Nee, ik wil geen spoilers.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:16 schreef Momo het volgende:
Iemand hier die voorbeschouwing gaat kijken op NPO1 zo om 20:30?
Classic.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Is een meme hè, even voor de zekerheid, voordat je denkt dat ik echt zo ben.quote:
Maar stiekem wel vermakelijk tochquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die voorbeschouwingen nog gênanter dan een "analyse" van Wesley Sneijder en Ron Vlaar bij een europese voetbalwedstrijd, dus ehh. Nee.
Niemand die vroeg of vis een optie was toen ik naar de hapjes van vanavond vroegquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is een meme hè, even voor de zekerheid, voordat je denkt dat ik echt zo ben.
Wat drink jij vanavond?quote:
Dan kan ik niet postenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:24 schreef Coco het volgende:
Twee schermen btw (er is ook champions league met een topper)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben hier voor het songfestivalforum.
Gordon?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:24 schreef Coco het volgende:
Twee schermen btw (er is ook champions league met een topper)
Ja! Heb ook niks beterders te doen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 20:16 schreef Momo het volgende:
Iemand hier die voorbeschouwing gaat kijken op NPO1 zo om 20:30?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |