Ik ben ook verliefd op Pinkquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op Pink dus ik weet niet of met kind per se ideaal is, maar hij zou toch wel mee mogen.
Denk ik.
Klinkt goedquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:09 schreef Tele6 het volgende:
@:Clubsoda Sabaton was een supergave show en de muziek was heel goed. Dit in tegenstelling tot Babymetal in het voorprogramma want die zongen vals
Ze hadden echt alles uit de kast getrokken voor de show: vuurwerk, vlammenwerpers, figuranten, nepsneeuw, confettien een groot scherm met live videobeelden zodat je alles heel goed kon zien.
Ja wel veel oorlog natuurlijk. Veel Eerste Wereldoorlog dit keer.
Ja echt treurig eigenlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Klinkt goeden Babymetal is ook echt niks
Toen stond ze niet in Afas. Toen stond ze in de HMHquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben ook verliefd op Pink
Ga al een aantal jaar met mijn zus naar de concerten. Goeie oude tijd dat ze nog in Afas stond.![]()
Laatste paar keer amper aan kaartjes te komen maar altijd wel gelukt (slechte plaatsen)
Geen zin in pinkpop dus we gaan naar Keulen, gewoon met gemak staanplaatsen kunnen kopen
Haha true dat was nog HMHquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toen stond ze niet in Afas. Toen stond ze in de HMH![]()
Zonder show en glittersDaar ben ik verliefd geworden
Ik ga niet dit keer. Dat wordt spijt.
Pfff dat is niet te doen! Arme jijquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:59 schreef Myraela het volgende:
Sorry alvast voor de mensen voor wie menstruatie nog altijd een taboe onderwerp is. Ik moet toch even klagen. Ik heb me toch een godvergeten kut menstruatie op dit moment. Voor de zekerheid het ziekenhuis zo maar even bellen om te vragen of dat normaal is. Ik zit al op dag 7, en de afgelopen 3 dagen kan ik om 2 uur voor een nieuwe tampon.
Dat kan je maaaaaanden volhouden weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:59 schreef Myraela het volgende:
Sorry alvast voor de mensen voor wie menstruatie nog altijd een taboe onderwerp is. Ik moet toch even klagen. Ik heb me toch een godvergeten kut menstruatie op dit moment. Voor de zekerheid het ziekenhuis zo maar even bellen om te vragen of dat normaal is. Ik zit al op dag 7, en de afgelopen 3 dagen kan ik om 2 uur voor een nieuwe tampon.
Wat een ellende. Verstandig om even te bellenquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:59 schreef Myraela het volgende:
Bestaan die mensen nog?quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:59 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat kan je maaaaaanden volhouden weet ik uit ervaring.![]()
Ik ben nu gelukkig gezegd na de novasure met een "tja, volgens mijn cyclus ben ik nu ongesteld, maar ik merk eht alleen aan andere klachten" (sorry @:Vanyel)![]()
Nee, het is geen miskraam als het niet nestelt. Dan maak je geen zwangerschapshormoon aan en ben je dus nooit zwanger geweest.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:03 schreef Troel het volgende:
Overigens heb ik twee keer een miskraam gehad en ook twee keer daarna een heel heftige menstruatie. Denk dat je dat in jouw geval toch net zo moet zien? (niet om vervelend te doen overigens, begrijp me niet verkeerd!)
Heb je al eens een menstruatiecup geprobeerd? Daar was ik zelf heel blij mee voordat ik m'n spiraaltje liet zetten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:27 schreef Myraela het volgende:
Matig kut, inderdaad. Ach, in ieder geval gewoon even gemeld. Dat vind ik een fijne check. Voor de rest maak ik me er ook niet echt druk over. Los van de buikpijn voel ik me verder ook niet slecht, alleen zoveel bloed is gewoon irritant.
Nee, nog nooit. Ik weet wel dat mensen er altijd enthousiast over zijn en zeggen dat het echt veel kan houden. Maar tegelijkertijd zie ik de stolsels die ik verlies en dan heb ik er toch een hard hoofd in.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:31 schreef Morgane89 het volgende:
Heb je al eens een menstruatiecup geprobeerd? Daar was ik zelf heel blij mee voordat ik m'n spiraaltje liet zetten.
Goed dat je belde. En zeker doenquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het is geen miskraam als het niet nestelt. Dan maak je geen zwangerschapshormoon aan en ben je dus nooit zwanger geweest.
Maar ik heb net de poli gesproken. Ze zeggen dat het komt door alle hormonen en de extra eitjes die zijn ontwikkeld, dan kan je menstruatie 'anders' zijn. Dat kan voor elke vrouw wel weer anders uitpakken, dus hoeft niet voor iedereen met superveel bloedverlies te zijn. Ze legt het nog even aan de arts voor, maar waarschijnlijk is het antwoord 'hoort erbij' en dan belt ze ook niet meer terug. Maar ze was wel superlief, en als het door blijft gaan of ik toch weer twijfels heb, mag ik weer bellen.
Deed ik ook regelmatig in mijn vorige baan voor corona. Moet ook veel aan haar denken vandaag. Ze keek zo uit naar het verschijnen van het laatste deel van de 7zussen, maar in augustus is ze overledenquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:13 schreef Blues het volgende:
Fijne lunch, gaan we vaker doen in de stad. Veeeeeeel leuker zo dan dat half uurtje op werk met andere collega's erbij
Ach...quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Deed ik ook regelmatig in mijn vorige baan voor corona. Moet ook veel aan haar denken vandaag. Ze keek zo uit naar het verschijnen van het laatste deel van de 7zussen, maar in augustus is ze overleden. Hopelijk spreekt ze de schrijfster en weet ze hoe het afloopt
Waarom mag cabaret niet? Maar wel tof! Nielson sowieso leuk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:15 schreef Blues het volgende:
Oh en g mocht op zijn werk uitzoeken waar we naar toe willen (behalve cabaret).
Ook Floor Jansen erbij gezet.
Verder nog 2 klassieke dingen, Nielson en Ellen ten Damme uitgekozen.
Jammer @:Vanyel van Stromae (nog meer voor hemzelf) maar wat DUUR
Omdat dat vaak wel uitverkocht raakt denk ik?quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom mag cabaret niet? Maar wel tof! Nielson sowieso leuk.
Nielson ofzo denk ik ook wel toch.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:33 schreef derLudolf het volgende:
Omdat dat vaak wel uitverkocht raakt denk ik?
Wij overwegen ook bij jullie naar Floor te gaanquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:15 schreef Blues het volgende:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:29 schreef Myraela het volgende:
Waarom mag cabaret niet? Maar wel tof! Nielson sowieso leuk.
De cabaretiers willen het niet omdat de voorstellingen altijd uitverkocht zijn idd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:33 schreef derLudolf het volgende:
Omdat dat vaak wel uitverkocht raakt denk ik?
Floormeetquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:47 schreef Clubsoda het volgende:
Wij overwegen ook bij jullie naar Floor te gaan
Ja en het is niet omdat we met zijn vijven gingen ofzoquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:15 schreef Blues het volgende:
Hou er rekening mee dat ze niks compenseren als je wegregent. Wij werden bij Damien Rice na x (weinig) nummers weggestuurd en konden er verder naar fluiten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 15:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wij overwegen ook bij jullie naar Floor te gaan
Sooo zeven keer! Dat is mooi!quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:37 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
De cabaretiers willen het niet omdat de voorstellingen altijd uitverkocht zijn idd.
Dat betekent dat dan niet iedereen gegarandeerd een zitplaats heeft.
Moet staan, of op de trappen moet zitten. Zoiets is het.
Maar prima hoor, want dan kopen we gewoon kaarten als we echt willen.
We mogen 7 voorstellingenx2 kaarten uitzoeken per seizoen. Dat is toch al tof
De hamvraag is natuurlijk wat dan wel! En dank, nemen we even mee in de overwegingenquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat ze niks compenseren als je wegregent. Wij werden bij Damien Rice na x (weinig) nummers weggestuurd en konden er verder naar fluiten.
En dat was niet eens het kutste van die avond
Het is wel de GROTE opruiming hequote:Op donderdag 11 mei 2023 17:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sooo zeven keer! Dat is mooi!![]()
Soms komt er een mail, dat wij ‘mogen’ voor zaalvulling denk ik. Nooit naar gevraagd, want het waren geen voorkeurs voorstellingen.
Een half uurtje vooraf zijn evt. bij de kassa nog gratis kaarten beschikbaar.
Tja, als ik wilde gaan, had ik wel kaarten gekocht.
Vanmiddag uren bezig geweest om iets van 1083 familiefoto’s van mij te verscheuren.
(MnX had afspraken buiten de deur![]()
Een enkele max 10 heb ik bewaard. Veel familie met overleden omes en tantes. Veel eten. Voor broer ook albums gevonden en nog wat foto’s bewaard. Voor ooit.
Ook nog een lagere school rapport van vadersDie had alleen een 6 voor geschiedenis, verder zevens en achten.
![]()
Dat werd de ambachtsschool en zijn leven lang leren en opwerken naar ingenieursniveau.Van zijn werk ook prachtige referentie brieven gevonden.
Nu nog kisten vol dia’s met minutieus bijgehouden registratie en nummering.
Wat moet ik daar nou weer mee![]()
@:Lucky-Strike wat heb jij uiteindelijk gedaan met de miraculeus verschenen dozen met jeugdherinneringen?
Het moet!quote:
Ga je doen daar?quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:17 schreef borisz het volgende:
Weekend
Nu eerst Haarlem onveilig maken.
Niet te onveilig want wil wel morgen aan de wandel.
Ik ken denk ik alleen een andere uitleg van uitgewoond dan jijquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Van kwart voor 2 tot 4 uur vergaderd, helemaal uitgewoondToen wou ik gaan lopen, zeikregen
![]()
Ik ga bier
Nee ik heb niet mijn baarmoeder laten uitmesten of zo. Maar proostquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken denk ik alleen een andere uitleg van uitgewoond dan jij
Oh ja, @borisz er was ook nog een boek over IJmuiden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:17 schreef borisz het volgende:
Weekend
Nu eerst Haarlem onveilig maken.
Niet te onveilig want wil wel morgen aan de wandel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of van vergaderd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken denk ik alleen een andere uitleg van uitgewoond dan jij
Vergadertijger hier dus ben sowieso niet zo snel daarvan onder de indrukquote:
Zit nu bij De Vijfhoek 😋quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Ga je doen daar?
Ik zat bij Zini voor lunch. Leuk tentje
quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ja, @:borisz er was ook nog een boek over IJmuiden.
Interesse?Ha, daar is mijn lief geborenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Clip van Ticket to the Tropics aldaarquote:
Ha, niet de vader van mijn kinderen hequote:Op donderdag 11 mei 2023 20:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Interesse😂 voor vaderdag 😉
Mijn vader dus ook. Komt wel dichtbij zo.![]()
Jazekersquote:
Oh ja? Neef van mijn moeder, jouw verjaardagsgenote overigens, heeft daar een visrestaurantquote:
Je mist er niets aanquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:32 schreef sigme het volgende:
Voor mij is het andere kant van de wereld. Vast nooit geweest en ik ga er ook vast nooit komen.
Ik ben weleens bij een visrestaurant geweestquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Neef van mijn moeder, jouw verjaardagsgenote overigens, heeft daar een visrestaurant![]()
DICHTBIJ allen
Ja dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben weleens bij een visrestaurant geweest
Dit inderdaad. Komt totaal niet dichtbijquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:32 schreef sigme het volgende:
Voor mij is het andere kant van de wereld. Vast nooit geweest en ik ga er ook vast nooit komen.
Ik ben wel eens aan de andere kant van de wereld geweestquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:32 schreef sigme het volgende:
Zonde man, lelijke provinciequote:Op donderdag 11 mei 2023 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Komt totaal niet dichtbij![]()
Wij bedachten laatst dat we sowieso weinig in Noord-Holland zijn geweest. Sporadisch in Amsterdam en dat was het wel geloof ik. Misschien moeten we daar de testreis met de huurcamper doen.
Ik ken iemand die weleens van de andere kant is geweest!quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben wel eens aan de andere kant van de wereld geweest
Ik ook!quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die weleens van de andere kant is geweest!
Mja, geen idee dus. Toch wil ik er wel een en ander zien ooit. Een keertje naar Zandvoort, Zuiderzeemuseum, Haarlem, kakkers uitlachen in Bloemendaal, kaasmarkt, Volendam.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kom er net achter dat Giethoorn niet in Noord-Holland ligt
Assendelft ligt trouwens noch in Drente noch in Zuid-Hollandquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kom er net achter dat Giethoorn niet in Noord-Holland ligt
Van het weekend 20 graden toch? Misschien toch buitenquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Schoot me opeens te binnen dat ik voor woensdag nog 4 sollicitatie activiteiten moet doen. Net op een hele leuke functie geschreven. Alleen de "verplichting op zowel en maandag en vrijdag werken is een minpunt. Morgen nog een paar leuke vacatures zoeken.
Komende dagen zit ik lekker veel op de bank met het nieuwe boek uit de serie 7 zussen. Helaas bank binnen en niet buiten, dat was helemaal lekker geweest.
Helaas net als @:Molo geen chips in huis. Maar wel kaas, prima alternatief
En De Krim niet in Oekraïnequote:Op donderdag 11 mei 2023 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Assendelft ligt trouwens noch in Drente noch in Zuid-Holland
Ik ben ruim een jaar werkloos geweest, veel tijd om te lezen gehad.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Van het weekend 20 graden toch? Misschien toch buiten![]()
Ik ben pas bij boek 2
quote:
Marokko ligt vlak bij Holsloot, Denemarken in Groningen en Engeland ergens bij Dalfsen. Vlakbij Emmen (niet die in Zwitserland)quote:
Dat wist ik dan weer wel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Assendelft ligt trouwens noch in Drente noch in Zuid-Holland
En ze hebben julliequote:Op donderdag 11 mei 2023 20:56 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
'We' hebben hier Zee, Duinen, Zuidkennemerland natoer is fantastisch, mn dorp/gemeente.
Allemaal![]()
![]()
Moskau is een buurtschap bij Schaffhausen https://www.google.nl/maps/@47.7082223,8.8209766,15.5z?hl=enquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:55 schreef derLudolf het volgende:
En dat er meerdere Zuidwoldes en Steenbergen zijn.
En dat de umlaut in Münster redelijk essentieel is
Nee, een beetje geografische kennis is niet verkeerd, zeker niet als je met een camper op pad bent
Zeequote:Op donderdag 11 mei 2023 20:56 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
'We' hebben hier Zee, Duinen, Zuidkennemerland natoer is fantastisch, mn dorp/gemeente.
Allemaal![]()
![]()
Essen in het Ruhrgebiet, Essen in Oldenburg, Essen in België en nog tal van kleinere plaatsen die zo heten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moskau is een buurtschap bij Schaffhausen https://www.google.nl/maps/@:47.7082223,8.8209766,15.5z?hl=en
En verder heb je nog Bunde (in Limburg), Bunde (Bij Bad Nieuweschans over de grens) en Bünde, die Zigarrenstadt![]()
Een beetje geografische kennis mag wel blijven hangen als je het 9 jaar gestudeerd hebt
quote:Tijdens deze wereldreis ga je langs de volgende buitelandse plaatsnamen in Noord-Nederland:
1. Moskou
2. Amerika
3. Oostindië
4. Bethlehem
5. Noordkaap
6. Polen
7. Denemarken
8. Napels
9. De Krim
10. Siberië
11. Engeland
12. Lissabon (ligt letterlijk naast Engeland!)
13. Nederland
14. Zurich
15. Duitsland (je gaat de grens over)
en Esens, ook vlakbij Oldenburgquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Essen in het Ruhrgebiet, Essen in Oldenburg, Essen in België en nog tal van kleinere plaatsen die zo heten.
13 is een beetje mehquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kwam laatst deze rondreis lands buitenlandse plaatnamen tegen.
[..]
Wat ook leuk is, je kunt hier vlak over de grens naar de plaatjes Schapen en Beesten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Steenbergen en Essen zijn hier vlakbij. In Steenbergen heb ik een aantal klanten. Wij haalden gas voor de caravan in Essen. Nu alleen nog pootaardappels en benzine.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Essen in het Ruhrgebiet, Essen in Oldenburg, Essen in België en nog tal van kleinere plaatsen die zo heten.
Uiteraardquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:01 schreef Blues het volgende:
@:Lucky_Strike als jullie in de buurt aan t camperen zijn, laat dan ff weten.
Kunnen we mss een bakkie organiseren
Tijdens een van onze projecten laten we jongeren altijd een aantal dagen door het noorden trekken. De reactie toen een groepje te horen kreeg dat ze naar Zurich moestenquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier staat de koffie (en veel ander spul) ook klaarquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tijdens een van onze projecten laten we jongeren altijd een aantal dagen door het noorden trekken. De reactie toen een groepje te horen kreeg dat ze naar Zurich moesten
Dan neem ik de aspergesaus meequote:Op donderdag 11 mei 2023 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier staat de koffie (en veel ander spul) ook klaar
Google maps will doquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:55 schreef derLudolf het volgende:
Nee, een beetje geografische kennis is niet verkeerd, zeker niet als je met een camper op pad bent
Ik kan nog wel meer heerlijkheden verzinnen van jouw voorraad.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Dan neem ik de aspergesaus mee
Je kunt ze ook iets verder weg sturen. Naar Willemstad.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tijdens een van onze projecten laten we jongeren altijd een aantal dagen door het noorden trekken. De reactie toen een groepje te horen kreeg dat ze naar Zurich moesten
En naar welke Elst had u in de planning staan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:55 schreef derLudolf het volgende:
Die zijn echt zo lekker! Ooit komen we elkaar weer tegen en dan dealen we wel wat uit de kofferbak.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer heerlijkheden verzinnen van jouw voorraad.Vraag me nog steeds af wat "stamppot kruiden" nou zijn
Oh dat si wel fantastischquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Er bestaat ook een Deventer in Missouri. Maar dat is gewoon een kruispunt met een lantarenpaal, verder niks.
Eoa geschifte Nederlander heeft trouwens wel een Go Ahead sjaaltje om die lantarenpaal geknoopt
Hiero
Ja totdat je telefoon gejat wordt. Of je de verkeerde Essen invult. Of Google Maps je langs een weg wil sturen waar je met een camper liever niet komt.quote:
Oww wowquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Ondertussen Inn mijn dorp: mijn huis is achter me als ik het film, Inn de richting van het fietspad:
https://youtube.com/shorts/gLOlSuVlrMQ?feature=share
Mwoah, weet niet die stad zo bekend is bij Bulgaren of Portugezenquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Je kunt ze ook iets verder weg sturen. Naar Willemstad.
Dat is een beste bak water.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Ondertussen Inn mijn dorp: mijn huis is achter me als ik het film, Inn de richting van het fietspad:
Je schrijft bewust Inn toch?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
OMGquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je schrijft bewust Inn toch?
Absoluut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan ook te maken hebben met het feit dat mijn Autocorrect 3 talen tegelijk spreekt...
In komt nochtans in zowel Nederlands, Duits als Engels voorquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Absoluut.
Het kan ook te maken hebben met het feit dat mijn Autocorrect 3 talen tegelijk spreekt...
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je schrijft bewust Inn toch?
Pas nog overheen gereden. Had jij ook bij kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je camper kan ook gejat wordenquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja totdat je telefoon gejat wordt. Of je de verkeerde Essen invult. Of Google Maps je langs een weg wil sturen waar je met een camper liever niet komt.
Had gekund ja, maar dat deed ik nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pas nog overheen gereden. Had jij ook bij kunnen zijn![]()
Das natquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Oei! Leidingbreuk?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Kweeniequote:Op donderdag 11 mei 2023 22:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei! Leidingbreuk?
Ooooh zware regenbui!
Is dit voor het eerst? Jasses.
Fijn, dat je huis goed gaat! En de tuin?
ESF kijkers…wat als Australië wint? Verhuist het circus dan daarheen?
# niet kijker.
Ja he!quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:05 schreef Tele6 het volgende:
Australië heeft ook best een leuk bandje dit jaar
Nope. Dan moeten ze een deal sluiten met een Europees land.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Kweenie
Lijkt me wel tof, wantAustralië
Siberië ligt hier om de hoekquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ouwe staakneusquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had gekund ja, maar dat deed ik niet
Hybride werken nog niet zo omarmd of moet je on site dingen doenquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nope. Dan moeten ze een deal sluiten met een Europees land.
Museum was leuk. In de karaoke autto gezeten, mini disco gedaan, drum wedstrijd gehouden![]()
Goede mini lezingen ook en lekker lokaal appelsap met gember.
Volgende week net zo’n soort avond in het stadion. Het netwerk- en info seizoen is in full swing
Maar maandag eerst ‘even’ op en neer naar de kust. Twee uur heen, twee uur terug voor anderhalf uur daar.
Eigenlijk 2,5 uur terug want in de namiddag heb ik een afspraak op kantoor dus ik rijd meteen door. Waar ik evengoed te laat ga komen dus die ook nog maar anderhalf uur duurt
Isa net op uni in Groningen werd gevraagd waar ze vandaan kwam.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:55 schreef derLudolf het volgende:
Vriendenstel van me is ze in een vakantie allemaal langsgegaan als wereldreisquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er start hier op het staion een anwb wandeling: "Naar Siberië en terug". Die is overigens nog mooi ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:52 schreef Troel het volgende:
Siberië ligt hier om de hoek
Maar dus ook in Drenthe![]()
Daar heb ik laatst nog gefietst, fijne fietssnelweg hebben julliequote:Op donderdag 11 mei 2023 21:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Jongste stond zelfs in de krant: [ afbeelding ]
Dat weet ik nog!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
Vriendenstel van me is ze in een vakantie allemaal langsgegaan als wereldreis![]()
Ik vond het Zuiderzeemuseum overigens leuk. Met de boot heen gegaanEn daar vers gerookte paling gegeten
Deed niet onder voor het Arnhemse Openluchtmuseum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 12-05-2023 10:22:09 ]
Was het zo gezellig?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:55 schreef Clubsoda het volgende:
Ik was gisteren tot ver na mijn bedtijd wakkeren had een klein glaasje rode wijn. Ik geloof dat ik niet veel ga ondernemen, beetje hangen en slapen
Ik heb nooit dienst daar, want ik werk daar nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:44 schreef MadMaster het volgende:
@:Blues en @:golfer Hebben jullie vanavond toevallig dienst in Caprera?
Ga er vanavond de seizoensopening bijwonen…
Daar hoef je niet voor binnen te blijven, een wolf is mensenschuw (in principe). Hier lopen ze ook rond maar ga toch elke keer lekker het veen en dergelijke in en ook de schaapskudde loopt gewoon in het veen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:29 schreef AnneX het volgende:
Binnenblijven dan maar …
Gespot achter Schaerweijde.
[ twitter ]
Een stevige fiets kan een goede beurt natuurlijk altijd waarderen. Is ook goed voor de levensduur en het functioneren.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:59 schreef Troel het volgende:
Ik heb een fiets gekocht![]()
Heb al jaren geleden mijn gewone fiets ingeruild voor eentje met een motortje, maar voor een bezoek aan de binnenstad is dat niet altijd praktisch. Bovendien staat die niet standaard bij mijn vriend. Dus nu een eenvoudige maar toch wel stevige fiets uitgezocht die daar gewoon lekker kan blijven staan. Ben met opzet voor een stevige gegaan en niet voor een model van 50 euro. Ding krijgt nog een nieuwe band en een grote beurt en hij is onderhoudsvriendelijk. * Troel blij is
Absoluut. En na een goede beurt wordt de fiets ook nog eens regelmatig beredenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een stevige fiets kan een goede beurt natuurlijk altijd waarderen. Is ook goed voor de levensduur en het functioneren.
Huehuequote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Absoluut. En na een goede beurt wordt de fiets ook nog eens regelmatig bereden
Er liep er hier afgelopen week eentje in(!) het dorp.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:29 schreef AnneX het volgende:
Binnenblijven dan maar …
Gespot achter Schaerweijde.
[ twitter ]
Dat is wat ik lasquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een stevige fietsie kan een goede beurt natuurlijk altijd waarderen. Is ook goed voor de levensduur en het functioneren.
Ik had Aalten en Nijkerk foutquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:15 schreef derLudolf het volgende:
https://upcoming.nl/artik(...)ndse-plaatsen-liggen
@:Lucky_Strike
10/10 Roggel moest ik gokken en gokte ik goed
Goed, je bent nog veel te jong voor een fiets met motor!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:59 schreef Troel het volgende:
Ik heb een fiets gekocht![]()
Heb al jaren geleden mijn gewone fiets ingeruild voor eentje met een motortje, maar voor een bezoek aan de binnenstad is dat niet altijd praktisch. Bovendien staat die niet standaard bij mijn vriend. Dus nu een eenvoudige maar toch wel stevige fiets uitgezocht die daar gewoon lekker kan blijven staan. Ben met opzet voor een stevige gegaan en niet voor een model van 50 euro. Ding krijgt nog een nieuwe band en een grote beurt en hij is onderhoudsvriendelijk. * Troel blij is
Onzin, heeft niet met leeftijd te maken, maar met gemak. Ik ga nu met gemak over de snelwegen heen en bij het opstarten trap ik mijn knietjes niet meer aan gort. Dus in plaats van dat ik bijna de fiets niet meer pakte, pak ik die nu zeer regelmatig. En die paar keer opstarten op een gewone fiets is dan weer net wat anders, dus dat moet kunnen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:26 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Goed, je bent nog veel te jong voor een fiets met motor!
Thanks!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb nooit dienst daar, want ik werk daar niet
g zit alleen vanmiddag tot 16 uur
Leuk! Veel plezier alvast.
Er is toch nergens in NL een snelwegviaduct waar je je knieen aan gort trapt als je er overheen moet met een normale fiets.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Onzin, heeft niet met leeftijd te maken, maar met gemak. Ik ga nu met gemak over de snelwegen heen en bij het opstarten trap ik mijn knietjes niet meer aan gort. Dus in plaats van dat ik bijna de fiets niet meer pakte, pak ik die nu zeer regelmatig. En die paar keer opstarten op een gewone fiets is dan weer net wat anders, dus dat moet kunnen.
Wel als je al slechte knietjes hebtquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:33 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Er is toch nergens in NL een snelwegviaduct waar je je knieen aan gort trapt als je er overheen moet met een normale fiets.
Iedere keer weer vergelijk jij anderen met jezelf, jij bent niet de graadmeter.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:33 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Er is toch nergens in NL een snelwegviaduct waar je je knieen aan gort trapt als je er overheen moet met een normale fiets.
Welkom thuis.quote:
Dan zet ze het te scherp in haar bericht maar daar ben ik middels haar ondertitel voor gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Iedere keer weer vergelijk jij anderen met jezelf, jij bent niet de graadmeter.
En ja, er zijn voor veel mensen heuvels/bruggen etc niet te fietsen voor veel mensen, oud, maar zeker ook jong.
Scherp en bot zijn op hetzelfde moment is prachtigquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:39 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dan zet ze het te scherp in haar bericht maar daar ben ik middels haar ondertitel voor gewaarschuwd.
Ben je met slechte knieën geboren of blessure?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Scherp en bot zijn op hetzelfde moment is prachtig
Geschenk van jarenlang overgewichtquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:43 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ben je met slechte knieën geboren of blessure?
Heeft een airfryer een toegevoegde waarde boven een reguliere heteluchtoven? Welke versie van 'the sound of silence is mooi? Eieren in of buiten de koelkast bewaren?quote:
Ja, is kleiner.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
Heeft een airfryer een toegevoegde waarde boven een reguliere heteluchtoven?
quote:Welke versie van 'the sound of silence is mooi?
In.quote:Eieren in of buiten de koelkast bewaren?
Sow, blast from the past dit.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:15 schreef Troel het volgende:
WHOOPWHOOP!
[ [url=https://ci6.googleusercontent.com/proxy/RL1XV7GP9yro1KXdNp3oclwddAyEdLLZVIePAWVxjPXPmdIwfV_AINTe3jc3rRNNnpK2HbvDlkeCk9-63WGwEsC28aXhRG6-T-Q=s0-d-e1-ft#https://s3.amazonaws.com/(...)4889.jpeg]afbeelding[/url] ]
Ivegotzetickets
Poeh, goede vraag. Persoonlijk vind ik mijn eigen tafel-kleine oventje prettiger dan een airfryerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Heeft een airfryer een toegevoegde waarde boven een reguliere heteluchtoven? Welke versie van 'the sound of silence is mooi? Eieren in of buiten de koelkast bewaren?
Zijn dit de standaard vragen in een loop? Net als fietsen met/zonder motor diskussie.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Heeft een airfryer een toegevoegde waarde boven een reguliere heteluchtoven? Welke versie van 'the sound of silence is mooi? Eieren in of buiten de koelkast bewaren?
Yes.quote:
Bedankt he. Nou heb je ze op ideeën gebracht.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Omgooien of opvreten. Of beide.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Welkom thuis.
Normaal zou ik een bos bloemen op tafel zetten, maar dat gooien die katten toch overal naar toe, dus dat heb ik maar niet gedaan
Moet. Inhouden. Niet. Over. Airfryer. Te. Reageren.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Welk stukje dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:28 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela kreeg gister een stukje film uit Pentatonix concert gisteravond met een cover van wat wij ook zingen.
Wij zingen het alleen met Kerstmis 😂 🎄
Ja dit wel hoor. Als er iets van binnen niet goed was geweest hadden ze daar of niks aan kunnen doen, of was operatie geworden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:27 schreef Tele6 het volgende:
Goed dat je binnenkant er netjes uitziet iig, denk ik?op de psoas dan maar.
Dat en dat.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:25 schreef Tele6 het volgende:
Verder vind ik wel dat m'n collega die moppert dat haar knieën stuk gaan van het fietsen (ze is 23 en fit) 1. haar zadel op de juiste hoogte zou moeten kunnen zetten en 2. haar banden op zou moeten pompen voordat ze mag klagen hoor. Manmanman
Vooral de klap nét buiten de maat is fascinerend.quote:
Goede redenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:13 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Rare week weer hier.
Vanavond met ons mam uiteten om onze trouwdagen te vieren. Zonder mannen want die hebben andere dingen te doen
Airfryerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, van instant potquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Airfryer![]()
![]()
Origineel natuurlijk. Bestaat er een andere?![]()
Normaal in de koelkast want dan heb ik dat kekke rekje niet voor niks. Maar net was ik te lui om boodschappen op te ruimen dus nu heb ik eieren in én buiten de koelkast. /kortsluiting maakt
Sound of silence van Instant pot ja? Ik heb nog nooit van die band gehoord, doe eens een linkje?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, van instant pot. Tot nu toe fijner als de originele
Best een stoere kar ook welquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
mijn auto werd luidruchtig bewonderd door een ander,
Oh, is dat een kerstliedje.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vooral de klap nét buiten de maat is fascinerend.
Dat kunnen wij niet 😂 Zong je die ook mee?
Yay voor het resultaat van Loona’s gyn bezoekje.![]()
Er ligt een ei in de voorraadkast
Het enige wat (enigszins) sportief aan mij isquote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:32 schreef MadMaster het volgende:
Thanks!
Jij bent alleen voor de gezelligheid daar aanwezig?
Ow, ik wist niet dat er vanmiddag ook een voorstelling was...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik ga mee als er voorstellingen zijn en g heeft kaarten.
Huh?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik wist niet dat er vanmiddag ook een voorstelling was...
Oh het ligt niet aan mijquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jullie praten echt op een geweldige manier langs elkaar
Ik zie 'm al genoegquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik dacht gelezen te hebben dat je met g meeging...
Sonata Arcticaaaaaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:15 schreef Troel het volgende:
WHOOPWHOOP!
[ [url=https://ci6.googleusercontent.com/proxy/RL1XV7GP9yro1KXdNp3oclwddAyEdLLZVIePAWVxjPXPmdIwfV_AINTe3jc3rRNNnpK2HbvDlkeCk9-63WGwEsC28aXhRG6-T-Q=s0-d-e1-ft#https://s3.amazonaws.com/(...)4889.jpeg]afbeelding[/url] ]
Ivegotzetickets
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:50 schreef AnneX het volgende:
Willen jullie eens meedenken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willen jullie eens meedenken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:
En dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo gaat dat toch altijd, heeft helemaal geen nut om je daar druk over te maken.
Willen jullie eens meedenken?Ik zou zeggen: ga op zoek in de horeca, daar is het meer geaccepteerd dat je beter Engels spreekt dan NederlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Hopen dat er een lijn uitgezet gaat worden richting winkels dat ook niet perfect Nederlands sprekenden aangenomen kunnen worden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan?Zo gaat dat toch altijd, heeft helemaal geen nut om je daar druk over te maken.
Als jij niks zegt klinkt het anders dan wanneer ik niks zegquote:
quote:
Ja zie.quote:
Dan ga je ervan uit dat iemand afgewezen wordt obv taalbeheersing. En niet op zaken als werkervaring, leeftijd (oud is duur) of andere aspecten.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hopen dat er een lijn uitgezet gaat worden richting winkels dat ook niet perfect Nederlands sprekenden aangenomen kunnen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Met onderbuurvrouw in conclaaf gaan? Kitten en balkon vind ik sowieso een gevaarlijke combinatie… één vogel, stofje of onzichtbaar iets (want kitten) en voor je het weet eindigt een jachtpartij op de grondquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:32 schreef Tele6 het volgende:
Kattenliefhebbers, willen jullie met me meedenken?
Mijn onderbuurvrouw heeft een kitten. Ze laat 'm los door het gebouw lopen en via de brandtrap loopt hij dus over iedereens balkons en over de galerij. Ik heb nu van m'n collega tomaten-, paprika- en koolplantjes gekregen om op m'n balkon op te kweken, zet ze alvast op het balkon en nog geen minuut later zit die kat erin.![]()
Nou heb ik 'm een flinke zet gegeven en NEE gezegd, dit een keer of vijf herhaald, toen de planten maar naar binnen gehaald.
Wat doe je nou met zoiets? Ik wil dit weekend de planten verpotten naar grote potten en ze op het balkon zetten maar nu weet ik het niet meer.
Zodra ik 'm uit de plant had gejaagd probeerde hij m'n huis in te rennen dus dat was ook niet helemaal ideaal. Ik wil in de zomer wel m'n balkondeur open kunnen hebben eigenlijk......
Helemaal niks mis met jouw bewoording.quote:
Sommige kennis kun je prima missen. Ik heb Sound 2.0 een keer geluisterd en daarna heel resoluut op silence gezetquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met jouw bewoording.
Misschien wel met mijn algemene kennis
Er komt elk jaar rond de Top 2000 wel iemand zeggen hoe slecht de versie van Disturbed isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met jouw bewoording.
Misschien wel met mijn algemene kennis
Het gebouw is vrij creatief ontworpen als het gaat om galerij/balkons/dingesen. Sommige mensen hebben een voordeur in het trappenhuis en een eigen balkon, maar mijn rijtje appartementen heeft de toegang via de balkons dus dan is het balkon de galerij en als je dan in het begin/midden van het rijtje woont, loopt iedereen over jouw balkon om bij z'n huis te komen. Dus alle balkons zitten aan elkaar vast en de brandtrap zit er ook aan vast. Zelfs de privébalkons zonder galerijfunctie kan de kat komen, want de afscheidingen beginnen ruim 10 cm boven de vloer pas.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Gelijk ja, maar wanneer ik het hier hoor, bij bv Zara worden wel Oekraïners aangenomen, in de horeca ook wanneer ze goed Engels spreken maar verder voornamelijk achter de schermen want “geen goede beheersing van Nederlands”. Ik ben gevraagd om dat mee te helpen op te krikken bij op te zetten taalcafé’s. Geen les maar conversatie
En @:Tele6 ook als kattenliefhebber vind ik het erg raar dat iemand het kitten rond laat lopen. Er kunnen mensen zwaar allergisch zijn, of heel bang. Hoe komt het beest op jouw balkon?
Mijn man dacht laatst op een warme dag dat mijn dochter 's avonds sneaky de trap af liep (ver na bedtijd). Bleken het drie brutale buurtkatten te zijn die ons huis door struinden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:43 schreef gcjoel het volgende:
Zou inderdaad de onderbuurvrouw aanspreken. Een kat hoort niet los door het gebouw te lopen. Nu is het een schattig kitten maar straks gewoon een dikke kat die in je bed ligt te slapen of kip van je aanrecht jat.
Willen jullie eens meedenken?Laat haar solliciteren op functies die gebruik maken van haar sterke punten en haar competenties aanvullen. Bij waar ze nu gesolliciteerd heeft zit nou niet echt een lekker groeipad en het werk zelf vergt juist dingen die ze nog niet voldoende kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT, maar ook beleidsmatige takken internationaal zitten te springen om mensen, andere functies waar je logisch moet kunnen denken.
Denk niet te bescheiden, zet in op haar niveau en denk internationaalOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn man dacht laatst op een warme dag dat mijn dochter 's avonds sneaky de trap af liep (ver na bedtijd). Bleken het drie brutale buurtkatten te zijn die ons huis door struinden.
En zich compleet de tyfus schrokken toen mijn man in de veronderstelling was mijn dochter te laten schrikken![]()
Speciaal ras zekerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:12 schreef Tele6 het volgende:
Nou.
"De balkons gaat goed want hij valt niet. Maar ik zal hem op mijn verdieping houden voortaan."
Ik ben het niet helemaal eens met de redenering maar het resultaat is prima
Denk dat ze niet begreep wat je precies bedoelde en je insteek was een soort bezorgdheid over de kitten en dat pakte ze op, terwijl je ook vooral bezorgd bent over de plantjesquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:12 schreef Tele6 het volgende:
Nou.
"De balkons gaat goed want hij valt niet. Maar ik zal hem op mijn verdieping houden voortaan."
Nou ja, ik heb het ook een beetje gebracht als dat ik me zorgen maakte over de kitten, want ik dacht dat dat beter aan zou komen dan wanneer ik alleen maar zou komen met "EN MIJN DIERBARE PLANTJES DAN"quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk dat ze niet begreep wat je precies bedoelde en je insteek was een soort bezorgdheid over de kitten en dat pakte ze op, terwijl je ook vooral bezorgd bent over de plantjes
Uhuquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:12 schreef Tele6 het volgende:
Nou.
Ik was een uurtje geleden nét binnen toen het hier begon te hozen idd. Zag de wolk al toen ik aan het fietsen was. Raar weer.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:52 schreef z80 het volgende:
Net even een rondje lopen, lekker in het zonnetje. Ineens de vogels stil. Kijk omhoog komt er een zwarte wolk aan.
Even kunnen schuilen, gelukkig slecht de rand van de bui. Volgens buienradar was de bui zelf donker rood.
Rondje over de dijk afgemaakt. Wel droog thuis gekomen. Maar dit weer nodigt niet uit voor een lange wandeling door de velden.
Lief van je!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:49 schreef Tele6 het volgende:
Hoe is het met @:vlindertje89 eigenlijk? ik heb haar deze week hier niet meer gezien geloof ik?
Jup, woensdagquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:59 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Lief van je!
Niet heel actief geweest idd, beetje drukke week. Niet ziek geworden, gelukkig, wel stress en nekpijn en hoofdpijn daardoor maar dat gaat wel weer weg. Lekker gesport gister met PT. Vandaag lange dag. Slecht geslapen en 8.15 deur uit en 18.50 thuis. En over klein kwartier staat mama aan de deur om rond 19.20 richting stadsschouwburg te vertrekken voor Youp.
Ik lig in coma vannacht denk ik![]()
Morgen lekker uitslapen.
Nog niet echt bijgelezen verder, behalve dat ik nog ergens iets las over jouw net niet intens knuffelen op dateis de volgende al gepland inmiddels?
graag, ik hoopte al dat je er wat van zou vindenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, ik zie nu je spoiler @:Tele6, daar ga ik later nog wel even op reageren!
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:57 schreef Tele6 het volgende:
In ander nieuws,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ik zit in de medische hoek, iedereen die hier iets te zeggen heeft is óf arts óf heeft een PhD. Ik ben geen van beide en heb niet de ambitie om arts te worden, maar wil wel graag iets te zeggen hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Denk je dat een PhD je later meer mogelijkheden gaat geven, tele? Zou je verder willen in academia? Als daar een antwoord ja is zou ik het doen.
Als dat niet zo is en je alleen een PhD gaat doen omdat het toevallig voorbij komt zou ik het niet doen, maar eventueel ergens anders gaan solliciteren. Een PhD traject kan wel erg heftig zijn, zeker zonder grote intrensieke motivatie. Als je die om andere redenen hebt, doen!
dan zou ik het doen, als je in dit veld wilt blijven. Ook om wat clubsoda zegt. ...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zit in de medische hoek, iedereen die hier iets te zeggen heeft is óf arts óf heeft een PhD. Ik ben geen van beide en heb niet de ambitie om arts te worden, maar wil wel graag iets te zeggen hebben
Na het PhD hoef je dan geen postdoc etc te worden maar zijn er interne rollen (waarbij je de artsen inhoudelijk adviseert, allerlei taken doet die specifieker zijn dan waarvoor een arts is opgeleid) waar je in kan stromen en verder voor opgeleid kan worden al werkende. Ik heb nagevraagd of je per se een PhD moet hebben om in die rollen terecht te kunnen komen en kennelijk móet dat. Iets met verantwoordelijkheid en patiëntenlevens of zo, wat ik nogal raar vind want een PhD bereidt je niet per se voor op het in leven houden van patiënten![]()
Dus ik wil niet per se verder in academia maar een PhD zou me wel mogelijkheden geven.
In ander nieuws,Managers zijn meestal losers die niks van het werk snappen, waarom managers überhaupt zijn uitgevonden is mij echt een raadsel. Overbetaalde lui. Laat je dus vooral niks aanpraten door een manager. Verder heb je denk ik wel veel in je mars en ben je nog jong? dus ik zou me lekker doorontwikkelen. En wie weet heb je over een tijdje wel een partner waardoor je gewoon met je nieuwe salaris ook kan sparen. Gaan voor die plek dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Goeie motivatiequote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:23 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Managers zijn meestal losers die niks van het werk snappen, waarom managers überhaupt zijn uitgevonden is mij echt een raadsel. Overbetaalde lui. Laat je dus vooral niks aanpraten door een manager. Verder heb je denk ik wel veel in je mars en ben je nog jong? dus ik zou me lekker doorontwikkelen. En wie weet heb je over een tijdje wel een partner waardoor je gewoon met je nieuwe salaris ook kan sparen. Gaan voor die plek dus.![]()
![]()
Niemand zal ontkennen dat met een gedeeld huishouden en 2 salarissen het makkelijker sparen is.quote:
In ander nieuws,Ga het gesprek aan en kijk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Daar moet ik het wel mee eens zijn, mannen die schoenen met motiefjes dragenquote:
Hahahhaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:52 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Daar moet ik het wel mee eens zijn, mannen die schoenen met motiefjes dragen. Ik weet het niet, dan liever zwakke knieën.
Succes ermee. Zo jammer als huisdieren overlast veroorzaken door het gedrag van hun baasquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:12 schreef Tele6 het volgende:
Nou.
In ander nieuws,Op basis van dat eerste zou ik zeggen dat je er toch voor moet gaan. Wat je schrijft is dat het financieel kan. Misschien krap, maar het kan. Als het kan, en het is zó wat je graag doet (en goed kan): DOEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Nice! Strakke actie!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:20 schreef sigme het volgende:
Ik wilde graag wat terugbrengen/ruilen bij Hornbach maar de bon was al weg maar nou had @:Lucky_Strike laatst gepost dat ze iets zonder bon naar Hornbach had teruggebracht en dat dat kon want ze kunnen de bon in hun computer vinden en dus heb ik het maar gewoon gevraagd en toen mocht ik het ruilen voor de (duurdere) variant die ik bij nader inzien wou hebben dus nu heb ik 12 meter cortenstaal borderrandjes die ik morgen op hun plek kan tikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |