Iets met 'Vrouwen redden het seizoen' of 'Toch nog een schaaltje'quote:Op maandag 8 mei 2023 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was puur toeval maar wat had jij gewild als TT?
Vrouwenvoetbal is zonde van het gras.quote:Op maandag 8 mei 2023 08:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iets met 'Vrouwen redden het seizoen' of 'Toch nog een schaaltje'
Kleine verwijzing naar de vrouwen.
Dan maar goed dat ik het gekaapt hebquote:Op maandag 8 mei 2023 08:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iets met 'Vrouwen redden het seizoen' of 'Toch nog een schaaltje'
Kleine verwijzing naar de vrouwen.
Wel gezond.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima dat ze het proberen maar het is nog verre van topsport in hun geval.
Tja of je er nou wel of geen vertrouwen in hebt, hij moet iig de kans krijgen. Veel slechter dan afgelopen zomer zal het toch niet kunnenquote:Op maandag 8 mei 2023 06:19 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wie moet die goede versterkingen gaan halen dan? Ik heb niet zoveel vertrouwen in de Duits technisch directeur en de rest al helemaal niet. De aankopen van afgelopen jaar zijn ook niet bijzonder succesvol gebleken.
Koppies er weer bij en nu al bezig zijn met volgend seizoen!quote:Op maandag 8 mei 2023 09:25 schreef Black-Death het volgende:
Wat een schraal seizoen zeg...geen woorden voor deze middelmatigheid
Domme Sjon heeft het zelfs voor elkaar gekregen om het laatste restje voetbal eruit te slopen, wie had dat gedacht.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:25 schreef Black-Death het volgende:
Soms heb je die hequote:Op maandag 8 mei 2023 09:25 schreef Black-Death het volgende:
Nope.quote:
Want:quote:Op maandag 8 mei 2023 09:25 schreef Black-Death het volgende:
Dit is gewoon wel echt wel zo. Leuk voor ze dat ze kampioen zijn geworden, maar daar ga je serieus toch niet naar kijken? 4de klasse zondag zit 6x zo veel voetbal in.quote:
Zij hebben wel karakter getoond dit seizoenquote:Op maandag 8 mei 2023 09:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope.
Was eerder een verwijzing naar:
[..]
Want:
[..]
Dit is gewoon wel echt wel zo. Leuk voor ze dat ze kampioen zijn geworden, maar daar ga je serieus toch niet naar kijken? 4de klasse zondag zit 6x zo veel voetbal in.
Mocht ik de verhalen geloven die geschreven zijn, dat is wel bewonderingswaardig.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:51 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zij hebben wel karakter getoond dit seizoen
Het mentale aspect wordt wel wat onderschat en dan heb ik het niet over schoffelen maar het zelfvertrouwen is toch wel aardig aangetast bij de meesten.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:51 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zij hebben wel karakter getoond dit seizoen
Snel de zomer in. Nieuwe trainer en wat nieuwe impuls door de selectie heen.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het mentale aspect wordt wel wat onderschat en dan heb ik het niet over schoffelen maar het zelfvertrouwen is toch wel aardig aangetast bij de meesten.
Mag voor de carrière van Heitinga niets uitmaken. Hij kan er niets aan doen maar de media schrijft al dat als Ajax niet voor hem kiest als hoofdtrainer het dan al gedaan is. Wat kortzichtig geschreven allemaal.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:07 schreef Harderwijk190 het volgende:
Ik heb, gebaseerd op eerdere achterlijke beslissingen, nog steeds het gevoel dat Sar & Mislintat nog steeds voor Heitinga gaan kiezen... Hoe langer ze wachten, hoe slechter het gaat uitpakken volgend jaar.
Laten we vooral hopen dat er snel gehandeld wordt zodat er snel naar de 11 van volgend seizoen gewerkt kan worden in de voorbereiding, en niet dat daarna alles weer op de schop gaatquote:Op maandag 8 mei 2023 11:37 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zonde dat we niet alsnog tweede zijn geworden, echter zit er gewoonweg niet meer in dit elftal. Met het oog op de vele versterkingen die dienen te worden gehaald, is dit wel een aderlating voor de tranferzomer. Champions League is enorm belangrijk in de jacht voor het aantrekken van nieuw talent.
Hetgeen wat nu moet gebeuren is als eerste een nieuwe trainer aantrekken. Hierbij zou ik Heitinga gewoon als assistent laten aanblijven (vervanger Reiziger). Daarna een prijskaartje hangen om de spelers die absoluut willen vertrekken (Kudus, Timber, Alvarez). Hiervoor moet je zeker 100 miljoen krijgen in totaal, dit is echt niet onrealistisch gezien de huidige transfermarkt. Kudus heeft ook een uitstekend WK gespeeld en is al een hele tijd op de radar van enkele topclubs.
Verder zou ik de volgende spelers te koop zetten, deze hebben echt geen potentie en komen tekort voor dit niveau. Wijndal, Sanchez, Grillitsch, Rensch, Bassey (nog beetje twijfels over hem), Taylor.
Klaassen en Tadic zou ik informeren over of ze akkoord gaan met een reserverol. Zo niet, laten vertrekken.
Tenslotte is het dan zaak om fatsoenlijk te scouten en een paar jonge talenten te laten doorstromen richting eerste elftal (Hato is al gebeurd, Vos, Mika Godts). Deze zomer wordt een complete schoonmaak en we zullen vanaf 0 moeten beginnen. Het is in ieder geval een fijne gedachte dat er genoeg budget is om opnieuw te beginnen en de gemaakte fouten te herstellen. Het is echter afwachten of er komend seizoen al een goede basis wordt neergezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die sprong in de luchtquote:Op maandag 8 mei 2023 11:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://nos.nl/video/2474324-eindsignaal-thimothee-atouba
Mooie ode aan Atouba, @:Powerloungen
Bleek dit toch niet zo'n toptalent?quote:Sontje Hansen verruilt Ajax voor NEC. De twintigjarige aanvaller zet zijn handtekening onder een vierjarig contract in Nijmegen. De jeugdinternational komt transfervrij over uit de hoofdstad.
Verbaasd mij ook. Ik gok iets met zijn instelling / motivatie.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:50 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/nec-verrast-met-begeerde-hansen
[..]
Bleek dit toch niet zo'n toptalent?
Veel blessures gehad daarna niet meer doorgebroken. Mooie stap voor die jongen. Ook wel mentale problemen, moeilijke periode gehad.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goeie speler maar hij wilde niet bijtekenen en kwam op een zijspoor, waarom hij voor NEC kiest is mij een raadsel.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De hele generatie Unuvar/Hansen is superoverschat.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat NEC wel een goede stap is. Nu mag hij het laten zien, kijken of het een grote meneer is.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:54 schreef Black-Death het volgende:
Hij kon blijkbaar wel verlengen bij Ajax maar wilde zich verder ontwikkelen bij een andere club.
Met name Unuvar had ik toch wel meer van verwacht inderdaad. Jammer.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De hele generatie Unuvar/Hansen is superoverschat.
Ik haat jeugdvoetbalwatchers met hart en ziel.
Net wie de voorkeur krijgtquote:Op maandag 8 mei 2023 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Met name Unuvar had ik toch wel meer van verwacht inderdaad. Jammer.
Dacht dat hij wel meer dan 1 wedstrijd voor Ajax gespeeld had.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met het fysiek van een tuinplantje vaart niemand wel. Dan kun je wel leuk aan de bal zijn, maar in het hedendaags voetbal kom je daar niet mee weg.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:18 schreef Houniet het volgende:
Unuvar is toch een klasse beter (in mijn ogen).
Lijkt me juist wel een verstandige stap een keer. Zorgen dat hij daar gaat spelen en het kan laten zien. Dan komt er snel genoeg een grote club.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie speler maar hij wilde niet bijtekenen en kwam op een zijspoor, waarom hij voor NEC kiest is mij een raadsel.
Gewoon de zoveelste talentvolle jongen die niet doorbrak.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed? In de KKD blinkt hij niet eens uit ofzo.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie speler maar hij wilde niet bijtekenen en kwam op een zijspoor, waarom hij voor NEC kiest is mij een raadsel.
Volgens mij speelt hij ook heel weinig maar dat kwam dus omdat hij niet wilde verlengen.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Goed? In de KKD blinkt hij niet eens uit ofzo.
heb nou niet het idee dat we iets aan Hansen gaan missen.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij speelt hij ook heel weinig maar dat kwam dus omdat hij niet wilde verlengen.
Denk het ook niet al zal hij vast goed tegen Ajax doen.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:49 schreef Malavita het volgende:
[..]
heb nou niet het idee dat we iets aan Hansen gaan missen.
Eens. Ik wens hem succes bij NEC. Deze kans moet hij pakken. Maar het wordt een type Cerny.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:49 schreef Malavita het volgende:
[..]
heb nou niet het idee dat we iets aan Hansen gaan missen.
Je wilt wel heel graag een reactie he.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke post. Het besef zit er bij sommige supporters dus wel. Dat is wat anders dan de gekkigheid hieronder van nog geen maand geleden.
[..]@:Caland
[..]
[..]
Ondertussen heeft Feyenoord nog steeds maar één wedstrijd verloren (onterecht overigens, scheidsrechterlijke dwaling uit bij PSV, en zo hadden we nog vier punten meer verdiend).
@:TheVulture @:Tarado hoe kijken jullie nu terug op jullie mijns inziens veel te positieve inschatting van de kansen van ajax dit seizoen, nu jullie inmiddels alweer 13 puntenachter Feyenoord staan met nog Utrecht en Twente te gaan? En hoe verhoudt zich dit tot je medesupporter hierboven?
quote:Op maandag 8 mei 2023 13:02 schreef onlogisch het volgende:
Toch nog een schaal boys.
https://www.ad.nl/nederla(...)stprijs-is~a8406eea/
Edson heeft mazzel dat Beukema er geen hele act van maakt.quote:
Dit krijg je ervan als je simpele waterdragers te belangrijk maakt.quote:
Hij moest ook wat meer aan de noodrem trekken dan vorige seizoenen.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:47 schreef Malavita het volgende:
Edson
Je merkt wel dat ie in NL een beetje klaar is en dat uit zich zo.
Maar wie weet komt tjelsea wel weer terug met een zak geldlevert nog genoeg op iig.
dat is ook zeker zo. Combi van dit alles.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moest ook wat meer aan de noodrem trekken dan vorige seizoenen.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
Ik zou typerend willen zeggen.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Dat shot van Van der Sar is enkele minuten ná het incident, dus totaal geen verband te vinden..
Framing..
Als je zelfs al in de clownsleague een kaart of 12 pakt wens ik hem veel succes in een competitie waar het nog een tandje sneller voor hem gaat.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:47 schreef Malavita het volgende:
Edson
Je merkt wel dat ie in NL een beetje klaar is en dat uit zich zo.
Maar wie weet komt tjelsea wel weer terug met een zak geldlevert nog genoeg op iig.
typerend is hetquote:Op maandag 8 mei 2023 14:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Dat shot van Van der Sar is enkele minuten ná het incident, dus totaal geen verband te vinden..
Framing..
Goh, dat doen ze bij andere clubs natuurlijk nooit.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:05 schreef Coco het volgende:
[..]
typerend is het
zat ook nog een stukje in dat ajax supporters voortijdig het stadion verlaten
Leedvermaak beste vermaak.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:08 schreef -XOR- het volgende:
Dit topic begint te verworden tot een kijkfile.
Uiteindelijk lachen wij toch het vaakst.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Leedvermaak beste vermaak.
Is toch tijd geleden voor Ajax.
Volgens @PSVCL sinds 1980 1986 niet.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk lachen wij toch het vaakst.
Iemand die het goed doet in de subtop van de grote competities komt hier en is om de 1 of andere reden gelijk een afgekeurde clown die niks meer kan .quote:Op maandag 8 mei 2023 11:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een Ten Hag-meesterwerkje om de geldzieke Amerikaan van Chelsea 50 meloen op hem te laten bieden.quote:
Wat vind je zelf nou van deze post?quote:Op maandag 8 mei 2023 17:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Kleine verwijzing naar de vrouwen. Met een beetje sarcasme/zelfspot richting het eerste.
En net als bij Dolberg en Neres had je dat moeten accepteren, maar snap wel dat ze het toen niet dedenquote:Op maandag 8 mei 2023 16:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een Ten Hag-meesterwerkje om de geldzieke Amerikaan van Chelsea 50 meloen op hem te laten bieden.
Neres? Nee, joh. Die was veel te cruciaal dat seizoen. Ging pas daarna vanwege die rotblessure in november 2019 bergafwaarts.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En net als bij Dolberg en Neres had je dat moeten accepteren, maar snap wel dat ze het toen niet deden
Neresje was echt genieten eerste helft van 2019, bohh.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Neres? Nee, joh. Die was veel te cruciaal dat seizoen. Ging pas daarna vanwege die rotblessure in november 2019 bergafwaarts.
Zeker, dat was echt een van mijn favorieten.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Neresje was echt genieten eerste helft van 2019, bohh.
Had heel simpel de trein naar Roemenië kunnen pakken; hij ziet er toch uit als een zigeuner.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:20 schreef Bugno3 het volgende:
Is overigens ook schandalig aan zijn lot overgelaten bij de start van de onlusten in Oekraine, terwijl hij om hulp aan Ajax vroeg.
Ik kijk niet zo vaak naar die proleten maatjequote:Op maandag 8 mei 2023 19:22 schreef Tjacka het volgende:
De nieuwe kale en Kokkie is uit
@:klaasweetalles @:hmfyouall @:caland @:litmanenafca @:afcaniels
Kale en Kokkie GODENquote:Op maandag 8 mei 2023 19:22 schreef Tjacka het volgende:
De nieuwe kale en Kokkie is uit
@:klaasweetalles @:hmfyouall @:caland @:litmanenafca @:afcaniels
deze gasten zeggen wel verstandige dingenquote:
Je reinste onzin natuurlijkquote:
Eens met deze post. Grote schoonmaak in combinatie met jeugd doorschuiven. Hato bevalt me wel tot nu toe.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:37 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zonde dat we niet alsnog tweede zijn geworden, echter zit er gewoonweg niet meer in dit elftal. Met het oog op de vele versterkingen die dienen te worden gehaald, is dit wel een aderlating voor de tranferzomer. Champions League is enorm belangrijk in de jacht voor het aantrekken van nieuw talent.
Hetgeen wat nu moet gebeuren is als eerste een nieuwe trainer aantrekken. Hierbij zou ik Heitinga gewoon als assistent laten aanblijven (vervanger Reiziger). Daarna een prijskaartje hangen om de spelers die absoluut willen vertrekken (Kudus, Timber, Alvarez). Hiervoor moet je zeker 100 miljoen krijgen in totaal, dit is echt niet onrealistisch gezien de huidige transfermarkt. Kudus heeft ook een uitstekend WK gespeeld en is al een hele tijd op de radar van enkele topclubs.
Verder zou ik de volgende spelers te koop zetten, deze hebben echt geen potentie en komen tekort voor dit niveau. Wijndal, Sanchez, Grillitsch, Rensch, Bassey (nog beetje twijfels over hem), Taylor.
Klaassen en Tadic zou ik informeren over of ze akkoord gaan met een reserverol. Zo niet, laten vertrekken.
Tenslotte is het dan zaak om fatsoenlijk te scouten en een paar jonge talenten te laten doorstromen richting eerste elftal (Hato is al gebeurd, Vos, Mika Godts). Deze zomer wordt een complete schoonmaak en we zullen vanaf 0 moeten beginnen. Het is in ieder geval een fijne gedachte dat er genoeg budget is om opnieuw te beginnen en de gemaakte fouten te herstellen. Het is echter afwachten of er komend seizoen al een goede basis wordt neergezet.
*ramptoerist meldt zich*quote:Op maandag 8 mei 2023 15:08 schreef -XOR- het volgende:
Dit topic begint te verworden tot een kijkfile.
Kijk Europees en kijk nationaal. Er is maar een club. Als ik in Lissabon ben is er maar een club in Nederland. Roemenië, Finland, Manchester. Komt allemaal goed.quote:
Je zou maar op vakantie om erkenning gaan vragen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kijk Europees en kijk nationaal. Er is maar een club. Als ik in Lissabon ben is er maar een club in Nederland. Roemenië, Finland, Manchester. Komt allemaal goed.
Ja want dat staat er idd...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 06:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je zou maar op vakantie om erkenning gaan vragen.
Je zou het maar op FOK doenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 06:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik praat wel met mensen op vakantie, maat. Ik snap dat dat als autist lastig is voor te stellen!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 06:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nee hoor. Feyenoord, que/what? Feyenoord en PSV bestaan niet buiten de landsgrenzen. Misschien dat ze Feyenoord herkennen van dat belachelijke gedrag van jullie legioen maar voor de rest zijn jullie totaal niet relevant. Het is vervelend voor jullie maar het komt echt allemaal wel goed. Dit seizoen niet en volgend seizoen ook niet, maar daarna ben je gewoon weer kampioen en halen wij niet op een HAAR na de halve finale van de EL, maar halen wij gewoon de halve finale van de CL.quote:
Om dit soort teksten is Ajax zo geliefd in dit land vermoed ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Feyenoord, que/what? Feyenoord en PSV bestaan niet buiten de landsgrenzen. Misschien dat ze Feyenoord herkennen van dat belachelijke gedrag van jullie legioen maar voor de rest zijn jullie totaal niet relevant. Het is vervelend voor jullie maar het komt echt allemaal wel goed. Dit seizoen niet en volgend seizoen ook niet, maar daarna ben je gewoon weer kampioen en halen wij niet op een HAAR na de halve finale van de EL, maar halen wij gewoon de halve finale van de CL.
hun probleem. Er staat echt niks raars.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Om dit soort teksten is Ajax zo geliefd in dit land vermoed ik.
Ik vind het wat kinderlijk om te pochen dat ze in het buitenland jouw clubje kennen en andere clubjes niet. Lekker boeiend of Feyenoord bekend is in het buitenland. En alles wordt altijd maar afgemeten aan prijzen. Een club is meer dan dat.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:04 schreef Malavita het volgende:
[..]
hun probleem. Er staat echt niks raars.
gaan we het serieus hebben over kinderlijk met alle feyenoord trolletjes? Lets not go therequote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind het wat kinderlijk om te pochen dat ze in het buitenland jouw clubje kennen en andere clubjes niet. Lekker boeiend of Feyenoord bekend is in het buitenland. En alles wordt altijd maar afgemeten aan prijzen. Een club is meer dan dat.
Beviel me wel iddquote:Op dinsdag 9 mei 2023 11:38 schreef TheVulture het volgende:
Hato - Timber lijkt me in ieder geval prima om het seizoen mee af te maken centraal, laat Wijndal maar aantonen dat ie wat heeft geleerd van zijn periode op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |