abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209073278
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 12:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik vrees dat het slachtoffer een getinte huid heeft. Dat sluit racisme richting de blanke man niet uit hoor want het is donker en iedereen kan kleurenblind zijn (de man heeft daar sowieso meer kans op)
Slachtoffer getint? Lijkt gewoon blank toch?
blablablabla
pi_209073969
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:09 schreef Piles het volgende:

[..]
[..]
Mooi dat ze geluisterd hebben :+

En ook goed dat de media niet altijd naar de politie luisteren natuurlijk, dat kunnen ze in andere landen veel te goed
Zoals al eerder gezegd; de beelden op het Journaal waren de beelden die de politie zelf gedeeld heeft, dus met alle gezichten geblurd. De oproep om de beelden niet te delen ging over het oorspronkelijke filmpje, met herkenbare verdachten.
pi_209074008
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 15:15 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Wie zegt dat hij dacht een afspraak te hebben? Het slachtoffer is toch niet bekend?
Het is een gerucht dat de ronde doet, o.a. op Reddit. Ik hecht er zelf weinig waarde aan.
pi_209089580
Meer meer meer.

twitter
pi_209089616
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 16:45 schreef Elan het volgende:

[..]
Slachtoffer getint? Lijkt gewoon blank toch?
Gewoon blank _O_
-nee-
pi_209089680
quote:
4s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Meer meer meer.

[ twitter ]
Met een fucking hamer ook nog eens. 8)7
Komen als ze gepakt zijn ook vast de zieluge verhalen weer. Ja maar, wit meneer zei iets wij willen heulmaal niet vechten ;(

Ik loop ook altijd met een hamer in mijn handtasje rond ja :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_209089797
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:12 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Komen als ze gepakt zijn ook vast de zieluge verhalen weer. Ja maar, wit meneer zei iets wij willen heulmaal niet vechten ;(

[ afbeelding ]
Zo te zien een multitool met een mes aan de achterkant.
Gelukkig zijn ze infantiel genoeg om zichzelf en hun kansenparelvriendjes vol in beeld te zetten.
blablablabla
pi_209089884
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:21 schreef Elan het volgende:
Zo te zien een multitool met een mes aan de achterkant.
Standaard klauwhamer. En hij mikt met de puntige kant.

You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_209089991
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:30 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Standaard klauwhamer. En hij mikt met de puntige kant.

[ afbeelding ]
Wat een gek.
blablablabla
pi_209090037
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat een gek.
Maar hij is wel zo goed, dat hij toch lieden heeft die met hem meeslaan en/of trappen.
pi_209090137
quote:
Meer meer meer.

[ twitter ]
Jup. Ik ben voor het helpen van mensen die in eigen land voor wie ze zijn vervolgd worden. Dus ik ben voor meer van dit volk, meer meer meer
pi_209090148
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:44 schreef torentje het volgende:

[..]
Maar hij is wel zo goed, dat hij toch lieden heeft die met hem meeslaan en/of trappen.
Omdat het blijkbaar stoer is in bepaalde kringen om je zo te gedragen, een wapen is eerder een statussymbool dan een reden om iemand aan te spreken of de vriendschap te beindigen.
blablablabla
pi_209090207
quote:
Meer meer meer.

[ twitter ]
Echt, en als je alwr iets zegt over deze usual suspects, ben je volgens sommige users hier een racist en als je zo praat over deze parasieten, polarisatie bevorderd..

Nee, dat doen deze figuren zelf wel.
Daar doen onze kritiek hierop geen verschil maken hoor...

Deze ratten doen dit uit gewoonte,niks ophebben met de NLse normen en waarden , en als ze gepakt worden trekken ze wel snel de racismekaart....
pi_209090224
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat een gek.
Ook wel triest dat je een oude man pakt. Makkelijk slachtoffer. Deze beesten zijn de kanker van de samenleving en zullen nooit wat bereiken. Die hebben sowieso een kut leven anders doe je dit soort dingen niet. Dus ergens wel karma.
pi_209090467
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:58 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ook wel triest dat je een oude man pakt. Makkelijk slachtoffer. Deze beesten zijn de kanker van de samenleving en zullen nooit wat bereiken. Die hebben sowieso een kut leven anders doe je dit soort dingen niet. Dus ergens wel karma.
Heeft niks te maken met een kutleven of een moeilijke jeugd het is typisch laf hyena-gedrag dat je eigenlijk alleen bij buitenlanders ziet. De enige logische verklaring zijn defecte genen of een of ander cultureel gebrek dat een totaal gebrek aan moreel met zich mee brengt.

Hoe zo'n andere donkere gast (die niets met de mishandeling op het station te maken heeft) het voorval ook doodleuk goed praat geeft wel aan met wat voor idioten je te maken hebt..
blablablabla
pi_209091136
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 15:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Heeft niks te maken met een kutleven of een moeilijke jeugd het is typisch laf hyena-gedrag dat je eigenlijk alleen bij buitenlanders ziet. De enige logische verklaring zijn defecte genen of een of ander cultureel gebrek dat een totaal gebrek aan moreel met zich mee brengt.

Hoe zo'n andere donkere gast (die niets met de mishandeling op het station te maken heeft) het voorval ook doodleuk goed praat geeft wel aan met wat voor idioten je te maken hebt..
Wat ik me nou afvraag, gebeurt dit in Belgi, Frankrijk, Engeland en Duitsland ook? Dit is verdomme het derde filmpje in twee dagen tijd waarin een blanke belaagd wordt. Ik zal echt niet zeggen dat alle allochtone jongeren een hekel aan blanken hebben, maar ik zie dit soort filmpjes veel en veel te vaak en 0!!!! ophef.
pi_209091156
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:58 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Echt, en als je alwr iets zegt over deze usual suspects, ben je volgens sommige users hier een racist en als je zo praat over deze parasieten, polarisatie bevorderd..

Nee, dat doen deze figuren zelf wel.
Daar doen onze kritiek hierop geen verschil maken hoor...

Deze ratten doen dit uit gewoonte,niks ophebben met de NLse normen en waarden , en als ze gepakt worden trekken ze wel snel de racismekaart....
Hm. Lukt het jou of een van je vrienden om ergens iemand te vinden (fokker, twitteraar, Facebook trol, longstay bewoner, dronken dakloze man, iemand) die onder een normale afkeurend reactie meteen daarop reageert met een scheldwoord zoals racist?

Nou ik zie die ene quote of dat ene plaatje graag tegemoet
pi_209091216
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 16:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Hm. Lukt het jou of een van je vrienden om ergens iemand te vinden (fokker, twitteraar, Facebook trol, longstay bewoner, dronken dakloze man, iemand) die onder een normale afkeurend reactie meteen daarop reageert met een scheldwoord zoals racist?

Nou ik zie die ene quote of dat ene plaatje graag tegemoet
Ik scheld niemand uit en ik heb jou een paar posts terug ook gequote met aantijgingen die je naar mij, en anderen deed, maar daar reageerde je niet meer op...

Dus hou dat denigrerende toontje aub achterwege..
pi_209091255
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:12 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Of zo van "ja, meneer had een psychose."

Oh jaah, dan is het goed hoor.. ^O^ Dan voel ik niks meer van die hamer.

(dit was cynisch)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209091329
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:44 schreef torentje het volgende:

[..]
Vind jij dat echt goed?
pi_209091370
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 14:58 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Jammer dat zulke figuren nooit eens de verkeerde tegenkomen. Zo'n oude man belagen...
Vies vettige teringlijers
:r

Zag van de week bij OV ook een overval op 2 bejaarde vrouwen. Totaal zinloos geweld erbij gebruiken. De daders waren natuurlijk weer van de standaard ral kleur die vaker voorkomt bij OV.

Je bloed kookt toch als je dat ziet..
pi_209091407
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 16:18 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Vind jij dat echt goed?
Ja zo gek is hij niet, want er zijn veel mensen die nooit andere mensen zover krijgen dat ze meeslaan en/of trappen kortom meehelpen.
pi_209091418
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 16:24 schreef torentje het volgende:

[..]
Ja zo gek is hij niet, want er zijn veel mensen die nooit andere mensen zover krijgen dat ze meeslaan en/of trappen kortom meehelpen.
Dat is op de straat een soort status-symbool, net als bij gangs.

Weet je wel de Kribs en euh......die andere.
pi_209091498
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 16:05 schreef ISVV het volgende:

[..]
Wat ik me nou afvraag, gebeurt dit in Belgi, Frankrijk, Engeland en Duitsland ook? Dit is verdomme het derde filmpje in twee dagen tijd waarin een blanke belaagd wordt. Ik zal echt niet zeggen dat alle allochtone jongeren een hekel aan blanken hebben, maar ik zie dit soort filmpjes veel en veel te vaak en 0!!!! ophef.
Natuurlijk, sterker nog een hoop gewelddadige trends komen via de UK naar Nederland en Belgi. Denk aan die drillrappers. Wapens en met name messen zijn de normaalste zaak van de wereld. Daarom moet je je ook echt drie keer bedenken voor je met iemand gaat vechten die je bedreigt of besluit in te grijpen in een gevecht.

https://www.demorgen.be/n(...)%2Fwww.google.com%2F

https://www.dailymail.co.(...)igh-ONS-reveals.html

Zelfs voor zo'n zwakke opa die amper wat doet pakken ze al een hamer, laat staan als je je serieus zou proberen te verdedigen en hun schade toebrengt.
blablablabla
pi_209091539
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 16:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Natuurlijk, sterker nog een hoop gewelddadige trens komen via de UK naar Nederland en Belgi. Denk aan die drillrappers. Wapens en met name messen zijn de normaalste zaak van de wereld. Daarom moet je je ook echt drie keer bedenken voor je met iemand gaat vechten die je bedreigt of besluit in te grijpen in een gevecht.

https://www.demorgen.be/n(...)%2Fwww.google.com%2F

https://www.dailymail.co.(...)igh-ONS-reveals.html

Zelfs voor zo'n zwakke opa die amper wat doet pakken ze al een hamer, laat staan als je je serieus zou proberen te verdedigen en hun schade toebrengt.
Ik bedoel eigenlijk of het er in die landen ook op lijkt dat de agressie vaak op blanken gericht is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')