Ga niet op vakantie, slaap lekker in mijn eigen bedjequote:Op donderdag 11 mei 2023 17:14 schreef Oostblokkert het volgende:
Middag!
Heb nu een uitstapje in Kopenhagen.
Leuke stad en wát een weer!
Zijn jullie nog op vakantie (geweest)?
Geniet ervan!quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:14 schreef Oostblokkert het volgende:
Middag!
Portugal in maart. Regen regen en nig eens regen. Maar was toch wel leukquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:14 schreef Oostblokkert het volgende:
Middag!
Portugal in maart. Regen regen en nig eens regen. Maar was toch wel leukquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:14 schreef Oostblokkert het volgende:
Middag!
Eigen bedquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ga niet op vakantie, slaap lekker in mijn eigen bedje
Yepquote:Op vrijdag 12 mei 2023 06:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij weer een lange dag voor de boeg?
Ben jij nog lekker aan het knutselen geweest?quote:
In de kliniek heb ik er helaas niet echt de ruimte voor... maar morgen mag ik een nachtje thuis slapen en maandag met ontslag. Dan kan ik weer losgaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ben jij nog lekker aan het knutselen geweest?
Met mij gaat alles goed alleen een beetje druk. Dus weinig tijd om hier te zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In de kliniek heb ik er helaas niet echt de ruimte voor... maar morgen mag ik een nachtje thuis slapen en maandag met ontslag. Dan kan ik weer losgaan.
Hoe gaat het met jou?
Mooi dat alles goed gaatquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Met mij gaat alles goed alleen een beetje druk. Dus weinig tijd om hier te zijn.
Het is spannend of ik morgen met ontslag mag. Als ik nog steeds ziekjes ben willen ze me hier houden voor de zekerheidquote:Op zondag 14 mei 2023 20:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan lieverd. Hoe gaat het met je?
No problemquote:Op zondag 14 mei 2023 20:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Sorry, had je vraag niet gezien. Ja die was er wel maar een herhaling ivm het ESF.
Ah dat is zeker spannend. Beterschap lieverdquote:Op zondag 14 mei 2023 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is spannend of ik morgen met ontslag mag. Als ik nog steeds ziekjes ben willen ze me hier houden voor de zekerheid
Ze willen me nog even hier houdenquote:Op zondag 14 mei 2023 23:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah dat is zeker spannend. Beterschap lieverd
Ach meissie toch. Dat is een tegenvaller maar ze doen het niet voor niets natuurlijk. Hopelijk kun je het een plaatsje geven en accepteren. Dikke knuffel.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze willen me nog even hier houden
Naja, het gaat mentaal goed, alleen ik ben hartstikke ziek van de clozapine gewordenquote:Op maandag 15 mei 2023 11:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach meissie toch. Dat is een tegenvaller maar ze doen het niet voor niets natuurlijk. Hopelijk kun je het een plaatsje geven en accepteren. Dikke knuffel.
Met die medicatie en ziek zijn is het alleen maar goed dat ze je nog even willen houden.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, het gaat mentaal goed, alleen ik ben hartstikke ziek van de clozapine geworden
Ik weet het, de afgelopen dagen elke dag bloedprikken, koorts, hart in de gaten houden. Toen mijn hartslag een beetje jumpie deed gelijk een ECG. Hart doet inmiddels weer wat rustiger (alleen hoge hartslag) alleen de koorts en het flauwvallen is K**quote:Op maandag 15 mei 2023 11:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Met die medicatie en ziek zijn is het alleen maar goed dat ze je nog even willen houden.
Dat snap ik. Doe maar rustig aan lieverdquote:Op maandag 15 mei 2023 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het, de afgelopen dagen elke dag bloedprikken, koorts, hart in de gaten houden. Toen mijn hartslag een beetje jumpie deed gelijk een ECG. Hart doet inmiddels weer wat rustiger (alleen hoge hartslag) alleen de koorts en het flauwvallen is K**
Ik leg lekker in bed met mijn laptopje. Lekker in de COS van en JVJL staren.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat snap ik. Doe maar rustig aan lieverd
quote:Op maandag 15 mei 2023 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dag trouwe tv'ster![]()
En allemaal een fijne avond gewenst en COTS beterschap.
Dank je wel lieverdquote:Op maandag 15 mei 2023 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dag trouwe tv'ster![]()
En allemaal een fijne avond gewenst en COTS beterschap.
Ohh wat leukquote:Op dinsdag 16 mei 2023 07:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Even iets heel leuks! Ik had gesolliciteerd voor een vrijwilligersbaantje in de plaatselijke bieb en ik ben uitgenodigd voor een gesprek! Spannend
Dank je wel! Ik ben ook dol op boeken en lezen!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 11:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohh wat leukIk ben gek op boeken. Ik ga voor je duimen
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Ik weet nog niet wat ik ga kijken vanavond. Nu vooral heel blij zijn met het thuis zijn
lekker weer in je eigen bed slapenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Ik weet nog niet wat ik ga kijken vanavond. Nu vooral heel blij zijn met het thuis zijn
Jij ook een fijne dag, praadjequote:Op donderdag 18 mei 2023 06:45 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Maak er een fijne dag van
Goedemorgen en dankjewel lief Poppeltjequote:Op donderdag 18 mei 2023 06:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij ook een fijne dag, praadje
Werkse deze Hemelvaartsdag
Nope, ik heb een lang weekendquote:Op donderdag 18 mei 2023 06:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen en dankjewel lief PoppeltjeJij ook werken?
Ah lekker genieten van je lange weekend. Haha, ik kan het ook niet meer dat uitslapen. Terwijl het me zo heerlijk lijkt om op een vrije dag eens om 11.00 uur uit mijn bed te rollen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 06:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope, ik heb een lang weekendIk ga straks wat huishoudelijke klusjes doen.
Uitslapen ben ik helaas verleerd, lig nu in bed met mijn iPad.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 06:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah lekker genieten van je lange weekend. Haha, ik kan het ook niet meer dat uitslapen. Terwijl het me zo heerlijk lijkt om op een vrije dag eens om 11.00 uur uit mijn bed te rollen.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 07:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me echt heerlijk.
Dat lukt mij dan weer niet om vroeg te wandelen. Meestal blijf ik in bed, met de Ipad erbij.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:55 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb nooit kunnen uitgeslapen. En vanochtend was ik ook om 5.30 uur wakker. Dus ben ik om 5.50 uur eerst maar 'ns begonnen aan mijn dagelijkse wandeling van 6 km. Het was buiten heerlijk rustig en de volgeltjes floten.
Super is dat he? En lekker rustig en geen hysterisch gedoe. Gewoon een fijn programma waar je wat van opsteekt.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:14 schreef Groepfunder het volgende:
Ik ga vanavond weer Twee voor twaalf kijken. Zin in.
Morning Allen! Ook hier nog een dagje knallenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 08:43 schreef praadje het volgende:
Nog een dagje knallen en dan weeeekend!!!!
Ja landelijke eenheid is wel interessantquote:Op maandag 22 mei 2023 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Nu even De Gevaarlijkste Wegen een het terug kijken. Blijft een leuk programma. En dat politieprogramma kijken dadelijk.
Ja dat iddquote:Op maandag 22 mei 2023 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja landelijke eenheid is wel interessant![]()
Flodder, altijd leukquote:
Ooooh wat leuk! Dank je wel voor delen. Sewing Bee is zo leukquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
vanavond op BBC1
start van nieuw seizoen (seizoen 9) The Great British Sewing Bee om 22:00
en ook nieuw seizoen The Repair Shop, seizoen 8 om 21:00
en om 20:00 RHS Chelsea Flower Show, voor de People's Choice award, qua tuin prijzen
Dat klinkt als een gezellig ontbijtquote:Op donderdag 25 mei 2023 08:29 schreef StevenHyde het volgende:
GoedemorgenHier waarschijnlijk een avondje voetbal kijken. Of anders Mr. Frank Visser. Vanochtend met mijn dochter tijdens het ontbijt Chateau Meiland even teruggekeken.
Succes/sterkte bij de psychiater Childofthestars
Dankjewel lieve schat. Het is graag gedaan. En zo vroeg is dat ik dan moet gaan werken en vaak niet voor 18.00 uur thuis ben.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Kamp van Koningsbruggen
Vandaag gesprek met de psychiater. Verder geen plannen, behalve nu wakker worden...
@:praadje dank je wel voor de lijst weer, zo vroeg op de ochtend. Wordt enorm gewaardeerd
Veel plezier!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Bedankt @:praadje
Hier vanavond waarschijnlijk geen televisie, want ik ga uiteten en logeer daarna bij mijn moeder. En die kijkt ander soort televisie dan ik doe
En? Was het wat?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:01 schreef monkyyy het volgende:
Middag![]()
Ik ga Anoniem vanavond een kans geven
Zeker! Ik blijf deze volgenquote:
Oh, ik dacht dat je op anoniem zou gaanquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:01 schreef monkyyy het volgende:
Middag![]()
Ik ga Anoniem vanavond een kans geven
Hmm, denk ik nog even over. Maar na alle consternatie waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:28 schreef Oostblokkert het volgende:
Middag![]()
@:praadje morgen college tour met Kaag, ga je ook kijken?
Oh ja! Dat is een goede serie, moet ik weer eens opnieuw kijken!quote:Op zondag 28 mei 2023 13:53 schreef Oostblokkert het volgende:
Morgen
Over series gesproken, zat te denken om aan prisonbreak te beginnen.
Wat is dat voor programma?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:48 schreef StephanL het volgende:
Oh ja Blow Up ook vanavond. Vond ik wel de verrassing van vorig jaar
Dat is dat programma van rtl, waarop ballonkunstenaars een figuur moeten maken van ballonnen en allerlei technieken tonen die ze kennen.quote:
Oh ja! Dat was hem, op Netflix heb je een serie met een gelijksoortige naam met glasblazen, maar ik kon me niet herinneren dat dat op televisie kwam. Zodoende. Blow Up op RTL ga ik even terugkijken. Ik vind dat zo leuk en knap! Het lijkt me echt gaaf om een echt talent te hebbenquote:Op zondag 28 mei 2023 15:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is dat programma van rtl, waarop ballonkunstenaars een figuur moeten maken van ballonnen en allerlei technieken tonen die ze kennen.
Was echt knap wat ze corig jaar maakte.
Wat erg Child. Doe rustig aan lieverd, dikke knuffelquote:Op maandag 29 mei 2023 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Even heel slecht nieuws gehad over een vriendin (kanker, niet te genezen). Dus genoeg leuke televisie, maar absoluut geen zin om te kijken. Concentratie heb ik eventjes niet...
Hou je taaiquote:Op maandag 29 mei 2023 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Even heel slecht nieuws gehad over een vriendin (kanker, niet te genezen). Dus genoeg leuke televisie, maar absoluut geen zin om te kijken. Concentratie heb ik eventjes niet...
Ja mij ook. Neem hem op. Is trouwens 5 delig.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:55 schreef potjecreme het volgende:
Een Amerikaanse Nachtmerrie lijkt mij interessant.
Oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja mij ook. Neem hem op. Is trouwens 5 delig.
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat erg Child. Doe rustig aan lieverd, dikke knuffel
Bedanktquote:
Goed zo! Ik heb nieuwe klus in zorgcentrum. In de keuken . Even wennen maar best moe als ik thuiskom. Er is ook vacature dus wie weetquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Lekker dagje hier gehad
Oooh wat goed! Gefeliciteerd en ik duim voor je met de vacature!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Goed zo! Ik heb nieuwe klus in zorgcentrum. In de keuken . Even wennen maar best moe als ik thuiskom. Er is ook vacature dus wie weet
Dank je!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wat goed! Gefeliciteerd en ik duim voor je met de vacature!
Leuk! Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik begin woensdag met mijn vrijwilligerswerk
Dus we zetten allebei mooie stappen
Klinkt goed!quote:
Morgen pannenkoeken op menu! Wel al kant en klaar gelukkig. Anders zou ik 200 moeten makenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wat goed! Gefeliciteerd en ik duim voor je met de vacature!
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Morgen pannenkoeken op menu! Wel al kant en klaar gelukkig. Anders zou ik 200 moeten maken
Hahaha dan had je nu kunnen beginnenquote:
Dank je wel! Heel spannend, maar ook heel erg leuk!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 05:45 schreef praadje het volgende:
, maak er een mooie dag van
![]()
@:ChildoftheStars , wat een leuk vooruitzicht![]()
@:Ole , succes met bakken
Ik wou net zeggen idd, en herhalingen. Waaronder Albertoquote:Op zondag 4 juni 2023 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
De zomer komt eraan en de lijst wordt weer korter en korter...
Beetje stom. Ze zouden dat enkel tijdens de BouwVak moeten doenquote:Op zondag 4 juni 2023 21:40 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen idd, en herhalingen. Waaronder Alberto
Doordeweeks gaat het nog wel maar de weekenden zijn al maanden drama.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
De zomer komt eraan en de lijst wordt weer korter en korter...
Ja klopt, het moment dat leuke televisie het meest gehoopt is. Maar ik doe even lekker zuurquote:Op maandag 5 juni 2023 10:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Doordeweeks gaat het nog wel maar de weekenden zijn al maanden drama.
Graag gedaan lieverdquote:Op maandag 5 juni 2023 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vandaag een lekker lui dagje gehad. Maar een paar tekeningen gemaakt, verder niks. En Meilandjes leuk ! Dank je wel voor de lijst @:praadje
Bedankt en goedenavondquote:
Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Lijken me heel slaapverwekkend. Of zoals Jan Slagter zei, als die doodgaan maken ze er slaappillen vanquote:Op maandag 5 juni 2023 17:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bedankt en goedenavond![]()
Nog geen idee wat ik precies ga kijken, maar wel benieuwd naar Marcel en Gijs
Hahaquote:Op maandag 5 juni 2023 17:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Lijken me heel slaapverwekkend. Of zoals Jan Slagter zei, als die doodgaan maken ze er slaappillen van
Ja dat wel. Maar zoooo traaag.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha![]()
Ze kunnen wel lekker droog uit de hoek komen
Maar we geven het een kans. En dan pas oordelen. Wie weet wordt het harstikke leukquote:
Heerlijk zijn zulke dagenquote:Op maandag 5 juni 2023 17:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Graag gedaan lieverdIk heb ook niet veel gedaan, beetje aangerommeld.
Als het leuk is kost het minder energie dan dat je iets tegen je zin moet doen dus dan zit je wel goedquote:Op maandag 5 juni 2023 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk zijn zulke dagen
Hier even energie verzamelen voor een drukke week. Wel leuke dingen, maar ook erg druk
Dank u! Denk niet dat ik dat ga kijkenquote:Op maandag 5 juni 2023 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
https://www.gids.tv/artik(...)r-komt-langs-na-vete
Ja het wisselt zich een beetje. Morgenochtend behandelaar, maar 's avonds een live tekenles online.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Als het leuk is kost het minder energie dan dat je iets tegen je zin moet doen dus dan zit je wel goed
TV / [SBS6] Marcel & Gijs #1quote:Op maandag 5 juni 2023 17:28 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag; Maandag
Dagelijks;
18.55; Lang leve de liefde SBS6
19.04; Nadia NPO1
19.25; First Dates NPO3
19.45; Een jaar van je leven SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; Kopen zonder kijken RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/kopen-zonder-kijken
20.30; Chateau Meiland SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/chateau-meiland
20.30; Jungle in huis RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/jungle-in-huis
20.34; Droomhuis gezocht NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/droomhuis-gezocht
21.26; Bed and Breakfast NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/bed-breakfast
Docu/Reportage/Informatief;
20.27; 2Doc: M'n beessie en ik NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/2doc-m-n-beessie-en-ik
21.27; Half Holland in crisis NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/half-holland-in-crisis
22.07; Een Amerikaanse Nachtmerrie NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/een-amerikaanse-nachtmerrie
23.16; Poetins Schaduwoorlog NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/poetins-schaduwoorlog
Actueel;
21.28; Marcel en Gijs SBS6
22.00; Jinek RTL4
22.28; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
@:Isane
Typefouten onder voorbehoud![]()
Aws! Je bent populair, ze gaan gillen voor je!quote:Op maandag 5 juni 2023 22:38 schreef Ole het volgende:
Net thuis. Werkte Ziggo Dome. In ArenA Harry Styles. Allemaal gillende meisjes! Zelfs naast de ArenA stonden ze. Wel schattig hoor
Avond lief Poppeltjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ja, dit is de top tv-avond. Het had wel wat beter over de week verdeeld mogen worden.
Avond meissiequote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik heb straks een tekenlivesessie, dus een zien wat die les te bieden heeft en daarna Zeeman Confronteerd denk ik
Gelukkig is er nog UitzendingGemist en Kijkquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lief PoppeltjeDat is zeker waar, wat beter verdeeld had wel leuk geweest.
Ja dat is wel heel fijn ja. Geen gekloot meer met VHS en Beta bandenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog UitzendingGemist en Kijk
Ja! Ben benieuwd wat we gaan makenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond meissieLeuk zo'n tekensessie. Ik denk ook Zeeman, de rest neem ik op.
Wel het voordeel van nu hoor. Alles kun je terugkijkenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog UitzendingGemist en Kijk
En dan net te weinig ruimte op de band hebben voor het laatste stuk van de filmquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel fijn ja. Geen gekloot meer met VHS en Beta banden![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dan net te weinig ruimte op de band hebben voor het laatste stuk van de film
Arme jijquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahaha ik mocht vroeger niks opnemen met een band. Dan hadden we gewoon pech
Klinkt goed Lee'tjequote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:14 schreef Ole het volgende:
Lekker thuis. ArenA, AFAS, en. Ziggo vol! Lekker voor de drukte weg!
Ja.. collega's gister hebben uur over gedaan om weg te komen. Kun je nagaan hoe het was toen de treinen niet reden !quote:
Oef ja... Dat is echt wel erg druk danquote:Op dinsdag 6 juni 2023 22:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja.. collega's gister hebben uur over gedaan om weg te komen. Kun je nagaan hoe het was toen de treinen niet reden !
Hoe was je vrijwilligerswerk?quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah leuke programma's op de lijst (dank je voor het maken meid)
Slechtste Chauffeur en Perfecte Plaatje
Straks voor het eerst vrijwilligerswerk!
Lief dat je het vraagt. Het was nu een vergadering van tweeënhalf uur. De sfeer was erg goed, leuke mensen. Morgen draai ik voor het eerst de bieb met iemand. Dus dat is ook wel weer spannend, maar er kan weinig echt mis gaanquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:49 schreef praadje het volgende:
Ik ga 'de droom van de jeugd' een kans geven.
Leuk hoor, heerlijk tussen de boeken en fijn dat de sfeer goed was. Top dat je het gewoon gaat doenquote:Op woensdag 7 juni 2023 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Het was nu een vergadering van tweeënhalf uur. De sfeer was erg goed, leuke mensen. Morgen draai ik voor het eerst de bieb met iemand. Dus dat is ook wel weer spannend, maar er kan weinig echt mis gaan
Ja, en het is niet teveel, paar uurtjes per week. Dus dat trek ik wel. Ik denk dat het voor mijn mentale gezondheid erg goed is.quote:Op woensdag 7 juni 2023 19:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Leuk hoor, heerlijk tussen de boeken en fijn dat de sfeer goed was. Top dat je het gewoon gaat doen
Ha ja, ik heb het gekeken en ik ben er ook heel content over. Heeft zeker potentiequote:Op woensdag 7 juni 2023 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
Kijken jullie ook naar De Droom van de Jeugd op NPO1? Ik vind het nu al top.
Oh wacht, praadje had het er al over.
Ja, had ook mijn voorkeur om te kijken maar Canal Digitaal ondersteunt RTL niet meer qua opnemen dus dan moet ik die boerderie terugkijken en dat vergeet ik dan weerquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Mr Visser hier en de rest neem ik op.
O dat is balen. Kijk je eerst Boerderij en dan daarna Mr Visser. Kan je vooruitspoelenquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, had ook mijn voorkeur om te kijken maar Canal Digitaal ondersteunt RTL niet meer qua opnemen dus dan moet ik die boerderie terugkijken en dat vergeet ik dan weer
Nahh, ik moet op tijd naar bed. Kijk daar dan nog even Gijs en Marcel tijdens het lezen van de kranten en dan het licht uitquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
O dat is balen. Kijk je eerst Boerderij en dan daarna Mr Visser. Kan je vooruitspoelen
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:02 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/show/do(...)de-buis-br~ad4c8c95/
Zal ook eens niet door een lama gepresenteert worden
Vergis ik me of was Mr. Visser een herhaling?quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Mr Visser hier en de rest neem ik op.
Klopt, paar seizoenen geleden. Snel uitgezetquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Vergis ik me of was Mr. Visser een herhaling?
Ah, ik vermoedde het al. Hier ook uitgezet ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt, paar seizoenen geleden. Snel uitgezet
Volgens mij volgende week weer een herhaling.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah, ik vermoedde het al. Hier ook uitgezet ja.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgens mij volgende week weer een herhaling.
Jaquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:18 schreef praadje het volgende:
[..]Nou ja, gelukkig is er op die avond genoeg leuks te zien.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 06:45 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag; Zaterdag
Diversen;
20.00; Helden van hier, door het vuur RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/helden-van-hier-door-het-vuur
20.30; Het Jachtseizoen SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/het-jachtseizoen
21.28; Wat een uitvinding SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/wat-een-uitvinding
21.45; Ik vertrek NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/ik-vertrek
Amusement;
20.00; Blow up RTL5 https://www.tvgids.nl/amusement/blow-up
20.28; Zing! NPO1 https://www.tvgids.nl/muziek/zing
Docu/Reportage/Informatief;
20.34; Ondersteboven van de Amerika's NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/ondersteboven-van-de-amerika-s
Filmtip;
23.39; Onder het hart NPO3 https://www.tvgids.nl/film/onder-het-hart
Sport;
19.25; Endurance motorraces: 24 uur van Le Mans RTL5 https://www.tvgids.nl/spo(...)s-24-uur-van-le-mans
20.55; UEFA Champions League-finale: Manchester City - Internazionale RTL7
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars