abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209060027
quote:
Man op spoor geduwd bij vechtpartij Amsterdam Bijlmer Arena

Een man is gisteravond geschopt, geslagen en uiteindelijk op het spoor geduwd bij station Amsterdam Bijlmer Arena. Het is onduidelijk hoe het met de man gaat. Het slachtoffer is na het incident niet aangetroffen.

De politie spreekt van een ernstig geweldsincident. Over de reden voor de vechtpartij is nog niets bekend.

De eerste melding van de mishandeling kwam rond 21.25 uur. Direct daarna verschenen beelden op social media, schrijft AT5. Daarop is te zien dat de jongen of man door een groep van tenminste tien jongeren meermalen wordt geschopt en geslagen, onder meer tegen zijn hoofd, terwijl hij op het perron ligt. Ook een ogenschijnlijk zeer jonge jongen doet mee aan de mishandeling.

Anderen juichen, schreeuwen en filmen. Als het slachtoffer weet op te staan, geeft een van de jongeren hem een duw, waardoor hij vanaf het perron op het spoor valt en tussen twee sporen blijft liggen.
Stop met delen video's

De politie riep iedereen direct op om de beelden niet meer te delen. "Wij willen jullie verzoeken om te stoppen met het delen van deze video's", schreef politieteam Zuidoost Bijlmermeer op Instagram.

Wat betreft het slachtoffer weet de politie enkel dat het om een jongen of man gaat en dat hij een blauw vest of blauwe jas droeg. "We zijn om twee redenen dringend op zoek naar hem", zegt een woordvoerster van de politie.

"We willen zijn verhaal horen, omdat we de daders willen opsporen. Maar we zijn ook bezorgd: hij wordt onder meer tegen zijn hoofd geschopt, dus dan is het van groot belang dat hij wordt gezien door een dokter".

De politiewoordvoerster sluit niet uit dat het slachtoffer zich bij het ziekenhuis heeft gemeld. "Maar dat is voor ons lastig te achterhalen gezien de privacywetgeving".

Druk op het station

Ten tijde van het incident was het druk op het station, dat pal naast een grote bioscoop ligt. Ook trad de Britse band Arctic Monkeys op, in de nabijgelegen Ziggo Dome.

De politie hoopt dat getuigen zich melden. "Elk klein stukje informatie kan belangrijk zijn. We proberen de tijdlijn te volgen. Als iemand bijvoorbeeld een grote groep tegelijk in grote haast naar binnen heeft zien gaan of iets anders opvallends heeft gezien, kunnen we de weg volgen die ze zijn gegaan", zegt de woordvoerster.

Naast beelden op social media bestudeert de politie ook de beelden van getuigen en de beelden van de vaste camera's in het station. Die beelden gaan ook naar andere politiekorpsen om te kijken of de verdachten daar bekend zijn.

BRON

Nee , ik heb geen links naar het filmpje
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_209060035
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_209060039
quote:
De politie heeft zes jongens aangehouden in het onderzoek naar het incident van vrijdagavond op station Bijlmer Arena, waar iemand werd mishandeld en op het spoor werd geduwd. De verdachten zijn tussen de 15 en 17 jaar oud. Het slachtoffer is nog altijd spoorloos.
:N :N
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_209060094
Dadelijk ligt het slachtoffer dood in bed omdat zijn hersenen kapot getrapt zijn.
pi_209060095
Spoorloos slachtoffer hehe
lol
pi_209060400
Ik heb het filmpje gezien, er springt daar serieus een iets minder wit jochie van nog geen 10 jaar oud tussen de menigte om mee te schoppen :')

kutvolk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2023 17:16:30 ]
  maandag 8 mei 2023 @ 17:19:47 #7
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_209060480
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 16:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Spoorloos slachtoffer hehe
Ze houden er nu rekening mee dat het slachtoffer mogelijk uit Amstelveen komt, een van de daders komt ook uit Amstelveen. Aldus de politie.
  Moderator maandag 8 mei 2023 @ 18:17:02 #8
225562 crew  Speedfight
pi_209061120
Ziek..
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_209061150

Filmpje is trouwens hier grotendeels ook te zien, als het toch op youtube staat van een publieke omroep :')

Zie ook het kleine negertje. manmanman
pi_209061232
Ik ben wel benieuwd wat voor straf deze mafkezen gaan krijgen
pi_209061738
Had iemand hier gedacht dat er 5 verdachten zichzelf vrijwillig zouden melden bij de politie?
Ze zijn allen minderjarig. Het vergrijp is naar mijn mening zo ernstig dat het enkele gegeven dat de verdachten nog geen 18 zijn, dit niet mag afdoen aan de straf.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_209062159
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 10:44 schreef Homey het volgende:

[..]
Waarom zijn het altijd weerloze blanke jongens die gepakt worden? Ergens dat individualisme, groepsgevoel is weg en je komt niet voor elkaar op. Opgevoed met een cultuur van polderen en praten. Slappe hap. Hoe anders is dat bij veel allochtonen; altijd in groepen en meteen naar geweld grijpen. En ze weten: de politie treedt nooit op. De media kijkt weg. Dan voel je je machtig, je bent de baas op straat.
twitter

Hij deelt wel de eerste tik uit, maar ik denk dat ik mn zoon later ook maar op een vechtsport doe.
pi_209062467
quote:
4s.gif Op maandag 8 mei 2023 19:14 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
[ twitter ]

Hij deelt wel de eerste tik uit, maar ik denk dat ik mn zoon later ook maar op een vechtsport doe.
Tja, probleem is alleen dat de meesten met een mes of groter rondlopen. Dus ik weet niet of daar nou geruster van zou worden als vader.
pi_209062494
quote:

[..]
[ twitter ]

Mijn nichtjes zitten allemaal op vechtsporten. Dit soort apen komen nooit alleen.

Als je een beetje met je handen kan gooien is het snel afgelopen. Zie je ook bij deze hyena's, zodra ze zien dat er tegenstand is kappen ze ermee.
pi_209062786
Ben benieuwd of het slachtoffer zich meldt. Vies tuig.
Purr.
pi_209063110
Zie nu dat filmpje bij NOS, daar staat volgens mij ook gewoon een ventje bij die niet ouder dan 13-14 moet zijn.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_209063205
Politie: Wilt u de beelden niet delen
NOS: Hoihoi, dit is het journaal van 8 uur. Hier de beelden!
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_209063243
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:13 schreef PS. het volgende:
Ik heb het filmpje gezien, er springt daar serieus een iets minder wit jochie van nog geen 10 jaar oud tussen de menigte om mee te schoppen :')

kutvolk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je op die leeftijd al dit soort apengedrag vertoont, wat word er dan van je als volwassene. :{ Bijlmer was een shithole en dat is het blijkbaar nog steeds... :{
pi_209064321
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 20:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Zie nu dat filmpje bij NOS, daar staat volgens mij ook gewoon een ventje bij die niet ouder dan 13-14 moet zijn.
Dat dwergje is denk ik een jaar of 11-12.
Purr.
pi_209065491
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:31 schreef PS. het volgende:
Gelukkig hebben we hier in NL geen jury in de rechtspraak.
Hoi in holland kan het soms erg stil zijn in een rechtzaal, dan heb je alleen Om, de dader en de rechter, de notulist, een suf advocaatje en vaak nog geeneens het slachtoffer en ook vaak geen familie of publiek?
pi_209065625
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 20:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Politie: Wilt u de beelden niet delen
NOS: Hoihoi, dit is het journaal van 8 uur. Hier de beelden!
De politie heeft zelf de beelden gedeeld, maar dan met alle gezichten geblurd. Zo was het ook op het Journaal te zien.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 07:41:14 #22
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_209067346
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 21:26 schreef Purrito het volgende:

[..]
Dat dwergje is denk ik een jaar of 11-12.
Ik denk jonger. Hij heeft echt de motoriek van een kind lijkt het.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 08:44:56 #23
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_209067646
quote:

[..]
[ twitter ]

Er moet er nog 1 uit de kast komen met zijn handtas. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 9 mei 2023 @ 08:58:33 #24
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209067767
Hou die ellende aub in Amsterdam.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 09:17:43 #25
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_209067912
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 08:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hou die ellende aub in Amsterdam.
Hahaha, groetjes uit Zwolle, waar een groot deel van de jeugd ook geen zin meer zonder kanker uit de strot krijgt en zich precies zo gedraagt als de roedels kansloze hyena's in de randstad. Hodee! Wajo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')