Dat is geen matchquote:
Vond je. Viel wel mee toch.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet.
Hij is tegen het arrogante aan.
Het was wel de Wendy zoals we haar kennen, met die onzekere blik in haar ogen.quote:Op maandag 18 december 2023 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Bijzonder amusand om WanhopigeWendie te zien kronkelen in een ander Showtje dan EJVJL.. en natúúrlijk verlengt ze haar date niet, want ze zoekt geen date, alleen een Show
Precies ...quote:Op maandag 18 december 2023 19:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het was wel de Wendy zoals we haar kennen, met die onzekere blik in haar ogen.
Vond haar heel erg onzekerquote:Op maandag 18 december 2023 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Bijzonder amusand om WanhopigeWendie te zien kronkelen in een ander Showtje dan EJVJL.. en natúúrlijk verlengt ze haar date niet, want ze zoekt geen date, alleen een Show
Je las de eerdere reactie, dat is haar handelsmerk.. bijna een jaar zo "onzeker" in een andere Show zitten was geen enkele moeitequote:
Nee, die had ik niet gelezen maar is wat ik vondquote:Op maandag 18 december 2023 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je las de eerdere reactie, dat is haar handelsmerk.. bijna een jaar zo "onzeker" in een andere Show zitten was geen enkele moeite
Wendie heeft nog heel wat van dit soort Shows af te kluunen ben ik bang.. er zijn er zát op dit momentquote:Op maandag 18 december 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die had ik niet gelezen maar is wat ik vond
Ergens vond ik haar ook wat ( hoe zeg ik dat) zo overkomen dat de hem geen reet aan vond. Een beetje denigrerend
Ja wie weet meld ze zich wel aan bij B&B vol liefdequote:Op maandag 18 december 2023 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wendie heeft nog heel wat van dit soort Shows af te kluunen ben ik bang.. er zijn er zát op dit moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Jezus wat een slome was dat idd zeg.quote:Op vrijdag 15 december 2023 19:38 schreef Dutch_view het volgende:
Menno samengevat: Kweenie, weet niet, geen idee, ik zou het niet weten, weet t nie
Jezus wat een slome duikelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |