Echt hoor wat vermoeiendquote:Op maandag 8 mei 2023 15:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Goeie genade!
Het ging over de inhoud van die achterlijke mail die Zoe net stuurde!
Heb ik het over een domme mail van Zoe, maak ik zelf een domme typoquote:Op maandag 8 mei 2023 15:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Eens, alleen moest ik 3x lezen. net = nat
Ik begrijp niet dat mannen niet zien dat ze over de bril piesen en het niet schoonmaken. Echt heel goor voor een ander! Ze kunnen ook gewoon gaan zitten, is ook beter.quote:
Totaal uit de toonquote:Op maandag 8 mei 2023 15:04 schreef Ebinas het volgende:
1 maar even niet aanklikken
Gratis advies, Eunice zingt
Nou ja, deze valt niet in de categorie dom, dom, dom.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb ik het over een domme mail van Zoe, maak ik zelf een domme typo![]()
Aangepast! Thanks!
Sommige mannen vinden zichzelf daar te mannelijk voor.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mannen niet zien dat ze over de bril piesen en het niet schoonmaken. Echt heel goor voor een ander! Ze kunnen ook gewoon gaan zitten, is ook beter.
Karmaquote:Op maandag 8 mei 2023 15:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb ik het over een domme mail van Zoe, maak ik zelf een domme typo![]()
Aangepast! Thanks!
Dan is het briefje ook niet voor hun bestemdquote:Op maandag 8 mei 2023 15:06 schreef Flow3r het volgende:
Als die mannen alleen gaan piesen en niet gaan zitten zien ze het briefje niet
En dat zijn dus precies die mannen, want als ze gaan zitten is het probleem er niet.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:06 schreef Flow3r het volgende:
Als die mannen alleen gaan piesen en niet gaan zitten zien ze het briefje niet
Vergeet het klimrek van 1600 euro nietquote:Op maandag 8 mei 2023 15:09 schreef freaky40 het volgende:
Dat zwembad wordt maar niet gebruikt, zijn toch best wat dagen geweest dat ze er in hadden gekund.
Het bezit van de zaak, is het einde van het vermaak... hebbehebbehebbe.. klaarquote:Op maandag 8 mei 2023 15:09 schreef freaky40 het volgende:
Dat zwembad wordt maar niet gebruikt, zijn toch best wat dagen geweest dat ze er in hadden gekund.
Daarvan had ik wel verwacht dat ze het op z'n minst als wasrek zouden gebruiken, goed weer voor geweest.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vergeet het klimrek van 1600 euro niet
Kijk eens op stream 2quote:Op maandag 8 mei 2023 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vergeet het klimrek van 1600 euro niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |