Dank je!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wat goed! Gefeliciteerd en ik duim voor je met de vacature!
Leuk! Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik begin woensdag met mijn vrijwilligerswerk
Dus we zetten allebei mooie stappen
Klinkt goed!quote:
Morgen pannenkoeken op menu! Wel al kant en klaar gelukkig. Anders zou ik 200 moeten makenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wat goed! Gefeliciteerd en ik duim voor je met de vacature!
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Morgen pannenkoeken op menu! Wel al kant en klaar gelukkig. Anders zou ik 200 moeten maken
Hahaha dan had je nu kunnen beginnenquote:
Dank je wel! Heel spannend, maar ook heel erg leuk!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 05:45 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
, maak er een mooie dag van
![]()
@:ChildoftheStars , wat een leuk vooruitzicht![]()
@:Ole , succes met bakken
Ik wou net zeggen idd, en herhalingen. Waaronder Albertoquote:Op zondag 4 juni 2023 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
De zomer komt eraan en de lijst wordt weer korter en korter...
Beetje stom. Ze zouden dat enkel tijdens de BouwVak moeten doenquote:Op zondag 4 juni 2023 21:40 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen idd, en herhalingen. Waaronder Alberto
Doordeweeks gaat het nog wel maar de weekenden zijn al maanden drama.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
De zomer komt eraan en de lijst wordt weer korter en korter...
Ja klopt, het moment dat leuke televisie het meest gehoopt is. Maar ik doe even lekker zuurquote:Op maandag 5 juni 2023 10:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Doordeweeks gaat het nog wel maar de weekenden zijn al maanden drama.
Graag gedaan lieverdquote:Op maandag 5 juni 2023 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vandaag een lekker lui dagje gehad. Maar een paar tekeningen gemaakt, verder niks. En Meilandjes leuk ! Dank je wel voor de lijst @:praadje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |