We hebben best veel gegeven hoorquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij dat Zelensky op bezoek is in ons land! Voelt echt als een eer dat hij ons kleine landje een bezoek brengt![]()
*trots*
"Vraag wat je wil"quote:
Spreken hoeft ook niet? Hij kan ook gewoon aanwezig zijn als gast.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:29 schreef Breekfast het volgende:
Politiecommissaris bij Op1 zegt trouwens net dat hij niet op de Dam gaat spreken morgen.
Simpel wijf.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Kerolaain hept er niet zo´n zin an
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Toch jammer dat Volodymyr nu niet de toekomstige en eerste vrouwelijke Minister President van Nederland kan ontmoeten.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ik had dat gisteren al willen posten, maar zag er toch maar van afquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Voor de Rob de Wijk haters: hij voorspelde vandaag in z'n podcast al dat Zelensky naar Nederland zou komen. Deed een beetje interessant ("Hey jongens, zou Zelensky naar Nederland komen? Het zou me niet verbazen") en ging toen snel over op een ander onderwerphij wist het gewoon al.
"Ach mens, ga toch koken"quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Carolientje moet gewoon even lekker op een trekker gaan zittenquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Tweetje om de wappie achterban te pleasen nadat ze eerder de omgekeerde vlaggetjes afwees.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ach, ze is nu al het weglopen aan het oefenen?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit is een trol ofzo?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
In UKR vindt momenteel ook genocide plaats, juist 4 mei is een geschikt momentquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Komt er een vervolg op Servant of the People?quote:
'Alle aandacht moet uitgaan naar de NL slachtoffers van oorlogen en Holocaust' staat er dan in die tweet...quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Die reacties er onder ook. Plus haar achterban is te beroerd om een vlaggetje voor 4 en 5 mei om te draaien maar zijn het wel eens met haar...quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
En de vrijheid van ons en de rest van Europa is in gevaar. Er is geen geschiktere dag om dit te benadrukken.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
In UKR vindt momenteel ook genocide plaats, juist 4 mei is een geschikt moment
Nee inderdaad, onze doden van 80 jaar geleden moeten een stuk harder betreurd worden dan de buitenlandse doden van vandaag de dag.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Oei, wat een uitglijder dit van Carolinequote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dank voor het delen van de 'vibe' in je kanalen. Erg interessant!quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:35 schreef myShizzle het volgende:
Kijk; je/ik weet het natuurlijk niet, zo simpel is het - maar ik verwacht dat er binnen een dag of twee weinig regeringsgebouwen meer overeind staan in Kiev. En dan is het (dus) maar mooi dat Zelensky dan in NL is.
Nogmaals; je weet het niet. Maar de 'vibe' in mijn vaste kanalen is heel anders dan het afgelopen jaar - er staat 'iets' te gebeuren.
Neem een 1:18 John Deere schaalmodel mee uit Kiev en je hebt Caroline met klapperende eierstokken voor je.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:32 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Toch jammer dat Volodymyr nu niet de toekomstige en eerste vrouwelijke Minister President van Nederland kan ontmoeten.
Op 4 mei herdenken we (o.a.) álle slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog. Dat waren er meer buiten dan binnen Nederland. Dus waarom dit gedrocht denkt dat we morgen zelf centraal staan is me een raadsel.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
quote:Former Russian lawmaker claims partisan group behind Kremlin drone attack
A former Russian lawmaker linked with militant groups in Russia claims the recent drone attack on the Kremlin is the work of what he calls Russian partisans, not the Ukrainian military.CNNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het me wel voorstellen dat hij het zal over de slachtoffers binnen zijn familie en Caroline inderdaad terug komt op haar woorden. Zou haar sieren in ieder geval.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Oei, wat een uitglijder dit van Caroline. Ik mag toch hopen dat ze deze keutel intrekt wanneer ze leert over de achergrond van Zelensky en zijn familie.
!remindme 2 dagenquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:38 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dank voor het delen van de 'vibe' in je kanalen. Erg interessant!
Propaganda is onderdeel van oorlogquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:40 schreef Discombobulate het volgende:
Het is wel gewoon een propagandastunt natuurlijk.
Van kerolain bedoel je?quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:40 schreef Discombobulate het volgende:
Behalve dan nu in Oekraïne en al helemaal niet op dodenherdenking, aldus BBB.quote:Dit nooit meer
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Neem een 1:18 John Deere schaalmodel mee uit Kiev en je hebt Caroline met klapperende eierstokken voor je.
Poetin had zelf iets vergelijkbaars kunnen doen op de sterfdag van Hitler natuurlijk, gemiste kans voor hemquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:40 schreef Discombobulate het volgende:
SBS6quote:Meeting met Rutte, Ollongren, speech aan Nederlandse bevolking en bezoek aan strafhof
quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Neem een 1:18 John Deere schaalmodel mee uit Kiev en je hebt Caroline met klapperende eierstokken voor je.
Hij heeft een T-shirt voor haar mee heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze kan zich beter druk maken over haar eigen BMIquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ja niet heel gek met zo'n debiel statementquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:45 schreef Tengano het volgende:
Het is in een keer een BBB haattopic geworden
Eng he.quote:
Nederland heeft het aan zichzelf te danken. "We" hebben haar zo veel aandacht gegeven en zo opgehemeld dat ze nu denkt dat elke scheet die ze laat interessant is.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:44 schreef Panthera. het volgende:
Waarom zijn populisten toch altijd zo onsympathiek. Ik zou zelfhaat krijgen als ik anti humanitair zou moeten zijn voor wat stemmen.
Wat een dom wijf. Begint Baudetjes te pullen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |