Tijdens die 24 uurs loop zei ze tegen Isaac : moet je oplettenquote:Op zondag 7 mei 2023 13:37 schreef Puzzie het volgende:
JW:"Gaan we dit spelletje spelen dan ken je me nog niet .ik kan heel goed spelletjes spelen
Ze ligt er nogquote:
ik heb t ook gemistquote:Op zondag 7 mei 2023 13:47 schreef Flow3r het volgende:
@:Hoempah, heb jij toevallig een filmpje van toen JW Eunice liet liggen ?![]()
#kannietwachten/geengeduld
Best een duur grapje dezer dagenquote:Op zondag 7 mei 2023 13:45 schreef engine het volgende:
En jep....imi gaat door tot het hele blok kaas weg is
ja goffer, ik mot ook snoepen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 mei 2023 13:54 schreef Flow3r het volgende:
Nu nog effe Mirthe er overheen en mijn Eunice-dag is weer compleet![]()
quote:Op zondag 7 mei 2023 13:47 schreef Flow3r het volgende:
@:Hoempah, heb jij toevallig een filmpje van toen JW Eunice liet liggen ?![]()
#kannietwachten/geengeduld
quote:Op zondag 7 mei 2023 13:58 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe ziet haar wel als vriendin, maar als egoistische vriendin
[ afbeelding ]
Heldquote:Op zondag 7 mei 2023 13:58 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
07-05-23 | #2 | Eunice en Jan Willem - serieus je hebt me gewoon op de grond gegooid [13 min 29 sec]
-
ze ligt er nog steeds, daar links achterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG ik hoopte al op jou, dankjewelquote:Op zondag 7 mei 2023 13:58 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
07-05-23 | #2 | Eunice en Jan Willem - serieus je hebt me gewoon op de grond gegooid [13 min 29 sec]
-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Flow3r op 07-05-2023 14:12:12 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Leuk, vrolijk nummer...quote:Op zondag 7 mei 2023 14:13 schreef KinKiJan het volgende:
I'm Gonna Knock On Your Door - Eddie Hodges
Vergeet Isaac niet over Die Deur die ze dichtsloeg die ze dichtsloeg die Deur man die Deur dichtsloeg Die Deur man sloeg ze dicht Die Deur...quote:Op zondag 7 mei 2023 14:28 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë heeft het al voor elkaar dat ze het nieuwe jurkje van Mirthe aan heeft (of heeft ze zelf ook zo'n ding?)
en weer grijpt ze haar kans om over gisteren te klagen (opdat het maar niet vergeten wordt)
Zoë laat Sasha even alle namen en bedragen in een boekje opschrijven..... kan ze zelfs DAT niet zelf???
jaa daarom was hij met die meubels bezigquote:Op zondag 7 mei 2023 14:32 schreef greysbones het volgende:
Gaan ze nu met dat prachtige weer filoodsofisch doen
Binnen
Dat is de eerste keer toch? Heb hem dat nog niet eerder zien doen.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh. de Fielosofiese Erik Monologen begint straks
Dat hoop ik ook ,maar helaas was dat niet meer te zienquote:Op zondag 7 mei 2023 14:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]![]()
Hoop dat JW gewonnen heeft en haar niet heeft opgetild
Man3quote:Op zondag 7 mei 2023 14:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa daarom was hij met die meubels bezig
Ik hoop het wel, dat het bij de 1ste keer blijftquote:Op zondag 7 mei 2023 14:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is de eerste keer toch? Heb hem dat nog niet eerder zien doen.
Nopequote:
Hij zei net dat buiten ook kanquote:Op zondag 7 mei 2023 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Erik is ingesteld op binnen
Dus wordt het binnen
Dat kan een verkeerde uitwerking gaan hebbenquote:Op zondag 7 mei 2023 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh. de Fielosofiese Erik Monologen begint straks
Misschien vraagt Erik zich dat ook afquote:Op zondag 7 mei 2023 14:35 schreef Monique___ het volgende:
vraag me af wie daar nu aan mee gaat doen van het clubje daar
quote:Op zondag 7 mei 2023 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien vraagt Erik zich dat ook af
Zeker.. als de reacties Erik niet bevallenquote:Op zondag 7 mei 2023 14:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat kan een verkeerde uitwerking gaan hebben
Jaaaaquote:Op zondag 7 mei 2023 14:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. als de reacties Erik niet bevallen
Ja maar Janet wil buiten en zei dat , het is prachtig weer en hij vond dat primaquote:
Dit wordt wat..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |