Eens. Hoewel ik me de wedstrijden dat hij op het middenveld stond niet meer goed kan herinneren. Is het echt een stofzuiger?quote:Op woensdag 10 mei 2023 16:12 schreef jpg97 het volgende:
Hopelijk blijft Boscagli nog een seizoen. Kan zowel centraal achterin als verdedigend op het middenveld nog veel moois laten zien. Meer diepgang in het spel, zeker achter een Veerman en Simons op het middenveld.
Ik denk niet dat hij het niveau heeft dat je moet nastreven, maar in het huidige elftal voegt Guti zeker wat toe.quote:Op woensdag 10 mei 2023 10:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was dat niet vooral het gedeelte van de selectie wat niets toevoegt? Baumgartl, Oppegard etc?
Branthwaite en Sangare zullen van de basisspelers wel vertrekken, dan heb je nog Guti die weg wil, en Ramalho en Teze zullen toch wel vervangen gaan worden mag ik hopen.
Dan mis je 3 a 4 basisspelers tov dit jaar, waarvan Sangare en Branthwaite de enige 2 zijn die echt iets toevoegen. Dat valt wel mee opzich.
Deed het niet onaardig, en heeft best goede opbouwende kwaliteiten icm een goed schot en fijne traptechniek.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:19 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Eens. Hoewel ik me de wedstrijden dat hij op het middenveld stond niet meer goed kan herinneren. Is het echt een stofzuiger?
Beetje jammer van de blauwe broek.quote:
Ja, daar hadden ze wel wat meer mee kunnen doen. Maar kleur van het shirt met die rood/erg donkerblauwe accenten, prima.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje jammer van de blauwe broek.
Jammer van het zwarte randje in de v-hals. Verder wel mooi.quote:
Ja maar hij geeft 1x per 5 wedstrijden een puntgave voorzet, dus groot talent. Ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:38 schreef RipCity het volgende:
Bakayoko mag de hele zomer elke dag 100 voorzetten gaan geven in training.
Ik lees dat veel mensen 'm lelijk vinden, snap ik wel. Straalt niks uit.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:00 schreef PSVCL het volgende:
Met een normale kraag zou ie top zijn, een dikke 9. Nu krijgt het een 7.7
[ afbeelding ]
Vind het wel een mooi shirt. Best chiquequote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:00 schreef PSVCL het volgende:
Met een normale kraag zou ie top zijn, een dikke 9. Nu krijgt het een 7.7
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |