Frutsel had het aantal verhoogd naar 51quote:
Kanttekening: Nr.51 had wel Yvonne moeten zijn hequote:Op woensdag 10 mei 2023 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Frutsel had het aantal verhoogd naar 51
Is er op lange termijn al enige verbetering in zicht ?quote:Op woensdag 10 mei 2023 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Temperatuur blijft wel achter vandaag, slechts 12-13 graden
Je kan niet pas een kanttekening plaatsen als de 51e al gezet is.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kanttekening: Nr.51 had wel Yvonne moeten zijn he
We moeten eerst van dat hoog boven de Atlanstische oceaan af, en die lijkt daar de komende 2 weken nog gewoon vervelend te gaan doen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is er op lange termijn al enige verbetering in zicht ?
Denk dat de rest van mei gelijkwaardig blijft: 15-20 graden gemiddeld en geregeld wat regen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is er op lange termijn al enige verbetering in zicht ?
Even een nieuwe nieuwsmod zoeken... ben zelf drukquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan niet pas een kanttekening plaatsen als de 51e al gezet is.
Meer tijd voor WKNquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Even een nieuwe nieuwsmod zoeken... ben zelf druk
* Frutsel mompelt iets met jaaroverzicht enzo
Utrecht trekt dat aan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:51 schreef INViCTuS het volgende:
Hele dag alweer grijze treurnis. En dan ben ik in Utrecht
Lekker man, knapperend haardvuurtje erbij midden Mei, even de herfstdepressie vergeten @RamboDirkquote:Op woensdag 10 mei 2023 12:51 schreef INViCTuS het volgende:
Yup.quote:Op woensdag 10 mei 2023 12:51 schreef INViCTuS het volgende:
Spreek voor jezelf. Als de zon hier had geschenen was ik allang mijn huis uit gedreven door de benauwdheid.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:28 schreef aloa het volgende:
Niks mis met dit weer. Zag net zelfs nog de zon.
Ik spreek altijd voor mezelf.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Als de zon hier had geschenen was ik allang mijn huis uit gedreven door de benauwdheid.
Met dit weer is vrij veel mis. Natste lente ooitquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:28 schreef aloa het volgende:
Niks mis met dit weer. Zag net zelfs nog de zon.
Was trouwens niet helemaal in Utrecht. Europarcs Utrechtse Heuvelrug en dat ligt in Maarn.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yup.
Wel de stad waar ik opgegroeid ben. Dus in dat opzicht altijd liefde voor Utje.
Dat is minder idd.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hier alweer de hele middag kletterende tegen.
hier is het gewoon ruk. Ik hoor in deze tijd van het jaar in een achterlijk warm huis te zittenquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik spreek altijd voor mezelf.
Maar goed was de hele dag droog hier. Wel bewolkt, maar de temperatuur was verder prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |