Ik vind het nog leuker als je een keer niet te lui bent om twee keer je wordle in één post te doen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
@:pisces29 en ik vinden deze post leuk
Hoe waren de reacties? Vertel ons meer.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 12:58 schreef Oriente het volgende:
Heb toevallig gisteren een progressiefoto gepost op Reddit, was wel benieuwd wat voor reacties er kwamen
Half Grindr geloktquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe waren de reacties? Vertel ons meer.
Op dringend verzoek van Niek stop ik met het spelletjequote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het nog leuker als je een keer niet te lui bent om twee keer je wordle in één post te doen.
DM gestuurd met de link.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe waren de reacties? Vertel ons meer.
Fijn dat de reacties positief waren.quote:
Top, mooi meegenomen zo een opsteker.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja nee eigenlijk wel veel positiever dan gedacht
Ik ben hier te lang niet geweest haha.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:43 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wtf!!!!!!!
Charlita!!!
Schoonheid!!!
Een beetje zoals vriendinnen die op elkaars socials reageren of nóg postitiever?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja nee eigenlijk wel veel positiever dan gedacht
We missen je elke dag lieverdquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:51 schreef Charz het volgende:
[..]
Ik ben hier te lang niet geweest haha.
Hi Scruppie
Je hebt ze wel vermaakt natuurlijkquote:
Nee, weinig tijd voor eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je hebt ze wel vermaakt natuurlijk
Ze geven om je, kan niet anders
@:scrummie bijvoorbeeld
Nu hebben we pisces29 hier dus wellicht zijn ze wat verzadigd
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:04 schreef Charz het volgende:
[..]
Nee, weinig tijd voor eigenlijk.
Beter, dan blijven ze nog een beetje vrolijk hier
Druk met nagelsquote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:04 schreef Charz het volgende:
[..]
Nee, weinig tijd voor eigenlijk.