Er wordt niks bevestigd. Er is gepraat, dat blijkt uit de beelden, verder niks.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:17 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Kennelijk wordt het verhaal (deels) bevestigd door de camerabeelden.
Wat grappig dat je dat zegt, toen ik nog van de trein gebruik maakte kwam de stoptrein er langs. Hangt (hing?) gewoon een hoop tuig rond hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat is dat toch steeds voor merkwaardige opmerking. Ik lees dat diverse keren terugkomen in dit topic. Het station ligt niet eens echt in de Bijlmer. Het ligt vooral bij de Arena, Afas, Pathé en een heel grote woonmall.
Ben je er überhaupt ooit geweest, of roep je alleen dingen omdat je een bepaald beeld hebt bij het woordje Bijlmer?
Je hebt ook gelijk. Het station ligt ook gewoon in de Bijlmer. Het heeft natuurlijk ook niet voor niets die naam. Het is een bijzonder staaltje gaslighting om het stereotype dat er rond deze wijk heerst te gaan ontkennen. Het is een probleemwijk, onveilig, veel mensen met een migratieachtergrond, veel criminaliteit en veel jongeren zoals zichtbaar in de video.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wat grappig dat je dat zegt, toen ik nog van de trein gebruik maakte kwam de stoptrein er langs. Hangt (hing?) gewoon een hoop tuig rond hoor.
Nouja, dan zou ik het nog een raar verhaal vinden om dan zo maar hangjongere ergens op de mond te pakken. Dan zou hij eerder met eentje willen afspreken op een lege parkeerplaats. Klinkt meer als een excuus dat ze snel bedacht hebben waarom hun gedrag normaal zou zijn. Al weet ik je natuurlijk nooit zeker.... er gebeuren rare dingen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:30 schreef Purrito het volgende:
Ik denk dat hij dus wel een pedo is als hij zich niet meldt.
Was nog bezig toch?quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:15 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
's Avonds na een uitverkocht concert van Arctic Monkeys bedoel je?
Geen idee maar blijkbaar had hij het ook al bij anderen gedaan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja, dan zou ik het nog een raar verhaal vinden om dan zo maar hangjongere ergens op de mond te pakken. Dan zou hij eerder met eentje willen afspreken op een lege parkeerplaats. Klinkt meer als een excuus dat ze snel bedacht hebben waarom hun gedrag normaal zou zijn. Al weet ik je natuurlijk nooit zeker.... er gebeuren rare dingen.
Tja waarom meldt hij zich niet? Had hij echt een jongen random op de mond gekust? Of is hij bang dat die hele groep achter hem aankomt straks elders? Is hij de Nederlandse taal niet machtig? Je zou denken dat de politie ook wel snel aanwijzingen kan vinden waar die man woont.
Raar verhaal sowieso....
Ik heb wel eens een gozer in een hoek gedreven zien worden, waarna de “alpha” van de groep intimiderend neus aan neus ging staan met die gozer die bedreigd werd. Die gozer kuste hem toen op zijn mond, waarna de hele groep de “alpha” uitlachte en afdroop.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja, dan zou ik het nog een raar verhaal vinden om dan zo maar hangjongere ergens op de mond te pakken. Dan zou hij eerder met eentje willen afspreken op een lege parkeerplaats. Klinkt meer als een excuus dat ze snel bedacht hebben waarom hun gedrag normaal zou zijn. Al weet ik je natuurlijk nooit zeker.... er gebeuren rare dingen.
Tja waarom meldt hij zich niet? Had hij echt een jongen random op de mond gekust? Of is hij bang dat die hele groep achter hem aankomt straks elders? Is hij de Nederlandse taal niet machtig? Je zou denken dat de politie ook wel snel aanwijzingen kan vinden waar die man woont.
Raar verhaal sowieso....
Dit is ook niet het soort jongeren dat nu naar een concert van Arctic Monkeys gaat.quote:
Ja, was midden in het concert (21.15 start en 22.45 klaar). Dus dat het druk was op het station vanwege het concert sloeg nergens op.quote:
Kan mij goed voorstellen dat je na zo aangevallen te zijn even met iets anders bezig bent. Plus je wellicht ook bang bent voor bedreigingen bij het doen van aangifte.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:30 schreef Purrito het volgende:
Ik zou me ook niet melden, 1 keer in elkaar geslagen worden vind ik ook wel genoegquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:30 schreef Purrito het volgende:
Dat was gewoon een ondoordachte duw. Dit niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:01 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik durf niet heel stellig te zeggen wat er klopt. Kan mij alleen herinneren dat er een tijd geleden ook gedoe was met een dronken Pool, een Haagse tram en wat jongeren. Land was ook een week verontwaardigd. Daarna bleek het verhaal toch iets genuanceerder.
Dus ik wacht even rustig af voordat ik een mening vorm.
Mja, volgens de OP was het druk op het station, oa vanwege Arctic Monkeys. Er staat echter ook dat het rond 21:25 gebeurde. Dus dan is dat concert inderdaad nog bezig geweest.quote:
Ik vond het spektakel al een niet erg Arctische indruk maken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:17 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Mja, volgens de OP was het druk op het station, oa vanwege Arctic Monkeys. Er staat echter ook dat het rond 21:25 gebeurde. Dus dan is dat concert inderdaad nog bezig geweest.
Nog nooit van illegalen gehoord die niet naar de politie durven te gaan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:30 schreef Purrito het volgende:
Whut?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:30 schreef HiZ het volgende:
En sowieso, als je beschuldigd wordt van zoiets ben je in Nederland schuldig tenzij je keihard bewijs hebt van het tegendeel. En vrijspraak bij de rechter telt niet als zodanig.
Hah, ik kan erop wachten dat er een debiel komt die na die bijdrage zegt dat ik pedo's verdedig. Op dat onderwerp hebben de echte gekkies de volledige regie over het gesprek.quote:
Sorry, ik snap gen bal van je posts.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hah, ik kan erop wachten dat er een debiel komt die na die bijdrage zegt dat ik pedo's verdedig. Op dat onderwerp hebben de echte gekkies de volledige regie over het gesprek.
Dit zijn toch allemaal jouw eigen (verre) neefjes en nichtjes.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hahaha, groetjes uit Zwolle, waar een groot deel van de jeugd ook geen zin meer zonder kanker uit de strot krijgt en zich precies zo gedraagt als de roedels kansloze hyena's in de randstad. Hodee! Wajo!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |