Valt mij mee dat die nog niet getweet heeftquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat een dom wijf. Zoiets verwacht ik van Baudet.
Het is een beetje een herhaling van de vorige keer toen de FVD bij de 1e kamer verkiezingen opeens gigantisch groot was en daarna volledig implodeerdequote:Op woensdag 3 mei 2023 22:44 schreef Panthera. het volgende:
Waarom zijn populisten toch altijd zo onsympathiek. Ik zou zelfhaat krijgen als ik anti humanitair zou moeten zijn voor wat stemmen.
That's fat shaming dude...quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Ze kan zich beter druk maken over haar eigen BMI
Potato, potato.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat een dom wijf. Begint Baudetjes te pullen.
Ik ga lachen als dankzij deze tweet de BBB gaat imploderenquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een beetje een herhaling van de vorige keer toen de FVD bij de 1e kamer verkiezingen opeens gigantisch groot was en daarna volledig implodeerde
Ze is toch ook gewoon dik ? geen wonder dat ze ooit op een trekker binnenkwam, een auto was door zn wielen gegaanquote:
Fixedquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ga lachen als dankzij deze tweet de BBB gaat imploderen![]()
Carolien sloopt de BBB
Nee. Zonder Zelensky geen tweet van Kerolain.quote:
Dat is het sowieso niet ook al heb je dat ervan gemaakt in je hoofd.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:52 schreef Ronald het volgende:
Ik vind het ook wel wat misplaatst om uitgerekend op 4 mei dit bezoek van Zelensky te doen. Maar dat is puur omdat ik 4 mei als WO2 herdenking zie en het niet als een media circus wil zien, wat het nu wel een beetje wordt.
Maar goed, die tweet van Caroline is ook wel weer vrij dom en overdreven.
Die vindt het misschien wel tijd om het wappiestokje door te geven. Was al weinig over van FvD.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Valt mij mee dat die nog niet getweet heeft
Moet er niet aan denken , het idee dat die dikke trol echt nat wordt en gaat hozenquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Neem een 1:18 John Deere schaalmodel mee uit Kiev en je hebt Caroline met klapperende eierstokken voor je.
Stel Zelensky speecht bij 4 mei herdenking dan maakt dat een verbinding tussen WO2 en de huidige oorlog, mi maakt dat de herdenking van hoe dat geweest moest tastbaarder en voorstelbaarder. Zie niet zo in hoe dit ten koste moet gaan van iets.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:52 schreef Ronald het volgende:
Ik vind het ook wel wat misplaatst om uitgerekend op 4 mei dit bezoek van Zelensky te doen. Maar dat is puur omdat ik 4 mei als WO2 herdenking zie en het niet als een media circus wil zien, wat het nu wel een beetje wordt.
Dat was het wel, maar er worden tegenwoordig ook veel andere zaken bij gesleept. Hoeft van mij niet zo. Maar agree to disagree.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is het sowieso niet ook al heb je dat ervan gemaakt in je hoofd.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:52 schreef Ronald het volgende:
https://www.4en5mei.nl/herdenken/wie-en-wat-herdenken-wequote:Wie en wat herdenken we?
In Nederland herdenken we op 4 mei de slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog in Europa en in Zuidoost-Azië. Sinds 1961 herdenken we ook de slachtoffers van oorlogssituaties en vredesoperaties waarbij Nederland betrokken was na de Tweede Wereldoorlog.
Van mij hoeft dat niet zo, maar ieder z’n ding. Het is niet dat het mij verder stoort.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:56 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Stel Zelensky speecht bij 4 mei herdenking dan maakt dat een verbinding tussen WO2 en de huidige oorlog, mi maakt dat de herdenking van hoe dat geweest moest tastbaarder en voorstelbaarder. Zie niet zo in hoe dit ten koste moet gaan van iets.
Ik wil Caroline nog niet direct vergelijken met Baudet die echt volledig gestoord is, maar het is wel duidelijk inspelen op een gure onderbuik. Ik zou de kiezers die dit goed vinden niet van dienst willen zijn, maar vd Plas heeft het blijkbaar nodig - zegt een hoop over haar en haar kiezers.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een beetje een herhaling van de vorige keer toen de FVD bij de 1e kamer verkiezingen opeens gigantisch groot was en daarna volledig implodeerde
Dit zegt niks over ‘haar kiezers’, die zitten waarschijnlijk voor een groot deel ook niet op Baudet achtige shit te wachten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:59 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik wil Caroline nog niet direct vergelijken met Baudet die echt volledig gestoord is, maar het is wel duidelijk inspelen op een gure onderbuik. Ik zou de kiezers die dit goed vinden niet van dienst willen zijn, maar vd Plas heeft het blijkbaar nodig - zegt een hoop over haar en haar kiezers.
Voor nu overigens ook geen geruchten dat hij bij de nationale herdenking op de Dam zal zijn. Vermoed dat dat ook niet gaat gebeuren ivm de veiligheidsvereisten, maar je weet nooit.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:59 schreef Ronald het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat niet zo, maar ieder z’n ding. Het is niet dat het mij verder stoort.
Ik las iets over een noodverordening op de dam, maar goed, we zullen zien morgen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:03 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Voor nu overigens ook geen geruchten dat hij bij de nationale herdenking op de Dam zal zijn. Vermoed dat dat ook niet gaat gebeuren ivm de veiligheidsvereisten, maar je weet nooit.
Die is er toch standaard al op 4 mei?quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:05 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik las iets over een noodverordening op de dam, maar goed, we zullen zien morgen.
Dat zou mooi zijn, dan hoop ik op pushback en een mildere toon - je hebt denk ik wel gelijk dat ik niet haar kiezers in algemene zin hierbij kan betrekken gezien ze tot op heden redelijk Oekraïne minded is in haar stemgedrag bij mijn weten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:02 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dit zegt niks over ‘haar kiezers’, die zitten waarschijnlijk voor een groot deel ook niet op Baudet achtige shit te wachten.
En met het massaal bezoedelen van onze vlag heeft ze ook geen moeite.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:00 schreef DrMarten het volgende:
Is Kerrolain even vergeten dat er tijdens deze oorlog een vliegtuig uit de lucht is geschoten waarbij bijna 200 Nederlanders omgekomen zijn
De Joodse president van Oekraïne, van wie familie is gestorven in concentratiekampen en tijdens razzia's, die zijn land momenteel door een oorlog moet zien te leiden tegen een vijand waarvan hoogwaardigheidsbekleders openlijk speculeren over genocide. Ik vind het superrelevant.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:52 schreef Ronald het volgende:
Ik gok dat hij wel op de Dam gaat zijn. Zelensky heeft zich tot nu toe getoont als iemand die lef heeft en het ook laat zien. Hij gaat gewoon door met zijn taken en exceleert daar ook in.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:03 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Voor nu overigens ook geen geruchten dat hij bij de nationale herdenking op de Dam zal zijn. Vermoed dat dat ook niet gaat gebeuren ivm de veiligheidsvereisten, maar je weet nooit.
De Oekraïense zaak internationaal onder de aandacht brengen is toch deel van zijn werk als president?quote:Op woensdag 3 mei 2023 21:33 schreef etuiedelapiel het volgende:
Zijn volk vecht zicht te pletter en meneer vliegt lekker de wereld rond in zijn bouwvakkers kloffie.
Is dat niet elk jaar na de damschreeuwer?quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:05 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik las iets over een noodverordening op de dam, maar goed, we zullen zien morgen.
Eens.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:52 schreef Ronald het volgende:
Kan je het telefoongesprek met Zelensky voorstellen als Nederland de lijn had gevolgd van BBB?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:52 schreef Ronald het volgende:
Hey rustig maar 😝ik vind het allemaal prima hoor en denk inderdaad dat het kan toevoegen (zie eerdere Posts vanavond) - wilde alleen zeggen dat we misschien met z’n allen discussiëren over iets wat helemaal niet gaat gebeuren.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik gok dat hij wel op de Dam gaat spreken. Zelensky heeft zich tot nu toe getoont als iemand die lef heeft en het ook laat zien. Hij gaat gewoon door met zijn taken en exceleert daar ook in.
Hoe passend is het als hij names Oekraine morgen een krans legt voor alle slachtoffers die zijn gevallen in de Tweede Wereldoorlog. Wat is daar fucking mis mee? En meer hoeft hij eigenlijk niet te doen. Dat statement alleen al is al overwhelming.
En die noodverordening betekent dat maximale beveiliging wordt ingesteld en de Koning en Koningin zijn daar ook. Zoveel maatregelen zijn er nog nooit getroffen.
Een man die met zijn poten in de klei aan het front staat die hier een eer komt brengen aan de gevallenen voor onze vrede toen de echte nazi's zijn verslagen. Wat wil je nou nog meer.
En er is geen persvoorlichter die haar even smst dat ze dit beter niet kan doen?quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:12 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Dat mens blijft ook maar doorgaan
quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:12 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Alcohol doet dat.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:12 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Kom op zeg wat een nonsens, en waarschijnlijk is Zelensky uitgenodigd door Nederland en niet andersom.quote:Op woensdag 3 mei 2023 23:13 schreef ETA het volgende:
[..]
Kan je het telefoongesprek met Zelensky voorstellen als Nederland de lijn had gevolgd van BBB?
"Ja, leuk dat je wil langskomen, maar die dag kunnen we niet. Ik snap dat het heel lastig is een reis te regelen naar verschillende landen, maar het kan echt niet... Waarom? Omdat we oorlogsslachtoffers willen herdenken.... Oh, nee, niet die van jullie, alleen die van ons... Nee, ik zie niet hoe jouw situatie in Oekraine enigszins relevant is voor onze situatie....Nee MH17 tellen we niet mee als oorlogsslachtoffers.... "
Is ook geeneens een staatsbezoekquote:Op woensdag 3 mei 2023 23:12 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |