Ja voor een pomp op het eind, duwen zonder veel nadenken van hoog naar laag gewicht alle restjes eruitquote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind daar een machine ook wel relaxed voor eigenlijk, iets betere isolatie. Maar ik doe hem ook in een UB dus meestal ergens op het eind.
Rears pak ik met bent over. Gym heeft ook een goede machine met kabels daarvoor. Je bent echt zo serieus ermee dat je het met foto's bijhoudt hehequote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
16 sets Lat Raises per weeken 12 sets Face Pulls voor de rears.
Heb toevallig gisteren een progressiefoto gepost op Reddit, was wel benieuwd wat voor reacties er kwamen
Ah ja bent over doe ik zelf niet. Überhaupt weinig met kabels eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Rears pak ik met bent over. Gym heeft ook een goede machine met kabels daarvoor. Je bent echt zo serieus ermee dat je het met foto's bijhoudt hehe
Kabels voor borst is ook fijn hoor, cross over of onderhands duwen. Maar 22 kg in een jaar, ga je voor de pudding look?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ah ja bent over doe ik zelf niet. Überhaupt weinig met kabels eigenlijk.
Ja joh, niet vaak hoor, tussen deze foto's zit 12 maanden en 22 kg
Had eerst een flinke cut gedaan, ik ben 1.86 en woog na m'n cut nog 65 kg dus walgelijk dun, maar had wel een mooi laag vetpercentage. Zit nu natuurlijk een stuk hoger maar het is nog geen pudding look, als je wil kan ik je wel een linkje in DM sturen naar die Reddit postquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kabels voor borst is ook fijn hoor, cross over of onderhands duwen. Maar 22 kg in een jaar, ga je voor de pudding look?
Oh oké, als je van ondergewicht kwam is het nog te doenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:14 schreef Oriente het volgende:
[..]
Had eerst een flinke cut gedaan, ik ben 1.86 en woog na m'n cut nog 65 kg dus walgelijk dun, maar had wel een mooi laag vetpercentage. Zit nu natuurlijk een stuk hoger maar het is nog geen pudding look, als je wil kan ik je wel een linkje in DM sturen naar die Reddit post
Ja precies, de eerste paar kilo's waren puur watergewicht aangezien ik op het eind van m'n cut op 1500-1600 kcal zatquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh oké, als je van ondergewicht kwam is het nog te doen
Het liefst de vingeroefening bij je dikke teringmoeder.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:08 schreef Caland het volgende:
Welke oefening doe jij het liefst voor je schouders @:onlogisch ?
Nee. Ik doe niets met muntgeld.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand hier al eens bedonderd met een Turkse liramunt? Schijnt dat die nogal op een 2 euro munt lijkt en men die stiekem als wisselgeld geeft. Is 5 cent waard.
was er maar een open en duidelijk netwerk voor waardetransactiesquote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand hier al eens bedonderd met een Turkse liramunt? Schijnt dat die nogal op een 2 euro munt lijkt en men die stiekem als wisselgeld geeft. Is 5 cent waard.
Ik betaal alleen nog maar mijn dealer contant en dat is altijd met briefgeldquote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
gohquote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee. Ik doe niets met muntgeld.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zie het verschil niet.
De perfecte oplossing dat ouderen niet meer opgelicht worden met muntjes is inderdaad om allemaal naar bitcoin over te stappenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was er maar een open en duidelijk netwerk voor waardetransacties
goeiequote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
De perfecte oplossing dat ouderen niet meer opgelicht worden met muntjes is inderdaad om allemaal naar bitcoin over te stappen
Wat een geweldig idee, ik voorzie daar helemaal geen problemen mee.
Ik heb ooit begrepen dat je het beste de wachtwoorden van zo’n wallet ergens kan opschrijvenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
De perfecte oplossing dat ouderen niet meer opgelicht worden met muntjes is inderdaad om allemaal naar bitcoin over te stappen
Wat een geweldig idee, ik voorzie daar helemaal geen problemen mee.
Uiteraard, typische move voor puberale infantiele apenculturen. Niet voor niks is tuteren in gehuurde auto's helemaal geweldig binnen dit puberale cultuurtje.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:47 schreef 3rr0r het volgende:
Neem aan dat die Turken het hebben ingevoerd nadat 'onze' 2 euro munt al bestond
@Pisces29 en ik vinden deze post leukquote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het liefst de vingeroefening bij je dikke teringmoeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |