Frutsel had het aantal verhoogd naar 51quote:
Kanttekening: Nr.51 had wel Yvonne moeten zijn hequote:Op woensdag 10 mei 2023 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Frutsel had het aantal verhoogd naar 51
Is er op lange termijn al enige verbetering in zicht ?quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Temperatuur blijft wel achter vandaag, slechts 12-13 graden
Je kan niet pas een kanttekening plaatsen als de 51e al gezet is.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kanttekening: Nr.51 had wel Yvonne moeten zijn he
We moeten eerst van dat hoog boven de Atlanstische oceaan af, en die lijkt daar de komende 2 weken nog gewoon vervelend te gaan doen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is er op lange termijn al enige verbetering in zicht ?
Denk dat de rest van mei gelijkwaardig blijft: 15-20 graden gemiddeld en geregeld wat regen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is er op lange termijn al enige verbetering in zicht ?
Even een nieuwe nieuwsmod zoeken... ben zelf drukquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan niet pas een kanttekening plaatsen als de 51e al gezet is.
Meer tijd voor WKNquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Even een nieuwe nieuwsmod zoeken... ben zelf druk
* Frutsel mompelt iets met jaaroverzicht enzo
Utrecht trekt dat aan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:51 schreef INViCTuS het volgende:
Hele dag alweer grijze treurnis. En dan ben ik in Utrecht
Lekker man, knapperend haardvuurtje erbij midden Mei, even de herfstdepressie vergeten @RamboDirkquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:51 schreef INViCTuS het volgende:
Yup.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:51 schreef INViCTuS het volgende:
Spreek voor jezelf. Als de zon hier had geschenen was ik allang mijn huis uit gedreven door de benauwdheid.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:28 schreef aloa het volgende:
Niks mis met dit weer. Zag net zelfs nog de zon.
Ik spreek altijd voor mezelf.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Als de zon hier had geschenen was ik allang mijn huis uit gedreven door de benauwdheid.
Met dit weer is vrij veel mis. Natste lente ooitquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:28 schreef aloa het volgende:
Niks mis met dit weer. Zag net zelfs nog de zon.
Was trouwens niet helemaal in Utrecht. Europarcs Utrechtse Heuvelrug en dat ligt in Maarn.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yup.
Wel de stad waar ik opgegroeid ben. Dus in dat opzicht altijd liefde voor Utje.
Dat is minder idd.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hier alweer de hele middag kletterende tegen.
hier is het gewoon ruk. Ik hoor in deze tijd van het jaar in een achterlijk warm huis te zittenquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik spreek altijd voor mezelf.
Maar goed was de hele dag droog hier. Wel bewolkt, maar de temperatuur was verder prima.
Wees blij danquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
hier is het gewoon ruk. Ik hoor in deze tijd van het jaar in een achterlijk warm huis te zitten
ja, ik zou ook geen achterlijk warm huis willenquote:
Ben ik ook blij mee, maar dat betekent ook automatisch dat het buiten ruk is voor de tijd van het jaarquote:
Dus je wilt wel warmer weer, maar geen warm huis?quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik ook blij mee, maar dat betekent ook automatisch dat het buiten ruk is voor de tijd van het jaar
quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Dus je wilt wel warmer weer, maar geen warm huis?
Dat wil ik ook. Ik heb nu wel rolluiken voor de ramen op het zuiden eens kijken of dat scheelt..quote:
Jij bent zeker wel Wim van weerwoordquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:42 schreef Djeez het volgende:
Die extreme regenval wordt een absolute ramp voor de economie. Complete oogsten gaan mislukken, niemand is op zoek naar zomerkleding of een barbecue en de toerismesector van ons land ligt op zijn gat. Dit gaat weer vele miljarden kosten
quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:35 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Eindhoven de gekste natste alweer, net als afgelopen zondag.
Gisteren: 16,1mm
Zondag: 18,6mm
quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:35 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Eindhoven de gekste natste alweer, net als afgelopen zondag.
Gisteren: 16,1mm
Zondag: 18,6mm
Ja ik wilquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
van WKN?
Als je 50 verschillende mensen laat quoten :"ja ik wil" dan doe ik het
Deadline a.s. vrijdag 12.00u
Gruwelijk nat!quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:12 schreef INViCTuS het volgende:
Echt alles is overal ook zo zeik en zeiknat.
Als jij nou even dat behoorlijk koppige hogedrukgebied boven de Atlantische oceaan deze kant op blaast... Dat ding is de bron van alle ellende waar we nu al de hele lente mee te maken hebben en zelfs de overgang naar de zomer zal hier weinig verandering in brengen.quote:
We zitten in mei h. In maart had dit zeker niet mistaan, maar het is mei. En mei is meer dan 2 dagen 20 gevolgd door de rest van de week 15.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Tja, toch vind ik het niet eens zo beroerd qua vooruitzicht. 18-22 graden over het algemeen.
Ik post net weer 3/4 dagen noordenwind met 12-15 graden. Vind ik toch vrij beroerd en kansloos voor half mei. Deze week is ook al beroerd. Weinig mooie momenten. Dinsdag was 75% zeiknat. Gister 1/3 dag zeiknat en de rest grijs en vandaag nog geen droog moment gehad.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Tja, toch vind ik het niet eens zo beroerd qua vooruitzicht. 18-22 graden over het algemeen.
Daarna loopt het kwik op.... tot een graad of 20 jaquote:Op donderdag 11 mei 2023 10:31 schreef INViCTuS het volgende:
G'dumme![]()
[ twitter ]
Je zou bijna medelijden krijgen. wat een zielige en trieste vertoning. Nog nooit zo'n lange herfst meegemaakt. Weer een paar dagen 12-14 graden. Tief gvd toch op met die troep
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |