Belangrijk vind ik het zeker niet om sympathiek gevonden te worden op fok haha 😂, anders had ik deze OP helemaal niet geschreven. In het geval van Lienekien specifiek wil ik wel weer haar respect terugwinnen, zij en ik konden goed met elkaar opschieten en hebben goede gesprekken gehad in onze DM, maar omdat ik de afgelopen paar jaren toch echt veel ben gaan trollen en eigenlijk expres als een arrogante klootzal ben gaan gedragen op fok, lijkt het erop dat Lienekien mij niet meer aardig vindt. En dat vind ik toch wel een beetje jammer.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom vind je het belangrijk dat mensen op FOK! jou sympathiek vinden?
Je doet niet echt moeite om je woorden zo te kiezen dat er een symapthieke man achter lijkt te zitten.
Ik heb destijds je docu ook gezien.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:32 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Geloof je mij niet: kijk deze video anders:
Laat me weten als je mij sympathiek vind overkomen in de video oké? Ik ben de “negert” met een Antilliaanse accent en groene overhemd die praat. Aan het begin van de video hoor je mij rappen.
Als je nog steeds niet overtuigd bent dat ik sympathieker ben in het echt dan hoe ik overkom met mijn Posts op fok, mag je naar Utrecht komen en dan trakteer ik de eerste twee drankjes oké 😘? Als je me dan nog steeds niet sympathiek vindt, dan weet ik het ook niet meer.
Ja dit dusquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:42 schreef Lienekien het volgende:
Iets minder van dat ‘ik heb het zwaarder (gehad) dan 98% van de mensen’ en ‘kijk mij eens met mijn (lelijke) seksslaafje’.
Of is die 'seksslaafje' verhaal een soort 50 Shades of Grey fantasie?quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb destijds je docu ook gezien.
Laat het hier maar zien. Waarom zou dat niet kunnen?
Als je begrijpt waarom je hier soms telkens weer tegen het zere been schopt, dan kun je daar ook wel wat aan doen.
Iets minder van dat ‘ik heb het zwaarder (gehad) dan 98% van de mensen’ en ‘kijk mij eens met mijn (lelijke) seksslaafje’.
Ze was niet lelijk hoor, ik zou zeggen gemiddeld knap. Enige wat raar was, was dat ze een gebroken voortand had en ze wilt het niet laten repareren. Ze was verder een hele lieve jonge vrouw met een slanke lichaam en mooie billenquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb destijds je docu ook gezien.
Laat het hier maar zien. Waarom zou dat niet kunnen?
Als je begrijpt waarom je hier soms telkens weer tegen het zere been schopt, dan kun je daar ook wel wat aan doen.
No shit, Sherlock.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Het lijkt wel alsof vrouwen een soort natuurlijke afkeer hebben tegen kwetsbare mannen of mannen waar duidelijk iets aan mankeert.
Waarom blijven jullie vast op het feit dat ik een Afghaanse FWB heb gehad? Ik heb nooit gezegd dat ze mijn seksslaafje was, hooguit dat ze graag de rol nam tijdens onze gelijkwaardige seksrelatie en vriendschap die we hadden. Ik heb nog steeds goede vriendschap met de Afghaanse, ik ga deze maand weer bij haar op bezoek maar er zal geen seks meer plaatsvinden natuurlijk.quote:
Haar fantasie dus, die Afghaanse wou het zoquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of is die 'seksslaafje' verhaal een soort 50 Shades of Grey fantasie?
Omdat ze een duidelijk zware problematiek heeft en jij daar gebruik van hebt gemaakt. Net jij zou beter moeten weten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom blijven jullie vast op het feit dat ik een Afghaanse FWB heb gehad? Ik heb nooit gezegd dat ze mijn seksslaafje was, hooguit dat ze graag de rol nam tijdens onze gelijkwaardige seksrelatie en vriendschap die we hadden. Ik heb nog steeds goede vriendschap met de Afghaanse, ik ga deze maand weer bij haar op bezoek maar er zal geen seks meer plaatsvinden natuurlijk.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom blijven jullie vast op het feit dat ik een Afghaanse FWB heb gehad? Ik heb nooit gezegd dat ze mijn seksslaafje was
...quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Niet alleen was ze mijn seksslaafje geworden voor een hele jaar,
Sympathiek? Nou dst valt vies tegen. Daarnaast...de OP heb je nu ineens met opzet bot geschreven? Dit heb ik eerder gehoord.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ze was niet lelijk hoor, ik zou zeggen gemiddeld knap. Enige wat raar was, was dat ze een gebroken voortand had en ze wilt het niet laten repareren. Ze was verder een hele lieve jonge vrouw met een slanke lichaam en mooie billen.
En ik heb geen behoefte om hier mijn te gaan doen om aardig en sympathiek gevonden te worden, dan is ook de lol van fok ervan af. Volgens mij ben ik tot zover in dit topic al goed en sympathiek genoeg aan het gedragen. De OP heb ik expres heel lomp en uitgebreid geschreven zodat er leuke discussies ontstaan en leuke reacties komen. Maar alles is wat ik in de OP heb geschreven is gewoon waar en de feiten zoals ik het zie of heb ervaren.
Is dat goed voor jou?
Wat wil jij nou eigenlijk? Begrip? Medelijden? Sympathie? Of ‘leuke discussies’ en ‘leuke reacties’ op een OP die je expres lomp hebt geschreven?quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ze was niet lelijk hoor, ik zou zeggen gemiddeld knap. Enige wat raar was, was dat ze een gebroken voortand had en ze wilt het niet laten repareren. Ze was verder een hele lieve jonge vrouw met een slanke lichaam en mooie billen.
En ik heb geen behoefte om hier mijn te gaan doen om aardig en sympathiek gevonden te worden, dan is ook de lol van fok ervan af. Volgens mij ben ik tot zover in dit topic al goed en sympathiek genoeg aan het gedragen. De OP heb ik expres heel lomp en uitgebreid geschreven zodat er leuke discussies ontstaan en leuke reacties komen. Maar alles is wat ik in de OP heb geschreven is gewoon waar en de feiten zoals ik het zie of heb ervaren.
Is dat goed voor jou?
Je hebt echt geen idee hoe je overkomt door wat je post en de manier waarop je het post, eh?quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom blijven jullie vast op het feit dat ik een Afghaanse FWB heb gehad?
*Even later*quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Niks van wat de mensen hier over mij zeggen of vinden raakt me serieus
quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Prima, kanker weg uit mijn topic dan
Je hoeft daar niet perse in mee te gaan he.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Haar fantasie dus, die Afghaanse wou het zo
Maar, maar, maar... gratis seks enz.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je hoeft daar niet perse in mee te gaan he.
Goeie o.p. lekker kort.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Welkom, Bijdehand![]()
Heb je ook iets inhoudelijks te zeggen?
Enige wat TS wil is lekker edgy zijn en reacties en aandacht krijgen. “Kijk hoe zielig ik ben en hoe slecht ik het heb huil huil huil”.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat wil jij nou eigenlijk? Begrip? Medelijden? Sympathie? Of ‘leuke discussies’ en ‘leuke reacties’ op een OP die je expres lomp hebt geschreven?
Ik ben de draad kwijt.
Ik wacht nog even totdat ik zie dat je ophoud met je racistische drek en je trolltopics/trollposts. Ik gun je het voordeel van de twijfel maar ben nog wel wat voorzichtig. Is niet de eerste keer zeg maar.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Welkom, Bijdehand![]()
Heb je ook iets inhoudelijks te zeggen?
Het is toch ook echt wel een interessante verhaal, geef toequote:Op donderdag 11 mei 2023 16:41 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Enige wat TS wil is lekker edgy zijn en reacties en aandacht krijgen. “Kijk hoe zielig ik ben en hoe slecht ik het heb huil huil huil”.
En het lukt hem ook nog om de aandacht te krijgen. Waren er maar permabans
Geef hier eens antwoord op @Keep_Walkingquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat wil jij nou eigenlijk? Begrip? Medelijden? Sympathie? Of ‘leuke discussies’ en ‘leuke reacties’ op een OP die je expres lomp hebt geschreven?
Ik ben de draad kwijt.
Is dat echt natuur of toch aangeleerd? En ook al is het natuur, betekend dat niet dat het goed is. Persoonlijk vind ik dat echt iets waar een publieke debat over komen of onder feministische kringen.quote:
Nee, dat gaan we niet doen, want dat is off-topic.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Is dat echt natuur of toch aangeleerd? En ook al is het natuur, betekend dat niet dat het goed is. Persoonlijk vind ik dat echt iets waar een publieke debat over komen of onder feministische kringen.
Net zoals mannen met heel veel dingen zich moesten gaan aanpassen de afgelopen 100 jaar omdat wij als samenleving en mensen hebben besloten dat dat gewoon niet goed of rechtvaardig is om te doen, snap je wat ik bedoel?
Laten we hierover een gesprek hebben. Wat vind jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |