Wauw. Dan ben je de eerste te wereld die zo is.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dan moet je dat als een vent voor de ronde tafel afronden. Voor mij zijn afspraken heilig
Kijk voor de gein eens De Verraders België.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dan moet je dat als een vent voor de ronde tafel afronden. Voor mij zijn afspraken heilig
hebben ze nog niet bij een of andere talkshow gezeten?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 02:18 schreef Cirilico het volgende:
Hebben Jordy en Sander al ergens gereageerd op het seizoen?Of één van de andere verraders?
Tis een spel toch hier, dat moet je los zien hoor.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je reageert heel kinderachtig, vind ik.
Sander heeft bij Veronica radio aan tafel gezeten, maar heb dat maar half/half meegekregen...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 06:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hebben ze nog niet bij een of andere talkshow gezeten?
Ze zitten nu bij Q-Musicquote:Op dinsdag 9 mei 2023 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sander heeft bij Veronica radio aan tafel gezeten, maar heb dat maar half/half meegekregen...
En terecht, die was erg goed! Heb er enorm van genoten.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:19 schreef Jemoederniet het volgende:
De Britse versie heeft twee Bafta's gewonnen, voor beste reality programma en beste presentatie.
https://www.ad.nl/show/be(...)reis-maakt~a7d2d519/
Ik kijk alvast uit naar seizoen 2.
Ja UK vond ik ook erg leuk inderdaad. Veel beter.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit nu de finale van de uk versie te kijken prachtig binnen een paar dagen hele seizoen gezien straks veel beter als de Nederlandse.
Lijkt me een prima idee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Om te voorkomen dat hier diverse versies, al dan niet via betaalplatforms, die niet iedereen bekijkt door elkaar heen besproken worden, stel ik voor om het in deze topicreeks alleen over de Nederlandse versie via RTL4 te hebben en voor andere versies elk een apart topic te starten...
Als we dat gaan doen zou ik liever zien dat dit topic voor de NL versies blijft en dat er dan een verraders internationaal topic oid komt. Ik denk dat het anders veel te versplinterd raakt en denk dat je daarmee wel de eventuele frustratie bij de mensen die alleen NL kijken weghaalt dat dit topic steeds weer omhoog springtquote:
Ja die is helemaal betrokken bij de opdrachten ook leuk om te zien.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja UK vond ik ook erg leuk inderdaad. Veel beter.
Leuke presentatrice ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Denk van wel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 19:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gaat iemand de première kijken van de Halloween versie?
quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk nu halloween aflevering 1 fajah is goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |