Ja, had ook mijn voorkeur om te kijken maar Canal Digitaal ondersteunt RTL niet meer qua opnemen dus dan moet ik die boerderie terugkijken en dat vergeet ik dan weerquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Mr Visser hier en de rest neem ik op.
O dat is balen. Kijk je eerst Boerderij en dan daarna Mr Visser. Kan je vooruitspoelenquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, had ook mijn voorkeur om te kijken maar Canal Digitaal ondersteunt RTL niet meer qua opnemen dus dan moet ik die boerderie terugkijken en dat vergeet ik dan weer
Nahh, ik moet op tijd naar bed. Kijk daar dan nog even Gijs en Marcel tijdens het lezen van de kranten en dan het licht uitquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
O dat is balen. Kijk je eerst Boerderij en dan daarna Mr Visser. Kan je vooruitspoelen
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:02 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/show/do(...)de-buis-br~ad4c8c95/
Zal ook eens niet door een lama gepresenteert worden
Vergis ik me of was Mr. Visser een herhaling?quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Mr Visser hier en de rest neem ik op.
Klopt, paar seizoenen geleden. Snel uitgezetquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Vergis ik me of was Mr. Visser een herhaling?
Ah, ik vermoedde het al. Hier ook uitgezet ja.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt, paar seizoenen geleden. Snel uitgezet
Volgens mij volgende week weer een herhaling.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah, ik vermoedde het al. Hier ook uitgezet ja.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgens mij volgende week weer een herhaling.
Jaquote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:18 schreef praadje het volgende:
[..]Nou ja, gelukkig is er op die avond genoeg leuks te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |