Ja maar hij geeft 1x per 5 wedstrijden een puntgave voorzet, dus groot talent. Ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:38 schreef RipCity het volgende:
Bakayoko mag de hele zomer elke dag 100 voorzetten gaan geven in training.
Ik lees dat veel mensen 'm lelijk vinden, snap ik wel. Straalt niks uit.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:00 schreef PSVCL het volgende:
Met een normale kraag zou ie top zijn, een dikke 9. Nu krijgt het een 7.7
[ afbeelding ]
Vind het wel een mooi shirt. Best chiquequote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:00 schreef PSVCL het volgende:
Met een normale kraag zou ie top zijn, een dikke 9. Nu krijgt het een 7.7
[ afbeelding ]
Winnaar Supercupquote:
Gewonnen van Ajax (4 uit 4 keer), Feyenoord (1 keer), niet verloren van Feyenoord in de kuip.quote:15 13-1-1 Eredivisie
2 2-0-0 Beker
2 1-0-1 vCL
4 3-1-0 EL
Leuke prijzen maar PSV heeft geen recht op de schaalquote:Op zondag 14 mei 2023 22:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Winnaar Supercup
Winnaar Beker
2de in de Eredivisie
Kwalificatie v(?)Champions League
Slechts twee thuisnederlagen over 23 wedstrijden in alle competities (0-1 Glasgow, AZ)
[..]
Gewonnen van Ajax (4 uit 4 keer), Feyenoord (1 keer), niet verloren van Feyenoord in de kuip.
Eigenlijk moet PSV die schaal krijgen.
Overdrijven is ook een vak natuurlijk.quote:Op maandag 15 mei 2023 00:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn-god-wat-was-dit-een-aids-wedstrijd.
Dat je tegen zo'n ploeg met zo'n veldoverwicht zo weinig aan uitgespeelde kansen kan creëren, dat zegt echt wel het nodige over de kwaliteit van de selectie en van de technische staf....
Serieus, je moet toch gewoon met alles wat op het spel staat meer kunnen brengen dan pompen op Luuk en Guus en de eerste helft en hopen op een bevlieging van de technischer mensen in de tweede helft?![]()
Speler voor speler staat er toch gewoon een veel beter elftal op het veld dan wat Sittard kan brengen? En dat moeten de drie punten van een voor-de-pot-bal en een individuele actie komen? Het is echt om te janken.....
Gek genoeg staat PSV op basis van expected points nog steeds bovenaan de Eredivisie. De 8 punten verschil vertekenen dus nogal, het ligt echt heel dicht bij elkaar.quote:Op maandag 15 mei 2023 07:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak natuurlijk.
PSV stats (beker gewonnen en je speelt nog slechts voor plek 2)
https://footystats.org/nl(...)rd-h2h-stats#2433273
26 Schoten XG van 3.11
Balbezit 72%
Feijenoord stats (kampioenswedstrijd)
https://footystats.org/nl(...)am-h2h-stats#2433272
16 Schoten XG van 1.89
Balbezit 59%
Ze hebben gewoon met name in uitwedstrijden veel te veel punten laten liggen. Verliezen van beide degradanten en ook van de huidige nummer 16 om maar 3 wedstrijden te noemen..quote:Op zondag 14 mei 2023 22:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Winnaar Supercup
Winnaar Beker
2de in de Eredivisie
Kwalificatie v(?)Champions League
Slechts twee thuisnederlagen over 23 wedstrijden in alle competities (0-1 Glasgow, AZ)
[..]
Gewonnen van Ajax (4 uit 4 keer), Feyenoord (1 keer), niet verloren van Feyenoord in de kuip.
Eigenlijk moet PSV die schaal krijgen.
Je kunt beter echte punten hebben dan expected points.quote:Op maandag 15 mei 2023 08:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gek genoeg staat PSV op basis van expected points nog steeds bovenaan de Eredivisie. De 8 punten verschil vertekenen dus nogal, het ligt echt heel dicht bij elkaar.
Oei, dit is niet mals.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat het optreden van Bakayoko tot de slechtste individuele optredens ooit hoort. Wat was die ongelofelijk slecht zeg.
Baka weet dat ik kritisch op hem ben.Wordt hij alleen maar sterker van.quote:
Slechter dan Edwin van Ankeren?quote:Op maandag 15 mei 2023 11:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat het optreden van Bakayoko tot de slechtste individuele optredens ooit hoort. Wat was die ongelofelijk slecht zeg.
Ex aquo.quote:
Alleen gaat PSV nooit 10 miljoen voor hun reservespits betalenquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:03 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Wel goede cijfers bij een zeer slecht draaiend Groningen. Zal dan als tweede spits de vervanger worden van de gehuurde Silva.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |