Wel een prachtig bordquote:Op zondag 7 mei 2023 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
Camera.. Sound.. Lights...
Action!!!!
[ afbeelding ]
Op zich ook wel logischquote:
Iets meer enthausiastmeren zou wel mogen.. maar dan iedereen moet wél effe de kop houwe , want De Grote ErikShow begintquote:Op zondag 7 mei 2023 21:05 schreef freaky40 het volgende:
Een échte manager zou al lang ingegrepen hebben....
hij verwacht dat iedereen een uur stil gaat zitten kijken naar 2 mannen die een vage discussie voerenquote:
Uitsloofter wordt een beetje moe van haarzelf dus.. JW opgeilen is makkelijker?quote:Op zondag 7 mei 2023 21:09 schreef schizolientje het volgende:
t is wat t is en t komt zo t komt life is life , allemaal op replay bij Jan Willem hij probeert Eunice een beetje te remmen. Ze moet ook weer eens terug naar zichzelf, laat naar bed, wallen onder de ogen komt wat aan lijkt t nergens meer echt mee bezig, drummen, ballet, was altijd bezig en ligt nu vaak te liggen hangen
me2quote:Op zondag 7 mei 2023 21:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben ook al weg . Maar dat heeft met iets in Miami te maken. Veel plezier allemaal![]()
1 quotje misschien, 1 vraag je aan JW, en dan weer door.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:11 schreef Kakadylo het volgende:
Zouden ze denken hiermee in de televisieuitzending te komen? Bij GJ was dat namelijk totaal niet het geval!
"kennis is macht"quote:Op zondag 7 mei 2023 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Mister-"ik moet meer diepgang snap je' zit er ook klaar voor
Esther gaat er wel dweilenquote:Op zondag 7 mei 2023 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer, dat JW inmiddels niet weet dat de rente al flink verhoogd is, en misschien zijn wel zijn riante Villa nu al onder water staat
Nog meer water in die villA.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ester huilt, haar JW geilt nu op Eunie
ja ik, maar dat komt door m'n 'achtergrond'. Ik vind het interessant om te horen hoe hij over veel zaken denkt, wetend dat anderen hem nu in de gaten houden wat hij zegt.quote:
Het klassieke Op1 vraaggesprek klopt wel, dat heeft Erik goed gekopieerdquote:Op zondag 7 mei 2023 21:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha ze willen het misschien tot het eind 'spannend' houden
Avondtuurquote:Op zondag 7 mei 2023 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe heette dat GertJan gedoe ook alweer?
Ja en het valt me ook zeker niet tegen hoe ‘zinnig’ JW erover spreekt. En niet op een overdreven betweterige manier deze keer, paar keer benadrukt dat hij geen expert is. Had ik anders verwachtquote:Op zondag 7 mei 2023 21:33 schreef xsaskiax het volgende:
JW krijgt toch vragen en beantwoordt ze ook heel duidelijk.
Het valt me echt niet tegen hoe ze luisteren
Leuk maar het is geen JW debatquote:Op zondag 7 mei 2023 21:33 schreef xsaskiax het volgende:
JW krijgt toch vragen en beantwoordt ze ook heel duidelijk.
Het valt me echt niet tegen hoe ze luisteren
klopt, ik had het ook heel anders ingeschat, valt me 100% meequote:Op zondag 7 mei 2023 21:34 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja en het valt me ook zeker niet tegen hoe ‘zinnig’ JW erover spreekt. En niet op een overdreven betweterige manier deze keer, paar keer benadrukt dat hij geen expert is. Had ik anders verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar een uitleg als:quote:
Hij heeft je gehoord, heeft het over Rutte 'en consorten'quote:Op zondag 7 mei 2023 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
JW vergeet dat zijn "Plaatselijke Triangeltje " wel 8x zo duur is hier .. Misschien moet JW even over PM. Rutte beginnen , en zijn belastingstelsel
oh ja die is er ook nogquote:Op zondag 7 mei 2023 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
JW is lekker op dreef.. maar ik hoor Erik niet meer
Ja Imadiddin doet veel met crypto, dat zei hij bij zijn droompresentatie ook al ligt me bij.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék.. ImieDieDie weet wel alles over Crypto
quote:Op zondag 7 mei 2023 22:05 schreef Judiwi het volgende:
Wat eng die Bern en Sasha hoe ze doen. Erg nep pfff.
Met dingen als dit is het altijd de vraag of het onderwerp je interesseert (vind ik dan he) en hoe dingen verteld worden.quote:
Ik kan best veel hebben maar dit was zo niet interessant en had ook niks filososofish,JW die zijn rechts standpuntje verkondigde.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Met dingen als dit is het altijd de vraag of het onderwerp je interesseert (vind ik dan he) en hoe dingen verteld worden.
Grote kans dat een volgende keer ik er ook geen donder aan vind, een voor mij oninteressant onderwerp of dat het knullig wordt verteld.
hahahahaha hoe kom je er toch weer opquote:Op zondag 7 mei 2023 22:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als die Zoe knippert met haar ogen hoor je heel zachtjes de luchtverplaatsing......woeshhh, woeshhhh
Ze moet toch dodelijk vermoeide oogleden hebben, die dingen wegen vast ook nog wel wat....quote:Op zondag 7 mei 2023 22:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
't zijn ook net markiezen die iederen keer open en dicht gaan
quote:Op zondag 7 mei 2023 21:40 schreef Sociologica het volgende:
Daar komen altijd bepaalde types op af want heb je een beetje geestelijk verstand dan ga je daar dus niet naartoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Geneer je nietquote:Op zondag 7 mei 2023 22:11 schreef xsaskiax het volgende:
Ik ben wel heel blij dat niemand Erik belachelijk heeft gemaakt, de zaak verstoord heeft of heel opvallend de ruimte heeft verlaten omdat hij/zij het maar niks vond.
Dat siert ze wel
en nu stop ik met alle positieve woorden over het stel daar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |