Idd niet zo gek dat ze geen vrienden had. Ze is 99% tijd bezig met die hond. Beest ging zelfs mee naar de badkamer en alles.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:10 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Ze vond dat hij teveel over zijn ziekte sprak, terwijl zij alleen maar oog had voor Taxi, en meer tegen Taxi sprak dan tegen die man
Niks mis met die Italiaan, vreselijke vrouwquote:Op vrijdag 17 november 2023 21:08 schreef Rickocum het volgende:
De aflevering van vandaag.
Kale italiaanse meneer met omhooggevallen trut. Wat een verSCHRIKKELIJK mens is dat zeg. Die vindt haarzelf helemaal heerlie de peerlie, met haar gemaakte kutlachje.
Sorry. Word daar echt zeer agressief van.
Wat een ondankbaar stuk vreten.
Vind het sowieso onzin om je huisdier bij de allereerste afspraak al mee te nemen. Die eist dan veel aandacht op en zo kom je nergens. Als het klikt kun je later kennis laten maken met je huisdier. Hij mag dan wel met regelmaat over zijn ziekte praten, viel me trouwens op dat geen van 2 aan elkaar vroegen wát die ziekte precies inhield, maar het is ook nodig als die ziekte zoveel aanpassing van je vraagt. Dan is het goed te weten waar de ander rekening mee moet houden. Maar vanaf binnenkomst had dat mens al een grote bek en praatte ook steeds door hem heen of liep weg om weer met haar hondje bezig te gaan. Zo vroeg ik mij b.v. af waarvoor die pleister op zijn hoofd was. Het zijn van die kleine aandachtspuntjes die zij niet eens zag, totale desinteresse.quote:Op vrijdag 17 november 2023 18:10 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Ze vond dat hij teveel over zijn ziekte sprak, terwijl zij alleen maar oog had voor Taxi, en meer tegen Taxi sprak dan tegen die man
Ja vreselijk, deze gast, kan ik echt slecht tegen, waarom zon accent aanpraten?quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:32 schreef Rickocum het volgende:
Verschrikkelijk van die blanke gasten die als Surinamers praten.
Toevallig deze terug gezien, opzich komt die jongen wel sympathiek over, maar dat taalgebruik slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:32 schreef Rickocum het volgende:
Verschrikkelijk van die blanke gasten die als Surinamers praten.
Dat geeft niet, zij kijkt gewoon even weg.quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:45 schreef tja77 het volgende:
Deze knaap heeft achterstevoren op de ooievaar gezeten.
Heeft zij een glazen oog?quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:39 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Dat geeft niet, zij kijkt gewoon even weg.
Ja ach, moet kunnen die moeten ook daten. Wel leuke TV.quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:10 schreef Dutch_view het volgende:
Een echte wappie in het huis
En het andere huis een hont die op de vloer schijt
De tering idd, die kan wel een flinke beurt gebruikenquote:Op woensdag 6 december 2023 19:08 schreef Dutch_view het volgende:
Die Priscilla is een partij geilvolgens mij is ze behoorlijk wanhopig
Nee doen ze bij terugkomst in TBS kliniekquote:
is dat een ex-tbs-er?quote:Op woensdag 13 december 2023 19:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee doen ze bij terugkomst in TBS kliniek
Misgun jij andere mensen hun geluk?quote:Op donderdag 14 december 2023 10:52 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Ik dacht een ex junk.
Een laag geschoolde ex junk..
Wat een niveau dit .
Nee hoor... Absoluut nietquote:Op donderdag 14 december 2023 11:02 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Misgun jij andere mensen hun geluk?
geweldige conversatiequote:Op donderdag 14 december 2023 19:44 schreef Dutch_view het volgende:
Hij: Het noorden is waar je naar toe staat
Zij: Het heeft te maken hoe de wolken gaan
![]()
![]()
![]()
![]()
r.i.p. mensheid
Dat is geen matchquote:
Vond je. Viel wel mee toch.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet.
Hij is tegen het arrogante aan.
Het was wel de Wendy zoals we haar kennen, met die onzekere blik in haar ogen.quote:Op maandag 18 december 2023 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Bijzonder amusand om WanhopigeWendie te zien kronkelen in een ander Showtje dan EJVJL.. en natúúrlijk verlengt ze haar date niet, want ze zoekt geen date, alleen een Show
Precies ...quote:Op maandag 18 december 2023 19:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het was wel de Wendy zoals we haar kennen, met die onzekere blik in haar ogen.
Vond haar heel erg onzekerquote:Op maandag 18 december 2023 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Bijzonder amusand om WanhopigeWendie te zien kronkelen in een ander Showtje dan EJVJL.. en natúúrlijk verlengt ze haar date niet, want ze zoekt geen date, alleen een Show
Je las de eerdere reactie, dat is haar handelsmerk.. bijna een jaar zo "onzeker" in een andere Show zitten was geen enkele moeitequote:
Nee, die had ik niet gelezen maar is wat ik vondquote:Op maandag 18 december 2023 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je las de eerdere reactie, dat is haar handelsmerk.. bijna een jaar zo "onzeker" in een andere Show zitten was geen enkele moeite
Wendie heeft nog heel wat van dit soort Shows af te kluunen ben ik bang.. er zijn er zát op dit momentquote:Op maandag 18 december 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die had ik niet gelezen maar is wat ik vond
Ergens vond ik haar ook wat ( hoe zeg ik dat) zo overkomen dat de hem geen reet aan vond. Een beetje denigrerend
Ja wie weet meld ze zich wel aan bij B&B vol liefdequote:Op maandag 18 december 2023 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wendie heeft nog heel wat van dit soort Shows af te kluunen ben ik bang.. er zijn er zát op dit moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Jezus wat een slome was dat idd zeg.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:38 schreef Dutch_view het volgende:
Menno samengevat: Kweenie, weet niet, geen idee, ik zou het niet weten, weet t nie
Jezus wat een slome duikelaar
Ze denken dat ze een match zijn maar die lopen na 3 dagen zo dood qua gespreksstof.quote:
Was dat die blonde in dat roze pak?quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Die Caroline was echt de verpersoonlijking van een kenau/Karen type. Vreselijk wijf...met die bril en dat 'kort pittige kapsel'
Dat heeft nog stemmingsrecht hier ook...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een kwelling dat oudere stel uit de Achterhoek. Alle onderdelen zijn aanwezig.
- Vals liedje zingen bij de ontmoeting
- Kort pittig kapsel
- Gourmetten
- Daaiment peenting
- Stiltes
- Karaoke (vals)
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |