Jappie stond nog op de lijst van mensen waar hij nog een podcast mee moest opnemen. Volgens mij heeft hij ze nu allemaal gehad.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:49 schreef Monique___ het volgende:
waarom steekt jeff energie in jappie?
het is echt eenrichtingsverkeer...
die van Esther was heftigquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:53 schreef Monique___ het volgende:
@:greysbones welke podcast raad je aan?
Die van Ima.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:53 schreef Monique___ het volgende:
@:greysbones welke podcast raad je aan?
zowie nu opgezet..quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van Esther was heftig
met Zoe mooi
het geeft een behoorlijke inkijk in de bewoners
Volgens mij welquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:54 schreef Kakadylo het volgende:
Babs is ook nog niet aan de beurt geweest en dat is een bewuste keuze want dan moet ze opeens over zichzelf gaan praten
Dat ging best ver.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zowie nu opgezet..
esther.. was niet mijn type qua mens...
maar wel heftig wat ze heeft vertelt?
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:55 schreef lojanda het volgende:
Janet is nog steeds bezig.. dat moet wel echt een ruige mat zijn
Gelijk heeft ze want wordt alleen maar tegen je gebruikt..quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:54 schreef Kakadylo het volgende:
Babs is ook nog niet aan de beurt geweest en dat is een bewuste keuze want dan moet ze opeens over zichzelf gaan praten
Ze zei altijd dat ze als laatste wilde maar dan de rollen wou omdraaienquote:
Jeff heeft met die gesprekken niks gedaanquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze want wordt alleen maar tegen je gebruikt..
Zou het een 'vrijwillig verplicht' zijn? Kan me goed voorstellen dat je niet wil namelijk!quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Jeff maar over diegene die de podcast luistertquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff heeft met die gesprekken niks gedaan
misbruikt
Bep en Jeff zijn mattiesquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
En Bep heeft toegegeven dat ze haar gesprekken gebruikt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
misbruikt
Iedereen kan ze ook luisteren, dus iedereen zou er dan misbruik van kunnen makenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
misbruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |