quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Alleen jammer van hoe hij aan tafel zit, met z’n knuistje onder z’n kin.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb echt een zwak voor mannen met van die ogen zoals dat rode shirt
Jammer van dat baardje en snorachtig iets
Ja, altijd wel leuk om te zien hoe mensen aan tafel zitten.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:58 schreef Hankster het volgende:
[..]
Alleen jammer van hoe hij aan tafel zit, met z’n knuistje onder z’n kin.
Doe effe normaal man.
Deed dat meisje zelf ookquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:58 schreef Hankster het volgende:
[..]
Alleen jammer van hoe hij aan tafel zit, met z’n knuistje onder z’n kin.
Doe effe normaal man.
Haha of van die TellSell reclamesquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:00 schreef AgnesGru het volgende:
Bij channel manager denk ik vooral aan een AstroTV gast, maar dat klopt weer niet met het reli gedeelte
Wat een karikatuur van een prettig persoon.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
"Ik hou niet zo van het hebben van hobbies"
Haha ja en zij is dan pedagogisch medewerker, hopelijk leert ze de kinderen wel wat anders.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:08 schreef Hankster het volgende:
Sport niet, want ze was vroeger altijd het slechtste in de sporten die ze deed.
Juist.
Lekkere instelling.
Deef roelvink accentjequote:Op donderdag 11 mei 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Hij komt niet eens uit Amsterdam, hoe sneu ben je dan.
Niet mijn typequote:Op donderdag 11 mei 2023 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
sow wat een leuke tropische verrassing@:sked
Vast wel iemand die een screenshot kan vinden. Het was net voor de twee bejaarden weer in beeld kwamen!quote:
Koekoekquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Jeroen houdt van zn vrijheid. Ik denk dat hij die nog wel even behoudt.
Fair point. Misschien dat de 8 uur date alles goed maaktquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:58 schreef Hankster het volgende:
[..]
Nee, Rob en Lia zijn lekker sprankelend.
Haar groeien.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Punchable babyface. Kan hij niks aan doen natuurlijk. Denk ik.
Jawel. Niet meedoen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Punchable babyface. Kan hij niks aan doen natuurlijk. Denk ik.
beetje zielig voor zequote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Hopelijk komen ze nog een beetje los, ze lijken erg zenuwachtig.
dat is ook erg treurig als je 25 bent @ChevyCapricequote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:07 schreef Coco het volgende:
Je zag de sahara uitbreiden op het moment dat Jurgen zei nog bij zijn ouders te wonen.
Het zijn die nadrukkelijke voortanden van hem die voor wat onduidelijkheid zorgen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, gefriendzoned. Ik dacht eerst dat hij geflinstoned zei en vroeg me al af wat dat was.
De fundatie van fok.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het enige wat deze mensen bindt is de wanhoop
denk dat ze het een beetje ongemakkelijk vindtquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:09 schreef Coco het volgende:
Ze speelt de hele tijd met haar haar, wat betekent dit @:Mortaxx ?
Haha, met stenen bekogeld of zo.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, gefriendzoned. Ik dacht eerst dat hij geflinstoned zei en vroeg me al af wat dat was.
🤨quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is ook erg treurig als je 25 bent @:chevycaprice
En zij betaald de rekening ook nog.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
deze jongens moeten gewoon een keertje zwaardvechten en weer door
Dat doen vrouwen als ze niet verder met je willen, dan voelen ze zich minder schuldig.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En zij betaald de rekening ook nog.
Terwijl het niet haar type is. Pluspunten voor haar.
bij first dates vind ik het wel meevallen, vaak dat vrouwen ook aansturen op man laten betalen en dan nee zeggenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen als ze niet verder met je willen, dan voelen ze zich minder schuldig.
Hey halloquote:
Dat was van de week heel irritantquote:Op maandag 15 mei 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik herken niks van de herhaling, nu al een goeie avond.
quote:Op maandag 15 mei 2023 19:29 schreef DKUp het volgende:
Op golfbanen kunnen veel huizen worden gebouwd
3 toch?quote:Op maandag 15 mei 2023 19:31 schreef DKUp het volgende:
Mhan mhan
Dat wil jij toch ook prinses @:Pisces29?
Fijn gescheiden, altijd mooiquote:Op maandag 15 mei 2023 19:32 schreef Joop_W het volgende:
Erg pittig op de maandag hoor, maar zo kom je lekker de week in laten we maar zeggen.
Dit zag je snelquote:Op maandag 15 mei 2023 19:33 schreef DKUp het volgende:
Marloes 22 student leraar Engels
NEUKT ALLES
@:Poefbank
Ik ben benieuwd hoeveel mensen op Twitter over het oortje commentenquote:
Mooie bijna haiku.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:34 schreef DKUp het volgende:
Tijd om te voelballen
Kleine kans op Haais
Huilen
Hebben dit soort lesbische meiden echt ooit voor de 30 een vaste relatie?quote:Op maandag 15 mei 2023 19:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja, leuke match dit. Dit kan nog wel eens een match worden.
Nelquote:Op maandag 15 mei 2023 19:38 schreef FOKoffieleut het volgende:
rode montuurtjes horen ook bij een bepaald slag mensen
Vertelquote:Op maandag 15 mei 2023 19:38 schreef Joop_W het volgende:
De ultieme allergie van @:Pisces29 komt binnen lopen.
Geen idee, maar vaak zijn ze wel trouwer dan de mannetjes haai, die er op los liggen te roeren. Hebben we al meer dan eens gezien onder het genot van piano muziek en vreemdgaan verhalen.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben dit soort lesbische meiden echt ooit voor de 30 een vaste relatie?
Ik denk dat Manon iets te rustig voor Marloes is.
Hetero dansers zijn vaak wel een tikje vrouwelijkquote:
Spijt komt altijd laterquote:Op maandag 15 mei 2023 19:44 schreef RipCity het volgende:
Goed om te zien dat mensen ook nog van herhalingen kunnen genieten.
For surequote:Op maandag 15 mei 2023 19:44 schreef RipCity het volgende:
Goed om te zien dat mensen ook nog van herhalingen kunnen genieten.
Ze sluiten het zo lichtelijk boos op de kruk af /gokjequote:Op maandag 15 mei 2023 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
Blond kort pittig vindt het helemaal niks.
Golf is zaaddodend jaquote:Op maandag 15 mei 2023 19:44 schreef Gibson88 het volgende:
Blond kort pittig vindt het helemaal niks.
Kerolain fanboy gespot?quote:
Altijdquote:
Komen we zo achterquote:Op maandag 15 mei 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze sluiten het zo lichtelijk boos op de kruk af /gokje
Met een beetje pech wel.quote:
We gaan volgende week oefenen met zo een mandjequote:Op maandag 15 mei 2023 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar bejaarden op die banen staan in deze omgeving.
Leukquote:Op maandag 15 mei 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We gaan volgende week oefenen met zo een mandje
De schutting misschien omver vanwege te zware courgettes, verder alles in orde.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik ooit een jaar op reis ga, mag Manon op m’n huis passen
Die vertrouw je alles toe
Prima meidenquote:
Yep. Dat gevoel heb ik ook.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik ooit een jaar op reis ga, mag Manon op m’n huis passen
Die vertrouw je alles toe
Alle hete heren van die leeftijd, pak de pen en schrijf!quote:Op maandag 15 mei 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Kort blond zegt ja op een 30 jaar jongere jongen
Op Fok! zitten geen hete herenquote:Op maandag 15 mei 2023 19:51 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Alle hete heren van die leeftijd, pak de pen en schrijf!
Manon is het type dat zelfs mooi uit het zwembad komtquote:
Manon is mooier maar compleet naturelquote:Op maandag 15 mei 2023 19:53 schreef DKUp het volgende:
Bi werd er niet geil van
Dat krijg je met dat gelul dat uiterlijk niet belangrijk is.
Jammer dat ik geen vrouw ben, zou het dan wel weten en haar mee uit vragenquote:Op maandag 15 mei 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Manon is het type dat zelfs mooi uit het zwembad komt
Die vindt nog wel een leukere dan bi-twijfel Marloes
Leuke meid als je zelf niet erg van het uitgaan en gekke dingen bent, denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen vrouw ben, zou het dan wel weten en haar mee uit vragen
Meer echtquote:Op maandag 15 mei 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Manon is mooier maar compleet naturel
Want?quote:
Ik vond hem wat stevig. Marathonlopers zijn in de regel pezig.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Want?
Ik kijk nu opnieuw en zie alleen die jas
Ik draag elke dag make-up, ben ik dan ook nog echt?quote:
Oh excuus ik dacht dat zij van het hardlopen wasquote:Op maandag 15 mei 2023 19:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vond hem wat stevig. Marathonlopers zijn in de regel pezig.
Jazekerquote:Op maandag 15 mei 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik draag elke dag make-up, ben ik dan ook nog echt?
Zij ook, dat zal wel een punt zijn.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh excuus ik dacht dat zij van het hardlopen was
Wat is de link tussen Bergen en coke?quote:Op maandag 15 mei 2023 19:57 schreef FOKoffieleut het volgende:
bergen, sr ervaringsdeskundige, coke?
Moet haast welquote:
Dat vertelde ze. Maar niet waaraan. Lijmsnuiven kan het ook nog zijn bedenk ik me nu.quote:
Ik maakte als kind altijd lijmbollenquote:Op maandag 15 mei 2023 20:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat vertelde ze. Maar niet waaraan. Lijmsnuiven kan het ook nog zijn bedenk ik me nu.
Maar ze heeft gelijk tochquote:Op maandag 15 mei 2023 20:02 schreef DKUp het volgende:
Ze weet nu, wat ze wil in een man
Hahahahahaha
Rotterdam is inclusiever en leukere eettentjes dan in Eindhoven
Gelachen als een hyena
Breda is voor mij de maxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |