Zou mij niet verbazen als...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:51 schreef Monique___ het volgende:
mirthe en eunice in een innige omhelzing........
Breng die twee alsjeblieft naar de dichtstbijzijnde sekte en het liefst ergens in een bosquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:51 schreef Monique___ het volgende:
mirthe en eunice in een innige omhelzing........
Omdat sei heeft kienderen?Was ze laatst even vergeten dan.quote:
Nee Mirthe is niet lesbisch, misschien bi, want ze heeft wel een affaire gehad met Kenzy, maar ze geeft zelf aan dat ze hetero isquote:
Knettergek.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:56 schreef Puzzie het volgende:
Zoe:'JW ik wil ff weten of mijn horoscoop met die van Ice matched , dan weet ik of het meant to be is
Het was al niet eens grappig maar het begint zelfs eng te wordenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:56 schreef Puzzie het volgende:
Zoe:'JW ik wil ff weten of mijn horoscoop met die van Ice matched , dan weet ik of het meant to be is
Niet toevallig toch.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:00 schreef schizolientje het volgende:
Wel toevallig dat ze in de week van het echte Songfestival zelf ook een songfestival doen
De inzendingen kunnen in ieder geval nooit slechter zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:00 schreef schizolientje het volgende:
Wel toevallig dat ze in de week van het echte Songfestival zelf ook een songfestival doen
Eerder een mummy als je dit zo zietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:03 schreef Flow3r het volgende:
JW is een rat, Eunice een slang ( horoscoop )
[ afbeelding ]
Geen bloemen,er is koffie en cake na afloop.quote:
quote:
Snowflex,en toen kwam ze op solex.quote:
goh je zou bijna vragen of Erik soms al aan het solderen is....... dat de lampen uitgaanquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:30 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was het voor stream 2 lijkt me..
Wat was haar IQ?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:30 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe zegt dat de Bermuda driehoek bij Canada ligt........
Misschien heeft ze het genoemd zoals JW en Sasquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat was toch geheim? (heb het niet meegekregen, maar heel hoog schat ik het niet in)
Bern had het over 105 .... staat ergens in de uurfilmpjes.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:33 schreef xsaskiax het volgende:
Dat was toch geheim? (heb het niet meegekregen, maar heel hoog schat ik het niet in)
Vrije dag.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben opnames aan het terugkijken, ik zie werkelijk nergens Jeff langer dan 15 minuten op stream, WTF ....
#bewaardielulvoorhetlaatstquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben opnames aan het terugkijken, ik zie werkelijk nergens Jeff langer dan 15 minuten op stream, WTF ....
Wordt lastig als Babs nog achter hem aan komtquote:Op woensdag 10 mei 2023 00:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Groot gelijk, dat hij maar als laatste de poort achter zich dicht mag doen eind augustus
Gaat 'm niet worden, Sjeffie trapt voor die tijd zijn eigen deur wel in.. een of andere onzichtbare sukkel gaat dat wel doenquote:Op woensdag 10 mei 2023 00:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Groot gelijk, dat hij maar als laatste de poort achter zich dicht mag doen eind augustus
Zou kunnen, maar ik denk dat de FEBO koste wat het kost Jeff er in wil houden tot de finale ...quote:Op woensdag 10 mei 2023 00:28 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat 'm niet worden, Sjeffie trapt voor die tijd zijn eigen deur wel in.. een of andere onzichtbare sukkel
gaat dat wel doen
They have to.quote:Op woensdag 10 mei 2023 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk dat de FEBO koste wat het kost Jeff er in wil houden tot de finale ...
Hier ben ik eigenlijk ook wel bang voor, maar ach, we gaan het zienquote:Op woensdag 10 mei 2023 00:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden, Sjeffie trapt voor die tijd zijn eigen deur wel in.. een of andere onzichtbare sukkel gaat dat wel doen
Dat denk ik ook wel (hoop ik eigenlijk ook wel anders gaat het echt een stuk saaier worden om naar te kijken)quote:Op woensdag 10 mei 2023 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk dat de FEBO koste wat het kost Jeff er in wil houden tot de finale ...
djiezus wie heeft 'm dat aangesmeerd?quote:
Goede analyse van zichzelfquote:Op dinsdag 9 mei 2023 23:48 schreef KinKiJan het volgende:
Er moest een # op het bord voor het loods songfestival
Mirthe: "#eenjaarvanjeleven, ik vind hem wel afmaken met die hashtag zo"
Erik: "Doen we gewoon eh...."
Moraima: "Ik ga toch even buiten kijken"
Erik: "..eh... Erik van een jaar van je leven #langdunenlekker"
Mirthe en Moraima lachen terwijl Moraima wegloopt
Mirthe: "Wat zou er bij mij staan? Afgeleid, dromerig, sloom, ehm, boeit allemaal niet, vlinder, nachtdier"
Moraima komt weer terug. Mirthe vraagt wat ze voor haar # wil
Moraima: "Bedenk iets voor mij Erik, ik pak even een potlood"
Erik: "Doen we #worstvoormoraima"
Moraima: "Nee nee nee! Hehehe, heb je een potlood Erik?
Erik: "Hey, doen we iets anders: #mannenvoormoraima haha"
Moraima: "Nee nee hihihi Erik nee!
Mirthe: "Erik! Serieus!"
Moraima: "Serieus Erik! Ik pak een potlood"
Mirthe: "#alleskankapotookdeprijzenpot"
Erik: "#datkantochniet of eh.. #nietfoetelen"
Ze hebben volgens mij eten tot vrijdag of zaterdag, dus dat zie ik ook nog niet gebeuren..quote:Op woensdag 10 mei 2023 07:07 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
vrees ook voor een saaie dag
verdienopdracht denk ik niet vandaag
gestook en geroddel zal wel weer aan de orde zijn
Voor ontbijt?quote:Op woensdag 10 mei 2023 07:07 schreef Frummelie het volgende:
In ieder geval is er een lekker ontbijt... puddingbroodjes wie wil dat nou niet....
Goedemorgen..quote:Op woensdag 10 mei 2023 07:16 schreef Sestra666 het volgende:
Mogge,
Eunie is wakker, geloof ik
samen met jw geslapen![]()
![]()
Oh zo ver had ik nog niet gelezenquote:Op woensdag 10 mei 2023 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Haha ja dat zegt de TT...
ik kan vooral eunice niet meer volgen , dan weer wel dan weer niet , mi gebruikt ze jw om aandacht te hebben , is de grote eunice schow nogal veel nuquote:Op woensdag 10 mei 2023 07:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Oohooo toch wel weer wel... nou ik kan het ook niet met volgen hoor... nou gezellig gelepeld in ieder geval...
Thnx..quote:Op woensdag 10 mei 2023 07:21 schreef engine het volgende:
[..]
Oh zo ver had ik nog niet gelezen![]()
Nouja smakelijk dan maar
Ik snap er ook de ballen van... ja ze kikt wel op aandacht, niet zo'n beetje ook..quote:Op woensdag 10 mei 2023 07:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik kan vooral eunice niet meer volgen , dan weer wel dan weer niet , mi gebruikt ze jw om aandacht te hebben , is de grote eunice schow nogal veel nu
dom is ze zeker niet , eerder uitgekookt , maar kom dan niet om de haverklap met mijn kinderen zwak excuusquote:Op woensdag 10 mei 2023 07:25 schreef Sestra666 het volgende:
laten we niet vergeten dat ze daar zitten vh geld... iedereen speelt t spel. eunie is ook niet gek (nou ja, ze is knetter, maar niet dom).
Ja precies, daar had ze eerder aan moeten denken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 07:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
dom is ze zeker niet , eerder uitgekookt , maar kom dan niet om de haverklap met mijn kinderen zwak excuus
Echt hoorquote:Op woensdag 10 mei 2023 07:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
dom is ze zeker niet , eerder uitgekookt , maar kom dan niet om de haverklap met mijn kinderen zwak excuus
Eliminatiequote:Op woensdag 10 mei 2023 07:39 schreef Frummelie het volgende:
Wordt het vandaag weer zo'n uitslaapdag, slecht weer dus..
Was het maar zo'n feest maar is iets te snel denk ik maar alles kan... dus laat die zoemer maar gaan dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |