Nou dit dus.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:26 schreef detaris het volgende:
Het is aan de ouders om te bepalen waar zij zich wel of niet prettig bij voelen als het gaat over waar en bij wie zij hun kinderen onderbrengen.
Goed punt idd...je word als man helemaal gek in zo'n kippenhok. Je kan beter als enige vrouw tussen de mannen zitten volgens mij.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:38 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
En het merendeel van je collega's is vrouw. Dat klinkt leuk, totdat je het een week geprobeerd hebt. Dat gemiep en gezever
Het was Azula zélf die haar kind breed uitgemeten in de discussie bracht hoorquote:Op donderdag 11 mei 2023 07:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Of je houdt gewoon haar kind buiten de discussie tenzij je iemand gewoon even goed wil raken. Grote boi.
Wat een gekke discussie is dit geworden en gaat ook nergens meer over het onderwerp.
Wanneer je veel misbruik hoort en tegenkomt in je directe omgeving dan begrijp ik wel dat je beeld ietwat anders wordt. Misschien ten goede en misschien verknipt. Het komt voort uit beschermingsdrang en dat heeft elke ouder. Zelfs vaders.
Heel veel vrouwen hebben dat ook niet overigens.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:35 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk eigenlijk dat mannen sowieso niet zo aangetrokken zijn tot dit werk. Mannen hebben dat plezier om voor een ander te zorgen niet zo in zich denk ik. Net als er weinig vrouwen zin hebben in nerdy werkzaamheden.
Inderdaad, alsof er geen vrouwelijke smeerlappen zijn. Maar die kunnen waarschijnlijk ongestraft doorgaan omdat het een blinde vlek is.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:16 schreef Monolith het volgende:
De maatschappij is ook volstrekt paranoïde geworden voor wat betreft mannen in beroepen waarbij ze mogelijkerwijs alleen zijn met kinderen. Probleem van dat soort sectoren is dat ze doorgaans ook vrouwensalarissen bieden en daarmee al een stuk minder interessant zijn voor mannen.
Euh ja, nogal wiedes. Dat kind probeert ze immers te beschermen omdat ze nogal een andere kijk heeft gekregen. Geen enkele reden om vervolgens dat kind te gaan beledigen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Het was Azula zélf die haar kind breed uitgemeten in de discussie bracht hoor![]()
De vraag of ze d’r eigen kerel wél alleen met d’r kind vertrouwt, is absoluut legitiem, gezien wat ze hier allemaal poneert.
En ….. het topic gaat over stigmatisering. Fijn dat jij de critici veroordeelt.
Goed dat je Azula veroordeelt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:56 schreef Noek het volgende:
Ik bekritiseer mensen die hun punt willen maken over de rug van een kind.
Het kind wordt niet beledigd, het kind wordt gevormd, door haar. Maar dát mag dus niet benoemd worden?quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Euh ja, nogal wiedes. Dat kind probeert ze immers te beschermen omdat ze nogal een andere kijk heeft gekregen. Geen enkele reden om vervolgens dat kind te gaan beledigen.
Ik bekritiseer mensen die hun punt willen maken over de rug van een kind. Kneuzengedrag.
Dus je hebt ook een probleem met mannelijke kinderartsen en verloskundigen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 09:14 schreef Solotovski het volgende:
Ik vertrouw mannen die met kleine kinderen willen werken niet.
Volgens mij ging dit topic over mannen werkzaam bij een kinderopvang?quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:05 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dus je hebt ook een probleem met mannelijke kinderartsen en verloskundigen?
Geweldig, nou heb ik nooit overwogen om in die sector te gaan werken, maar jouw soort maakt ook wel duidelijk dat je als man maar beter niet daar kunt gaan werken. Want per definitie wordt je op een lijn gezet met een kinderverkrachter.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ja Robert M. was een enorm succes!!! Bah.
Want dat is een ander soort mannen dan andere mannen die in andere beroepstakken met kinderen werken natuurlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens mij ging dit topic over mannen werkzaam bij een kinderopvang?
‘jouw soort’, whut? Beetje zoals ‘jouw soort’ schijnbaar ‘pedofielen’ zijn?quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Geweldig, nou heb ik nooit overwogen om in die sector te gaan werken, maar jouw soort maakt ook wel duidelijk dat je als man maar beter niet daar kunt gaan werken. Want per definitie wordt je op een lijn gezet met een kinderverkrachter.
Vrouwen kunnen de stres van de kinderen niet aan.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:12 schreef Grishenko_ het volgende:
O, dan zijn mannen ineens een verrijking op de werkvloer? Apart, jarenlang heb ik juist het tegenoverstelde gehoord.
Klinkt als een plan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 08:37 schreef Hexagon het volgende:
En van die hysterische ouders die in iedere man een pedofiel zien moeten ze gewoon op een zwarte lijst zetten van mensen die hun recht op kinderopvang verspeeld hebben.
En graag ook een permban op Facebook.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:42 schreef Azula2.0 het volgende:
Mijn basisschool leraar bleek nadat hij zelfmoord heeft gepleegd ook de kinderverkrachter en -moordenaar van een cold case te zijn en andere onopgeloste misbruikzaken na DNA onderzoek.
De schijn werkt gewoon een beetje tegen en ouders beschermen nou eenmaal graag zoveel mogelijk hun kinderen hier tegen. Nogmaals, fuck de gevoelens van mannen wat dit betreft. Ik kan er echt niet om wakker liggen en al helemaal niet gezien de meeste mannen toch niet in een Kdv willen werken.
Ouders die meedoen aan dit soort hysterische vedrachtmakingen naar KDV-mannen gewoon op de zwarte lijst zetten dat ze geen kinderopvang meer krijgen. Kunnen ze daar ook niet misbruikt worden moet je maar denken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 07:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou dit dus.
Er zijn geen mannen op de kdv van mijn kind en ik weet dat die er ook niet gaan komen.
Problem solved.
Precies.quote:Op woensdag 10 mei 2023 08:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Want vrouwen kunnen geen misbruik plegen natuurlijk…. Wat een achterhaalde onzin
Inderdaad voel ik mede door dit soort gezeik geen enkele behoefte om welk beroep dan ook met kinderen te doen. Ik heb geen zin in de constante stress over een hysterische moeder die denkt dat er van alles gebeurt wat niet aan de orde is.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
Nee lekker weg blijven met dit soort werk .
Niks voor niks dat er te kort is met vakken waar je met kinderen werkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |