Oja, die zijn vogelvrij en dan mag je alles in eigen hand nemen. Even vergeten.quote:
Inderdaad even een paar meppen maar niet met 10 man iemand verrot schoppenquote:Op donderdag 11 mei 2023 05:16 schreef Purrito het volgende:
Pedoverhaal klinkt wel vreemd. En als iemand dat doet kun je ook met 1 of 2 even flink klappen.
Dit zijn pubers uit achterstandswijken van 12-14. Denk je dat deze mongolen goed onderzoek hebben verricht om deze verdachtmaking hard te maken?quote:Op donderdag 11 mei 2023 05:16 schreef Purrito het volgende:
Pedoverhaal klinkt wel vreemd. En als iemand dat doet kun je ook met 1 of 2 even flink klappen.
Ik zal je een geheim verklappen: In de gevangenis zijn ze ook allemaal onschuldig (volgens hunzelf).quote:Op woensdag 10 mei 2023 23:02 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik ben in de war. Er werd me steeds verteld dat dit anti-blank racisme was
Ik durf niet heel stellig te zeggen wat er klopt. Kan mij alleen herinneren dat er een tijd geleden ook gedoe was met een dronken Pool, een Haagse tram en wat jongeren. Land was ook een week verontwaardigd. Daarna bleek het verhaal toch iets genuanceerder.quote:
Ja je hoeft op die plekken echt niet met je vechtsport skills aan te komen. Tegelijkertijd geeft het dat soort figuren wel extreem veel macht, die opa in dat filmpje met dat hondje heeft misschien kleinkinderen waar hij nog van wil genieten.quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
In Rotterdam ga ik er sowieso vanuit dat zuidplein en lijnbaan negers iets op zak hebben.
Maken dat je wegkomt is altijd de beste manier van verdedigen. Je hoeft maar tegen een vuist aan te lopen om er de rest van je leven last van te hebben. Het is het nooit waard.
Je bedoelt fatsoenlijke mensen, 's avonds op een station in de ghetto?quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:25 schreef Enchanter het volgende:
Waren er nou echt geen andere mensen op het station die dit verhaal kunnen bevestigen of ontkrachten ?
Eigen rechter spelen en iemand op het spoor gooien?quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:17 schreef slashdotter3 het volgende:
Tering wat een plottwist!
Nu vind ik het terecht dat die gast klappen krijgt.
's Avonds na een uitverkocht concert van Arctic Monkeys bedoel je?quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je bedoelt fatsoenlijke mensen, 's avonds op een station in de ghetto?
Je bent niet onschuldig als je iemand in elkaar trapt. Ook niet als die persoon een pedofiel of aanrander zou zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:15 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik zal je een geheim verklappen: In de gevangenis zijn ze ook allemaal onschuldig (volgens hunzelf).
Kennelijk wordt het verhaal (deels) bevestigd door de camerabeelden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 11:23 schreef Kiwi7 het volgende:
Ik geloof het verhaal niet meteen. Het slachtoffer zou zo maar iemand hebben gezoend? Vaag verhaal. Het slachtoffer zag er trouwens ook minderjarig uit.
Lijkt dat ze precies zeggen wat hun daad minder erg zou maken, en ze hebben voorbereidingstijd gehad. Hoe dan ook iemand op het spoor duwen is alsnog bizar.
Wie zegt dat die jongen die de zoen ontvangt minderjarig is, het slachtoffer is overduidelijk in de val gelokt. Alsof ze daar echte kinderen voor gebruikenquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:17 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Kennelijk wordt het verhaal (deels) bevestigd door de camerabeelden.
Wat is dat toch steeds voor merkwaardige opmerking. Ik lees dat diverse keren terugkomen in dit topic. Het station ligt niet eens echt in de Bijlmer. Het ligt vooral bij de Arena, Afas, Pathé en een heel grote woonmall.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Raar verhaal. Een pedo die een station in een achterbuurt uitkiest
Ik zeg helemaal niet dat hij minderjarig is. Zomaar iemand op de bek pakken is ook aanranding als het slachtoffer meerderjarig is.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie zegt dat die jongen die de zoen ontvangt minderjarig is, het slachtoffer is overduidelijk in de val gelokt. Alsof ze daar echte kinderen voor gebruiken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |