abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 mei 2023 @ 16:38:22 #101
462265 Peligrosso
Radio Espantoso
pi_209091562
Gedrag wat wij wenselijk vinden brengt je als straatrat niets, je wordt gezien als zwak en ook zo behandeld.
Echter je gedragen zoals in die filmpjes levert je als straatknuppeltje heel veel op.

Misschien kunnen slimme koppen iets bedenken waardoor het wenselijke gedrag juist veel meer oplevert dan dat rattengedrag.
Autocratie bv - Anne Applebaum
Het uur van de wolven - Giuliano da Empoli
  woensdag 10 mei 2023 @ 16:40:56 #102
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_209091586
Het is niet voor niets station Amsterdam Bijlmer Arena.
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_209091807
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 16:11 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ik scheld niemand uit en ik heb jou een paar posts terug ook gequote met aantijgingen die je naar mij, en anderen deed, maar daar reageerde je niet meer op...

Dus hou dat denigrerende toontje aub achterwege..
Ik vind het echt super vervelend wat jullie aangedaan wordt. Zomaar voor racist uitgemaakt worden is totaal onacceptabel en helmaal als het te pas en onpas gebeurt. Bij het minste of geringste is echt bizar. Hier moeten we wat mee, meningsverschillen moeten er zijn en iedereen moet zijn woordje kunnen doen als het maar fatsoenlijk gebeurt.

Ik wil graag mijn steentje bijdragen en die persoon dan aanspreken of rapporten. Er zijn weinig negers op fok dus dan zullen het wel linkse gekkies zijn (mijn soort die meer van die agressieve negers en parasieten willen) dus dan moet ik mijn matties bestraffen toespreken. Het is totaal onacceptabel en respectloos. Het spijt mij voor wat jullie aangedaan wordt.

Ik zie het eigenlijk nooit en de zoekfunctie werkt ook niet mee. Kan je wst voorbeelden posten waar je voor racist uitgemaakt wordt?
pi_209091850
Gelachen om de complotmarmot.
pi_209091925
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik vind het echt super vervelend wat jullie aangedaan wordt. Zomaar voor racist uitgemaakt worden is totaal onacceptabel en helmaal als het te pas en onpas gebeurt. Bij het minste of geringste is echt bizar. Hier moeten we wat mee, meningsverschillen moeten er zijn en iedereen moet zijn woordje kunnen doen als het maar fatsoenlijk gebeurt.

Ik wil graag mijn steentje bijdragen en die persoon dan aanspreken of rapporten. Er zijn weinig negers op fok dus dan zullen het wel linkse gekkies zijn (mijn soort die meer van die agressieve negers en parasieten willen) dus dan moet ik mijn matties bestraffen toespreken. Het is totaal onacceptabel en respectloos. Het spijt mij voor wat jullie aangedaan wordt.

Ik zie het eigenlijk nooit en de zoekfunctie werkt ook niet mee. Kan je wst voorbeelden posten waar je voor racist uitgemaakt wordt?
Hiero,

quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 00:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik ken beide zaken niet. Wil niet per se iets zeggen maar die zaken waren dus meer in het nieuws als dit wat al twee dagen trending is en het is vergelijkbaar? Als de datums van beide artikelen kloppen dan is er op fok niet eens een topic over geopend, niet over Urk en niet over dat Heerlen. Dus dat 'buitelen' zal wel weer meevallen.... Het kan zelfs niet eens want als hier op fok iets gevoelig ligt is als over een onbekende blanke man alleen al een suggestie gedaan wordt...

Het is gewoon weer zo'n loze claim die jullie nodig hebben om alles te linken aan huidskleur. Als er maar weer geconcludeerd kan worden dat een dader met getinte huidskleur alles zegt over een groep en de blanke man elke keer weer het slachtoffer is. Dat denken zit in jullie hoofd en er wordt alleen maar bevestiging gezocht. Dan is het volstrekt logisch dat je iets ziet.

De media is niet objectief. Dat wil ik niet stellen. Ik heb ook het gevoel dat media of instanties (enigszins) sturen.
pi_209092008
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 16:38 schreef Peligrosso het volgende:
Gedrag wat wij wenselijk vinden brengt je als straatrat niets, je wordt gezien als zwak en ook zo behandeld.
Echter je gedragen zoals in die filmpjes levert je als straatknuppeltje heel veel op.

Misschien kunnen slimme koppen iets bedenken waardoor het wenselijke gedrag juist veel meer oplevert dan dat rattengedrag.
De slimme koppen hebben al vaker aangegeven wat men moet doen om wenselijk gedrag te krijgen van iedereen. Namelijk de volksmenners isoleren bij aankomst in het land.
pi_209092107
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:17 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Hiero,
[..]

Ah je mag iemand niet wijzer op aanstellerig gedrag of een eenzijdige focus want dat is gelijk aan het woord racist. Nou ja zeg, lekker weerbaar. Dan begrijp ik wel dat ik elke dag meerdere posts zie met "je mag niks posten want dan ben je meteen een racist huilhuil"
pi_209092164
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ah je mag iemand niet wijzer op aanstellerig gedrag of een eenzijdige focus want dat is gelijk aan het woord racist. Nou ja zeg, lekker weerbaar. Dan begrijp ik wel dat ik elke dag meerdere posts zie met "je mag niks posten want dan ben je meteen een racist huilhuil"
Excuus als dit tever ging. Onze alom geroemde fok-intellectueel weet het goed en wel acceptabel te verwoorden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Noem ons gewoon allemaal racist en log uit.
pi_209092206
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Gdv, ik ga ff lottoformulieren invullen want ik kan alles voorspellen, zoals jouw reactie..

Nu ben ik een aansteller en dat rechtvaardigd jouw reactie die ik hiervoor cursief maakte...

Ok...

:')
pi_209092448
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:38 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Gdv, ik ga ff lottoformulieren invullen want ik kan alles voorspellen, zoals jouw reactie..

Nu ben ik een aansteller en dat rechtvaardigd jouw reactie die ik hiervoor cursief maakte...

Ok...

:')
Ok. Dus jullie kunnen allemaal niet posten wat jullie willen vanwege die ene reactie van mij?

Ik ben niet eens een mod. Doe ik knap

Maar dat mag je niet zeggen
pi_209092455
Lager IQ, slecht opgevoed, en omringd door soortgelijke personen die Nederlanders haten.

Het gaat de komende jaren niet gezelliger worden.
  woensdag 10 mei 2023 @ 18:10:01 #112
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_209092529
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ok. Dus jullie kunnen allemaal niet posten wat jullie willen vanwege die ene reactie van mij?

Ik ben niet eens een mod. Doe ik knap

Maar dat mag je niet zeggen
Wat bedoelde je dan eigenlijk met dit stukje? Vooral met "dat denken zit in jullie hoofd."

"Het is gewoon weer zo'n loze claim die jullie nodig hebben om alles te linken aan huidskleur. Als er maar weer geconcludeerd kan worden dat een dader met getinte huidskleur alles zegt over een groep en de blanke man elke keer weer het slachtoffer is. Dat denken zit in jullie hoofd en er wordt alleen maar bevestiging gezocht. Dan is het volstrekt logisch dat je iets ziet."
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209092801
https://www.ad.nl/delft/t(...)een-varken~a4c86d9c/

De ratten zijn opgepakt. Allen minderjarig, dus ze krijgen geen straf.
pi_209092823
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 16:32 schreef Elan het volgende:
Daarom moet je je ook echt drie keer bedenken voor je met iemand gaat vechten die je bedreigt of besluit in te grijpen in een gevecht.
In Rotterdam ga ik er sowieso vanuit dat zuidplein en lijnbaan negers iets op zak hebben.

Maken dat je wegkomt is altijd de beste manier van verdedigen. Je hoeft maar tegen een vuist aan te lopen om er de rest van je leven last van te hebben. Het is het nooit waard.
pi_209092835
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:58 schreef Kiwi7 het volgende:
Lager IQ, slecht opgevoed, en omringd door soortgelijke personen die Nederlanders haten.

Het gaat de komende jaren niet gezelliger worden.
En net als de mocro's is het altijd in groepen. Daar begin je niks tegen. 1 tegen 1 zou je nog wat kunnen beginnen, maar als je wordt aangevallen door meerdere dan leg je het altijd af.
pi_209092898
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 18:10 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Wat bedoelde je dan eigenlijk met dit stukje? Vooral met "dat denken zit in jullie hoofd."

"Het is gewoon weer zo'n loze claim die jullie nodig hebben om alles te linken aan huidskleur. Als er maar weer geconcludeerd kan worden dat een dader met getinte huidskleur alles zegt over een groep en de blanke man elke keer weer het slachtoffer is. Dat denken zit in jullie hoofd en er wordt alleen maar bevestiging gezocht. Dan is het volstrekt logisch dat je iets ziet."
Mensen met racisme hebben een ongegronde en onberedeneerde hekel aan mensen van een ander ras. In het ergste geval slaat ‘een hekel hebben aan’ door tot haat zaaien, ...
1) Aanhanger van de rassentheorie 2) Discriminant 3) Discrimineerder 4) Rassenhater 5) Voorstander van racisme 6) Vreemdelingenhater
iemand die op een negatieve manier onderscheid maakt tussen mensen op grond van hun ras; iemand die discrimineert op grond van ras; iemand die zich schuldig maakt aan

opvatting dat mensen met een bepaalde huidskleur beter zouden zijn dan mensen met een andere kleur, gebruikt als rechtvaardiging om mensen met een andere kleur slecht te behandelen

Lijkt mij iets anders ook al begrijp ik best toines weerstand maar ik ga hier niet de redelijke harry uithangen tegen een volstrekt onredelijk figuur
  woensdag 10 mei 2023 @ 22:41:06 #117
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209096329
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:11 schreef RamboDirk het volgende:
Toch raar dat week in week uit allochtonen jongeren zich misdragen en er nauwelijks ophef is. Waarom worden deze allochtonen jongeren niet gecanceld door de deug gemeenschap?
Dit kun je toch zelf invullen lijkt me? Je vraagt naar de bekende weg.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209096400
Bijzondere ontwikkeling als het klopt:

quote:
Bijlmer zoende minderjarige ongevraagd op mond'

De man die vrijdag zwaar werd mishandeld op station Amsterdam Bijlmer Arena, zou kort daarvoor een minderjarige jongen ongevraagd op zijn mond hebben gezoend. Dat schrijft Het Parool.

Een grote groep mensen sloeg en schopte vrijdagavond rond 21.25 uur een nog altijd onbekend slachtoffer op een perron van het station. Het slachtoffer werd onder meer tegen zijn hoofd getrapt terwijl hij op de grond lag. Nadat hij erin was geslaagd op te staan, werd hij op het spoor geduwd.

Verklaringen over aanranding
Beelden van het incident gingen rond op sociale media. Tot nu toe zijn zeven verdachten aangehouden. Het gaat om jongens tussen de 15 en 17 jaar oud. Drie van hen zitten nog vast.

Volgens Het Parool hebben drie verdachten aan de politie verklaard dat de man een 16-jarige jongen ongevraagd op zijn mond had gezoend. Ook zou de in elkaar geslagen man onder invloed zijn geweest van alcohol of drugs en kushandjes hebben gegeven.

De 16-jarige jongen zou met twee vrienden de man hebben aangesproken op zijn gedrag. De man zou toen de jongen opnieuw hebben aangeraakt, waarna de vechtpartij volgde. Op camerabeelden van het station die Het Parool bekeek, is te zien hoe drie jongens met het latere slachtoffer praten. Als de jongens beginnen te slaan, voegen zich tientallen andere jongeren bij de groep om mee te vechten.

Richard Sussenbach, de advocaat van de jongen die ongevraagd werd gezoend, zegt dat zijn client aangifte heeft gedaan van aanranding. "Mijn cliënt beseft nu dat hij anders had moeten reageren", zegt Sussenbach in de krant.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ling-zoen-aanranding
Misschien enige overreactie, maar als jij minderjarige jongens ongevraagd op de bek gaat pakken.
  woensdag 10 mei 2023 @ 23:00:30 #119
497997 Strijder_
Waar ligt jouw grens?
pi_209096541
Pedo dus :r
pi_209096568
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 22:46 schreef maan_man het volgende:
[..]
Misschien enige overreactie, maar als jij minderjarige jongens ongevraagd op de bek gaat pakken.
Ik ben in de war. Er werd me steeds verteld dat dit anti-blank racisme was :?
pi_209096693
quote:
[..]

Ja, vast.
  woensdag 10 mei 2023 @ 23:33:08 #122
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_209096819
quote:
Misschien enige overreactie,
“Misschien enige” ja :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_209096880
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:11 schreef RamboDirk het volgende:
Toch raar dat week in week uit allochtonen jongeren zich misdragen en er nauwelijks ophef is. Waarom worden deze allochtonen jongeren niet gecanceld door de deug gemeenschap?
Hoe stel je je dat cancellen dan voor? Dat ze niet meer op tv komen, geen optredens meer krijgen, hun baan kwijt raken?
pi_209097431
Pedoverhaal klinkt wel vreemd. En als iemand dat doet kun je ook met 1 of 2 even flink klappen.
Purr.
pi_209097583
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 23:00 schreef Strijder_ het volgende:
Ja, is de man al opgepakt?
Go hard or go home
pi_209097590
Het lijken idd wel goudeerlijke jongens te zijn. Rechtvaardig en intelligent.
Ik geloof ze gelijk.
Go hard or go home
  Redactie Sport donderdag 11 mei 2023 @ 06:53:18 #127
274204 crew  Mexicanobakker
pi_209097638
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 23:00 schreef Strijder_ het volgende:
Oja, die zijn vogelvrij en dan mag je alles in eigen hand nemen. Even vergeten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_209097707
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 05:16 schreef Purrito het volgende:
Pedoverhaal klinkt wel vreemd. En als iemand dat doet kun je ook met 1 of 2 even flink klappen.
Inderdaad even een paar meppen maar niet met 10 man iemand verrot schoppen
pi_209097971
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 05:16 schreef Purrito het volgende:
Dit zijn pubers uit achterstandswijken van 12-14. Denk je dat deze mongolen goed onderzoek hebben verricht om deze verdachtmaking hard te maken?
pi_209098111
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 23:02 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik ben in de war. Er werd me steeds verteld dat dit anti-blank racisme was :?
Ik zal je een geheim verklappen: In de gevangenis zijn ze ook allemaal onschuldig (volgens hunzelf).
pi_209098428
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 23:13 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Ja, vast.
Ik durf niet heel stellig te zeggen wat er klopt. Kan mij alleen herinneren dat er een tijd geleden ook gedoe was met een dronken Pool, een Haagse tram en wat jongeren. Land was ook een week verontwaardigd. Daarna bleek het verhaal toch iets genuanceerder.

Dus ik wacht even rustig af voordat ik een mening vorm.
pi_209099464
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 18:45 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
In Rotterdam ga ik er sowieso vanuit dat zuidplein en lijnbaan negers iets op zak hebben.

Maken dat je wegkomt is altijd de beste manier van verdedigen. Je hoeft maar tegen een vuist aan te lopen om er de rest van je leven last van te hebben. Het is het nooit waard.
Ja je hoeft op die plekken echt niet met je vechtsport skills aan te komen. Tegelijkertijd geeft het dat soort figuren wel extreem veel macht, die opa in dat filmpje met dat hondje heeft misschien kleinkinderen waar hij nog van wil genieten.

Het enige wat je dus rest is de vernedering ondergaan en hopen dat ze je een beetje sparen en je in elk geval lichamelijk ongeschonden uit de strijd komt. Nou geloof ik helemaal niet altijd maar in zwaarder straffen, maar dat soort idioten komen er over het algemeen wel heel mals vanaf met hooguit een taakstrafje of een boete. Terwijl de impact op slachtoffers enorm groot is.
blablablabla
  donderdag 11 mei 2023 @ 11:17:48 #133
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209099932
Wat een gek verhaal als het waar is. Dan is het wel te begrijpen dat het slachtoffer zich niet meldt.
pi_209099969
Ik geloof het verhaal niet meteen. Het slachtoffer zou zo maar iemand hebben gezoend? Vaag verhaal. Het slachtoffer zag er trouwens ook minderjarig uit.

Lijkt dat ze precies zeggen wat hun daad minder erg zou maken, en ze hebben voorbereidingstijd gehad. Hoe dan ook iemand op het spoor duwen is alsnog bizar.
  donderdag 11 mei 2023 @ 11:25:20 #136
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209099997
Waren er nou echt geen andere mensen op het station die dit verhaal kunnen bevestigen of ontkrachten ?
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 11 mei 2023 @ 11:30:33 #137
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209100064
quote:
15s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:25 schreef Enchanter het volgende:
Waren er nou echt geen andere mensen op het station die dit verhaal kunnen bevestigen of ontkrachten ?
Je bedoelt fatsoenlijke mensen, 's avonds op een station in de ghetto?
pi_209100149
Zou die etterbakken vooral niet zomaar geloven.

Maar dat opheldering nodig is, moge duidelijk zijn. Zo zou het slachtoffer tegen een getuige hebben gezegd dat die de politie niet moet bellen. Sowieso is het op z'n minst opmerkelijk dat het slachtoffer zich nog niet heeft gemeld, gezien de beestachtige wijze waarop hij is toegetakeld en de media-aandacht die het heeft gegenereerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 11 mei 2023 @ 12:09:31 #139
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209100572
Een hele opmerkelijke wending. Het was natuurlijk ook wat vreemd dat het slachtoffer zelf stil bleef terwijl hij zo werd toegetakeld. Ik had zelf het idee dat hij wellicht iets racistisch had gezegd waardoor het allemaal was ontstaan, maar dit gaat natuurlijk ook alle perken te buiten als het zou kloppen. Dit doet het in elkaar slaan van deze man natuurlijk niet rechtvaardigen, dat tuig moet gewoon vervolgd worden en heel lang zitten, maar het is wel een bizarre situatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209101242
Geen beelden van de man die de jongen kust?

Dat hij geen politie erbij wilde kan ook zijn dat hij illegaal hier verblijft. Illegalen zijn als de dood voor de politie.

Maar goed, ik neem aan dat er genoeg beelden op camera zijn vastgelegd en niet alleen van het aanspreken van betreffende kerel.
pi_209101377
Raar verhaal. Een pedo die een station in een achterbuurt uitkiest om random minderjarigen te zoenen, waarop omstanders zich verenigen? Ik vraag me toch of dit verhaal niet wat meer in het midden ligt. Als dit bijvoorbeeld om zogenaamde pedohunters zou gaan die vooropgezet vieze mannetjes lokken, zou het zowel verklaren waarom het slachtoffer zich op die plek bevond (op een station afspreken voor een "afspraakje" is immers niet gek) en zich niet gemeld heeft, maar ook waarom de omstanders er zo alert als groepje bovenop sprongen.
pi_209101386
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:17 schreef slashdotter3 het volgende:
Tering wat een plottwist! _O-
Nu vind ik het terecht dat die gast klappen krijgt.
Eigen rechter spelen en iemand op het spoor gooien?
We hebben een justitioneel apparaat opgetuigd wat jaarlijks miljarden kost.
blablablabla
pi_209101416
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:30 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Je bedoelt fatsoenlijke mensen, 's avonds op een station in de ghetto?
's Avonds na een uitverkocht concert van Arctic Monkeys bedoel je?
pi_209101429
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 08:15 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik zal je een geheim verklappen: In de gevangenis zijn ze ook allemaal onschuldig (volgens hunzelf).
Je bent niet onschuldig als je iemand in elkaar trapt. Ook niet als die persoon een pedofiel of aanrander zou zijn.
pi_209101438
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 11:23 schreef Kiwi7 het volgende:
Ik geloof het verhaal niet meteen. Het slachtoffer zou zo maar iemand hebben gezoend? Vaag verhaal. Het slachtoffer zag er trouwens ook minderjarig uit.

Lijkt dat ze precies zeggen wat hun daad minder erg zou maken, en ze hebben voorbereidingstijd gehad. Hoe dan ook iemand op het spoor duwen is alsnog bizar.
Kennelijk wordt het verhaal (deels) bevestigd door de camerabeelden.
pi_209101471
Een paar trappen of schoppen zou ik nog wel begrijpen. Maar zo lang erop doorgaan met zoveel mensen? en dan ook nog eens op het spoor gooien (doodslag)....

Mja het is Nederland dus het zal wel een "foei niet meer doen" worden.
pi_209101487
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 13:17 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Kennelijk wordt het verhaal (deels) bevestigd door de camerabeelden.
Wie zegt dat die jongen die de zoen ontvangt minderjarig is, het slachtoffer is overduidelijk in de val gelokt. Alsof ze daar echte kinderen voor gebruiken
blablablabla
pi_209101506
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 13:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Raar verhaal. Een pedo die een station in een achterbuurt uitkiest
Wat is dat toch steeds voor merkwaardige opmerking. Ik lees dat diverse keren terugkomen in dit topic. Het station ligt niet eens echt in de Bijlmer. Het ligt vooral bij de Arena, Afas, Pathé en een heel grote woonmall.

Ben je er überhaupt ooit geweest, of roep je alleen dingen omdat je een bepaald beeld hebt bij het woordje Bijlmer?
pi_209101510
Ik geloof die claim dus echt niet.
pi_209101532
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 13:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Wie zegt dat die jongen die de zoen ontvangt minderjarig is, het slachtoffer is overduidelijk in de val gelokt. Alsof ze daar echte kinderen voor gebruiken
Ik zeg helemaal niet dat hij minderjarig is. Zomaar iemand op de bek pakken is ook aanranding als het slachtoffer meerderjarig is.

Verder is helemaal niet overduidelijk dat hij in de val gelokt is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')