Veel succes en motivatie voor de moeilijke momenten toegewenstquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:36 schreef Speedfight het volgende:
Zo was even zoeken naar dit topic, ik dacht al dat er ergens een topic voor moest zijn
Vanaf morgen begin ik met een weekmenu dieet, calorieën tellen en gerichte oefeningen. Dit wil ik doen door een combinatie sportschool, het volgen van boek killerbody en de app lifesum.
Gewoon meer bewegen en op mijn voeding letten zorgt voor weinig tot geen resultaat.
Als beloning voor mijzelf, ter extra motivatie, mag ik een nieuwe BH kopen als de eerste 8 kilo eraf zijn.
Ik vind alcoholvrije gin tonic light wel erg lekker. En dan kan je nog variëren met verschillende diepvriesfruit er in.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:07 schreef exode het volgende:
Zoek nog wel lekkere zomerse drankjes zonder alcohol en zo weinig mogelijk kcal.
AV Gin tonic vind ik inderdaad ook erg goed te drinken.quote:Op zondag 21 mei 2023 12:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind alcoholvrije gin tonic light wel erg lekker. En dan kan je nog variëren met verschillende diepvriesfruit er in.
Ik ga deze tactiek ook maar proberen geloof ik.quote:Op zondag 21 mei 2023 16:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik zocht een leuke korte broek tot op mijn knieën. Maar bijna alle korte broeken in de winkels waren of super kort of driekwart. En toen ik eindelijk de gewenste lengte vond was de broek stom, te strak om mijn bovenbenen of veel te wijd van bovenIk wilde een winkel uit lopen en liep langs de heren....en daar hingen best leuke korte broeken die er wat langer uitzagen. Mee naar de kleedkamer: zit perfect, ziet er leuk uit en ik heb nu een medium voor mijn grote achterwerk
Loseweightwen en Easydailyfood hebben lekker recepten op hun Insta pagina!quote:Op maandag 22 mei 2023 20:47 schreef Nanuke het volgende:
O: bolletje met kaas
T: koffie met suiker, handje druiven
L: 2 boterhammen, 2 eieren geroerbakt met ui, ham en tomaat, 2 plakjes kaas
A: witlofschotel
Hebben jullie nog lekkere overnight oats recepten die ik kan uitproberen? Ik ben niet zo'n broodeter en ben op zoek naar alternatieven die makkelijk zijn mee te nemen.
https://minimalistbaker.com/peanut-butter-overnight-oats/quote:Op maandag 22 mei 2023 20:47 schreef Nanuke het volgende:
O: bolletje met kaas
T: koffie met suiker, handje druiven
L: 2 boterhammen, 2 eieren geroerbakt met ui, ham en tomaat, 2 plakjes kaas
A: witlofschotel
Hebben jullie nog lekkere overnight oats recepten die ik kan uitproberen? Ik ben niet zo'n broodeter en ben op zoek naar alternatieven die makkelijk zijn mee te nemen.
Ja ik doe het heel goed op diequote:Op maandag 22 mei 2023 20:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Loseweightwen en Easydailyfood hebben lekker recepten op hun Insta pagina!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |