ja ik wilquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
van WKN?
Als je 50 verschillende mensen laat quoten :"ja ik wil" dan doe ik het
Deadline a.s. vrijdag 12.00u
Ja, ik wilquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
van WKN?
Ja ik wilquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
van WKN?
Wedden van wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik wil ook niet. Tering veel werk voor die arme Frutsel en ik ga het toch niet lezen
Daarom, arme Frutsel.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik wil ook niet. Tering veel werk voor die arme Frutsel en ik ga het toch niet lezen
Dat is meer voor de westelijke Balkanquote:Op dinsdag 9 mei 2023 08:39 schreef INViCTuS het volgende:
@:Dven houdt het ook niet droog
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:48 schreef Resistor het volgende:
[..]
Warme wollen trui?
Hier in de buurt van Delfzijl (werkplek, zou er niet dood gevonden willen worden) is het de hele dag nog droog geweest. Wel lekker.
[..]
van WKN?
[..]
van WKN?
Ja ik wilquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik moet wel weten wat ze willen natuurlijk
Ik weet eigenlijk niet eens waar het over gaat, maar ik zeg gewoon overal ja op.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
WKN / Jaaroverzicht 2018 (Weer,Klimaat en Natuurrampen)quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens waar het over gaat, maar ik zeg gewoon overal ja op.
we willen meer meer snil en een elfstedentoch!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens waar het over gaat,
quote:
Ja, ik wil. Ja, ook dat. Ik wil zon en warmte!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
van WKN?
Altijd leuk om terug te lezen het jaaroverzichtquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Voor alle WKN fans die deze post lezen; we kunnen de terugkeer van het wereldberoemde WKN jaaroverzicht mogelijk maken door onderstaande post te plaatsen. Doen allen mee
WKN / Jaaroverzicht 2018 (Weer,Klimaat en Natuurrampen)
[ code verwijderd ]
Originele post: Frutsel in WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1272 Op naar de 40 graden
@:ACT-F @:Adrie072 @:Againzender @:Arizona @:BjG956 @:BlackLining @:Bugno3 @:Citizen.Erased @:CyberCow @:Dagoduck @:DemonRage @:Djeez @:Donna @:Dr8gonOfLife @:Drass @:Dven @:Ed1234 @:Elan @:Faraday01 @:Felagund @:Frutsel @:Haags @:Houtenbeen @:HyperViper @:INViCTuS @:Jor_Dii @:Kleffe_Dop @:Kriegel @:Leandra @:Mark-Hgl
Ja ik wil.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
van WKN?
Ja ik wilquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Voor alle WKN fans die deze post lezen; we kunnen de terugkeer van het wereldberoemde WKN jaaroverzicht mogelijk maken door onderstaande post te plaatsen. Doen allen mee
WKN / Jaaroverzicht 2018 (Weer,Klimaat en Natuurrampen)
[ code verwijderd ]
Originele post: Frutsel in WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1272 Op naar de 40 graden
@:ACT-F @:Adrie072 @:Againzender @:Arizona @:BjG956 @:BlackLining @:Bugno3 @:Citizen.Erased @:CyberCow @:Dagoduck @:DemonRage @:Djeez @:Donna @:Dr8gonOfLife @:Drass @:Dven @:Ed1234 @:Elan @:Faraday01 @:Felagund @:Frutsel @:Haags @:Houtenbeen @:HyperViper @:INViCTuS @:Jor_Dii @:Kleffe_Dop @:Kriegel @:Leandra @:Mark-Hgl
[..]
van WKN?
[..]
van WKN?
Forum Opties | |
---|---|