om psychoses en schizofrenie wel interessant 🧐. Persoonlijk weet ik vrijwel zeker dat mannen in het geval van dit onderwerp het gewoon gemiddeld moeilijker hebben in het algemeen dan vrouwen die lijden aan psychoses en schizofrenie, dit zeggen de deskundigen en onderzoeksresultaten over dit onderwerp ook. Ik wil daarmee niet zeggen dat vrouwen de die aan psychoses en schizofrenie lijden het niet moeilijk hebben, die hebben het zeker ook moeilijk. Maar mannen hebben het gewoon moeilijker en dat ligt aan meerdere factoren, o. a. dat vrouwen gewoon op meer sympathie, begrip en steun kunnen rekenen dan mannen meestal krijgen. Bijvoorbeeld in mijn geval ben ik bijna 1.90 meter en best breed en imposant, dus als ik in een psychose heel onvoorspelbaar en wild ga gedragen ben niet alleen vervelend en lastig, maar gewoon echt eng en in de ogen van anderen dus gevaarlijk. Als ik in een psychose heel veel bericht gaat sturen naar vrouwelijke kennis is dat niet alleen raar of irritant voor haar, maar ook echt eng en ze voelt zich bedreigd. Als een vrouw in haar psychose heel veel berichten gaat sturen of mensen bellen, komt dat gewoon veel minder bedreigend en eng over en daardoor de sociale schade die ze haarzelf aandoet veel minder erg en onomkeerbaar. Ik heb heel veel vrouwelijke contacten verloren waar ik ook niet de kans krijg om goed te maken of uit te leggen wat er speelde omdat ik een man ben. Snap je?

Ik krijg geen medelijden voor mijn psychoses van de meeste mensen die mij in zo’n staat meemaken en last van hebben. Vrouwen wel, of in ieder geval veel sneller dan mannen.
Ik denk vooral omdat die meiden doorhadden hoe je echt in elkaar zit.
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 18:42:36 #82
441859 crew  Lenny77
pi_209105187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 17:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je geeft je eigen antwoord hier.
Een vrouw zal wel opletten om een psychotische man aan te spreken of tegen te houden wegens het verschil in kracht.
Een man zal een vrouw minder snel als bedreigend en gevaarlijk zien.
  donderdag 11 mei 2023 @ 18:45:23 #83
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209105236
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 18:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik denk vooral omdat die meiden doorhadden hoe je echt in elkaar zit.
Dat is dus lachwekkend en totaal niet het geval, CoolGuy ;) . Waarom baseer je dat eigenlijk? Gewoon omdat je mij niet mag en wilt mij dan kwetsen ofzo? Kinderachtig van je 🙂

De feedback die ik krijg te horen van iedereen inclusief heel veel vrouwen is dat ik geen goede betrouwbare en loyale vriend ben, heel veel vrouwen vertrouwen mij ook als één van de weinige mannen die ze volledig kunnen vertrouwen met alleen vriendschap zonder dat ik stiekem toch iets meer van hen wilt of probeert, zoals seks hebben of hoopt dat ze verliefd op mij worden. Ik heb altijd veel goede vrouwelijke vriendschappen gehad vanaf jongs af aan tot nu.

Ik ben nu even bloedserieus dat altijd als een vriendschap ernstig misloopt tussen mij en een vrouw, of als ik überhaupt een verkeerde indruk maak bij een vrouw waardoor de sociale schade onomkeerbaar is, heeft het te maken met een psychose waarin in ik op dat moment zit.

Heb jij misschien een zinnige opmerking daarover 😀?
pi_209105441
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 14:29 schreef CoolGuy het volgende:
Dit is dus hetzelfde als altijd, alleen dan in veel langere vorm, en als het dus zo is dat je nu niét psychotisch bent, en ik lees wat je schrijft, dan kun je dat dus niet meer afschuiven op 'psychose' maar is de conclusie dat je gewoon een naar mannetje bent.

Die conclusie had ik al eerder getrokken, en die trek ik nu wederom.
Moest gniffelen.
pi_209105568
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 15:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Geloof je mij niet: kijk deze video anders:

Laat me weten als je mij sympathiek vind overkomen in de video oké? Ik ben de “negert” met een Antilliaanse accent en groene overhemd die praat. Aan het begin van de video hoor je mij rappen.

Als je nog steeds niet overtuigd bent dat ik sympathieker ben in het echt dan hoe ik overkom met mijn Posts op fok, mag je naar Utrecht komen en dan trakteer ik de eerste twee drankjes oké 😘? Als je me dan nog steeds niet sympathiek vindt, dan weet ik het ook niet meer.
Dat accent in die rap... lol.
pi_209105614
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 16:41 schreef Nagelslak het volgende:

[..]

Die zijn er. Deze idioot is ook lekker makkelijk te herkennen mocht ie willen terugkomen.
pi_209105623
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 18:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

De feedback die ik krijg te horen van iedereen inclusief heel veel vrouwen is dat ik geen goede betrouwbare en loyale vriend ben
Da's niet zo mooi he.
  donderdag 11 mei 2023 @ 19:22:21 #88
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209105826
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 18:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Je geeft je eigen antwoord hier.
Een vrouw zal wel opletten om een psychotische man aan te spreken of tegen te houden wegens het verschil in kracht.
Een man zal een vrouw minder snel als bedreigend en gevaarlijk zien.
Maar ik heb dat ook nooit ontkent of gezegd dat ik dat niet begrijp, Lenny. Ik heb al eerder in deze topic aangegeven dat ik vrouwen echt begrijp hierin en dat ik ook empathie heb daarvoor, herinner je dat nog? Maar dat neemt niet weg dat de korte en lange termijn gevolgen desastreus zijn zeker voor de mannen die de belemmeringen van hun Psychosegevoeligheid niet kunnen compenseren met andere positieve kwaliteiten. Snap je dat ook? Want volgens mij niet.

Daarnaast is het voor mij inmiddels heel duidelijk dat het echt lang niet altijd een geval is van doodsangst of een natuurlijke instinct die vrouwen hebben om van zwakke of ‘kwetsbare’ mannen weg te rennen. Het is nou eenmaal zo dat heel veel vrouwen dus de meerderheid van vrouwen geconditioneerd zijn om geen of in ieder geval niet zomaar medelijden te voelen en/of begrip te hebben voor ‘zwakkere’ mannen of mannen die in een bepaalde moment zitten waar ze het gewoon heel moeilijk hebben of heel kwetsbaar zijn. Dat is geen verwijt of minachting naar vrouwen verder, maar volgens mij is het gewoon zo. Volgens mij is het ook geen natuurlijke instinct maar gewoon aangeleerd dus cultureels, want er zijn vrouwen die wel mededogen voelen en begrip hebben en dat ook laten blijken aan deze mannen.

Ik omschrijf het natuurlijk heel simpel, in werkelijkheid is het natuurlijk veel complexer. Ik moet nu even gaan sporten dus als ik later weer thuis ben kunnen we hierover discussiëren en perspectieven uitwisselen als je wilt.

Tot later 👋🏿
pi_209105915
Hey Keep Walking, leuk om een keer je gezicht te zien.

Sorry, ik heb niet alles kunnen lezen, alle energie viel weg met die lappen tekst

Maar ik heb jou wel eens horen klagen en mensen in hokjes plaatsen.
Ik lees echt heel veel aannames en jezelf in slachtofferrol zetten.

Snap oprecht niet wat het idee achter je OP is, maar man man man.
Het zou niet misstaan in KLB.

Echter als ik zo dat stukje zie op Youtube snap ik oprecht niet of je een klapmongool bent die Fok! als zijn speeltuin ziet (zoja, doe dat maar lekker niet in R&P) of een intelligente jongen die af en toe een helder moment heeft en volwassen genoeg is om hoogwaardig gesprek mee te voeren en een paar uur later een klein kind is en zelf zit te grinniken bij de woorden pijpen en geile neuqseks.

Nou ja, in ieder geval blij dat je nog leeft en hopelijk wordt het wat met je..
Maar R&P zal er waarschijnlijk niet beter op worden.
Hell To The Liars
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 19:34:13 #90
441859 crew  Lenny77
pi_209106089
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 19:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Maar ik heb dat ook nooit ontkent of gezegd dat ik dat niet begrijp, Lenny. Ik heb al eerder in deze topic aangegeven dat ik vrouwen echt begrijp hierin en dat ik ook empathie heb daarvoor, herinner je dat nog? Maar dat neemt niet weg dat de korte en lange termijn gevolgen desastreus zijn zeker voor de mannen die de belemmeringen van hun Psychosegevoeligheid niet kunnen compenseren met andere positieve kwaliteiten. Snap je dat ook? Want volgens mij niet.

Daarnaast is het voor mij inmiddels heel duidelijk dat het echt lang niet altijd een geval is van doodsangst of een natuurlijke instinct die vrouwen hebben om van zwakke of ‘kwetsbare’ mannen weg te rennen. Het is nou eenmaal zo dat heel veel vrouwen dus de meerderheid van vrouwen geconditioneerd zijn om geen of in ieder geval niet zomaar medelijden te voelen en/of begrip te hebben voor ‘zwakkere’ mannen of mannen die in een bepaalde moment zitten waar ze het gewoon heel moeilijk hebben of heel kwetsbaar zijn. Dat is geen verwijt of minachting naar vrouwen verder, maar volgens mij is het gewoon zo. Volgens mij is het ook geen natuurlijke instinct maar gewoon aangeleerd dus cultureels, want er zijn vrouwen die wel mededogen voelen en begrip hebben en dat ook laten blijken aan deze mannen.

Ik omschrijf het natuurlijk heel simpel, in werkelijkheid is het natuurlijk veel complexer. Ik moet nu even gaan sporten dus als ik later weer thuis ben kunnen we hierover discussiëren en perspectieven uitwisselen als je wilt.

Tot later 👋🏿
Nee man, jij had het over de verschillen tussen mannen en vrouwen. En dat de mannen het zwaarder hebben. Waarop je notabene eigenlijk zelf het antwoord geeft. Vrouwen komen minder eng over tijdens een psychose dan mannen dus mensen zijn daar minder bang voor.

Ik begrijp het goed genoeg.

De rest van je post stroomt weer over van de opmerkingen over 'de' slechte vrouw en dat de man wel alles aanneemt en verzorgd (zwaar gechargeerd, toegegeven).
  Moderator donderdag 11 mei 2023 @ 19:39:43 #91
16180 crew  CoolGuy
pi_209106181
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 18:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Dat is dus lachwekkend en totaal niet het geval, CoolGuy ;) . Waarom baseer je dat eigenlijk? Gewoon omdat je mij niet mag en wilt mij dan kwetsen ofzo? Kinderachtig van je 🙂

De feedback die ik krijg te horen van iedereen inclusief heel veel vrouwen is dat ik geen goede betrouwbare en loyale vriend ben, heel veel vrouwen vertrouwen mij ook als één van de weinige mannen die ze volledig kunnen vertrouwen met alleen vriendschap zonder dat ik stiekem toch iets meer van hen wilt of probeert, zoals seks hebben of hoopt dat ze verliefd op mij worden. Ik heb altijd veel goede vrouwelijke vriendschappen gehad vanaf jongs af aan tot nu.

Ik ben nu even bloedserieus dat altijd als een vriendschap ernstig misloopt tussen mij en een vrouw, of als ik überhaupt een verkeerde indruk maak bij een vrouw waardoor de sociale schade onomkeerbaar is, heeft het te maken met een psychose waarin in ik op dat moment zit.

Heb jij misschien een zinnige opmerking daarover 😀?
Oke, dan is dat niet het geval. Dat baseer ik op je eerdere topics en eerdere reacties waar ik nu zie dat je manier van reageren, ondanks dat je nu claimt geen psychose te hebben (wat ik voor waar aanneem) terwijl je vorige keren meerdere keren hebt gezegd topics te hebben geopend tijdens een psychose, precies hetzelfde is.

Oftewel, je reageert hoe je reageert, niet vanwege een psychose ja of nee, maar vanwege je persoonlijkheid. Ik heb te weinig informatie over je om je als gehele persoon niet te mogen of wél te mogen, maar van wat ik wél van je gezien heb hier denk ik niet 'hey, dat is iemand waar ik mee om zou willen gaan IRL'.

Ja, de feedback die je IRL krijgt. Die je altijd maar weer aanhaalt in topics van jouw hand waarbij mensen hier een bepaalde mening over je vormen die dan volgens jou niet aansluit bij IRL. Dat zal wel, maar als je eerder aan gaf dat het je helemaal niet boeit wat wij hier van je vinden, dan vraag ik me wel af waarom je altijd maar weer terug komt en dezelfde topics opent waarin je grofweg dezelfde soort verdedigingen hanteert.

Dus nee, ik wil je niet kwetsen, maar als jij wil denken dat ik dat wel wil, dan moet je dat vooral denken.

Ah, dus wat je stelt is dat in de gevallen waarbij een vriendschap tussen jou en een vrouw misloopt, of dat je uberhaupt iets anders dan een positieve indruk achterlaat bij een vrouw, dan ligt dat per definitie niet aan jou, maar aan een psychose waar je op dat moment in zit?

jaja, dus als ze je mogen dan ligt dat aan jou, maar als ze je niet mogen dan ligt dat niet aan jou maar aan de psychose. Komt dat even toevallig goed uit joh.

Oh sure. Ik geloof je niet, want je draait het altijd zo dat het nooit aan jou ligt, altijd aan externe factoren, mensen IRL mogen je maar toevallig alleen op internet gedraag je je als een hork, en niéts daarvan sijpelt door in het echt. Dat horkerige is exclusief voorbehouden aan FOK!

Right. Ik geloof er geen fluit van.
  donderdag 11 mei 2023 @ 19:51:28 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209106395
Wat vervelend om te lezen dat alle nare dingen in je leven je puur overkomen zijn buiten jouw schuld om en dat alle succesvolle dingen puur komen door jou als fantastisch persoon
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 11 mei 2023 @ 20:41:22 #93
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209107402
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 19:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee man, jij had het over de verschillen tussen mannen en vrouwen. En dat de mannen het zwaarder hebben. Waarop je notabene eigenlijk zelf het antwoord geeft. Vrouwen komen minder eng over tijdens een psychose dan mannen dus mensen zijn daar minder bang voor.

Ik begrijp het goed genoeg.

De rest van je post stroomt weer over van de opmerkingen over 'de' slechte vrouw en dat de man wel alles aanneemt en verzorgd (zwaar gechargeerd, toegegeven).
Nou ik heb nooit gezegd “de slechte vrouw” en dat de man “alles aanneemt en verzorgd”, en dat geloof ik ook echt niet. Ik ben echt wel vrouw vriendelijk en beschouw mezelf als een “ally” van feminisme en ik heb echt heel veel respect en liefde voor vrouwen hoor *; .

Ik vind dat jij nu juist vijandig word en niet redelijk op mij reageert, hoeveel ik je een prima persoon vindt verder. Laten we dit echt proberen te bespreken met elkaar met een gelijkwaardige intellectuele invalshoek zonder verwijtingen te maken naar elkaar of de andere geslacht af te schilderen als slecht of egoïstisch of verwent, is dat goed? Dat lukt je wel toch?

Ten eerste in wil benadrukken dat ik echt heel veel respect heb voor vrouwen en ik vind dat vrouwen over het gehele plaatje het moeilijker hebben dan mannen, zeker historisch gezien. Ook ben ik oprecht onder de indruk van wat heel veel vrouwen Allemaal zelfstandig kunnen en tegelijkertijd ook, allemaal dingen die de meeste mannen echt niet kunnen of kunnen. Dus mijn algemene mening over vrouwen is dat het echt stoere sympathieke wezens zijn waar mannen meer aan hebben dan andersom dus vrouwen hebben mannen minder nodig dan wij zij (in deze moderne tijd).

Toch blijf ik bij mijn standpunt dat er op bepaalde levensterreinen of in bepaalde situaties vrouwen het gewoon voordeliger hebben dan mannen en/of bepaalde situaties mannen het gewoon nadeliger dan vrouwen in het algemeen. Een hele lompe maar concrete voorbeeld te dat als het gaat puur seks krijgen in deze samenleving is dat voordeliger om dan vrouw te zijn dan man, daar ben je met me eens toch? In het algemeen dan, er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. En let op, nogmaals: ik ben niet jaloers of afgunstiger naar vrouwen hierover! Ik gun ze het van harte en vind het prima dat het zo is.

Nou, in het geval van ernstige psychiatrische problemen en zware psychosociale ontwrichting in het geheel, ben ik van mening dat het gewoon gunstiger is om vrouw te zijn in plaats van man. Dat wil niet zeggen dat vrouwen het ook niet heel moeilijk kunnen hebben of dat er geen vrouwen zijn die het zwaarder krijgen dan de meeste mannen. Toch is het zo, volgens wat ik heb gezien en ook de deskundigen die ik heb gesproken, dat statistisch gezien de gemiddelde man het zwaarder zal hebben dan de gemiddelde vrouw als ze bijvoorbeeld een psychose krijgen (en ook andere psychiatrische problemen zoals een vitale depressie of persoonlijkheidsstoornis of verslaving of WHATEVER). Je kan dat bijvoorbeeld terugzien in statistieken zoals dat de meeste daklozen mannen zijn, de meeste zelfmoorden door mannen succesvol worden gepleegd (ook al maken vrouwen meer pogingen), de meerderheid van slachtoffers van geweld EN MOORDEN zijn mannen, er zijn meer mannen in de gevangenis, enz.

En ik hang nu hang nu echt geen waarde oordeel daarover en ik kijk echt niet neer op vrouwen vanwege dit soort feiten en statistieken. Ik gun vrouwen juist een betere prognose en meer steun. Maar mijn ervaring en observaties als iemand die echt zwaar diep in deze duistere hoek van de samenleving is komen te zitten en heel veel mensen heb leren kennen en hun verhalen van dichtbij heb gezien en meegemaakt, is dat het echt lang niet altijd een kwestie is dat mannen gewoon enger of gevaarlijker overkomen of wat dan ook. Volgens mij, als ik mijn voorzichtige mening mag uiten, is er ook echt wel een bepaalde medelijden en gun-factor die de meeste mensen (dus mannen EN vrouwen) gewoon veel meer en veel sneller hebben voor een vrouw dan voor een man. Zeg ik het nu zo goed zonder als een incel of chauvinistische klootzak over te komen :9 ? En ik heb het nu niet alleen over psychoses en dat mannen enger/gevaarlijker overkomen dan vrouwen. Ook wanneer een man helemaal niet gevaarlijk gedraagt in zijn psychose en vrouw wel degelijk heel gevaarlijk en onsympathiek gedraagt in haar psychose, er is gewoon veel meer begrip en medeleven of in ieder geval medelijden voor de vrouw.

Mijn reactie wordt nu heel lang, dus ik hou hier op en wacht je reactie af. Ik hoop dat we op een redelijke manier gedachten hierover kunnen uitwisselen, en je hoeft het echt niet eens met mij te zijn maar vertel dan waarom met voorbeelden en anekdotes, lukt dat? Ik geef later ook wel wat hele concrete voorbeelden die ik persoonlijk zelf heb gezien of meegemaakt.
  donderdag 11 mei 2023 @ 20:45:13 #94
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209107470
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 19:51 schreef Molo het volgende:
Wat vervelend om te lezen dat alle nare dingen in je leven je puur overkomen zijn buiten jouw schuld om en dat alle succesvolle dingen puur komen door jou als fantastisch persoon
Waar zeg ik dat alle nare dingen puur buiten mijn schuld om gebeuren en alle succesvolle dingen puur omdat ik zogenaamd ‘een fantastisch persoon’ ben? Want ik heb dat nooit beweert en gelooft dat ook helemaal niet. Heel veel dingen die nu verkeerd zit in mijn eigen ben echt zelf verantwoordelijk voor, en heel veel succeservaringen heb ik echt te danken aan puur geluk en/of de good will van anderen (op eerste plek mijn moeder die mij onvoorwaardelijk is blijven steunen en helpen tot de dag van vandaag).
  donderdag 11 mei 2023 @ 20:53:28 #95
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209107681
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 19:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Oke, dan is dat niet het geval. Dat baseer ik op je eerdere topics en eerdere reacties waar ik nu zie dat je manier van reageren, ondanks dat je nu claimt geen psychose te hebben (wat ik voor waar aanneem) terwijl je vorige keren meerdere keren hebt gezegd topics te hebben geopend tijdens een psychose, precies hetzelfde is.

Oftewel, je reageert hoe je reageert, niet vanwege een psychose ja of nee, maar vanwege je persoonlijkheid. Ik heb te weinig informatie over je om je als gehele persoon niet te mogen of wél te mogen, maar van wat ik wél van je gezien heb hier denk ik niet 'hey, dat is iemand waar ik mee om zou willen gaan IRL'.

Ja, de feedback die je IRL krijgt. Die je altijd maar weer aanhaalt in topics van jouw hand waarbij mensen hier een bepaalde mening over je vormen die dan volgens jou niet aansluit bij IRL. Dat zal wel, maar als je eerder aan gaf dat het je helemaal niet boeit wat wij hier van je vinden, dan vraag ik me wel af waarom je altijd maar weer terug komt en dezelfde topics opent waarin je grofweg dezelfde soort verdedigingen hanteert.

Dus nee, ik wil je niet kwetsen, maar als jij wil denken dat ik dat wel wil, dan moet je dat vooral denken.

Ah, dus wat je stelt is dat in de gevallen waarbij een vriendschap tussen jou en een vrouw misloopt, of dat je uberhaupt iets anders dan een positieve indruk achterlaat bij een vrouw, dan ligt dat per definitie niet aan jou, maar aan een psychose waar je op dat moment in zit?

jaja, dus als ze je mogen dan ligt dat aan jou, maar als ze je niet mogen dan ligt dat niet aan jou maar aan de psychose. Komt dat even toevallig goed uit joh.

Oh sure. Ik geloof je niet, want je draait het altijd zo dat het nooit aan jou ligt, altijd aan externe factoren, mensen IRL mogen je maar toevallig alleen op internet gedraag je je als een hork, en niéts daarvan sijpelt door in het echt. Dat horkerige is exclusief voorbehouden aan FOK!

Right. Ik geloof er geen fluit van.
Je hebt moeite met begrijpend lezen en logisch nadenken, vriend.

Wat ik vooral denk is dat jij gewoon geen idee heb wat een psychose is en hoe dat specifiek uitziet bij mij. Je lijkt te denken dat ik voortdurend in een psychose zit of kan afglijden, zoiets?

Neem de voorbeeld dat ik gaf waar ik vrouwen die ik niet goed ken of lang niet heb gesproken opeens uit het niet gaat ‘belagen’ met berichten op whatsapp of social media. Dat doe ik normaalgesproken nooit, snap je? Niet met mijn normale stabiele persoonlijkheid. Maar als ik in een psychose kom te zitten, dan doe ik dat soort dingen wel. Volg je mij tot zover?

Heb je vragen tot zover? Ik wil dit graag goed uitleggen zodat je het snapt. Mijn intentie is positief nu.
pi_209107758
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 20:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat ik vooral denk is dat jij gewoon geen idee heb wat een psychose is en hoe dat specifiek uitziet bij mij. Je lijkt te denken dat ik voortdurend in een psychose zit of kan afglijden, zoiets?

Nee, wat hij zegt is dat je karakter tijdens en buiten een psychose niet zo veel lijkt te verschillen van elkaar.
  donderdag 11 mei 2023 @ 21:02:31 #97
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209107939
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 20:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Nee, wat hij zegt is dat je karakter tijdens en buiten een psychose niet zo veel lijkt te verschillen van elkaar.
Dat is totaal niet waar en hij kan dat ook helemaal nergens op baseren. Ik heb zeker echt wel rare en ongepaste dingen gepost hier op FOK! en toen had hij en anderen heel duidelijk meteen door dat er echt iets mis was in mijn post en gedrag op fok. Dat kunnen jullie ook allemaal teruglezen als jullie dat willen, ook dat je kan zien dat CoolGuy zich oprecht zorgen om mij leek te maken en echt niet wist hoe hij met de situatie om moest gaan toen.

Verder kan je natuurlijk via tekst alleen niet uitmaken of ik krankzinnig ben of niet.
Maar CoolGuy en anderen wisten toen echt wel dat er iets niet goed zat toen ik tijdens mijn daadwerkelijke psychoses hier ging posten.

Wat ik wel zeker kan geloven is dat hij mij ook in stabiele toestand zoals vandaag met mijn OP gewoon hufterig :P en een eikel vindt. Sorry daarvoor
  donderdag 11 mei 2023 @ 21:05:18 #98
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209108035
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 19:26 schreef Droopie het volgende:
Hey Keep Walking, leuk om een keer je gezicht te zien.

Sorry, ik heb niet alles kunnen lezen, alle energie viel weg met die lappen tekst

Maar ik heb jou wel eens horen klagen en mensen in hokjes plaatsen.
Ik lees echt heel veel aannames en jezelf in slachtofferrol zetten.

Snap oprecht niet wat het idee achter je OP is, maar man man man.
Het zou niet misstaan in KLB.

Echter als ik zo dat stukje zie op Youtube snap ik oprecht niet of je een klapmongool bent die Fok! als zijn speeltuin ziet (zoja, doe dat maar lekker niet in R&P) of een intelligente jongen die af en toe een helder moment heeft en volwassen genoeg is om hoogwaardig gesprek mee te voeren en een paar uur later een klein kind is en zelf zit te grinniken bij de woorden pijpen en geile neuqseks.

Nou ja, in ieder geval blij dat je nog leeft en hopelijk wordt het wat met je..
Maar R&P zal er waarschijnlijk niet beter op worden.
Ik gebruik fok de laatste jaren vooral als een uitlaatklep en ik schrijf expres veel van mijn topics en reacties als een arrogante hufter. Dat deed ik de eerste tien jaren ofzo dat ik op fok was juist niet. Mijn laatste reacties in dit topic schrijf ik ook niet hufterig en uitdagend, maar probeer juist heel redelijk en helder te zijn.
pi_209108404
Als iemand die een zwak heeft voor zwarte schapen (no pun intended), kan ik altijd wel lachen om de gekte van TS. Ik heb meer moeite met mensen die menen te moeten inhakken op iemand die zich durft bloot te geven.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_209108422
.

[ Bericht 67% gewijzigd door Droopie op 11-05-2023 21:55:31 ]
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')