abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 mei 2023 @ 07:26:53 #126
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_209097803
Het is aan de ouders om te bepalen waar zij zich wel of niet prettig bij voelen als het gaat over waar en bij wie zij hun kinderen onderbrengen.
  Miss 200.000.000! donderdag 11 mei 2023 @ 07:31:20 #127
367000 roos94
pi_209097825
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 07:26 schreef detaris het volgende:
Het is aan de ouders om te bepalen waar zij zich wel of niet prettig bij voelen als het gaat over waar en bij wie zij hun kinderen onderbrengen.
Nou dit dus.

Er zijn geen mannen op de kdv van mijn kind en ik weet dat die er ook niet gaan komen.

Problem solved.
pi_209098216
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 13:38 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
En het merendeel van je collega's is vrouw. Dat klinkt leuk, totdat je het een week geprobeerd hebt. Dat gemiep en gezever :{w
Goed punt idd...je word als man helemaal gek in zo'n kippenhok. Je kan beter als enige vrouw tussen de mannen zitten volgens mij.
pi_209098268
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 07:02 schreef Noek het volgende:

[..]
Of je houdt gewoon haar kind buiten de discussie tenzij je iemand gewoon even goed wil raken. Grote boi.

Wat een gekke discussie is dit geworden en gaat ook nergens meer over het onderwerp.
Wanneer je veel misbruik hoort en tegenkomt in je directe omgeving dan begrijp ik wel dat je beeld ietwat anders wordt. Misschien ten goede en misschien verknipt. Het komt voort uit beschermingsdrang en dat heeft elke ouder. Zelfs vaders. :')
Het was Azula zélf die haar kind breed uitgemeten in de discussie bracht hoor :{w

De vraag of ze d’r eigen kerel wél alleen met d’r kind vertrouwt, is absoluut legitiem, gezien wat ze hier allemaal poneert.

En ….. het topic gaat over stigmatisering. Fijn dat jij de critici veroordeelt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 11 mei 2023 @ 08:35:48 #130
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209098279
Ik denk eigenlijk dat mannen sowieso niet zo aangetrokken zijn tot dit werk. Mannen hebben dat plezier om voor een ander te zorgen niet zo in zich denk ik. Net als er weinig vrouwen zin hebben in nerdy werkzaamheden.
  donderdag 11 mei 2023 @ 08:37:13 #131
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209098281
En van die hysterische ouders die in iedere man een pedofiel zien moeten ze gewoon op een zwarte lijst zetten van mensen die hun recht op kinderopvang verspeeld hebben.
pi_209098377
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 08:35 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk eigenlijk dat mannen sowieso niet zo aangetrokken zijn tot dit werk. Mannen hebben dat plezier om voor een ander te zorgen niet zo in zich denk ik. Net als er weinig vrouwen zin hebben in nerdy werkzaamheden.
Heel veel vrouwen hebben dat ook niet overigens.
Het is part of the job. Voor hun plezier zuipen ze zichzelf liever onder de tafel om er vervolgens op te gaan dansen in hun bh. We weten t verschil wel.
Go hard or go home
  donderdag 11 mei 2023 @ 08:56:04 #133
503527 Rustin_
Suum Cuique
pi_209098391
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 11:16 schreef Monolith het volgende:
De maatschappij is ook volstrekt paranoïde geworden voor wat betreft mannen in beroepen waarbij ze mogelijkerwijs alleen zijn met kinderen. Probleem van dat soort sectoren is dat ze doorgaans ook vrouwensalarissen bieden en daarmee al een stuk minder interessant zijn voor mannen.
Inderdaad, alsof er geen vrouwelijke smeerlappen zijn. Maar die kunnen waarschijnlijk ongestraft doorgaan omdat het een blinde vlek is.
Where the road is dark and the seed is sowed
Where the gun is cocked and the bullet's cold
Where the miles are marked in the blood and gold
I'll meet you further on up the road
pi_209098396
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 08:33 schreef r_one het volgende:

[..]
Het was Azula zélf die haar kind breed uitgemeten in de discussie bracht hoor :{w

De vraag of ze d’r eigen kerel wél alleen met d’r kind vertrouwt, is absoluut legitiem, gezien wat ze hier allemaal poneert.

En ….. het topic gaat over stigmatisering. Fijn dat jij de critici veroordeelt.
Euh ja, nogal wiedes. Dat kind probeert ze immers te beschermen omdat ze nogal een andere kijk heeft gekregen. Geen enkele reden om vervolgens dat kind te gaan beledigen.

Ik bekritiseer mensen die hun punt willen maken over de rug van een kind. Kneuzengedrag.
Go hard or go home
pi_209098415
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 08:56 schreef Noek het volgende:
Ik bekritiseer mensen die hun punt willen maken over de rug van een kind.
Goed dat je Azula veroordeelt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_209098446
quote:
1s.gif Op donderdag 11 mei 2023 08:56 schreef Noek het volgende:

[..]
Euh ja, nogal wiedes. Dat kind probeert ze immers te beschermen omdat ze nogal een andere kijk heeft gekregen. Geen enkele reden om vervolgens dat kind te gaan beledigen.

Ik bekritiseer mensen die hun punt willen maken over de rug van een kind. Kneuzengedrag.
Het kind wordt niet beledigd, het kind wordt gevormd, door haar. Maar dát mag dus niet benoemd worden?

Het kind beschermt ze echt niet door allerlei hysterische theorieën op Fok! te posten. Is weinig ‘wiedes’ aan.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_209098558
Ik vertrouw mannen die met kleine kinderen willen werken niet.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_209098636
Op de KDV van mijn kinderen werkt 1 man, hij is ook nog homo. Dus dan zal hij wel dubbel argwanend worden bekeken door menig ouder.

Maar goed, ik heb totaal geen enkel probleem met die man, bovendien zijn er altijd wel minimaal 2 mensen op een groep kinderen qua toezicht.

Ik heb ook altijd wel veel respect voor het personeel, je moet er maar zin in hebben de hele dag gejengel van kinderen en luiers verschonen. Niet heel veel mannen zullen daar zin in hebben.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 11 mei 2023 @ 13:05:08 #139
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_209101295
quote:
10s.gif Op donderdag 11 mei 2023 09:14 schreef Solotovski het volgende:
Ik vertrouw mannen die met kleine kinderen willen werken niet.
Dus je hebt ook een probleem met mannelijke kinderartsen en verloskundigen?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_209101359
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 13:05 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Dus je hebt ook een probleem met mannelijke kinderartsen en verloskundigen?
Volgens mij ging dit topic over mannen werkzaam bij een kinderopvang?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_209101632
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ja Robert M. was een enorm succes!!! Bah.
Geweldig, nou heb ik nooit overwogen om in die sector te gaan werken, maar jouw soort maakt ook wel duidelijk dat je als man maar beter niet daar kunt gaan werken. Want per definitie wordt je op een lijn gezet met een kinderverkrachter.
  donderdag 11 mei 2023 @ 13:35:57 #142
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_209101668
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 13:10 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Volgens mij ging dit topic over mannen werkzaam bij een kinderopvang?
Want dat is een ander soort mannen dan andere mannen die in andere beroepstakken met kinderen werken natuurlijk.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_209103050
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 13:31 schreef HiZ het volgende:

[..]
Geweldig, nou heb ik nooit overwogen om in die sector te gaan werken, maar jouw soort maakt ook wel duidelijk dat je als man maar beter niet daar kunt gaan werken. Want per definitie wordt je op een lijn gezet met een kinderverkrachter.
‘jouw soort’, whut? Beetje zoals ‘jouw soort’ schijnbaar ‘pedofielen’ zijn?
U MAD?
pi_209103088
quote:
99s.gif Op donderdag 11 mei 2023 00:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Uit wat voor milieu kom jij? :')
Migratiemilieu denk ik
pi_209103326
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 11:12 schreef Grishenko_ het volgende:
O, dan zijn mannen ineens een verrijking op de werkvloer? Apart, jarenlang heb ik juist het tegenoverstelde gehoord.
Vrouwen kunnen de stres van de kinderen niet aan.
Vrouw is veel emotioneel dan een man.
Daarom kan beter een man dat gaan doen.
Kinderen van naturen kijk ook naar de man op .
Als de persoon die de baas is .
Tot dat de kinderen gaan puberen en dan is de baas in huis juist een last post en gaan ze er tegen in.

Maar goed.
Welke man wil nu nog met kinderen werken
Voor je het weet word je voor alles beschuldigd.
Beter van weg blijven en lekker de vrouwen laten doen.
pi_209103394
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 08:37 schreef Hexagon het volgende:
En van die hysterische ouders die in iedere man een pedofiel zien moeten ze gewoon op een zwarte lijst zetten van mensen die hun recht op kinderopvang verspeeld hebben.
Klinkt als een plan.
pi_209103415
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 16:03 schreef HiZ het volgende:

[..]
Klinkt als een plan.
En graag ook een permban op Facebook.
.
  donderdag 11 mei 2023 @ 16:23:58 #148
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209103578
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:42 schreef Azula2.0 het volgende:
Mijn basisschool leraar bleek nadat hij zelfmoord heeft gepleegd ook de kinderverkrachter en -moordenaar van een cold case te zijn en andere onopgeloste misbruikzaken na DNA onderzoek.

De schijn werkt gewoon een beetje tegen en ouders beschermen nou eenmaal graag zoveel mogelijk hun kinderen hier tegen. Nogmaals, fuck de gevoelens van mannen wat dit betreft. Ik kan er echt niet om wakker liggen en al helemaal niet gezien de meeste mannen toch niet in een Kdv willen werken.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 07:31 schreef roos94 het volgende:

[..]
Nou dit dus.

Er zijn geen mannen op de kdv van mijn kind en ik weet dat die er ook niet gaan komen.

Problem solved.
Ouders die meedoen aan dit soort hysterische vedrachtmakingen naar KDV-mannen gewoon op de zwarte lijst zetten dat ze geen kinderopvang meer krijgen. Kunnen ze daar ook niet misbruikt worden moet je maar denken.

Probleem opgelost.
pi_209103652
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:33 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Want vrouwen kunnen geen misbruik plegen natuurlijk…. Wat een achterhaalde onzin
Precies.
Integendeel momenteel zijn er veel vrouwelijke misbruikers al gepakt.
Vaak gaat het dan over tieners.
Maar laatse was een man en zijn vrouw veroordeeld wegens oppas van kinderen.

Nee mensen die kinderen willen misbruiken zoeken juist werk waar ze met kinderen in aanraking komen.

En mensen die gewoon met kinderen werken. Die niet voor misbruik gaan maar graag met kinderen werken.
Moet oppassen door achterlijke ouders.

Nee lekker weg blijven met dit soort werk .
Niks voor niks dat er te kort is met vakken waar je met kinderen werkt.
  donderdag 11 mei 2023 @ 22:28:50 #150
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_209111398
quote:
0s.gif Op donderdag 11 mei 2023 16:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
Nee lekker weg blijven met dit soort werk .
Niks voor niks dat er te kort is met vakken waar je met kinderen werkt.
Inderdaad voel ik mede door dit soort gezeik geen enkele behoefte om welk beroep dan ook met kinderen te doen. Ik heb geen zin in de constante stress over een hysterische moeder die denkt dat er van alles gebeurt wat niet aan de orde is.

En ik vermoed dat meer mannen er zo over denken en daarom wel 10 keer nadenken over dit soort beroepen
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')