Nee hoor @Moira heeft gewoon haar post aangepastquote:Op zondag 14 mei 2023 20:01 schreef BillDauterive het volgende:
https://www.goplay.be/vid(...)flevering-9#autoplay
Niet live, maar de video staat er gewoon op.
edit: dju, den Moira is rapper
Nee hoor, die post is niet aangepastquote:Op zondag 14 mei 2023 20:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hoor @:Moira heeft gewoon haar post aangepastToen ik mijne poste stond die van jou er wel maar was dat de enige in plaats van drie op een rij
Aah sterktequote:Op zondag 14 mei 2023 20:08 schreef Japepk het volgende:
Auwww, vorige week keelamandelen laten verwijderen en ik moet veel te veel lachen nu
Sterkte en beterschap!quote:Op zondag 14 mei 2023 20:08 schreef Japepk het volgende:
Auwww, vorige week keelamandelen laten verwijderen en ik moet veel te veel lachen nu
Haar actie zou ook op het einde liggen aan de hand van de gebaren van Gillesquote:Op zondag 14 mei 2023 20:17 schreef Japepk het volgende:
Ze stappen wel makkelijk over de 1e proef heen; ze kon niks doen? Maar pas aan het einde kwamen de anderen in actie
Ik vind dat ook wel goed hoor. In de Nederlandse mol hoor je dat nooit en schept de mol alleen maar op over zaken waarin die gemold heeft. Dit voelt eerlijker.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:17 schreef Japepk het volgende:
Ze stappen wel makkelijk over de 1e proef heen; ze kon niks doen? Maar pas aan het einde kwamen de anderen in actie
Jaquote:Op zondag 14 mei 2023 20:24 schreef Japepk het volgende:
Bij mij slaat hij de reclames over, gaan wij dan niet voor lopen op de tv uitzending?
Je kan gewoon doorspoelen naar het einde als je wilquote:Op zondag 14 mei 2023 20:24 schreef Japepk het volgende:
Bij mij slaat hij de reclames over, gaan wij dan niet voor lopen op de tv uitzending?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |