ja @Pharkus niet @iteejer is een uitstekende adminquote:Op donderdag 4 mei 2023 21:59 schreef vrijgevochten het volgende: [..] Maar of ze dan ook een goede fa zijn
Bekerwinst PSVquote:Op donderdag 4 mei 2023 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar ben je wel blij om makker.
Vertel het ons.
@Pharkus is de beste makkerquote:Op donderdag 4 mei 2023 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja @:pharkus niet @:iteejer is een uitstekende admin
goh ga je zo maar weer eensquote:Op donderdag 4 mei 2023 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb kaarten voor kowet thuis. Laat me.
Ga staan voor de kampioenquote:Op donderdag 4 mei 2023 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb kaarten voor kowet thuis. Laat me.
Dat is opzich al heel bijzonderquote:Op donderdag 4 mei 2023 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga staan voor de kampioen
Maar ja, ik snap het.
Rip als wij vervolgens niet winnen van Excelsiorquote:
huh jullie worden toch met 85 punten kampioenquote:Op donderdag 4 mei 2023 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rip als wij vervolgens niet winnen van Excelsior
Alhoewel ik dat echt niet zie gebeuren, die potjes tegen Cambuur en Utrecht gingen echt op de automatische piloot leek wel.
Wat een regen vandaag hequote:Op donderdag 4 mei 2023 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
huh jullie worden toch met 85 punten kampioen
Stel je niet zo aan, mietje.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:19 schreef Tjacka het volgende:
ik kan niet slapen omdat ik bang ben voor de rat
@:domohetolifantje1 @:ggmm @:coco
Moet rat weten.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:19 schreef Tjacka het volgende:
Zijn probleem toch.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
straks is er een binnen en springt hij op mij als ik slaap
Verkeerde topic maat.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:35 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 685 6/6
⬜🟨⬜🟩🟩
⬜⬜🟨🟩🟩
🟩⬜⬜🟩🟩
🟩⬜⬜🟩🟩
🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Verkeerde topic maat.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:42 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 481 5/6
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
🟩⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟩⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Burgerplicht brotherquote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Laten we nou niet de veldwachter spelen vandaag, dirk
quote:rechtswetenschap (rechtsfilosofie) - wettelijke of morele verplichting van burgers om bijv. medeburgers die in nood verkeren te helpen of te wijzen op hun sociale verantwoordelijkheden. Burgerplicht wordt ook gezien om tijdens verkiezingen een stem uit te brengen.
IJskoud bad habibo.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:46 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je bent hier één van mijn favo's maar ik moet nu gewoon even zeggen dat je op kan flikkeren
Allemaal onzin Dirkquote:
Akkoord, jij bent vrijgevochten. Geniet van je dag.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Allemaal onzin Dirk
Je moet gewoon in de pas lopen en daar ben ik gelukkig weinig geschikt voor
Dank! Jij ook!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord, jij bent vrijgevochten. Geniet van je dag.
@Lovely snapt er niets vanquote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De users die hun score daar posten in plaats van hier gun ik een flinke coronaverkoudheid
En dat zonder mentionsquote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 685 6/6
⬛⬛🟨🟩⬛
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 481 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Grimmig sfeertjequote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:46 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je bent hier één van mijn favo's maar ik moet nu gewoon even zeggen dat je op kan flikkeren
Dat is liefquote:Op vrijdag 5 mei 2023 08:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Just a little sparkle from my side
Flikker jij op met je Woordle, pisfluim.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 07:46 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Het is dat je het zo lief vraagtquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Flikker jij op met je Woordle, pisfluim.
Je moet autoriteit uitstralen, @RamboDirkquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Het is dat je het zo lief vraagt
Ik stop vanaf nu
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Flikker jij op met je Woordle, pisfluim.
Keurige comments van een echte sterke leider.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je moet autoriteit uitstralen, @:RamboDirk
Ik wil hem gewoon niet weer kwijt en de originele op is ook de standaard niet meer.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Keurige comments van een echte sterke leider.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:43 schreef onlogisch het volgende:
*Schouder update*
De spuit zit erin.
Ik herhaal ; De spuit zit erin.
@:Oriente
@:Pisces29
stukje medische missersquote:Een injectie met cortison (corticosteroïden) kan u snel van de ergste schouderpijn afhelpen. Het middel cortison is namelijk een medicijn dat de ontsteking remt.
Het effect merkt u meestal binnen enkele dagen na de injectie. U kunt beter uw arm heffen. En u wordt niet meer zo vaak wakker als u op de zij slaapt.
De meeste patiënten ervaren na een injectie enkele weken tot ongeveer 6 maanden minder pijn. Sommige patiënten zijn al na één injectie klachtenvrij.
Een cortisone-injectie kent ook nadelen . Het kan een schadelijk effect hebben op de schouderpezen. Vooral wanneer zo’n injectie ‘blind’ (zonder echo) wordt toegediend. Of als er vaak op dezelfde plek wordt geïnjecteerd. Het is daarom belangrijk om voorzichtig te zijn met cortisone-injecties. Een lange termijn effect van teveel cortisone-injecties kan zijn artrose of structureel disfunctioneren van de schouderpees
Dit is de eerste keer. Het kan nog een 2e keer. Als het na een 2e keer niet werkt is het verder een kansloze exercitie. Dan wordt het een stukje Orthopedie. Daarna rest niets anders dan amputatie @Orientequote:
Hoop dat het helpt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:43 schreef onlogisch het volgende:
*Schouder update*
De spuit zit erin.
Sterkte vriendquote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:43 schreef onlogisch het volgende:
*Schouder update*
De spuit zit erin.
Fijn dat je er luchtig mee omgaat, erg knap. Een amputatie is niet niks. Hulde voor de psychische veerkracht die je hier toont. Doet mij een beetje denken aan Feijenoord die op achterstand komen en het dit seizoen altijd weer weten om te draaien in winst. Dit in tegenstelling tot het labiele elftal van Ajax, lopen veel patienten rond in dat team.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer. Het kan nog een 2e keer. Als het na een 2e keer niet werkt is het verder een kansloze exercitie. Dan wordt het een stukje Orthopedie. Daarna rest niets anders dan amputatie @:Oriente
Sterkte maat. Hopelijk helpt het.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 09:43 schreef onlogisch het volgende:
*Schouder update*
De spuit zit erin.
Dan ben ik wel benieuwd naar je zwakste punt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sterkte maat. Hopelijk helpt het.
Ik zou depri worden als ik zo'n schouderblessure oploop want m'n schouders zijn m'n sterkste punt
Borstquote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar je zwakste punt.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:38 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 685 2/6
⬜🟨⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
WOEHOEEE![]()
Woordle6 481 5/6
⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟨🟩🟩⬜
🟩🟩⬜🟩🟩⬜
🟩🟩⬜🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik proef de zoete jaloezie.quote:
wat is quordlequote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:49 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
🟨⬜⬜🟩⬜ ⬜🟨⬜⬜🟨
⬜⬜⬜⬜🟨 🟩🟨⬜🟨⬜
⬜⬜🟨🟨🟨 ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩⬜🟨🟩⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨🟨⬜🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜🟩🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜🟩🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟩🟩🟨⬜ ⬜⬜⬜🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟨⬜🟨⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜⬜🟩🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜🟨🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟨⬜🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sYmFsaWUsaW56ZXQ6bmw
Buig voor mij
Woordle in t quadrant.quote:
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:49 schreef Speedfight het volgende:
🟨⬜⬜🟩⬜ ⬜🟨⬜⬜🟨
⬜⬜⬜⬜🟨 🟩🟨⬜🟨⬜
⬜⬜🟨🟨🟨 ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩⬜🟨🟩⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨🟨⬜🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜🟩🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜🟩🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟩🟩🟨⬜ ⬜⬜⬜🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟨⬜🟨⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜⬜🟩🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜🟨🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟨⬜🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
Buig voor mij
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 00:19 schreef Tjacka het volgende:
Met dumbbells van hoeveel military press?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sterkte maat. Hopelijk helpt het.
Ik zou depri worden als ik zo'n schouderblessure oploop want m'n schouders zijn m'n sterkste punt
#Worldle #469 4/6 (100%)quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
🟨🟨🟨🟨🟨 ⬜⬜⬜⬜⬜
🟨🟩⬜⬜🟨 ⬜⬜🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩⬜⬜🟨⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟨⬜⬜🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜🟩
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜🟨⬜ 🟨⬜⬜🟩⬜
⬜🟨🟨⬜⬜ ⬜⬜⬜🟩⬜
🟩⬜⬜⬜🟩 ⬜🟨🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟨⬜ ⬜⬜⬜🟩🟨
🟩🟨⬜⬜🟨 ⬜🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
Geen uitdaging
Barbell overhead press (strict) is 55 kg m'n max, met dumbbells zowel zittend als staand tot nu toe max 5x22 kgquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met dumbbells van hoeveel military press?
Huh zittend zou je toch een stuk meer moeten kunnen vergeleken met staand.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Barbell overhead press (strict) is 55 kg m'n max, met dumbbells zowel zittend als staand tot nu toe max 5x22 kg
Dan eet hij.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Huh zittend zou je toch een stuk meer moeten kunnen vergeleken met staand.
Misschien wel hoor, maar heb nog niet zwaarder dan dat geprobeerd. Die 55 kg is wel m'n 1RM, met 50 doe ik 5-6 reps. Ben daarnaast ook veel meer gewend aan staand.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders inderdaad.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vind de zittende military press met dumbbells een van de fijnste voor schouders.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Misschien wel hoor, maar heb nog niet zwaarder dan dat geprobeerd. Die 55 kg is wel m'n 1RM, met 50 doe ik 5-6 reps. Ben daarnaast ook veel meer gewend aan staand.
Is ook wel fijn ja, maar ik wil m'n barbell OHP graag naar 60 krijgen dus ik mix het wat meerquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vind de zittende military press met dumbbells een van de fijnste voor schouders.
Voor mooie schouders zijn de laterale oefeningen eigenlijk des te belangrijker.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Is ook wel fijn ja, maar ik wil m'n barbell OHP graag naar 60 krijgen dus ik mix het wat meer
Ik vind daar een machine ook wel relaxed voor eigenlijk, iets betere isolatie. Maar ik doe hem ook in een UB dus meestal ergens op het eind.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vind de zittende military press met dumbbells een van de fijnste voor schouders.
16 sets Lat Raises per weekquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor mooie schouders zijn de laterale oefeningen eigenlijk des te belangrijker.
We hebben hier ook zo'n machine ja, die doe ik er soms wel eens tussendoor ter afwisselingquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind daar een machine ook wel relaxed voor eigenlijk, iets betere isolatie. Maar ik doe hem ook in een UB dus meestal ergens op het eind.
Ja voor een pomp op het eind, duwen zonder veel nadenken van hoog naar laag gewicht alle restjes eruitquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind daar een machine ook wel relaxed voor eigenlijk, iets betere isolatie. Maar ik doe hem ook in een UB dus meestal ergens op het eind.
Rears pak ik met bent over. Gym heeft ook een goede machine met kabels daarvoor. Je bent echt zo serieus ermee dat je het met foto's bijhoudt hehequote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
16 sets Lat Raises per weeken 12 sets Face Pulls voor de rears.
Heb toevallig gisteren een progressiefoto gepost op Reddit, was wel benieuwd wat voor reacties er kwamen
Ah ja bent over doe ik zelf niet. Überhaupt weinig met kabels eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Rears pak ik met bent over. Gym heeft ook een goede machine met kabels daarvoor. Je bent echt zo serieus ermee dat je het met foto's bijhoudt hehe
Kabels voor borst is ook fijn hoor, cross over of onderhands duwen. Maar 22 kg in een jaar, ga je voor de pudding look?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ah ja bent over doe ik zelf niet. Überhaupt weinig met kabels eigenlijk.
Ja joh, niet vaak hoor, tussen deze foto's zit 12 maanden en 22 kg
Had eerst een flinke cut gedaan, ik ben 1.86 en woog na m'n cut nog 65 kg dus walgelijk dun, maar had wel een mooi laag vetpercentage. Zit nu natuurlijk een stuk hoger maar het is nog geen pudding look, als je wil kan ik je wel een linkje in DM sturen naar die Reddit postquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kabels voor borst is ook fijn hoor, cross over of onderhands duwen. Maar 22 kg in een jaar, ga je voor de pudding look?
Oh oké, als je van ondergewicht kwam is het nog te doenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Had eerst een flinke cut gedaan, ik ben 1.86 en woog na m'n cut nog 65 kg dus walgelijk dun, maar had wel een mooi laag vetpercentage. Zit nu natuurlijk een stuk hoger maar het is nog geen pudding look, als je wil kan ik je wel een linkje in DM sturen naar die Reddit post
Ja precies, de eerste paar kilo's waren puur watergewicht aangezien ik op het eind van m'n cut op 1500-1600 kcal zatquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh oké, als je van ondergewicht kwam is het nog te doen
Het liefst de vingeroefening bij je dikke teringmoeder.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:08 schreef Caland het volgende:
Welke oefening doe jij het liefst voor je schouders @:onlogisch ?
Nee. Ik doe niets met muntgeld.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand hier al eens bedonderd met een Turkse liramunt? Schijnt dat die nogal op een 2 euro munt lijkt en men die stiekem als wisselgeld geeft. Is 5 cent waard.
was er maar een open en duidelijk netwerk voor waardetransactiesquote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand hier al eens bedonderd met een Turkse liramunt? Schijnt dat die nogal op een 2 euro munt lijkt en men die stiekem als wisselgeld geeft. Is 5 cent waard.
Ik betaal alleen nog maar mijn dealer contant en dat is altijd met briefgeldquote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
gohquote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee. Ik doe niets met muntgeld.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zie het verschil niet.
De perfecte oplossing dat ouderen niet meer opgelicht worden met muntjes is inderdaad om allemaal naar bitcoin over te stappenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was er maar een open en duidelijk netwerk voor waardetransacties
goeiequote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
De perfecte oplossing dat ouderen niet meer opgelicht worden met muntjes is inderdaad om allemaal naar bitcoin over te stappen
Wat een geweldig idee, ik voorzie daar helemaal geen problemen mee.
Ik heb ooit begrepen dat je het beste de wachtwoorden van zo’n wallet ergens kan opschrijvenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
De perfecte oplossing dat ouderen niet meer opgelicht worden met muntjes is inderdaad om allemaal naar bitcoin over te stappen
Wat een geweldig idee, ik voorzie daar helemaal geen problemen mee.
Uiteraard, typische move voor puberale infantiele apenculturen. Niet voor niks is tuteren in gehuurde auto's helemaal geweldig binnen dit puberale cultuurtje.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:47 schreef 3rr0r het volgende:
Neem aan dat die Turken het hebben ingevoerd nadat 'onze' 2 euro munt al bestond
@Pisces29 en ik vinden deze post leukquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het liefst de vingeroefening bij je dikke teringmoeder.
Ik vind het nog leuker als je een keer niet te lui bent om twee keer je wordle in één post te doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
@:pisces29 en ik vinden deze post leuk
Hoe waren de reacties? Vertel ons meer.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:58 schreef Oriente het volgende:
Heb toevallig gisteren een progressiefoto gepost op Reddit, was wel benieuwd wat voor reacties er kwamen
Half Grindr geloktquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe waren de reacties? Vertel ons meer.
Op dringend verzoek van Niek stop ik met het spelletjequote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het nog leuker als je een keer niet te lui bent om twee keer je wordle in één post te doen.
DM gestuurd met de link.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe waren de reacties? Vertel ons meer.
Fijn dat de reacties positief waren.quote:
Top, mooi meegenomen zo een opsteker.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja nee eigenlijk wel veel positiever dan gedacht
Ik ben hier te lang niet geweest haha.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wtf!!!!!!!
Charlita!!!
Schoonheid!!!
Een beetje zoals vriendinnen die op elkaars socials reageren of nóg postitiever?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja nee eigenlijk wel veel positiever dan gedacht
We missen je elke dag lieverdquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:51 schreef Charz het volgende:
[..]
Ik ben hier te lang niet geweest haha.
Hi Scruppie
Je hebt ze wel vermaakt natuurlijkquote:
Nee, weinig tijd voor eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je hebt ze wel vermaakt natuurlijk
Ze geven om je, kan niet anders
@:scrummie bijvoorbeeld
Nu hebben we pisces29 hier dus wellicht zijn ze wat verzadigd
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:04 schreef Charz het volgende:
[..]
Nee, weinig tijd voor eigenlijk.
Beter, dan blijven ze nog een beetje vrolijk hier
Druk met nagelsquote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:04 schreef Charz het volgende:
[..]
Nee, weinig tijd voor eigenlijk.
Beter, dan blijven ze nog een beetje vrolijk hier
Uiteraardquote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:11 schreef Charz het volgende:
Krijg ik nog een samenvatting van hoe het hier verder is of? 😜
Lekker stinkdier.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:11 schreef Charz het volgende:
neequote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:11 schreef Charz het volgende:
Ze zijn erg tolerant hier tegenwoordig.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:11 schreef Charz het volgende:
Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 11:49 schreef Speedfight het volgende:
🟨⬜⬜🟩⬜ ⬜🟨⬜⬜🟨
⬜⬜⬜⬜🟨 🟩🟨⬜🟨⬜
⬜⬜🟨🟨🟨 ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩⬜🟨🟩⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨🟨⬜🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜🟩🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜🟩🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟩🟩🟨⬜ ⬜⬜⬜🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟨⬜🟨⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜⬜🟩🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜🟨🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟨⬜🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
Buig voor mij
Lekkerbekje!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga boerenomelet maken.
Macaroniquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chicken tonight.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een maaltijdsalade.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat voor smaak?quote:
Like gegeven, om de positiviteit te stimuleren.quote:
Misschien heeft @Sked een salade met balletjes of falafel.quote:
Hij was niet serieusquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien heeft @:sked een salade met balletjes of falafel.
Voetbal in de scquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:27 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Like gegeven, om de positiviteit te stimuleren.
Gaat BvB kampioen worden?
Dit lijkt me meer een vraag voor je viesdikke kale hoerenmoeder.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:00 schreef Boze_Loopeend het volgende:
https://www.npo3.nl/spuit(...)b-skills-hoe-pijp-je
Wat vinden we hiervan?
je moet lekker zelf weten dat je je laat interviewenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:00 schreef Boze_Loopeend het volgende:
https://www.npo3.nl/spuit(...)b-skills-hoe-pijp-je
Wat vinden we hiervan?
Wat is er moppie?quote:
Is zo heel af en toe wel lekker, maar doe mij maar die tomaten room dingesquote:
hoe vaak ga jij volgende week bij ouders etenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is zo heel af en toe wel lekker, maar doe mij maar die tomaten room dinges
Hier schrik ik van.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer een vraag voor je viesdikke kale hoerenmoeder.
Culinair hoogstandjequote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan heb je vast nog niet geklikt!quote:
@Bezsen en ik hebben hier een pittige mening overquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:07 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Culinair hoogstandje
Ik heb pannekoeken gegeten
Over pannekoeken?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:17 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Bezsen en ik hebben hier een pittige mening over
Vertelquote:
En Crepe Suzette met ijs?quote:
Jawel, maar normaal schreeuw je niet voor tienen.quote:
Dan heb jij deze pannekoeken nooit geproefd.quote:
Zoals gewoonlijk één keerquote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe vaak ga jij volgende week bij ouders eten
Oh, wat voor speciaals doe jij ermee dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:22 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Dan heb jij deze pannekoeken nooit geproefd.
Van het woord tolereren krijg ik spontaan jeuk.quote:
Wat is meer voor kinderen: pannenkoeken of als dertiger bij je ouders wekelijks eten?quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jawel, maar normaal schreeuw je niet voor tienen.
Ik zal er voortaan rekening mee houden.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van het woord tolereren krijg ik spontaan jeuk.![]()
Categorie: carnaval, beteugelen, Disney, mijn lief, flegmatiek, plenty, de leef, damsie.
Dat tweede, maar ik vind het goed van Drizzt dat hij zijn huis uitkomt.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is meer voor kinderen: pannenkoeken of als dertiger bij je ouders wekelijks eten?
ik eet drie keer per week bij mijn oudersquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is meer voor kinderen: pannenkoeken of als dertiger bij je ouders wekelijks eten?
Dan is het eten vast heel lekker.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik eet drie keer per week bij mijn ouders
Jaquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik haat kokenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:35 schreef Tjacka het volgende:
vriendin werkt savonds dus waarom zou ik voor mijzelf koken
Heb jij ook plakken kaas op je spaghetti?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:35 schreef Tjacka het volgende:
vriendin werkt savonds dus waarom zou ik voor mijzelf koken
ik hou van koken, maar niet voor mij alleen. ik vind koken voor andere leuk voor mij alleen pak ik nog liever paar broodjes bapaoquote:
ik kook je de moeder. wees maar stilquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ook plakken kaas op je spaghetti?
Ook voor een ander haat ik hetquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hou van koken, maar niet voor mij alleen. ik vind koken voor andere leuk voor mij alleen pak ik nog liever paar broodjes bapao
Knulletje toch.quote:
Dat is dan ook wel ultiem genot. Uit je werk komen en aanschuiven.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook voor een ander haat ik hetIk verwacht gewoon dat als ik thuis kom dat het eten klaar staat.
Ja, ik ben wat ouderwets.
heb jij een tradwifequote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook voor een ander haat ik hetIk verwacht gewoon dat als ik thuis kom dat het eten klaar staat.
Deze term is mij nog niet bekend.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij een tradwife
deze term heb ik geleerd van @:mortaxx en @:aberkullie
Exact.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel ultiem genot. Uit je werk komen en aanschuiven.
oh. goede steak of biefstuk of pasta of burger maken en als het lekker is is dat genotquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ben nu wel echt nieuwsgierig geworden!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoop dat ze in dit topic komen verduidelijken
A tradwife (a neologism for traditional wife or traditional housewife),[1][2] in recent western culture, typically denotes a woman who believes in traditional sex roles and a traditional marriage. Many tradwives believe that a woman does not lose rights by choosing to take a traditional role in marriage. Some may choose to leave careers to focus instead on family and meeting their family's needs.[2] A high profile example of this is Canadian Cynthia Loewen, a former Miss Canada, who abandoned plans to pursue a medical degree in order to be a full-time housewife.[3] She stated that she finds fulfillment from the arrangement of her husband as the breadwinner and her in charge of the home, and that she is "more happy as a result".[3]quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ben nu wel echt nieuwsgierig geworden!
We praten hier Nederlands @Cocoquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij een tradwife
deze term heb ik geleerd van @:mortaxx en @:aberkullie
Dan is mijn partner een half tradwife.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
A tradwife (a neologism for traditional wife or traditional housewife),[1][2] in recent western culture, typically denotes a woman who believes in traditional sex roles and a traditional marriage. Many tradwives believe that a woman does not lose rights by choosing to take a traditional role in marriage. Some may choose to leave careers to focus instead on family and meeting their family's needs.[2] A high profile example of this is Canadian Cynthia Loewen, a former Miss Canada, who abandoned plans to pursue a medical degree in order to be a full-time housewife.[3] She stated that she finds fulfillment from the arrangement of her husband as the breadwinner and her in charge of the home, and that she is "more happy as a result".[3]
wat is een halve tradwifequote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan is mijn partner een half tradwife.
Tevens spreken we hier Nederlands.
#Worldle #469 4/6 (100%)quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:46 schreef Coco het volgende:
[..]
#Worldle #469 4/6 (100%)
🟩🟩⬛⬛⬛⬅️
🟩🟩🟩🟩⬛➡️
🟩🟩🟩🟩🟨⬅️
🟩🟩🟩🟩🟩🎉
https://worldle.teuteuf.fr
Hey Dombo!quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat fijn.
Nu hopen dat hij niet onder bed zit.
Ik schakelde net in en zie een grootgeneusde vrouw klagen dat ze in Amsterdam 5 euro voor een kop koffie moet betalen, want anders heeft ze haar koffie nietquote:
Die kans lijkt me vrij groot als hij hem niet gezien heeft!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat fijn.
Nu hopen dat hij niet onder bed zit.
Ik heb OP1 al minstens een jaar niet gezien en dit bevalt me prima.quote:
Bij een chique hotel zekerquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik schakelde net in en zie een grootgeneusde vrouw klagen dat ze in Amsterdam 5 euro voor een kop koffie moet betalen, want anders heeft ze haar koffie niet
Moest een beetje kotsen
Ik kijk voor het eerst in minstens een jaar en ben na drie minuten al gruwelijk madquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb OP1 al minstens een jaar niet gezien en dit bevalt me prima.
Wat een hit was datquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig om op deze plaatje de hele nacht door te dansen.
Tijdens corona keken @Coco en ik dat vaakquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb OP1 al minstens een jaar niet gezien en dit bevalt me prima.
Er was toen ook niks anders. Wat een tijd was dat.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tijdens corona keken @:Coco en ik dat vaak
Klopt. Zelfs nog geen voetbal met lege stadions. Hooguit een herhaling.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er was toen ook niks anders. Wat een tijd was dat.
Ik pak alles met een hartslag op, ik wil wel even komen kijken voor je.quote:
Grootgeneusd. Wat een mooi woord is dat eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik schakelde net in en zie een grootgeneusde vrouw klagen dat ze in Amsterdam 5 euro voor een kop koffie moet betalen, want anders heeft ze haar koffie niet
Moest een beetje kotsen
Dat voetbal in lege stadions viel toch wel erg tegen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs nog geen voetbal met lege stadions. Hooguit een herhaling.
Denk je dat @Caland het over een (((jood))) heeft?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grootgeneusd. Wat een mooi woord is dat eigenlijk.
Ik wil niet meer denken aan m'n laatste tetanus prikquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik pak alles met een hartslag op, ik wil wel even komen kijken voor je.
Even checken eerst wanneer m’n laatste tetanus injectie was.
Ik had vooraf niet eens gedacht dat het Zo Erg zou zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat voetbal in lege stadions viel toch wel erg tegen.
Zou je dit wel doen.quote:
Met nepgeluid was het te doenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Denk je dat @:Caland het over een (((jood))) heeft?
Daarom gewoon wit-russisch voetbal kijken.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee ze komt uit Pakistanquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
ziekte van Weil maatquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik pak alles met een hartslag op, ik wil wel even komen kijken voor je.
Even checken eerst wanneer m’n laatste tetanus injectie was.
Van tolereren, carnaval, beteugelen, Disney, mijn lief, flegmatiek, plenty, de leef en damsie krijg je jeuk en grootgeneusd vind je weer een mooi woord. Ik kan hier totaal geen logica in ontdekken.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grootgeneusd. Wat een mooi woord is dat eigenlijk.
Vooral leuk toen ze in het begin gewoon random stadiongeluid haddenquote:
Ik denk gewoon een dame die kan roken onder de douche.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit was wel wat ja.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral leuk toen ze in het begin gewoon random stadiongeluid hadden
Dat was wel een mooie, gewoon flink wat wodka drinken en je kan niks gebeuren.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:50 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Daarom gewoon wit-russisch voetbal kijken.
Een glaasje wodka en potje ijshockey werkt net zo goed tegen corona
Neem je tijd.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van tolereren, carnaval, beteugelen, Disney, mijn lief, flegmatiek, plenty, de leef en damsie krijg je jeuk en grootgeneusd vind je weer een mooi woord. Ik kan hier totaal geen logica in ontdekken.
Mijn oma geloofde dit ook.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was wel een mooie, gewoon flink wat wodka drinken en je kan niks gebeuren.
Als je stadiongeluid van Vitesse gaat afspelen is het nog doodstilquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral leuk toen ze in het begin gewoon random stadiongeluid hadden
Zat je Vitesse - Emmen te kijken hoorde je opeens het hand in hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |