Dat is inderdaad ook een verhaal dat de ronde doet, dat het een pedofiel zou zijn. Wat natuurlijk aan kan sluiten op het verhaal dat hij dacht een afspraakje te hebben, maar in de val is gelokt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:35 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Jongen is zeker een vieze pedo racist!!!
De reguliere kaarten zullen wel weer getrokken worden... verwachten dat dit tuig ooit het eerlijke verhaal zal vertellen
Dat gebeurt ook maar doet niet af aan mijn punt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:15 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat het er dan niet zozeer om dat er geen aangifte ligt, maar dat er zonder het verhaal van het slachtoffer geen zaak te maken valt. Denk bijv aan MeToo-affaires van de afgelopen tijd: een vrouw verklaart anoniem in de media dat een bepaalde BN'er zich aan haar vergrepen heeft. De politie meldt dan dat er geen aangifte gedaan is, maar wat ze feitelijk bedoelen is dat deze vrouw zich niet bij de politie gemeld heeft, ze niet weten wie het is, ze niet kunnen nagaan wat er precies gebeurd zou zijn, kortom geen mogelijkheid zien om er een zaak van te maken.
En dan is natuurlijk geoorloofd om hem met een groep in elkaar te slaan en schoppen en op de metrorails te gooien, deze groep moet gewoon zeer zwaar gestraft wordenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:20 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een verhaal dat de ronde doet, dat het een pedofiel zou zijn. Wat natuurlijk aan kan sluiten op het verhaal dat hij dacht een afspraakje te hebben, maar in de val is gelokt.
Ja, of een jong meisje van 12... en dat ie zich daarom niet meldt. Zou ook zomaar kunnenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:31 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Getver... Denk je een PS5 of dame op te pikken...krijg je dit
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, of een jong meisje van 12... en dat ie zich daarom niet meldt. Zou ook zomaar kunnen
Die jongen die in elkaar geslagen werd leek me zelf ook niet zo heel oud, eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:20 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een verhaal dat de ronde doet, dat het een pedofiel zou zijn. Wat natuurlijk aan kan sluiten op het verhaal dat hij dacht een afspraakje te hebben, maar in de val is gelokt.
Dat weet je niet als het moslims zijn is het in sommige gevallen al nodig om iemand in elkaar te slaan omdat-ie homo is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:07 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]Zou die groep m gelokt hebben, en m als puberpedo willen pakken? ai..... Zou het slachtoffer ook 15-16-17 jaar zijn? (verdachten waren wel zo oud)
Zolang hij zich niet meldt weet je niet wat er aan de hand is. Hij kan ook extreem bang zijn om te snitchen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:07 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]Zou die groep m gelokt hebben, en m als puberpedo willen pakken? ai..... Zou het slachtoffer ook 15-16-17 jaar zijn? (verdachten waren wel zo oud)
jep, of zich heeeel erg schamen dat ie in mekaar gebeukt is. Klotezooiquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zolang hij zich niet meldt weet je niet wat er aan de hand is. Hij kan ook extreem bang zijn om te snitchen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)lmer-arena-amsterdamquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:11 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
jep, of zich heeeel erg schamen dat ie in mekaar gebeukt is. Klotezooi
Wie zegt dat hij dacht een afspraak te hebben? Het slachtoffer is toch niet bekend?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:20 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
....en waar heb je dat gelezen, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:20 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zijn duim denk ik...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
....en waar heb je dat gelezen, als ik vragen mag?
aha, snitches get stitches.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)lmer-arena-amsterdam
Heb ook wel eens moeten knokken met gefrustreerde bontkraagjes tijdens het uitgaan. Toen de bewaking kwam zeiden ze dat ik racistische opmerkingen maakte, dat ik had gezegd dat ik blij was dat er aanslag was gepleegd in een moskee in Australië of Nieuw-Zeeland (?), ze hadden direct een heel bullshit verhaal klaarliggen en wisten het direct uit te spuwen. De echte reden, ik danste met een dame, zij stonden tegen de bar aan te hangen, toe te kijken als een stel gefrustreerde maagden. Het is zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 14:20 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
"Die niggers"!quote:Op maandag 8 mei 2023 18:18 schreef PS. het volgende:
Filmpje is trouwens hier grotendeels ook te zien, als het toch op youtube staat van een publieke omroep![]()
Zie ook het kleine negertje. manmanman
quote:Op maandag 8 mei 2023 20:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Politie: Wilt u de beelden niet delen
NOS: Hoihoi, dit is het journaal van 8 uur. Hier de beelden!
Mooi dat ze geluisterd hebbenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze het filmpje op 8 uur journaal laten zien. Dan ziet heel Nederland wat er daadwerkelijk gebeurt.
Hoe is dat verder afgelopen?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:47 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Heb ook wel eens moeten knokken met gefrustreerde bontkraagjes tijdens het uitgaan. Toen de bewaking kwam zeiden ze dat ik racistische opmerkingen maakte, dat ik had gezegd dat ik blij was dat er aanslag was gepleegd in een moskee in Australië of Nieuw-Zeeland (?), ze hadden direct een heel bullshit verhaal klaarliggen en wisten het direct uit te spuwen. De echte reden, ik danste met een dame, zij stonden tegen de bar aan te hangen, toe te kijken als een stel gefrustreerde maagden. Het is zo voorspelbaar.
'Ja ik vind het erg voor die man maar verder is het grappig'quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:07 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
"Die niggers"!
Maar hij mag dat natuurlijk. En dat heeft niets met zn huidskleur te maken, want anders zou dat weer een racistisch iets zijn.![]()
![]()
"Multikleurrijk"quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
‘Ja, kan gebeuren’quote:Op maandag 8 mei 2023 18:18 schreef PS. het volgende:
Filmpje is trouwens hier grotendeels ook te zien, als het toch op youtube staat van een publieke omroep![]()
Zie ook het kleine negertje. manmanman
Ook dit laat weer een totaal verrotte cultuur zien die in zo’n wijk is ontstaan. Maar dit mogen dan geen ‘probleemwijken’ of ‘achterstandswijken’ worden genoemd, we moeten dit ‘krachtwijken’ of ‘aandachtswijken’ noemenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 mei 2023 19:14 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij deelt wel de eerste tik uit, maar ik denk dat ik mn zoon later ook maar op een vechtsport doe.
Van zijn familie in de Bijlmer gehoord denk ikquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:17 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
....en waar heb je dat gelezen, als ik vragen mag?
Slachtoffer getint? Lijkt gewoon blank toch?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 12:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vrees dat het slachtoffer een getinte huid heeft. Dat sluit racisme richting de blanke man niet uit hoor want het is donker en iedereen kan kleurenblind zijn (de man heeft daar sowieso meer kans op)
Zoals al eerder gezegd; de beelden op het Journaal waren de beelden die de politie zelf gedeeld heeft, dus met alle gezichten geblurd. De oproep om de beelden niet te delen ging over het oorspronkelijke filmpje, met herkenbare verdachten.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Mooi dat ze geluisterd hebben
En ook goed dat de media niet altijd naar de politie luisteren natuurlijk, dat kunnen ze in andere landen veel te goed
Het is een gerucht dat de ronde doet, o.a. op Reddit. Ik hecht er zelf weinig waarde aan.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:15 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dacht een afspraak te hebben? Het slachtoffer is toch niet bekend?
Gewoon blankquote:Op dinsdag 9 mei 2023 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Slachtoffer getint? Lijkt gewoon blank toch?
Zo te zien een multitool met een mes aan de achterkant.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:12 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Met een fucking hamer ook nog eens.![]()
Komen als ze gepakt zijn ook vast de zieluge verhalen weer. Ja maar, wit meneer zei iets wij willen heulmaal niet vechten![]()
Ik loop ook altijd met een hamer in mijn handtasje rond ja
[ afbeelding ]
Standaard klauwhamer. En hij mikt met de puntige kant.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:21 schreef Elan het volgende:
Zo te zien een multitool met een mes aan de achterkant.
Wat een gek.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:30 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Standaard klauwhamer. En hij mikt met de puntige kant.
[ afbeelding ]
Jup. Ik ben voor het helpen van mensen die in eigen land voor wie ze zijn vervolgd worden. Dus ik ben voor meer van dit volk, meer meer meerquote:
Omdat het blijkbaar stoer is in bepaalde kringen om je zo te gedragen, een wapen is eerder een statussymbool dan een reden om iemand aan te spreken of de vriendschap te beëindigen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Maar hij is wel zo goed, dat hij toch lieden heeft die met hem meeslaan en/of trappen.
Echt, en als je alwéér iets zegt over deze usual suspects, ben je volgens sommige users hier een racist en als je zo praat over deze parasieten, polarisatie bevorderd..quote:
Ook wel triest dat je een oude man pakt. Makkelijk slachtoffer. Deze beesten zijn de kanker van de samenleving en zullen nooit wat bereiken. Die hebben sowieso een kut leven anders doe je dit soort dingen niet. Dus ergens wel karma.quote:
Heeft niks te maken met een kutleven of een moeilijke jeugd het is typisch laf hyena-gedrag dat je eigenlijk alleen bij buitenlanders ziet. De enige logische verklaring zijn defecte genen of een of ander cultureel gebrek dat een totaal gebrek aan moreel met zich mee brengt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ook wel triest dat je een oude man pakt. Makkelijk slachtoffer. Deze beesten zijn de kanker van de samenleving en zullen nooit wat bereiken. Die hebben sowieso een kut leven anders doe je dit soort dingen niet. Dus ergens wel karma.
Wat ik me nou afvraag, gebeurt dit in België, Frankrijk, Engeland en Duitsland ook? Dit is verdomme het derde filmpje in twee dagen tijd waarin een blanke belaagd wordt. Ik zal echt niet zeggen dat alle allochtone jongeren een hekel aan blanken hebben, maar ik zie dit soort filmpjes veel en veel te vaak en 0!!!! ophef.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met een kutleven of een moeilijke jeugd het is typisch laf hyena-gedrag dat je eigenlijk alleen bij buitenlanders ziet. De enige logische verklaring zijn defecte genen of een of ander cultureel gebrek dat een totaal gebrek aan moreel met zich mee brengt.
Hoe zo'n andere donkere gast (die niets met de mishandeling op het station te maken heeft) het voorval ook doodleuk goed praat geeft wel aan met wat voor idioten je te maken hebt..
Hm. Lukt het jou of een van je vrienden om ergens iemand te vinden (fokker, twitteraar, Facebook trol, longstay bewoner, dronken dakloze man, iemand) die onder een normale afkeurend reactie meteen daarop reageert met een scheldwoord zoals racist?quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:58 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Echt, en als je alwéér iets zegt over deze usual suspects, ben je volgens sommige users hier een racist en als je zo praat over deze parasieten, polarisatie bevorderd..
Nee, dat doen deze figuren zelf wel.
Daar doen onze kritiek hierop geen verschil maken hoor...
Deze ratten doen dit uit gewoonte,niks ophebben met de NLse normen en waarden , en als ze gepakt worden trekken ze wel snel de racismekaart....
Ik scheld niemand uit en ik heb jou een paar posts terug ook gequote met aantijgingen die je naar mij, en anderen deed, maar daar reageerde je niet meer op...quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hm. Lukt het jou of een van je vrienden om ergens iemand te vinden (fokker, twitteraar, Facebook trol, longstay bewoner, dronken dakloze man, iemand) die onder een normale afkeurend reactie meteen daarop reageert met een scheldwoord zoals racist?
Nou ik zie die ene quote of dat ene plaatje graag tegemoet
Of zo van "ja, meneer had een psychose."quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:12 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Met een fucking hamer ook nog eens.![]()
Komen als ze gepakt zijn ook vast de zieluge verhalen weer. Ja maar, wit meneer zei iets wij willen heulmaal niet vechten![]()
Ik loop ook altijd met een hamer in mijn handtasje rond ja
[ afbeelding ]
Vind jij dat echt goed?quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Maar hij is wel zo goed, dat hij toch lieden heeft die met hem meeslaan en/of trappen.
Jammer dat zulke figuren nooit eens de verkeerde tegenkomen. Zo'n oude man belagen...quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ook wel triest dat je een oude man pakt. Makkelijk slachtoffer. Deze beesten zijn de kanker van de samenleving en zullen nooit wat bereiken. Die hebben sowieso een kut leven anders doe je dit soort dingen niet. Dus ergens wel karma.
Ja zo gek is hij niet, want er zijn veel mensen die nooit andere mensen zover krijgen dat ze meeslaan en/of trappen kortom meehelpen.quote:
Dat is op de straat een soort status-symbool, net als bij gangs.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:24 schreef torentje het volgende:
[..]
Ja zo gek is hij niet, want er zijn veel mensen die nooit andere mensen zover krijgen dat ze meeslaan en/of trappen kortom meehelpen.
Natuurlijk, sterker nog een hoop gewelddadige trends komen via de UK naar Nederland en België. Denk aan die drillrappers. Wapens en met name messen zijn de normaalste zaak van de wereld. Daarom moet je je ook echt drie keer bedenken voor je met iemand gaat vechten die je bedreigt of besluit in te grijpen in een gevecht.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag, gebeurt dit in België, Frankrijk, Engeland en Duitsland ook? Dit is verdomme het derde filmpje in twee dagen tijd waarin een blanke belaagd wordt. Ik zal echt niet zeggen dat alle allochtone jongeren een hekel aan blanken hebben, maar ik zie dit soort filmpjes veel en veel te vaak en 0!!!! ophef.
Ik bedoel eigenlijk of het er in die landen ook op lijkt dat de agressie vaak op blanken gericht isquote:Op woensdag 10 mei 2023 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk, sterker nog een hoop gewelddadige trens komen via de UK naar Nederland en België. Denk aan die drillrappers. Wapens en met name messen zijn de normaalste zaak van de wereld. Daarom moet je je ook echt drie keer bedenken voor je met iemand gaat vechten die je bedreigt of besluit in te grijpen in een gevecht.
https://www.demorgen.be/n(...)%2Fwww.google.com%2F
https://www.dailymail.co.(...)igh-ONS-reveals.html
Zelfs voor zo'n zwakke opa die amper wat doet pakken ze al een hamer, laat staan als je je serieus zou proberen te verdedigen en hun schade toebrengt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |