Ja landelijke eenheid is wel interessantquote:Op maandag 22 mei 2023 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Nu even De Gevaarlijkste Wegen een het terug kijken. Blijft een leuk programma. En dat politieprogramma kijken dadelijk.
Ja dat iddquote:Op maandag 22 mei 2023 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja landelijke eenheid is wel interessant![]()
Flodder, altijd leukquote:
Ooooh wat leuk! Dank je wel voor delen. Sewing Bee is zo leukquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
vanavond op BBC1
start van nieuw seizoen (seizoen 9) The Great British Sewing Bee om 22:00
en ook nieuw seizoen The Repair Shop, seizoen 8 om 21:00
en om 20:00 RHS Chelsea Flower Show, voor de People's Choice award, qua tuin prijzen
Dat klinkt als een gezellig ontbijtquote:Op donderdag 25 mei 2023 08:29 schreef StevenHyde het volgende:
GoedemorgenHier waarschijnlijk een avondje voetbal kijken. Of anders Mr. Frank Visser. Vanochtend met mijn dochter tijdens het ontbijt Chateau Meiland even teruggekeken.
Succes/sterkte bij de psychiater Childofthestars
Dankjewel lieve schat. Het is graag gedaan. En zo vroeg is dat ik dan moet gaan werken en vaak niet voor 18.00 uur thuis ben.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Kamp van Koningsbruggen
Vandaag gesprek met de psychiater. Verder geen plannen, behalve nu wakker worden...
@:praadje dank je wel voor de lijst weer, zo vroeg op de ochtend. Wordt enorm gewaardeerd
Veel plezier!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Bedankt @:praadje
Hier vanavond waarschijnlijk geen televisie, want ik ga uiteten en logeer daarna bij mijn moeder. En die kijkt ander soort televisie dan ik doe
En? Was het wat?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:01 schreef monkyyy het volgende:
Middag![]()
Ik ga Anoniem vanavond een kans geven
Zeker! Ik blijf deze volgenquote:
Oh, ik dacht dat je op anoniem zou gaanquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:01 schreef monkyyy het volgende:
Middag![]()
Ik ga Anoniem vanavond een kans geven
Hmm, denk ik nog even over. Maar na alle consternatie waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:28 schreef Oostblokkert het volgende:
Middag![]()
@:praadje morgen college tour met Kaag, ga je ook kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |