Gohquote:Op zondag 7 mei 2023 13:28 schreef fetX het volgende:
Het PSV topic begint een beetje zielig te worden.
vond het uitvak al matig gevuld voor deze "derby"quote:Op zondag 7 mei 2023 13:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gelachen wel om die 154 AZ-supporters die zijn gearresteerd.
AZ-supporters zijn de jongetjes uit je schoolklas die van Star Wars houden.
Begint? Op mijn vriend @Lange_Lans na en misschien nog 1 of 2 zijn het allemaal gefrustreerde kneusjes.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:28 schreef fetX het volgende:
Het PSV topic begint een beetje zielig te worden.
Gelukkig kijkt het merendeel van deze SC idd geen fantasy en sci-fi.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gelachen wel om die 154 AZ-supporters die zijn gearresteerd.
AZ-supporters zijn de jongetjes uit je schoolklas die van Star Wars houden.
Jij wel?quote:Op zondag 7 mei 2023 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig kijkt het merendeel van deze SC idd geen fantasy en sci-fi.
quote:
Ik probeer het af en toe met een serie of film als er veel buzz is, maar het is niet mijn genre.quote:
Patat #viesdikquote:Op zondag 7 mei 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Hier gaan weldra de nodige pizze in de bestelling.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van het woord buzz krijg ik spontaan jeuk.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik probeer het af en toe met een serie of film als er veel buzz is, maar het is niet mijn genre.
Chinees!quote:Op zondag 7 mei 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Soep.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was vorige keer ‘padel’ vergeten, maar sinds Arend Martijn het vandaag met glunderende oogjes over padel had, is de lading van dit jeukwoord er wel een beetje af.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van het woord buzz krijg ik spontaan jeuk.
Categorie: carnaval, beteugelen, Disney, mijn lief, flegmatiek, plenty, de leef, damsie.
Dan ging hij "naar de sportschool".quote:Op zondag 7 mei 2023 18:22 schreef Bezsen het volgende:
Vroeger ging @:onlogisch nog wel eens sporten
In december met mijn vrouw gepadeld in Egypte.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was vorige keer ‘padel’ vergeten, maar sinds Arend Martijn het vandaag met glunderende oogjes over padel had, is de lading van dit jeukwoord er wel een beetje af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |