Ik vind het echt super vervelend wat jullie aangedaan wordt. Zomaar voor racist uitgemaakt worden is totaal onacceptabel en helmaal als het te pas en onpas gebeurt. Bij het minste of geringste is echt bizar. Hier moeten we wat mee, meningsverschillen moeten er zijn en iedereen moet zijn woordje kunnen doen als het maar fatsoenlijk gebeurt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:11 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik scheld niemand uit en ik heb jou een paar posts terug ook gequote met aantijgingen die je naar mij, en anderen deed, maar daar reageerde je niet meer op...
Dus hou dat denigrerende toontje aub achterwege..
Hiero,quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het echt super vervelend wat jullie aangedaan wordt. Zomaar voor racist uitgemaakt worden is totaal onacceptabel en helmaal als het te pas en onpas gebeurt. Bij het minste of geringste is echt bizar. Hier moeten we wat mee, meningsverschillen moeten er zijn en iedereen moet zijn woordje kunnen doen als het maar fatsoenlijk gebeurt.
Ik wil graag mijn steentje bijdragen en die persoon dan aanspreken of rapporten. Er zijn weinig negers op fok dus dan zullen het wel linkse gekkies zijn (mijn soort die meer van die agressieve negers en parasieten willen) dus dan moet ik mijn matties bestraffen toespreken. Het is totaal onacceptabel en respectloos. Het spijt mij voor wat jullie aangedaan wordt.
Ik zie het eigenlijk nooit en de zoekfunctie werkt ook niet mee. Kan je wst voorbeelden posten waar je voor racist uitgemaakt wordt?
quote:Op maandag 8 mei 2023 00:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ken beide zaken niet. Wil niet per se iets zeggen maar die zaken waren dus meer in het nieuws als dit wat al twee dagen trending is en het is vergelijkbaar? Als de datums van beide artikelen kloppen dan is er op fok niet eens een topic over geopend, niet over Urk en niet over dat Heerlen. Dus dat 'buitelen' zal wel weer meevallen.... Het kan zelfs niet eens want als hier op fok iets gevoelig ligt is als over een onbekende blanke man alleen al een suggestie gedaan wordt...
Het is gewoon weer zo'n loze claim die jullie nodig hebben om alles te linken aan huidskleur. Als er maar weer geconcludeerd kan worden dat een dader met getinte huidskleur alles zegt over een groep en de blanke man elke keer weer het slachtoffer is. Dat denken zit in jullie hoofd en er wordt alleen maar bevestiging gezocht. Dan is het volstrekt logisch dat je iets ziet.
De media is niet objectief. Dat wil ik niet stellen. Ik heb ook het gevoel dat media of instanties (enigszins) sturen.
De slimme koppen hebben al vaker aangegeven wat men moet doen om wenselijk gedrag te krijgen van iedereen. Namelijk de volksmenners isoleren bij aankomst in het land.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:38 schreef Peligrosso het volgende:
Gedrag wat wij wenselijk vinden brengt je als straatrat niets, je wordt gezien als zwak en ook zo behandeld.
Echter je gedragen zoals in die filmpjes levert je als straatknuppeltje heel veel op.
Misschien kunnen slimme koppen iets bedenken waardoor het wenselijke gedrag juist veel meer oplevert dan dat rattengedrag.
Ah je mag iemand niet wijzer op aanstellerig gedrag of een eenzijdige focus want dat is gelijk aan het woord racist. Nou ja zeg, lekker weerbaar. Dan begrijp ik wel dat ik elke dag meerdere posts zie met "je mag niks posten want dan ben je meteen een racist huilhuil"quote:
Excuus als dit tever ging. Onze alom geroemde fok-intellectueel weet het goed en wel acceptabel te verwoorden.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah je mag iemand niet wijzer op aanstellerig gedrag of een eenzijdige focus want dat is gelijk aan het woord racist. Nou ja zeg, lekker weerbaar. Dan begrijp ik wel dat ik elke dag meerdere posts zie met "je mag niks posten want dan ben je meteen een racist huilhuil"
quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Noem ons gewoon allemaal racist en log uit.
Gdv, ik ga ff lottoformulieren invullen want ik kan alles voorspellen, zoals jouw reactie..quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah je mag iemand niet wijzer op aanstellerig gedrag of een eenzijdige focus want dat is gelijk aan het woord racist. Nou ja zeg, lekker weerbaar. Dan begrijp ik wel dat ik elke dag meerdere posts zie met "je mag niks posten want dan ben je meteen een racist huilhuil"
Ok. Dus jullie kunnen allemaal niet posten wat jullie willen vanwege die ene reactie van mij?quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:38 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Gdv, ik ga ff lottoformulieren invullen want ik kan alles voorspellen, zoals jouw reactie..
Nu ben ik een aansteller en dat rechtvaardigd jouw reactie die ik hiervoor cursief maakte...
Ok...
Wat bedoelde je dan eigenlijk met dit stukje? Vooral met "dat denken zit in jullie hoofd."quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok. Dus jullie kunnen allemaal niet posten wat jullie willen vanwege die ene reactie van mij?
Ik ben niet eens een mod. Doe ik knap
Maar dat mag je niet zeggen
In Rotterdam ga ik er sowieso vanuit dat zuidplein en lijnbaan negers iets op zak hebben.quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:32 schreef Elan het volgende:
Daarom moet je je ook echt drie keer bedenken voor je met iemand gaat vechten die je bedreigt of besluit in te grijpen in een gevecht.
En net als de mocro's is het altijd in groepen. Daar begin je niks tegen. 1 tegen 1 zou je nog wat kunnen beginnen, maar als je wordt aangevallen door meerdere dan leg je het altijd af.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:58 schreef Kiwi7 het volgende:
Lager IQ, slecht opgevoed, en omringd door soortgelijke personen die Nederlanders haten.
Het gaat de komende jaren niet gezelliger worden.
Mensen met racisme hebben een ongegronde en onberedeneerde hekel aan mensen van een ander ras. In het ergste geval slaat ‘een hekel hebben aan’ door tot haat zaaien, ...quote:Op woensdag 10 mei 2023 18:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan eigenlijk met dit stukje? Vooral met "dat denken zit in jullie hoofd."
"Het is gewoon weer zo'n loze claim die jullie nodig hebben om alles te linken aan huidskleur. Als er maar weer geconcludeerd kan worden dat een dader met getinte huidskleur alles zegt over een groep en de blanke man elke keer weer het slachtoffer is. Dat denken zit in jullie hoofd en er wordt alleen maar bevestiging gezocht. Dan is het volstrekt logisch dat je iets ziet."
Dit kun je toch zelf invullen lijkt me? Je vraagt naar de bekende weg.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:11 schreef RamboDirk het volgende:
Toch raar dat week in week uit allochtonen jongeren zich misdragen en er nauwelijks ophef is. Waarom worden deze allochtonen jongeren niet gecanceld door de deug gemeenschap?
Misschien enige overreactie, maar als jij minderjarige jongens ongevraagd op de bek gaat pakken.quote:Bijlmer zoende minderjarige ongevraagd op mond'
De man die vrijdag zwaar werd mishandeld op station Amsterdam Bijlmer Arena, zou kort daarvoor een minderjarige jongen ongevraagd op zijn mond hebben gezoend. Dat schrijft Het Parool.
Een grote groep mensen sloeg en schopte vrijdagavond rond 21.25 uur een nog altijd onbekend slachtoffer op een perron van het station. Het slachtoffer werd onder meer tegen zijn hoofd getrapt terwijl hij op de grond lag. Nadat hij erin was geslaagd op te staan, werd hij op het spoor geduwd.
Verklaringen over aanranding
Beelden van het incident gingen rond op sociale media. Tot nu toe zijn zeven verdachten aangehouden. Het gaat om jongens tussen de 15 en 17 jaar oud. Drie van hen zitten nog vast.
Volgens Het Parool hebben drie verdachten aan de politie verklaard dat de man een 16-jarige jongen ongevraagd op zijn mond had gezoend. Ook zou de in elkaar geslagen man onder invloed zijn geweest van alcohol of drugs en kushandjes hebben gegeven.
De 16-jarige jongen zou met twee vrienden de man hebben aangesproken op zijn gedrag. De man zou toen de jongen opnieuw hebben aangeraakt, waarna de vechtpartij volgde. Op camerabeelden van het station die Het Parool bekeek, is te zien hoe drie jongens met het latere slachtoffer praten. Als de jongens beginnen te slaan, voegen zich tientallen andere jongeren bij de groep om mee te vechten.
Richard Sussenbach, de advocaat van de jongen die ongevraagd werd gezoend, zegt dat zijn client aangifte heeft gedaan van aanranding. "Mijn cliënt beseft nu dat hij anders had moeten reageren", zegt Sussenbach in de krant.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ling-zoen-aanranding
Ik ben in de war. Er werd me steeds verteld dat dit anti-blank racisme wasquote:Op woensdag 10 mei 2023 22:46 schreef maan_man het volgende:
Bijzondere ontwikkeling als het klopt:
[..]
Misschien enige overreactie, maar als jij minderjarige jongens ongevraagd op de bek gaat pakken.
Ja, vast.quote:Op woensdag 10 mei 2023 22:46 schreef maan_man het volgende:
Bijzondere ontwikkeling als het klopt:
[..]
“Misschien enige” jaquote:
Hoe stel je je dat cancellen dan voor? Dat ze niet meer op tv komen, geen optredens meer krijgen, hun baan kwijt raken?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:11 schreef RamboDirk het volgende:
Toch raar dat week in week uit allochtonen jongeren zich misdragen en er nauwelijks ophef is. Waarom worden deze allochtonen jongeren niet gecanceld door de deug gemeenschap?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |