Op het juiste moment de juiste gesprekken voerenquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:32 schreef Judiwi het volgende:
Speelt Jeffrey dit nu met Bern en Sasha. Of is hij serieus.
Hij wil Bern toch er uit. Koste wat kost
Je gaat het straks vanzelf zienquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:33 schreef Limbus het volgende:
Geweldig zo’n vriendin als Eunice die je steunt bij de 48 uur opdracht. Maar andersom wel haar juf willen uithangen
Andersom toch ook, Bern en Sasha willen Jeffrey er de volgende keer op zettenquote:Op woensdag 10 mei 2023 23:32 schreef Judiwi het volgende:
Klopt,daarom is dit best vaag.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:35 schreef Limbus het volgende:
[..]
Andersom toch ook, Bern en Sasha willen Jeffrey er de volgende keer op zetten
Des te interessanter zijn dit soort gesprekken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:32 schreef Judiwi het volgende:
Tja, als wij mee mochten stemmen kunnen ze ons ook alles wijsmaken wat de uitslag betreft.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En dat is trouwens prima wat mij betreft, daarmee houd je dit programma in stand .....
Dan helemaal.Ik zou het liefst een open stemming willen net als in Utopia,met een motivatie het liefst.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, als wij mee mochten stemmen kunnen ze ons ook alles wijsmaken wat de uitslag betreft.
Eens, ik mis heel erg de interaktie met streamers/kijkers input met dit programma, gemiste kans wat mij betreft ...quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:45 schreef KinKiJan het volgende:
Tja, als wij mee mochten stemmen kunnen ze ons ook alles wijsmaken wat de uitslag betreft.
Hij heeft ook wel door dat hij 'gezien' wordt. Hij is slimmer dan menigeen denkt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:44 schreef Silves het volgende:
Hier snap ik Jef niet in? meelullen met de vijand zeg maar..duidelijk dat hij geliefd wil worden, en niet op de stip wil..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |