Dit was veel langer dan 5 secquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Wellicht toestemming gevraagd voor bidden.quote:
Ik had het risico niet genomen.quote:
😂😂😂😂quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:50 schreef Puzzie het volgende:
De prijzenpot is inmiddels al zover gezakt dat erik niet meer met pensioen kan
Dan heb je een zelfvoorzienend Tiny housequote:Op woensdag 10 mei 2023 15:51 schreef Judiwi het volgende:
Janet: 2 ton voor een stuk grond om een tiny house op te zetten.
Ene keer wel, andere keer nietquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik had het risico niet genomen.
Dit zou zo maar een "af" kunnen zijn.
Maar ze weten dondersgoed dat de febo niet streng is
Zie mijn edit en de comment van Tuttebolleke, hij zou ook naar beneden kunnen kijkenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik had het risico niet genomen.
Dit zou zo maar een "af" kunnen zijn.
Maar ze weten dondersgoed dat de febo niet streng is
Jeff Bazosquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
Straks krijgen we hele klaverjas verenigen zegt Jeff pas op wat je zegt binnen de lijntjes blijven, zegt Jeff
Ben benieuwd of ze het gelijk horen, als ze "betrapt" worden.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:53 schreef engine het volgende:
Op woensdag 10 mei 2023 15:50 schreef Ebinas het volgende:
Oh toch pas na 48 uurquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie mijn edit en de comment van Tuttebolleke, hij zou ook naar beneden kunnen kijken
Maar inderdaad streng zullen ze niet zijn. Mirthe en Babs stonden ook een tijdje te plamuren op de kamer, ze mochten daar eigenlijk alleen zijn om om te kleden en spullen te pakken.
Mochten ze alle 3 toch af zijn.. Dan wel pas laten weten na die 48 uur zoals Deisyy eerder ook zei
Dat zou ik anders erg flauw vinden eigenlijk.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze het gelijk horen, als ze "betrapt" worden.
Lijkt me wel
Nee ik hoop dat he! Is geen feit!quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh toch pas na 48 uur![]()
Betekent ondanks.....de rit uitzitten, want niet weten
Oeps, nog een keer gelezen. Nu beterquote:
Ik kan daar echt niet meer naar kijkenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:59 schreef Judiwi het volgende:
JW met zijn kind vrouwrje. En maar aandacht vragen. Eunice wil koud gaan douchen. Misschien kan ze lekker in het buiten bad. :y
Mijn comment ook aangepast, snap dat hoe het er eerst stond misverstanden kan veroorzaken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Oeps, nog een keer gelezen. Nu beter![]()
Zou ook wel heel hard zijn, maar het is en blijft wel een spel.
Al zijn ze daar tot nu toe nog niet op die manier aan het spelen
Waarom bekruipt er bij mij een gevoel, dat Rupert het niet gaat halenquote:
dit zei jeff tegen babs vanmorgen maar klopte niet helemaal. Er was wel een mail binnengekomen nadat ze onder het schaken hebben gevraagd aan k5 hoelang je je ogen dicht mocht houden voordat je uit de opdracht ligtquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:03 schreef cinsan het volgende:
op fb is site love en reality , mailtje binnengekomen dat tiano bij het schaken langer dan 5 sec dichthad
Echt?quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:03 schreef cinsan het volgende:
i mailtje binnengekomen dat tiano langer dan 5 sec zijn ogen toehad bij het schaken
Ja echt fris en fruitig ligt ie er niet bij!quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom bekruipt er bij mij een gevoel, dat Rupert het niet gaat halen
Een warme hottube werkt niet bevorderend op het wakker blijven...quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom bekruipt er bij mij een gevoel, dat Rupert het niet gaat halen
En dan nog 42 uur geen slaap. Ben benieuwdquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja echt fris en fruitig ligt ie er niet bij!
Ik ook niet, vreselijk !quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet meer naar kijken
Niet op de streams geweest volgens mijquote:
Daar dacht ik dus ook net aan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Een warme hottube werkt niet bevorderend op het wakker blijven...
weet ik niet niet veel stream gekeken vandaagquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet op de streams geweest volgens mij
Jawelquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja werd daarstraks op de stream gezegd.quote:
Was wel op de streamsquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik niet niet veel stream gekeken vandaag
Dat is al een redelijke temperatuur. Alleen stilstaand water. Zitten er wel chloortabletten in?quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dit zei jeff tegen babs vanmorgen maar klopte niet helemaal. Er was wel een mail binnengekomen nadat ze onder het schaken hebben gevraagd aan k5 hoelang je je ogen dicht mocht houden voordat je uit de opdracht ligt
Iddquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja werd daarstraks op de stream gezegd.
Het is echt te zot voor woorden waar mensen allemaal voor mailen
Is op de stream geweest hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
als mensen nu even goed lezenquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is op de stream geweest hoor.
Zoë vertelde van bovenaan de trap dat als de ogen langer dan 5 seconden dicht zijn je af bent ( dus -75¤)
Ze hadden dit gevraagd.
Dan ben je toch ook redelijk van het padje af, dat je er een stopwatch bij houd, om vervolgens te kunnen mailen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
degene die daarvoor gemaild hebben , zat met stopwatch naar de stream te kijken
quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dit zei jeff tegen babs vanmorgen maar klopte niet helemaal. Er was wel een mail binnengekomen nadat ze onder het schaken hebben gevraagd aan k5 hoelang je je ogen dicht mocht houden voordat je uit de opdracht ligt
ze hebben het dus zelf gevraagd en via mail een antwoord van de FEBOquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zoë vertelde van bovenaan de trap dat als de ogen langer dan 5 seconden dicht zijn je af bent ( dus -75¤)
Ze hadden dit gevraagd.
Ja volgens mij wel en er zit ook een pomp inquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is al een redelijke temperatuur. Alleen stilstaand water. Zitten er wel chloortabletten in?
Ondanks dat wappies anders beweren, dat NL een dictatuur is, staat Nederland wereldwijd op 1 wat welvaart betreft. Wees er trots op! Dus Mirthe, blijf lekker in het mooie Overijssel.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:13 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe vraagt naar welk land ze zouden willen emigreren.
Erik: en jij Mirthe: sowieso o een land waar de welvaart goed is en ze Nederlands Engels Frans of Spaans spreken....... ..... Scandinavië lijkt me wel wat.
e : maar daar spreken ze geen Engels,Frans of Spaans.
m : ja de taal is ook lelijk.nou in ieder geval een land waar het mooi weer is ik word 90% gelukkiger van de zon. Maar niet naar Gran Canaria daar is het te warm.![]()
![]()
Zoe vertelde het vanmorgen op kantoor dat er een mail binnen was gekomen dat Marcia zijn ogen dicht had gehadquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:06 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Die komt erquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:16 schreef cinsan het volgende:
morrie met ice naar pruiken aan het kijken op pc , denk we er een stelling voor mogen verwachten
tijdens schaken zo heb ik het ook gelezenquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoe vertelde het vanmorgen op kantoor dat er een mail binnen was gekomen dat Marcia zijn ogen dicht had gehad
Dat moet ook wel, stilstaand water is niet echt bevorderlijkquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel en er zit ook een pomp in
Heeft ze mazzel dat er niets te solderen valtquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:16 schreef cinsan het volgende:
morrie met ice naar pruiken aan het kijken op pc , denk we er een stelling voor mogen verwachten
En later vertelde ze het in het kantoor ook nog een keer, weet zo niet meer tegen wiequote:Op woensdag 10 mei 2023 16:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze hadden dit gevraagd.
Zeg maar tegen Mirthequote:Op woensdag 10 mei 2023 16:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Ondanks dat wappies anders beweren, dat NL een dictatuur is, staat Nederland wereldwijd op 1 wat welvaart betreft. Wees er trots op! Dus Mirthe, blijf lekker in het mooie Overijssel.
Is er te zien wat het kost?quote:
Doe ik welquote:
wat heeft dat in vredesnaam met de streams te makenquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Ondanks dat wappies anders beweren, dat NL een dictatuur is, staat Nederland wereldwijd op 1 wat welvaart betreft. Wees er trots op! Dus Mirthe, blijf lekker in het mooie Overijssel.
Ah okay....dat valt mij nog mee.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
zag snel pruik van 289 euro ze waren nog aan het kijken
Met het emigreren praatje.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft dat in vredesnaam met de streams te maken
Fijn om te wetenquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:30 schreef Dotteke het volgende:
JW heeft zaadbalkanker gehad, maar alles werkt nog alleen kinderen krijgen kan niet meer
sas was aan het douchen juistquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jeffrey en Sasha beide niet te zien, podcast ?
Dat moet het zwembad nog effies... ik had gehoopt dat ze er vanavond in konden springen...quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:33 schreef Judiwi het volgende:
Net opgezocht. Ideale temperatuur voor een buitenbad is tussen de 25 en 28° graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |