Met heksen neus en dooie tanden. Die vindt haarzelf wel wat.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:48 schreef freaky40 het volgende:
Wat een Karen, die Zaandamse, niet normaal. In en in zuur.
Tokkie vrouwtje heeft er wel 'een neusje' voor, en ze mag wel eens wat aan haar tandjes laten doen...brrr.
Hahahah wat is dit.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:07 schreef RipCity het volgende:
Kom binnen met die eisen zeg pfff
[ afbeelding ]
Ik zou met gierende banden wegrijden, wat een aparte dominante vrouw met vreemd eisenpakket.quote:Op donderdag 2 november 2023 19:07 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha wat een guy. Constant erover hebben. Ze hadden alleen maar een vrouw hieven fixen die ook van Pokémon houdt (good luck with that)quote:
Vond het wel mooi dat ze een prostituee is maar wel op de bank ging slapenquote:Op donderdag 2 november 2023 19:07 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
playertje, zal me niks verbazen als die niet verlengenquote:Op maandag 13 november 2023 19:26 schreef Rickocum het volgende:
Wat een omhooggevallen gastje die Nick.
Meisje laat zich ook mega makkelijk playen.quote:Op maandag 13 november 2023 19:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
playertje, zal me niks verbazen als die niet verlengen
Dat klopt. Die gast zit expres de boel op te naaien met zijn lachjes naar de camera.quote:Op maandag 13 november 2023 19:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Meisje laat zich ook mega makkelijk playen.
Eens. Vooral die dames leken echt een klik te hebben waar meer inzatquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:46 schreef Chea49 het volgende:
Even de aflevering bekeken van de 15de november met Marc en Annemarie. Wat een takkewijf is dat zeg en nog aardslui ook! En maar commentaar hebben op alles wat Marc voor haar doet. Ze kon van mij de rambam krijgen en volgens mij kan ze beter een takkewijf zoeken, past beter bij haar dan zo´n lieve, behulpzame man.
De 2 lesbienes pasten zó goed bij elkaar dat ik er verstald van stond dat de blondine niet wilde verlengen. Ze hadden een prima klik konden tof praten met elkaar. Jammer.
Ze vond dat hij teveel over zijn ziekte sprak, terwijl zij alleen maar oog had voor Taxi, en meer tegen Taxi sprak dan tegen die manquote:Op vrijdag 17 november 2023 10:46 schreef Chea49 het volgende:
Even de aflevering bekeken van de 15de november met Marc en Annemarie. Wat een takkewijf met lelijk hondje Takkie is dat zeg en nog aardslui ook! En maar commentaar hebben op alles wat Marc voor haar doet. Ze kon van mij de rambam krijgen en volgens mij kan ze beter een takkewijf zoeken, past beter bij haar dan zo´n lieve, behulpzame man.
De 2 lesbienes pasten zó goed bij elkaar dat ik er versteld van stond dat de blondine niet wilde verlengen. Ze hadden een prima klik en konden tof praten met elkaar. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |