Ah zo. Dat lijkt me echt kut, want je kunt het eigenlijk letterlijk dus alleen geloven als je zelf in de databases van Viaplay kijkt of zelf aan het front staat, maar goed, ieder z'n meug.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof echt bijna niets meer zonder zwart op wit bewijs tegenwoordig, komt door het volgen van de gebeurtenissen in de oorlog.
Of ze presenteren hun cijfers gewoon, kan ook.quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah zo. Dat lijkt me echt kut, want je kunt het eigenlijk letterlijk dus alleen geloven als je zelf in de databases van Viaplay kijkt of zelf aan het front staat, maar goed, ieder z'n meug.
Volgens mij hoef je die oorlog en de eventuele propaganda daaromtrent helemaal niet aan te halen om dit stuk met een gezonde dosis scepsis te beschouwen. Het komt immers van Nu.nl, een site waarmee Viaplay zoals bekend een business deal heeft m.b.t. die fameuze radiorechten. Je hoeft van hen dus geen kritische stukken (meer) te verwachten. Wellicht was het ook gewoon part of the deal dat Viaplay via Nu.nl hun positieve berichten naar buiten kon brengen. Who knows?quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben dan toch wel heel erg benieuwd waar die cijfers vandaan getoverd worden als Viaplay zelf helemaal niets deelt. Misschien is mijn wantrouwen het het gevolg van allerlei propaganda omtrent de oorlog in Oekraļne, maar ik heb heel veel moeite om dit mooie praatje te vertrouwen zonder harde cijfers.
1.2M was op het absolute hoogtepunt. Het kan heel goed, maar ik heb er een hard hoofd in.
Waarschijnlijk niet, maar ik weet van mezelf dat ik dingen tegenwoordig veel minder klakkeloos aan neem tegenwoordig. Eigenlijk wel een positief iets.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:06 schreef Jane het volgende:
Volgens mij hoef je die oorlog en de eventuele propaganda daaromtrent helemaal niet aan te halen om dit stuk met een gezonde dosis scepsis te beschouwen
De ultieme trol is als een Amazon oid de rechten kaapt en dan weer nieuwe poppetjes neer zetquote:Op woensdag 14 juni 2023 16:26 schreef StephanL het volgende:
Viaplay blijft, dan blijven Melroy en Nelson ook
Benieuwd welke ervaren (auto)sportcommentatoren er nog over zijn (die nog geen F1 hebben gedaan)quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ultieme trol is als een Amazon oid de rechten kaapt en dan weer nieuwe poppetjes neer zet
Die zitten allemaal nog bij RTL en Ziggo. Melroy had toch amper ervaring? Dat was voor mij iig geen bekende naam.quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd welke ervaren (auto)sportcommentatoren er nog over zijn (die nog geen F1 hebben gedaan)
Dat was vooral als coureur een redelijk bekende naam voor mensen die de Nederlandse autosport (een tijd terug) een beetje volgden, maar verder niet echt nee. Nelson was natuurlijk al vele jaren commentator bij in elk geval Eurosport, zowel bij het zwemmen (waar hij het Gouden Duo vormde met Inge Dekker, maar toen raakten ze de zwemrechten kwijtquote:Op woensdag 14 juni 2023 16:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zitten allemaal nog bij RTL en Ziggo. Melroy had toch amper ervaring? Dat was voor mij iig geen bekende naam.
Dat zien we dan wel weerquote:Op woensdag 14 juni 2023 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ultieme trol is als een Amazon oid de rechten kaapt en dan weer nieuwe poppetjes neer zet
Volgens mij was het een partij voor de rechten van deze 3 jaar.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weer
Heeft Amazon sport dan nu?
Ok. Nou wie weet. Europese landen en hun rechten van Formule 1 lijken mij best wel waardevol voor veel partijenquote:Op woensdag 14 juni 2023 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij was het een partij voor de rechten van deze 3 jaar.
Misschien kan een of andere zender een spelshow organiseren waarin ze op zoek gaan naar nieuw talent en de mensen thuis elke week iemand naar huis kunnen sturen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd welke ervaren (auto)sportcommentatoren er nog over zijn (die nog geen F1 hebben gedaan)
"Ben jij razendsnel in je analyses? Ben jij van start tot finish gefocust? En ga je graag over je track limits heen? Dan zoeken wij jou als de nieuwe F1 commentator! Maak bij ons een pitstop en voor je het weet zit je met je neus boven het asfalt de teams en coureurs uit elkaar te houden!"quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien kan een of andere zender een spelshow organiseren waarin ze op zoek gaan naar nieuw talent en de mensen thuis elke week iemand naar huis kunnen sturen.
Heeft Frits Sissing nog wat te doen, tegenwoordig?
Hans van Lozenoord met een miljoenenbod wegkopen bij de NOS.quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat laatste geldt toch wel voor meer sporten waar je voor moet betalen om het te kunnen zien? Er kijken ook veel meer mensen naar de samenvattingen van de Eredivisie dan naar de live-wedstrijden bij ESPNquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je die oorlog en de eventuele propaganda daaromtrent helemaal niet aan te halen om dit stuk met een gezonde dosis scepsis te beschouwen. Het komt immers van Nu.nl, een site waarmee Viaplay zoals bekend een business deal heeft m.b.t. die fameuze radiorechten. Je hoeft van hen dus geen kritische stukken (meer) te verwachten. Wellicht was het ook gewoon part of the deal dat Viaplay via Nu.nl hun positieve berichten naar buiten kon brengen. Who knows?
Btw, een derde van het aantal F1-kijkers kijkt dus naar Viaplay volgens het kijkonderzoek. Dat is toch niet echt veel voor een sport waarvan de de rechten voor de hoofdprijs hebt gekocht. En die kijkers zijn ook niet allemaal zelf abonnee, natuurlijk. Daar zitten ook veel huisgenoten en account-delers bij.
O tuurlijk! Dat is ook volstrekt normaal. Voor de kijkers naar F1TV en de samenvattingen geldt precies hetzelfde.quote:Op woensdag 14 juni 2023 21:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat laatste geldt toch wel voor meer sporten waar je voor moet betalen om het te kunnen zien? Er kijken ook veel meer mensen naar de samenvattingen van de Eredivisie dan naar de live-wedstrijden bij ESPN
Eigen schuld.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Maandje afgesloten voor us open golf
1 grote buffershow, dit kan toch niet Johan
Pak ik mijnen skoeter, en gaat ge er dadelijk nog in. Kom es.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als gij koud neervalt bende gij schuld
Ach, beursgenoteerde bedrijven zijn meestal erg geheimzinnig als de cijfers slecht(er) zijn. Anders gaat er - zoals gebeurd, dus - heisa komen met de koers van het aandeel.quote:Op woensdag 14 juni 2023 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben dan toch wel heel erg benieuwd waar die cijfers vandaan getoverd worden als Viaplay zelf helemaal niets deelt. Misschien is mijn wantrouwen het het gevolg van allerlei propaganda omtrent de oorlog in Oekraļne, maar ik heb heel veel moeite om dit mooie praatje te vertrouwen zonder harde cijfers.
1.2M was op het absolute hoogtepunt. Het kan heel goed, maar ik heb er een hard hoofd in.
De cijfers staan in het jaarverslag. En elk kwartaal delen ze de interim cijfers, waarin in Q1 2023 nog steeds groei te zien is in het aantal internationale (waaronder Nederland valt) abonnees.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, beursgenoteerde bedrijven zijn meestal erg geheimzinnig als de cijfers slecht(er) zijn. Anders gaat er - zoals gebeurd, dus - heisa komen met de koers van het aandeel.
Als er winst(cijfers) verwacht worden of zijn, dan zijn ze er als de kippen bij![]()
Ik zou me er niet zó druk om maken, al is een gezonde portie wantrouwen altijd goed.Zeker als je gaat beleggen, of nog erger: speculeren.
Mij hoefde je niet te overtuigen - het was meer @Nattekat die zich elke keer afvraagt (-vroeg) waar de cijfers vandaan kwamenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De cijfers staan in het jaarverslag. En elk kwartaal delen ze de interim cijfers, waarin in Q1 2023 nog steeds groei te zien is in het aantal internationale (waaronder Nederland valt) abonnees.
Die 1.2 miljoen abonnees in Nederland staat dus in het jaarverslag van 2022 (pdf) dat ze die aan het eind van 2022 hadden.
Volgende maand volgt het nieuwe interim rapport van Q2 2023 waarin de nieuwe cijfers staan.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag met de caravan op vakantie gegaan. We waren iets na negenen vertrokken vanmorgen en ze waren nog maar net op de snelweg (nog voor de eerstvolgende afslag) of ze stonden al langs de weg met pech.-O-
Uiteindelijk bleek het de sensor te zijn die stuk is die aangaf dat de motor oververhit was, terwijl dat dus niet het geval was. Iets na tienen konden ze vervolgens hun weg weer vervolgen en zijn ze om 13 uur aangekomen op plaats van bestemming.
Te laat.quote:[ Bericht 99% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 17-06-2023 19:50 ]
quote:
quote:
Als Viaplay er niet was geweest (in Nederland), was er geen topic over op FOK!. Dan had ik dus ook niet op heet topic geklikt en dus ook niet in het verkeerde topic gepost.quote:
Ik snapte je vergipsing, heurquote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als Viaplay er niet was geweest (in Nederland), was er geen topic over op FOK!. Dan had ik dus ook niet op heet topic geklikt en dus ook niet in het verkeerde topic gepost.
Ik gebruik zelf ook F1tv. En ben daar dik tevreden over, dus geen reden om naar Viaple/Viaplay over te stappen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik snapte je vergipsing, heur![]()
![]()
Komt idd vaker voor, per ongeluk in recent topic posten!
(mn opmerking was ook meer een verwijzing naar al het gemopper over Viaplee (ja, expres fout). Ben zelf een F1 TV Pro gebruiker (én dito fan
)
Terug naar Ziggo in 2025quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook F1tv. En ben daar dik tevreden over, dus geen reden om naar Viaple/Viaplay over te stappen.
Dat is nog maar afwachtenquote:
Want?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Dus het zal ook in Nederland wel niet zo goed lopen, dat mogen we wel voorzichtig gaan concluderen.
In die mail bij de tweet lees ik toch echt dat de ontwikkelaar (Viaplay dus) de prijs verhoogt. Dut tenzij Apple liegt, denk ik niet dat het in dit geval aan hen ligt.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:07 schreef Starflyer het volgende:
Ik vraag me af of dat met Viaplay of Apple te maken heeft. Op hun website staat bij de betaalwijzen nl het volgende
We accepteren Visa Cards en Mastercards als betaalwijze. De kaart moet zijn uitgegeven door een Nederlandse bank. Vanwege studiorechten accepteren we geen kaarten die door een buitenlandse bank zijn uitgegeven.
Je kunt ook betalen via iDeal. Als je je aanmeldt via een Apple-apparaat, verloopt je betaling vaak via iTunes. De prijzen via iTunes kunnen variėren.
Hoezo zouden ze hun prijzen niet mogen verhogen dan?quote:
Als ik via itunes kijk is het per maand 17,99 en viaplay zelf gewoon nog 15.99 en per jaar 99 (dit geldig tot 30/06).quote:Op maandag 19 juni 2023 18:34 schreef Jane het volgende:
[..]
In die mail bij de tweet lees ik toch echt dat de ontwikkelaar (Viaplay dus) de prijs verhoogt. Dut tenzij Apple liegt, denk ik niet dat het in dit geval aan hen ligt.
Een bedrijf in nood gaat niet zulke risico's nemen met de enige tak die nog wel loopt. Nou ja, als ze slim zijn dan. Dat gaat klanten kosten.quote:
Misschien komt dat doordat Apple een provisie rekent?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:34 schreef Jane het volgende:
[..]
In die mail bij de tweet lees ik toch echt dat de ontwikkelaar (Viaplay dus) de prijs verhoogt. Dut tenzij Apple liegt, denk ik niet dat het in dit geval aan hen ligt.
Bijzonder dat je voor precies hetzelfde zoveel verschillende bedragen kan betalen. Het scheelt ook niet weinig. Als je het via Apple koopt, ben je 216 euro per jaar kwijt. Meer dan het dubbele van de aanbieding.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik via itunes kijk is het per maand 17,99 en viaplay zelf gewoon nog 15.99 en per jaar 99 (dit geldig tot 30/06).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |